Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Atanas328 написа:insane_v написа:Ще дам личен пример: За последната година и половина съм налял над 12к за поддръжка, гуми, джанти и нова аудиосистема и колата ми наистина е в перфектно състояние.
Колега,за съжаление парите ,които си дал по една кола ,не може да ги търсиш след това като чиста сума както си описал .
Младеж, да не ти е сбъркан нещо калкулатора, човека ти обяснява, че е дал 12 бона за поддръжка + 10к за кола = 22 бона +, иска да продаде за 10,000лв +-, ти му говориш, че иска да си избие частите...




Atanas328 написа:Все пак взех сравнително добра е 65 745 за 11 к , реално от хубава е46 2.8 се качих на хубава е65 4.4 за 4500 лева додаване ,което си е супер ,така ,че съм доволен от сделката



п.с. моля не ми отговаряй, не ми се влиза в спорове с "радиоточката", дано си щастлив и безопасен с е65 4.4 за 11к

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
insane_v написа:efren написа:vicho написа:turbonetic написа:bioz написа:щото ги радават по 6 бонаа вичо искаше 10 бона за неговата 30ка
Даваше я 10 но се качваш и караш ,а при тия дето са по 6 започват текущите ремонти по тях
баш за 10 не я дадох (по-малко), ама е близо до истината... (а можеше да я дам миналата година за повече, ама бития - бит, прееб*ния - прееб*ан)
сметките са прости --> регистрация, каско, гуми , джанти, зимни гуми, съединител, акумулатор, някоя сонда, термостат, водна помпа, свещи, спирачки (дискове и накладки), навигация, тампони няколко броя, някакви други "дребни" неща по окачването![]()
висене по сервизите и труда не се брои в сметката, че ако идеш в качествен сервиз тип Mirafiori ще те боли глАва няколко месеца
недай си Боже тунинг и/или газ, а пък газта да е в изправност... майко-майко...![]()
![]()
това всичко, ако искаме да караме адекватна кола, ако не искаме --> 6 бона и седи пред блока
Обикновенно с Вичо си противоречим, но тука признавам го описа мн точно. Наскоро гледах един оглед на е46-ца, здрав двигател, здраво окачване, изправна газ, външно добре и всичко това за 6к и накрая кандидат купувача гледа, мисли и вика - ... оф не ме грабна, салона не е добре. Ама друго си е да се охакаш в автокъщата за 6к с изпран салон
и след това да съдереш клавиатурата от оплаквания.
Все повече се убеждавам, че българина ОБИЧА да е пре*бан! Налита на кенефи за по 5-6к като муха на лайно, а дори не звъни на обявите на читавите коли, защото са му "скъпи".
Ще дам личен пример: За последната година и половина съм налял над 12к за поддръжка, гуми, джанти и нова аудиосистема и колата ми наистина е в перфектно състояние. Това лято за пореден път се бях надъхал да взема нещо по-ново и по-мощно и я пуснах за продажба. Бях харесал едно Е90 335и и я бях пуснал за 7500 спешно и не можах да я продам, защото "имало такива и за по 6к". Никой не си дава сметка колко скъпо ще му излезе "евтината" кола.
- Само 4те диска с накладки на АТЕ + ремонтните комплекти за апаратите + нови маркучета и течност + труд струват общо над 1000 лв.
- Начално обслужване на мотор и автомат и сменените вериги, дросел, дебитомер, картерна вентилация, обслужени ваноси и други спестяваха на бъдещия собственик още поне 3000
- 4 чисто нови летни Мишлен Пилот Спорт 4 с чисто нови джанти 18ки ми струваха още 2400лв
- 4 чисто нови зимни Дънлоп Уинтър Спорт 5 с реставрирани джанти 18 ми струваха още 2300лв
- инвестирах и почти 2000 лв в нова по-качествена аудиосистема
- имам ГИ, който също струва към 1500лв
Като направя една сметка и ми излиза, че само за поддръжка, музика, гуми и джанти съм дал над 12к, тоест като вземеш един "кенеф" за 6к, ще ти стъпе на 18к, докато стигне до състоянието на моята, а да не говорим, че може и автомат или съеднител да се наложи да се прави, а там са си още поне 1500 лв. Аз бях готов да я дам заедно със всичко на 11к или на 7500 само с оригиналните 17ки и ЗА ДВА МЕСЕЦА ИМАХ 3-4 ОБАЖДАНИЯ !!!
ЕМИ КОЙТО ИМА БОЛ ПАРИ ДА ХОДИ ДА СИ КУПУВА "ЕВТИНА" КОЛА! Аз като си купя нова кола, 330ката по-скоро ще я подаря на брат ми, но няма да я дам без пари на някой неблагодарник.
Позната история...и с Е36цата ми беше така, със сегашната ми по същия летят пари за поддръжка. Но съм стигнал до едно заключение - ние не правим нередно колега, като си поддържаме колите както трябва да се поддържат. По-скоро хората са свикнали да не си купуват нито гуми, нито да инвестират пари в колата си, не сменят превантивно неща, но все искат да вземат "подарък" от някой, пък който го е правил, е това не го разбирам. Пазара обаче е пълен с дараци и всеки сам си пати после, докато ние си караме и ни е кеф.
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
b00st написа:
Позната история...и с Е36цата ми беше така, със сегашната ми по същия летят пари за поддръжка. Но съм стигнал до едно заключение - ние не правим нередно колега, като си поддържаме колите както трябва да се поддържат. По-скоро хората са свикнали да не си купуват нито гуми, нито да инвестират пари в колата си, не сменят превантивно неща, но все искат да вземат "подарък" от някой, пък който го е правил, е това не го разбирам. Пазара обаче е пълен с дараци и всеки сам си пати после, докато ние си караме и ни е кеф.
Така е, няма как да правя икономии от неща, от които ПРЯКО ми зависи живота като спирачки, гуми и окачване. Как ще караш на магистралата с висока скорост ако колата ти хлопа и тропа отвсякъде, а накладките ти са "алтернативни" от тия евтините дето с един комплект накладки изтриваш по 3 комплекта дискове

Откакто един смелчага ми отне предимство и ми сече пътя и го блъснах, защото бях с гадни гуми (нови, но гадни) и не успях да спра навреме, оттогава карам само с нови гуми от най-висок клас.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Тука всички и винаги купуват най-скъпото и най - хубавото, за това е пълно с обяви за авточасти втора ръка дори и във форума. Стигна се даже някой с Е46-ци да се подиграват на човек в i8, че карал лятото със зимни гуми в една от темите тук. Малко се осъзнайте това е кола 20 годишен МОДЕЛ, а вие се подигравате на човек който може да си позволи кола за 200 000. Още 2014 юли за мойта е46 2001 2,2 с газ едва получих 5-6 обаждания и 2 огледа и с триста зора за 5,5. Какво като бях сменил накладки и дискове преди 5 000км. Човека каза, да ама за мен все едно са втора употреба и е прав, гаранция даваш ли ми че няма да се изкривят и т.н. Това е пазарната цена следващия модел вече стана на 12 години.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
sin_fen написа:Тука всички и винаги купуват най-скъпото и най - хубавото, за това е пълно с обяви за авточасти втора ръка дори и във форума. Стигна се даже някой с Е46-ци да се подиграват на човек в i8, че карал лятото със зимни гуми в една от темите тук. Малко се осъзнайте това е кола 20 годишен МОДЕЛ, а вие се подигравате на човек който може да си позволи кола за 200 000. Още 2014 юли за мойта е46 2001 2,2 с газ едва получих 5-6 обаждания и 2 огледа и с триста зора за 5,5. Какво като бях сменил накладки и дискове преди 5 000км. Човека каза, да ама за мен все едно са втора употреба и е прав, гаранция даваш ли ми че няма да се изкривят и т.н. Това е пазарната цена следващия модел вече стана на 12 години.
Осъзнал съм се и пак ще му се подигравам. И пак и пак. Дреме ми на шперца за хората, които не могат с нищо да впечатлят околоните и опитват да избият комплексите със скъпи коли. А когато се окаже, че не могат да поддържат скъпите коли, направо умирам от смях и им се подигравам. Ама тя струвала ххх лева. Е и? Познавам хора с имущество за десетки милиони, които карат Мазда 5. Да им се подигравам ли? Или като отида в циганската махала трябва да свалям шапка на някой, който си е купил кола за 100к щото номера в германско бил AMG 63 и продължава да плаща застраховки там за да остане с този номер?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
vicho написа:Atanas328 написа:insane_v написа:Ще дам личен пример: За последната година и половина съм налял над 12к за поддръжка, гуми, джанти и нова аудиосистема и колата ми наистина е в перфектно състояние.
Колега,за съжаление парите ,които си дал по една кола ,не може да ги търсиш след това като чиста сума както си описал .
Младеж, да не ти е сбъркан нещо калкулатора, човека ти обяснява, че е дал 12 бона за поддръжка + 10к за кола = 22 бона +, иска да продаде за 10,000лв +-, ти му говориш, че иска да си избие частите...![]()
![]()
![]()
Atanas328 написа:Все пак взех сравнително добра е 65 745 за 11 к , реално от хубава е46 2.8 се качих на хубава е65 4.4 за 4500 лева додаване ,което си е супер ,така ,че съм доволен от сделката
![]()
това дори не искам да го коментирам, айде, че е грозно и, че не върви ще го преживея, ама другото по тази кола е мамата си джаса... сигурно караш с 19ски n-та употреба, а? Или даде 1200-1500лв за нови хубави 19-ски?
![]()
п.с. моля не ми отговаряй, не ми се влиза в спорове с "радиоточката", дано си щастлив и безопасен с е65 4.4 за 11к
Не знам кое е грозно ,само знам ,че не бих се качил пак в 3та серия освен ако не е служебна . За вървеж няма да коментираме ,само като чуеш осмака и пълниш памперса и въобще не може да отговориш с участие с твоя мъртвец . 19 ски са наистина и не знам коя употреба са ,но са прави и доста красиви. Взех нови гуми за зимата . И да, много съм щастлив между другото ,само като си помисля какво карам се усмихвам , колата ме грабна от пръв поглед и не съм я гледал в сервизи и т.н . Не отричам ,че има неща за правене и ремонти ,но с кеф си започнах да ги правя , приготвил съм още 3-4 к . за тях и колата ще заспи

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Пак се събраха мнения за триене, колкото да не почиват модераторите.
Колкото до вървежа нещо се изказа тежко неподготвен - 4.4 върви колкото тройка с 3.0, ама само направо, в завоите се насираш, а като стане нужда танка да спира...
И на мен не ми отговаряй - самият факт, че откриваш вървежа на този труп говори достатъчно. Нали знаеш, че няма м7-ца?
Колкото до вървежа нещо се изказа тежко неподготвен - 4.4 върви колкото тройка с 3.0, ама само направо, в завоите се насираш, а като стане нужда танка да спира...
И на мен не ми отговаряй - самият факт, че откриваш вървежа на този труп говори достатъчно. Нали знаеш, че няма м7-ца?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- clarcky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 24.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 e36 328i Тouring
- Мечтае да кара: e36 ///M3
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Здравейте, някой да е гледал или да каже нещо за този автомобил: https://m.mobile.bg/details/11505842487565844
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Atanas328 написа:бла-бла.
по-умния отстъпва ... писал съм ти на лично, О! ВЕЛИКИ ФАРАОНЕ!!!



clarcky написа:Здравейте, някой да е гледал или да каже нещо за този автомобил: https://m.mobile.bg/details/11505842487565844
едва ли ... компактите не се тачат особено при е46
аз лично не бих си купил кола с газ, която не е при резервната гума
според мен е доста надценен автомобил

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- bawarec 73
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 230
- Регистриран на: 4.05.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: купе
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Някой гледал ли е тази кола и какво ви е мнението?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4stfcp
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4stfcp
- dd.borislav
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 10.01.2017
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
efren написа:
Осъзнал съм се и пак ще му се подигравам. И пак и пак. Дреме ми на шперца за хората, които не могат с нищо да впечатлят околоните и опитват да избият комплексите със скъпи коли. А когато се окаже, че не могат да поддържат скъпите коли, направо умирам от смях и им се подигравам. Ама тя струвала ххх лева. Е и? Познавам хора с имущество за десетки милиони, които карат Мазда 5. Да им се подигравам ли? Или като отида в циганската махала трябва да свалям шапка на някой, който си е купил кола за 100к щото номера в германско бил AMG 63 и продължава да плаща застраховки там за да остане с този номер?



Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Да субективно е. Кола за 200к не ти е скъпа, а гуми за 1к са скъпи
.





Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
dd.borislav написа:Здравейте,
моля мнение за https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4su6a6 .
Поздрави.
Така на хартия звучи добре. Не знам къде е границата между нови и стари гуми за въпросния човек, защото просто не вярвам да е купил 8 нови гуми (още повече от различни марки 2х2, още повече при летните комбинация от високия и средния ценови клас), но все пак може по дълбочината на грайфера да си сметнеш колко ресурс има в тях, защото 8 гуми за тази кола не са малко пари. И разбира се за тези пари двигателя не трябва да гори масло.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- Tunturi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 12.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 325i
- Мечтае да кара: Балканче
- Детайли за колата: M54B25
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
За чеовека с i8 може просто да не е имал време да ги смени (не му е приоритет). Та може много неща да са, въпреки че миналия ден на audi rs до мен сипаха бензин за 20лв.... Но темата е за e46 нека спрем с
-а!!!
А за тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4su6a6 трябва да е на
DStoychev91 който има пост в тая тема 2 страници назад за нея, ако не се лъжа де, но съвпаденията са доста очевидни. Звучи много добре, но за тея пари поне да беше facelift-ова (лично мнение).

А за тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4su6a6 трябва да е на
DStoychev91 който има пост в тая тема 2 страници назад за нея, ако не се лъжа де, но съвпаденията са доста очевидни. Звучи много добре, но за тея пари поне да беше facelift-ова (лично мнение).
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани