смяна на мотор от 316 на 320???????
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			73 мнения
			 • Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
		
	
- 320iPower
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 626
 - Регистриран на: 21.11.2006
 - Местоположение: РУСЕ
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
 
съгласен съм че кадеторския мотор е много уборотен и че 4аркалаците ще са по тънкана на опела,обаче еи това е че предно и направо не ми се занимава,пък да дам 2к за турбиниране,някак си не съм фен да карам само направо,пък баварката ако успея да и сложа едни 2 литра,да давам газ по завоите е идеална,напраиха ми оферта за цялата инсталация мотор,кардан,скорости,диф(450лв),според мен в 1000лв ще влезе цялата работа,или греша 
			
		- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
- македонец
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 467
 - Регистриран на: 26.06.2005
 - Местоположение: Скопйе, Македония
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i
 
абе зашто така го обезнадежувате човека, он решил е да се просветле да земе е30 (човеко кара опел, макар и гси да е опел е),  320ката  не е найбрзата кола на свет ама и не е толку лоша е сега кога ке те прее8е няакой со цитроен Ц2 втс и на крайот ке ти каже дека му троше 8л на 100км ке си речеш абе йа за какво фрлам 13-14л на 100км?  
 морам да одам на некояа 25ка 
а за скоростите и диференцийала, ас правих муабет со еден който е преправил 316 во 323и и човеко каза ми че останал е со скоростите од 316????
			
		а за скоростите и диференцийала, ас правих муабет со еден който е преправил 316 во 323и и човеко каза ми че останал е со скоростите од 316????
- 320iPower
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 626
 - Регистриран на: 21.11.2006
 - Местоположение: РУСЕ
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
 
бъкел идеика си няям ама сигурно работа и по него ще има,в тея пари слагам монтажа на сичките боклуци с безброините други малки разходи,двигателя отделно шсе стяга 
			
		- 320iPower
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 626
 - Регистриран на: 21.11.2006
 - Местоположение: РУСЕ
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
 
- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
е то баце,кат му видиш номера на колата от аватара и ника на човечеца,треа да си пълен олигофрен, за да не се светнеш, ве мой320iPower написа:аааа братле де го извади тоя диалект ве баце,разбрах те кво имаше предвит де ама трудно
- македонец
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 467
 - Регистриран на: 26.06.2005
 - Местоположение: Скопйе, Македония
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i
 
Явор написа: е то баце,кат му видиш номера на колата от аватара и ника на човечеца,треа да си пълен олигофрен, за да не се светнеш, ве мой
няамам пишано местожителство
- Дилян Пенчев
 - 
				E30 Fanatic!
			 - 
				
			 - Мнения: 4057
 - Регистриран на: 14.10.2005
 - Местоположение: Столичанин
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е36 328g
 - Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
 
Значи: 
филм1: Слагаш мотора за 450 лв със скорости и всичко... виждаш 1000 зора покрай монтажа, правят ти го някви майстори дето не могат да се справят със случая и ти побеляват косите, чудиш се от кой да искаш съвети и как да стане... даваш още некой лев за труд и консумативи побираш се в 1000-те лева и палиш колата и тръгваш... караш си ти и се оказва че ти харчи масло и не работи хубаво на 6 цилиндъра нещо нема равна компресия!
Нуждае се от обслужване на цилиндровата глава - тоя мотор е пълнолетен и местото което търпи най-силно износване и тежки режими на работа е леглото на клапана - сътоветно имаш проблем и колата нве върви като хората щото си трябва припасване на клапаните
Сваляне наново на глава, припасване на клапани, шлайфане, нови гумички и водачи (най-малко на изпъскателните клапани), гарнитура глава, нови болтове и като сметнеш и труда и дето се вика най-елементарното охладителна течност (антифриз щото е зима) отиваш на едни бързи 500 лв
 
А я си представи че лагерите ти са за смяна и не държи налягане на маслото, и сегментите са ти износени и ти харчи масло и няма добра компресия от това?!? Къде отиваш?
Комплект основни, биелни лагери, сегменти са около 400 лв
 
Ами труда, ами масло, ами филтри, ами гарнитурки?!?
Ами я си представи сега че тоя мотор е каран на газ и имаш скапани дюзи и/или дебитомер?!? пак се почва...
Нямам време да ти пиша всичко което се сещам щото няма да ми стигнат 5 страници сигурно
 
За това хората са казали - трай бабо за хубост! Или го прави веднъж като хората или не го прави! А като го правиш поне си избери читав мотор да има мегдан в него а не да хвърлиш 1000 лв за реставрация на нещо което си е изиграло козовете
 
За това повечето хора плюят по БМВ...щото ние за сметка на другите не крием какво изисква един автомобил за да е читав! Щото ако питаш пичагата дето кара бързата астра кво и е правил ще каже - нищо чип и филтър за 50 лв...щото си мисли че е срамно да кажеш гордо - ей аз имам мотор който е перфектен! И да знаеш че е така щото е барнат отвсякъде!
П.С. Може по-късно да понапиша още ако има интерес
 
П.С.2. Тук верно не включих и цената на съединител (ама комплект..и то хубав щото иначе е циганска работа и пак нищо не правиш), не включих още и цената на тампончетата на мотора който може би са закъсани и е въпрос на време при душманско каране да се предадат, както и карето м/у кардана и скоростите
 Ами термостат? как може да сглобиш мотор след ремонт и да не си сигурен в термостата дали е читав и дали изобщо си върши работата! И то при положение че това е мотор който най-много страда заради охлаждането си 
			филм1: Слагаш мотора за 450 лв със скорости и всичко... виждаш 1000 зора покрай монтажа, правят ти го някви майстори дето не могат да се справят със случая и ти побеляват косите, чудиш се от кой да искаш съвети и как да стане... даваш още некой лев за труд и консумативи побираш се в 1000-те лева и палиш колата и тръгваш... караш си ти и се оказва че ти харчи масло и не работи хубаво на 6 цилиндъра нещо нема равна компресия!
Нуждае се от обслужване на цилиндровата глава - тоя мотор е пълнолетен и местото което търпи най-силно износване и тежки режими на работа е леглото на клапана - сътоветно имаш проблем и колата нве върви като хората щото си трябва припасване на клапаните
Сваляне наново на глава, припасване на клапани, шлайфане, нови гумички и водачи (най-малко на изпъскателните клапани), гарнитура глава, нови болтове и като сметнеш и труда и дето се вика най-елементарното охладителна течност (антифриз щото е зима) отиваш на едни бързи 500 лв
А я си представи че лагерите ти са за смяна и не държи налягане на маслото, и сегментите са ти износени и ти харчи масло и няма добра компресия от това?!? Къде отиваш?
Комплект основни, биелни лагери, сегменти са около 400 лв
Ами труда, ами масло, ами филтри, ами гарнитурки?!?
Ами я си представи сега че тоя мотор е каран на газ и имаш скапани дюзи и/или дебитомер?!? пак се почва...
Нямам време да ти пиша всичко което се сещам щото няма да ми стигнат 5 страници сигурно
За това хората са казали - трай бабо за хубост! Или го прави веднъж като хората или не го прави! А като го правиш поне си избери читав мотор да има мегдан в него а не да хвърлиш 1000 лв за реставрация на нещо което си е изиграло козовете
За това повечето хора плюят по БМВ...щото ние за сметка на другите не крием какво изисква един автомобил за да е читав! Щото ако питаш пичагата дето кара бързата астра кво и е правил ще каже - нищо чип и филтър за 50 лв...щото си мисли че е срамно да кажеш гордо - ей аз имам мотор който е перфектен! И да знаеш че е така щото е барнат отвсякъде!
П.С. Може по-късно да понапиша още ако има интерес
П.С.2. Тук верно не включих и цената на съединител (ама комплект..и то хубав щото иначе е циганска работа и пак нищо не правиш), не включих още и цената на тампончетата на мотора който може би са закъсани и е въпрос на време при душманско каране да се предадат, както и карето м/у кардана и скоростите
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече
- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
диляне,ма мноо си лош 
 са ще го откажеш ептен 
 а  още няма да е близнал медеца,след кат свърши гореспоменатите  неща 
  
  
  
  
  
п.с. по няколко пъти
  
  
			
		п.с. по няколко пъти
- Дилян Пенчев
 - 
				E30 Fanatic!
			 - 
				
			 - Мнения: 4057
 - Регистриран на: 14.10.2005
 - Местоположение: Столичанин
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е36 328g
 - Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
 
Абе ти се базикаш Яворе ма това си е реалност 
 И аз така почнах като него и добре че съм тъп и упорит 
 Ти всеедно не знаеш как стоят нещата 
 
Той нека да си купи ама хората така става после че като не са готови за това преживяване и намразват марката и се оплакват
			E34Power написа:оставете човека да си купи кола със ЗАДНО
Той нека да си купи ама хората така става после че като не са готови за това преживяване и намразват марката и се оплакват
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече
- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
да деДилян Пенчев написа:Абе ти се базикаш Яворе ма това си е реалностИ аз така почнах като него и добре че съм тъп и упорит
Ти всеедно не знаеш как стоят нещата
E34Power написа:оставете човека да си купи кола със ЗАДНО
Той нека да си купи ама хората така става после че като не са готови за това преживяване и намразват марката и се оплакват
- Иво
 - шПерко
 - 
				
			 - Мнения: 7623
 - Регистриран на: 25.04.2003
 - Местоположение: Банкя/София/Перник
 - Пол: Мъж
 - Кара: '90 BMW 316i
 - Мечтае да кара: Платноходка
 - Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
 
320iPower написа:интересното на тая е че е някъв тунинг колицата,брони,прагове,вътре километража и е до 240
Абе и моя километраж е до 240, това откога е тунинг

			73 мнения
			 • Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	


