Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от adovet » 22 Сеп 2017, 21:02

zAcK написа:Аз много добре зная какви са последствията от високата работна температура :mhihi:
Ще е хубаво и колегата Plamen_Shopov_BMW да прочете :bchug:

Въпросът е някой дали е правил подобна процедура при N53? Явно всички двигатели на BMW,
като се почне още от тези при някой Е39-ки страдат от изпържване :mhihi:

P.S. От високата работна и налягане при 540-ките дори радиаторите са консуматив :mhihi:
Само нали знаете че в доста случаи температурата на маслото е доста по различна от тази на водата.Това дали държи водата 97 или 108 градуса не е от много голямо значение за маслото.

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от adovet » 22 Сеп 2017, 21:04

zAcK написа:Аз много добре зная какви са последствията от високата работна температура :mhihi:
Ще е хубаво и колегата Plamen_Shopov_BMW да прочете :bchug:

Въпросът е някой дали е правил подобна процедура при N53? Явно всички двигатели на BMW,
като се почне още от тези при някой Е39-ки страдат от изпържване :mhihi:

P.S. От високата работна и налягане при 540-ките дори радиаторите са консуматив :mhihi:
Само нали знаете че в доста случаи температурата на маслото е доста по различна от тази на водата.Това дали държи водата 97 или 108 градуса не е от много голямо значение за маслото.

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 428
Регистриран на: 4.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е46 330d, E60 545i

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от dir2cas » 22 Сеп 2017, 22:43

adovet написа:
zAcK написа:Аз много добре зная какви са последствията от високата работна температура :mhihi:
Ще е хубаво и колегата Plamen_Shopov_BMW да прочете :bchug:

Въпросът е някой дали е правил подобна процедура при N53? Явно всички двигатели на BMW,
като се почне още от тези при някой Е39-ки страдат от изпържване :mhihi:

P.S. От високата работна и налягане при 540-ките дори радиаторите са консуматив :mhihi:
Само нали знаете че в доста случаи температурата на маслото е доста по различна от тази на водата.Това дали държи водата 97 или 108 градуса не е от много голямо значение за маслото.

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk

До някъде си прав, но аз съм забелязал, че има връзка, но най-вече при спокойно каране. При мен съм забелязал, че маслото при нормално каране (след като автомобила е загрял разбира се) е с около 10 градуса по-висока температура от тази на антифриза. Тъй като имам индикатор за температурата на маслото след слагането на моднатия термостат забелязах, че и температурата на маслото държи с един порядък (около 10 градуса) по-ниска температура и стои около 100-110 градуса при добре загряла кола. Като мачкаш газта се вдига разбира се и тогава се получава по-голямата разлика.

Принципно в N62TU, каквото се слага в 550i вече има и охлаждане на маслото, както и във всички произведени за hot climate. Не знам при 6-цил бензини дали има подобни работи обаче.
zAcK написа:Явно всички двигатели на BMW,
като се почне още от тези при някой Е39-ки страдат от изпържване :mhihi:

Тогава търсиш нещо с ///М емблема и S в индекса на мотора :ok:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 3.12.2009
Местоположение: Тополовград
Пол: Мъж
Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
Мечтае да кара: цял живот BMW
Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от Plamen_Shopov_BMW » 23 Сеп 2017, 6:32

И как може да се свали работната температура на двигателя? Нов термостат, водна помпа? Дайте мало инфо, че ми стана интересно и бих го пробвал това .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от adovet » 23 Сеп 2017, 8:55

При последното ми яко изтормозване на колата ми водата стигна 112 градуса а маслото 160. Говоря за дизелов двигател

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от Gqbriel » 23 Сеп 2017, 9:11

Plamen_Shopov_BMW написа:И как може да се свали работната температура на двигателя? Нов термостат, водна помпа? Дайте мало инфо, че ми стана интересно и бих го пробвал това .

това копето ми хрумва е термостат ,който отваря по-рано и друг радиатор с повече ребра или нещо подобно и перка с разлизен дизайн :dunno:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 428
Регистриран на: 4.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е46 330d, E60 545i

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от dir2cas » 23 Сеп 2017, 12:58

Gqbriel написа:
Plamen_Shopov_BMW написа:И как може да се свали работната температура на двигателя? Нов термостат, водна помпа? Дайте мало инфо, че ми стана интересно и бих го пробвал това .

това копето ми хрумва е термостат ,който отваря по-рано и друг радиатор с повече ребра или нещо подобно и перка с разлизен дизайн :dunno:

*35i (N54) нямаше ли допълнителен охладител на маслото? Термостат заедно с такъв маслен радиатор би било напълно достатъчно ако има възможност да се сложат.

При мен примерно може да се сложи такъв от N62B48, тъй като мотора си има конструктивно мястото, за връзката към масления радиатор, но е занимавка, а честно казано не виждам особен смисъл, тъй като не шофирам толкова агресивно. За сега мисля, че термостата върши добре тази работа.
adovet написа:При последното ми яко изтормозване на колата ми водата стигна 112 градуса а маслото 160. Говоря за дизелов двигател

Това трябва да е било яко изтормозване. Аз не съм виждал при мен повече от 130, като гледам да го държа да не превишава 120 през повечето време. Принципно в големите жеги на магистралата с 150-160 ми държи около и малко под 120. Не съм пробвал да я държа дълго време с 200, тогава вероятно ще скокне на 130, но чак 160 е множко.

п.с. Интересно това дали може да се кодира и при Е60.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от Gqbriel » 23 Сеп 2017, 15:17

dir2cas написа:
Gqbriel написа:
Plamen_Shopov_BMW написа:И как може да се свали работната температура на двигателя? Нов термостат, водна помпа? Дайте мало инфо, че ми стана интересно и бих го пробвал това .

това копето ми хрумва е термостат ,който отваря по-рано и друг радиатор с повече ребра или нещо подобно и перка с разлизен дизайн :dunno:

*35i (N54) нямаше ли допълнителен охладител на маслото? Термостат заедно с такъв маслен радиатор би било напълно достатъчно ако има възможност да се сложат.

При мен примерно може да се сложи такъв от N62B48, тъй като мотора си има конструктивно мястото, за връзката към масления радиатор, но е занимавка, а честно казано не виждам особен смисъл, тъй като не шофирам толкова агресивно. За сега мисля, че термостата върши добре тази работа.
adovet написа:При последното ми яко изтормозване на колата ми водата стигна 112 градуса а маслото 160. Говоря за дизелов двигател

Това трябва да е било яко изтормозване. Аз не съм виждал при мен повече от 130, като гледам да го държа да не превишава 120 през повечето време. Принципно в големите жеги на магистралата с 150-160 ми държи около и малко под 120. Не съм пробвал да я държа дълго време с 200, тогава вероятно ще скокне на 130, но чак 160 е множко.

п.с. Интересно това дали може да се кодира и при Е60.

И Н52/3 имат допълнителен охладител на маслото...н54 има и маслен радиатор в калника - доста колеги го сменят + едно клапанче на масления охладител с цел намаляне темп на масло...но това си е специфично за мотора
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от zAcK » 23 Сеп 2017, 21:18

Plamen_Shopov_BMW написа:И как може да се свали работната температура на двигателя? Нов термостат, водна помпа? Дайте мало инфо, че ми стана интересно и бих го пробвал това .


При Е39 540i ставаше лесно. Слагаш термостат от дизел, който няма вграден нагревател и управление, но е в същия кожух и всичко е 6 :bchug:
Също така имаше колега от Пловдив, който добавяше управление на термостата и можеше да си караш в нискотемпературен режим, когато си поискаш :mhihi:

При Е60 N53 по-скоро трябва да се управлява водната помпа, да си мисли, че постоянно си в спортен режим и да не оставя колата да грее излишно.

Имаше спорове относно разхода и т.н., ама лично аз искам надежден автомобил, с риск да гори повече.
Аз за сума километри навъртени не забелязах по-висок разход на 540-ката. По-скоро да има отношение към вредните емисии и катализаторите, ама пак ме боли за тях!
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от zAcK » 25 Сеп 2017, 13:37

Някой може ли да помогне с инфо за тази кола - CK07233
Проверих я през auto-records, но там инфото е по-постно. Като цяло видях само, че доста често е ходила на проверки в някакво село с 500 жители :mhihi:
Интересува ме какви ремонти са й правени :bchug:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 3.12.2009
Местоположение: Тополовград
Пол: Мъж
Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
Мечтае да кара: цял живот BMW
Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от Plamen_Shopov_BMW » 25 Сеп 2017, 17:52

zAcK написа:
Plamen_Shopov_BMW написа:И как може да се свали работната температура на двигателя? Нов термостат, водна помпа? Дайте мало инфо, че ми стана интересно и бих го пробвал това .


При Е39 540i ставаше лесно. Слагаш термостат от дизел, който няма вграден нагревател и управление, но е в същия кожух и всичко е 6 :bchug:
Също така имаше колега от Пловдив, който добавяше управление на термостата и можеше да си караш в нискотемпературен режим, когато си поискаш :mhihi:

При Е60 N53 по-скоро трябва да се управлява водната помпа, да си мисли, че постоянно си в спортен режим и да не оставя колата да грее излишно.

Имаше спорове относно разхода и т.н., ама лично аз искам надежден автомобил, с риск да гори повече.
Аз за сума километри навъртени не забелязах по-висок разход на 540-ката. По-скоро да има отношение към вредните емисии и катализаторите, ама пак ме боли за тях!
То всичко това с температурата е направено уж за икономия на гориво, но и мен ме боли *** за 1 литър отгоре, важното е да е по-надежден мотора.
Ако някой е правир нещо при N52/3 нека пише.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 25.09.2017
Пол: Мъж

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от plamenJivkow » 25 Сеп 2017, 19:57

Добър вечер! Искам да помоля за съвет!? Предстои ми покупката на e60 3.0 Колата ще е от Германия и от 800 обяви има 3 бензина и всичко дизел! Та да помоля за съвети какво да взема и какви проблеми правят дизеловите мотори? Знам само, че рейката е слабото място. Мерси предварително!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 27.08.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60,530d 04'
Мечтае да кара: Eleanor
Детайли за колата: Frozen Grey matte ; Logic 7

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от krispd » 26 Сеп 2017, 3:10

Speed_Am_All написа:
krispd написа:Kолеги,има ли как като се отвори врата на колата и да НЕ светват интериорните светлини? Навсякъде по АйДрайва търсих,нищо не намерих. С кодиране става ли?


Натискаш и задържаш бутона на плафона.


Eлементарно,драги ми Уотсън. Благодаря ,колега...колко просто било :yes:

Колеги ,нещо ключа не ми разпознава колата,вкарвам го и нито светва таблото нищо. Иначе си отключва колата и тн. В момента отключвам и заключвам с него ,а паля с аварийния (пластмасовия) ,че само него имам. Идеи от какво може да е?
Work hard in silence,let success make the noise.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 428
Регистриран на: 4.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е46 330d, E60 545i

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от dir2cas » 26 Сеп 2017, 9:04

zAcK написа:Някой може ли да помогне с инфо за тази кола - CK07233
Проверих я през auto-records, но там инфото е по-постно. Като цяло видях само, че доста често е ходила на проверки в някакво село с 500 жители :mhihi:
Интересува ме какви ремонти са й правени :bchug:

Супер оборудване колега, рядко се срещат такива. :yes:
Предполагам знаеш де, но аз да си кажа, че N53 e с директно впръскване.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от kolp » 26 Сеп 2017, 9:22

мда, не е зле - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4qxt6z

ходила е почти само в http://dealer.bmw.ch/auto-tecnic/de_CH/uebersicht.html , малко , голямо, официален сервиз, пълна сервизна история до 227хкм, 12.2016. по-добре от гаржа на Джузепе ;)

3-4 пъти е сменил помпата за високо налягане, инжекторите на 2-3 пъти.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook