Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- dir2cas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
zAcK написа:Приве
Имам следния въпрос - Е60 с кой двигател е най-кораво? След 10 години и над 300 000 км. на Е39-ки се замислям за Е60, но искам да е такова, което е достатъчно надеждно.
Загледах една Е60 535d 2008 - добър избор ли е след 540i и като първа печка?![]()
![]()
При Е60 бензините май са доста по-капризни, или?
Само от любопитство да те питам какво те накара да решиш да замениш надежден атмосферен V8-ак с печка на стероиди

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
dir2cas написа:Само от любопитство да те питам какво те накара да решиш да замениш надежден атмосферен V8-ак с печка на стероиди(изключвам факта, че пустата катранджийницата ще върви повече).
Най-вероятно 540-ката ще остане


Та да минем на темата. Прочетох доста от темите тук и 535d LCI ми се вижда най-разумния избор при Е60-ките. Може би и 530i с N53, за който чувам най-различни мнения

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Да, ама F10 е като самолет вътре, а с това допотопно CCC ще си скъсаш нервите. Ако парите не са проблем, според мен е по-добре да се мяташ директно на F-ка.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
zAcK написа:dir2cas написа:Само от любопитство да те питам какво те накара да решиш да замениш надежден атмосферен V8-ак с печка на стероиди(изключвам факта, че пустата катранджийницата ще върви повече).
Най-вероятно 540-ката ще останено все пак 10 години карам Е39, което не е лошо, като чета колко капризни са по-новите. Замислям се и за F10, ама там филма е още по-голям. Грам не ме кефят неща като "полуоските ми са като солети" и т.н.
![]()
Та да минем на темата. Прочетох доста от темите тук и 535d LCI ми се вижда най-разумния избор при Е60-ките. Може би и 530i с N53, за който чувам най-различни мнения
530д или 535д LCI са добър избор за ежедневна кола, вървят добре, харчат малко, не са капризни, имал съм и Е39 и мога да кажа, че е60 не отстъпва на е39ката по нищо, напротив, доста повече екстри, повече комфорт, отлично пътно поведение, всичко е по-добре.
Сравнението ми е при сходни модели е39ката ми беше 530да 193кс.

Търси кола от последните възможни произведена след 10.2008г. за да е с CIC навигация и лоджик 7 озвучение, ако има и М пакет и окачване още по добре.

Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
dextuar написа:Да, ама F10 е като самолет вътре, а с това допотопно CCC ще си скъсаш нервите. Ако парите не са проблем, според мен е по-добре да се мяташ директно на F-ка.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
да,като изключим факта че са с чуплива предница ,са като самолет на прав участък



- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Да попитам, че не открих подобна тема. Замислям се за 530i по-скоро, но чета, че и те като 540-ката ми работят на някакви 100+ градуса
Тия температури грам не ги обичам. Има ли вариант при Е60 530i, както при Е39 540i да се сложи друг термостат, в случая от дизел, за да се намали работната температура?
Зная, че са умни, ама това ми е най-голямото притеснение. При 540 от тия умни термостати и 108-те градуса всичко се изпържва!
Иначе щеше да е един от най-коравите двигатели правени някога, ама


Тия температури грам не ги обичам. Има ли вариант при Е60 530i, както при Е39 540i да се сложи друг термостат, в случая от дизел, за да се намали работната температура?
Зная, че са умни, ама това ми е най-голямото притеснение. При 540 от тия умни термостати и 108-те градуса всичко се изпържва!
Иначе щеше да е един от най-коравите двигатели правени някога, ама

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- foxi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Нама такова нещо 530i държи различни градуси постоянно но аз повече от 100 несъм виждал а в нормален режим около 93 и в момента в който подам газ пада на 80 и ако карам с 200 държи 85. Просто няма нищо общо с другите бензини.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Сега прочетох, че при бензиновите Е60 тия градуси се контролират е ECU-то с помощта на водната помпа
Готино. Дано някой може да го модне да работи в неикономичен режим на чайник
Иначе лошо за карантията - до 111 градуса работна температура ми се струва изпържване в стил Е39 540 в подобренопре.б.ан вариант
и умна водна помпа
P.S. В докуемнта пише, че 105 градуса било нормален режим
После що на тия им се скапвали например бобините, а на старите, дето работят на постоянно "ниски" градуси са вечни

Готино. Дано някой може да го модне да работи в неикономичен режим на чайник



Иначе лошо за карантията - до 111 градуса работна температура ми се струва изпържване в стил Е39 540 в подобренопре.б.ан вариант




P.S. В докуемнта пише, че 105 градуса било нормален режим

После що на тия им се скапвали например бобините, а на старите, дето работят на постоянно "ниски" градуси са вечни

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- foxi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Аз 105 несъм виждал но на брат ми е 523 фейс и държи определено с 10/15 градуса повече от моето
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Като си изкарам градусите от подменюто на е60-ка, в града показва 105-107 градуса. Извън града при бързо каране пада надолу но до около 90 и няколко градуса. Мотора е N52B30 - 258 hp. При по-стария двигател М54, може би няма да е така.zAcK написа:Сега прочетох, че при бензиновите Е60 тия градуси се контролират е ECU-то с помощта на водната помпа![]()
Готино. Дано някой може да го модне да работи в неикономичен режим на чайник![]()
![]()
![]()
Иначе лошо за карантията - до 111 градуса работна температура ми се струва изпържване в стил Е39 540 в подобренопре.б.ан варианти умна водна помпа
![]()
![]()
![]()
P.S. В докуемнта пише, че 105 градуса било нормален режим
После що на тия им се скапвали например бобините, а на старите, дето работят на постоянно "ниски" градуси са вечни
Слагаш си качествено масло и караш, това е. Преди имах разход на масло но преминах на друго масло и също така смених клапана на картепните газове. Сега да 6000 км е бутнало горе долу 500 мл. Не виждам какъв е проблема на високата работна температура, освен, че иска качествено моторно масло.
- todorSTY
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530 XD
- Мечтае да кара: BMW M5 E60
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Здравейте. Нужна ми е малко помощ. В последните две седмици на два пъти по време на движение ми светва в червено лампата с акумулатора. Карам така без проблеми, като спра и запаля едвам.пали. Двес отново, но този път колата тотално изгасна по време на движение. При палене сутрин няма никакви проблеми. Някакви идеи?
- dir2cas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
zAcK написа:Сега прочетох, че при бензиновите Е60 тия градуси се контролират е ECU-то с помощта на водната помпа![]()
Готино. Дано някой може да го модне да работи в неикономичен режим на чайник![]()
![]()
![]()
Иначе лошо за карантията - до 111 градуса работна температура ми се струва изпържване в стил Е39 540 в подобренопре.б.ан варианти умна водна помпа
![]()
![]()
![]()
P.S. В докуемнта пише, че 105 градуса било нормален режим
После що на тия им се скапвали например бобините, а на старите, дето работят на постоянно "ниски" градуси са вечни
Може да погледнеш секцията за работната температура (точка 8 ) и модификацията на термостата (точка 5 при модификациите) в темата ни за V8. Иначе тук е описано какви са последствията, като цяло не е добре с тия високи температури, особено с преобладаващо градско каране. Иначе, както е казал колегата качественото масло е задължително, именно заради по-високата раб. температура е по-добре с 5w40 да се кара.
- krispd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 27.08.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60,530d 04'
- Мечтае да кара: Eleanor
- Детайли за колата: Frozen Grey matte ; Logic 7
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Kолеги,има ли как като се отвори врата на колата и да НЕ светват интериорните светлини? Навсякъде по АйДрайва търсих,нищо не намерих. С кодиране става ли?
Work hard in silence,let success make the noise.
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
krispd написа:Kолеги,има ли как като се отвори врата на колата и да НЕ светват интериорните светлини? Навсякъде по АйДрайва търсих,нищо не намерих. С кодиране става ли?
Натискаш и задържаш бутона на плафона.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Аз много добре зная какви са последствията от високата работна температура
Ще е хубаво и колегата Plamen_Shopov_BMW да прочете
Въпросът е някой дали е правил подобна процедура при N53? Явно всички двигатели на BMW,
като се почне още от тези при някой Е39-ки страдат от изпържване
P.S. От високата работна и налягане при 540-ките дори радиаторите са консуматив

Ще е хубаво и колегата Plamen_Shopov_BMW да прочете

Въпросът е някой дали е правил подобна процедура при N53? Явно всички двигатели на BMW,
като се почне още от тези при някой Е39-ки страдат от изпържване

P.S. От високата работна и налягане при 540-ките дори радиаторите са консуматив

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани