Е60, 530xi (258к.с.) сериозен проблем с двигателя
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Е60, 530xi (258к.с.) сериозен проблем с двигателя
Поръчах помпа и термостат, каквито колегата Gqbriel каза, (470лв помпа и 80 термостат), утре един пич ще ги смени и ще изчистим системата от маслото. След това ако пак влезе масло, ще започнат най-големите главоболия, но се надявам да е било от топлообменника (който сменихме) или от ремонта който са извършили швейцарците по мотора (ремонт, който засега остава загадка). В момента в маслото няма вода, а само във водата масло, според мен причината е в по-голямото налягане на маслото и е влизало през топлообменника, но съвсем скоро ще разберем дали има проблем в мотора.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Е60, 530xi (258к.с.) сериозен проблем с двигателя
Pack00 написа:Поръчах помпа и термостат, каквито колегата Gqbriel каза, (470лв помпа и 80 термостат), утре един пич ще ги смени и ще изчистим системата от маслото. След това ако пак влезе масло, ще започнат най-големите главоболия, но се надявам да е било от топлообменника (който сменихме) или от ремонта който са извършили швейцарците по мотора (ремонт, който засега остава загадка). В момента в маслото няма вода, а само във водата масло, според мен причината е в по-голямото налягане на маслото и е влизало през топлообменника, но съвсем скоро ще разберем дали има проблем в мотора.
Ako не влиза много масло не е за притеснение. При маслото винаги налягането е по голямо от водата и може просто някъде от някоя гарнитура да просълзява, което не е сериозен проблем. Вече ако духа от цилиндър си е сериозен проблем и за ремонт.
Re: Е60, 530xi (258к.с.) сериозен проблем с двигателя
Сменихме водната помпа и термустата, системата я изчистихме от маслото, за пръв път и се порадвах, не прегрява, не издува маркучите, колата е перфектна, само че от време на време усещах присецване, което нямаше как да усетя до момента, защото не можех да я карам, върнах се при майстора и на диагностика изкара проблем с 5ти цилиндър, но най-вероятно става въпрос за свещ, кабел (не е голям проблем). Иначе при самия ремонт пича имаше доста добър комплект гидори и изобщо не се наложи да разглобява нищо освен кората под двигателя и след това един алуминиев капак който предпазва картера(мисля), за 2 часа смени всичко пред мен. Явно просто трябва да намериш подходящия човек, другите явно нямат подходящ инструмент и ми разправят простотии, че трябвало да се свали предния мост и т.н. Та ето, че било лесно ако си разбираш от работата обаче! Ще я покарам до понеделник, ако няма масло в системата се захващам с проблема с цилиндъра и с това ремонтите ще приключат. Ако някой има информация за подобен проблем с цилиндъра ще съм му благодарен да сподели мнение. Също и една ролка на генератора вие и ще я сменя, но това най-накрая. 

18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани