Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- DStoychev91
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 29.12.2013
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Здравейте,
Извинявам се за отклонението от темата , но то може и да помогне на някой хора в избора им на кола.
Понеже си продавам моята e46 coupe 330ci ,искам да изразя опита си и нещата през които преминах.
Моята кола я търсих около една година (това беше преди 3 години , от 2 я карам ). Исках колата да е в перфектно техническо състояние. Гледахме в сервиз 6-7 коли в София и 3-4 във Варна , всичките коли майсторите не им харесаха намираха доста косури кои основателни кои не. След дълго търсене , моята настояща кола беше закарана в стария сервиз на Закс , само че към този момент не знаехме ,че той вече не е там и е оставил сервиза на друг. Въпросният друг човек , каза че колата е перфектна , той я бил знаел много била поддържана.
Купихме я колата докарахме я във Варна и като се почнаха проблемите , година и половина по сервизи около 8000 лв похарчени и вмомента колата е перфектна. М/у другото колата ми беше купена за 1100 тогава пазарните цени бяха пак от 8000 - 12000. Ние избрахме уж тази за да е възможно най-добрата , най-запазената. Уви понякога нещата не са така както Ви ги представят хората.
М54б30 е страхотен мотор много здрав, но тази кола иска сериозен ресурс от пари за поддръжка. Колата от газ не се плаши , плаши се от лоша поддръжка. За съжаление нямам излишни 15 000 за да си купя колата която искам и да си оставя и е46-цата. И сега аз съм принуден да продам кола , която ми е излязла 20 000лв за 9500 или 9000лв , само защото тези от автосалоните Ви докарват някакви курници блъснати търкаляни по таван за 7000лв. Е няма как да стане пичове.
Извинявам се за отклонението от темата , но то може и да помогне на някой хора в избора им на кола.
Понеже си продавам моята e46 coupe 330ci ,искам да изразя опита си и нещата през които преминах.
Моята кола я търсих около една година (това беше преди 3 години , от 2 я карам ). Исках колата да е в перфектно техническо състояние. Гледахме в сервиз 6-7 коли в София и 3-4 във Варна , всичките коли майсторите не им харесаха намираха доста косури кои основателни кои не. След дълго търсене , моята настояща кола беше закарана в стария сервиз на Закс , само че към този момент не знаехме ,че той вече не е там и е оставил сервиза на друг. Въпросният друг човек , каза че колата е перфектна , той я бил знаел много била поддържана.
Купихме я колата докарахме я във Варна и като се почнаха проблемите , година и половина по сервизи около 8000 лв похарчени и вмомента колата е перфектна. М/у другото колата ми беше купена за 1100 тогава пазарните цени бяха пак от 8000 - 12000. Ние избрахме уж тази за да е възможно най-добрата , най-запазената. Уви понякога нещата не са така както Ви ги представят хората.
М54б30 е страхотен мотор много здрав, но тази кола иска сериозен ресурс от пари за поддръжка. Колата от газ не се плаши , плаши се от лоша поддръжка. За съжаление нямам излишни 15 000 за да си купя колата която искам и да си оставя и е46-цата. И сега аз съм принуден да продам кола , която ми е излязла 20 000лв за 9500 или 9000лв , само защото тези от автосалоните Ви докарват някакви курници блъснати търкаляни по таван за 7000лв. Е няма как да стане пичове.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
DStoychev91 написа:Здравейте,
Извинявам се за отклонението от темата , но то може и да помогне на някой хора в избора им на кола.
Понеже си продавам моята e46 coupe 330ci ,искам да изразя опита си и нещата през които преминах.
Моята кола я търсих около една година (това беше преди 3 години , от 2 я карам ). Исках колата да е в перфектно техническо състояние. Гледахме в сервиз 6-7 коли в София и 3-4 във Варна , всичките коли майсторите не им харесаха намираха доста косури кои основателни кои не. След дълго търсене , моята настояща кола беше закарана в стария сервиз на Закс , само че към този момент не знаехме ,че той вече не е там и е оставил сервиза на друг. Въпросният друг човек , каза че колата е перфектна , той я бил знаел много била поддържана.
Купихме я колата докарахме я във Варна и като се почнаха проблемите , година и половина по сервизи около 8000 лв похарчени и вмомента колата е перфектна. М/у другото колата ми беше купена за 1100 тогава пазарните цени бяха пак от 8000 - 12000. Ние избрахме уж тази за да е възможно най-добрата , най-запазената. Уви понякога нещата не са така както Ви ги представят хората.
М54б30 е страхотен мотор много здрав, но тази кола иска сериозен ресурс от пари за поддръжка. Колата от газ не се плаши , плаши се от лоша поддръжка. За съжаление нямам излишни 15 000 за да си купя колата която искам и да си оставя и е46-цата. И сега аз съм принуден да продам кола , която ми е излязла 20 000лв за 9500 или 9000лв , само защото тези от автосалоните Ви докарват някакви курници блъснати търкаляни по таван за 7000лв. Е няма как да стане пичове.
Освен ако не си правил основен ремонт на мотора и цялостна подмяна на ходова част не знам за кво си дал 8 бона. Пусни обявата тук някой колега може да я земе..
- DStoychev91
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 29.12.2013
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
bioz написа:DStoychev91 написа:Здравейте,
Извинявам се за отклонението от темата , но то може и да помогне на някой хора в избора им на кола.
Понеже си продавам моята e46 coupe 330ci ,искам да изразя опита си и нещата през които преминах.
Моята кола я търсих около една година (това беше преди 3 години , от 2 я карам ). Исках колата да е в перфектно техническо състояние. Гледахме в сервиз 6-7 коли в София и 3-4 във Варна , всичките коли майсторите не им харесаха намираха доста косури кои основателни кои не. След дълго търсене , моята настояща кола беше закарана в стария сервиз на Закс , само че към този момент не знаехме ,че той вече не е там и е оставил сервиза на друг. Въпросният друг човек , каза че колата е перфектна , той я бил знаел много била поддържана.
Купихме я колата докарахме я във Варна и като се почнаха проблемите , година и половина по сервизи около 8000 лв похарчени и вмомента колата е перфектна. М/у другото колата ми беше купена за 1100 тогава пазарните цени бяха пак от 8000 - 12000. Ние избрахме уж тази за да е възможно най-добрата , най-запазената. Уви понякога нещата не са така както Ви ги представят хората.
М54б30 е страхотен мотор много здрав, но тази кола иска сериозен ресурс от пари за поддръжка. Колата от газ не се плаши , плаши се от лоша поддръжка. За съжаление нямам излишни 15 000 за да си купя колата която искам и да си оставя и е46-цата. И сега аз съм принуден да продам кола , която ми е излязла 20 000лв за 9500 или 9000лв , само защото тези от автосалоните Ви докарват някакви курници блъснати търкаляни по таван за 7000лв. Е няма как да стане пичове.
Освен ако не си правил основен ремонт на мотора и цялостна подмяна на ходова част не знам за кво си дал 8 бона. Пусни обявата тук някой колега може да я земе..
Няма да пускаме обявата има я в секцията "продава"
Сменил съм:
2 сонди
Всички свещи
Клапан картерни газове + всички маркучи в бмв
Всички маркучи след дебитомера
Сменен е дебитомера с оригинален
Сменена е диса клапа с оригинална
Дифа беше свален и обслужен със разни семеринги и лагерчета
Охладителната система я ревизирах за всеки случай
Задното магаре беше скъсано установих го малко след като купих колата ( не купето, както при повечето) , смених го и новото го пясъкоструиха и боядисаха прахово.
Сменени са всички повдигачи на клапаните
Сменено е маслото на кутията
Сменени са предните и задните дискове и нагладките ( това е обслужване ,но все пак) задните дискове са тарокс струват х4 от повечето дискове. Предните са ате пауър.
Ваноса е обслужен с бейсан тефлонките.
Бензиновата помпа
Гумено каре на кардана
Имаше пеоблем с един бушонна помпата и цялата ел инсталация е ревизирана свалена на земята.
Акумулатора е нов на 6 месеца
- DoesNot
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 757
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Какви ремонти си правил за толкова пари може ли да споделиш 

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Колеги, за тази някой нещо да каже https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4oo4wg също и за автокъщата, че гледам повечето коли са и БМВ.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
zigzag22 написа:Колеги, за тази някой нещо да каже https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4oo4wg също и за автокъщата, че гледам повечето коли са и БМВ.
Много ми е странно, когато видя 330-ка фейслифт без парктроник. Задната чистачка е леко увиснала. За километрите е излишно да ти казвам, че са 300-400-500 хиляди повече, щом си тръгнал да купуваш кола с метанова уредба на 14 години ти си го знаеш.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
efren написа:zigzag22 написа:Колеги, за тази някой нещо да каже https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4oo4wg също и за автокъщата, че гледам повечето коли са и БМВ.
Много ми е странно, когато видя 330-ка фейслифт без парктроник. Задната чистачка е леко увиснала. За километрите е излишно да ти казвам, че са 300-400-500 хиляди повече, щом си тръгнал да купуваш кола с метанова уредба на 14 години ти си го знаеш.
Благодаря за отговора.Пише ,че е с газова уредба колата.Продължавам търсенето.
- bawarec 73
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 230
- Регистриран на: 4.05.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: купе
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Колеги някой гледал ли е тези коли и ако може мнение?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4p4wdy
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4p4wdy
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4p4wdy
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4p4wdy
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
zigzag22 написа:efren написа:zigzag22 написа:Колеги, за тази някой нещо да каже https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4oo4wg също и за автокъщата, че гледам повечето коли са и БМВ.
Много ми е странно, когато видя 330-ка фейслифт без парктроник. Задната чистачка е леко увиснала. За километрите е излишно да ти казвам, че са 300-400-500 хиляди повече, щом си тръгнал да купуваш кола с метанова уредба на 14 години ти си го знаеш.
Благодаря за отговора.Пише ,че е с газова уредба колата.Продължавам търсенето.
Да пише газова, ама на снимките пише метанова. То и метана е газ като се замисля теоретично погледнато.
"Гос'ин полицай, то детето я Ткраднало релсата - Как детето бе? Тя релсата 120 кг? - Ам то неграмотно, от де да знай, че е 120 кила?"
И тука така ще стане, като отидеш на място ще има: "Баце, въобще не съм знаел, че е метанова, така я докараха от автовоза, нищо не сме пипали." Иначе е напълно обслужена

Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
DStoychev91 написа:дрън-дрън... бла-бла ... И сега аз съм принуден да продам кола , която ми е излязла 20 000лв за 9500 или 9000лв , само защото тези от автосалоните Ви докарват някакви курници блъснати търкаляни по таван за 7000лв. Е няма как да стане пичове.
това мнение чак сега го прочетох...
1. обикновено, когато се правиш на играч си най-преебан... това си е чисто доказателство...
2. прочетох ти и другото мнение... брачед, когато имаш автомобил от среден клас (е46-ца с най-големия бензинов мотор без м3) това са СЪВСЕМ нормални части на нормални цени и тия 8,000лв са НОРМАЛНИ... това, че хората не ги дават и карат трошляци, които прегряват, оставят ги на пътя, пушат, харчат масло и т.н. е ДРУГ ВЪПРОС, ама да кажеш, че са адски много пари за поддръжка на кола с такъв ранк (нисък/среден), особено за 2 години ( а не за 2 месеца ), е меко казано несериозно
3. 9,000лв кола от частник, ама другия път ... колегите и бъдещи такива предпочитат да дадът 10к на автокъща, отколкото 8к на човек за поддържан автомобил...
4. успех


You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Колеги някой гледал ли е тези и ако може мнение?Благодаря предварително.https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... 3839848350 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... 1482487379
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
zigzag22 написа:Колеги някой гледал ли е тези и ако може мнение?Благодаря предварително.https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... 3839848350 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... 1482487379
Ако не се лъжа май наскоро гледах клипче на bri4ka.Com, в което Филип представяше тая от втората обява, но май клипчето не беше конкретно за тази кола, а обясняваше как да си избираме кола на старо и показваше разни неща на тая. Потърси в YouTube и може да намериш въпросното клипче.
- terorero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
zigzag22 написа:Колеги някой гледал ли е тези и ако може мнение?Благодаря предварително.https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... 3839848350 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... 1482487379
Първата определено предлага много повече за тези пари. Ако търсиш бензиново 4x4 комби определено си струва да се погледне. Липсва капачето на халогена примерно но това са дреболии ей така от пръв поглед. Впечатлява ме, че не свети лампата за бензина

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
terorero написа:zigzag22 написа:Колеги някой гледал ли е тези и ако може мнение?Благодаря предварително.https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... 3839848350 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... 1482487379
Първата определено предлага много повече за тези пари. Ако търсиш бензиново 4x4 комби определено си струва да се погледне. Липсва капачето на халогена примерно но това са дреболии ей така от пръв поглед. Впечатлява ме, че не свети лампата за бензина
Първата е съдрана от каране, ще си късметлия ако е под 600к интериора не е като да е карано, а като все едно е живяно вътре. Втората кво да коментирам още преди продажба и свети лампата на двигателя кой знае къв гроб тотален е...
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Чек енджин лампата не е ли нормално да си свети винаги когато колата е на контакт?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани