E46 Изкривена глава има ли смисъл да се прави ремонт
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
50 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: E46 Изкривена глава има ли смисъл да се прави ремонт
Той автора вече сигурно търси нова кола, макар това да е само предположение.
Да точно термостат. То като ти блокира термостата и почва да губи масло
Dirty M5 driveR написа:Осъзнавате ли, че коментира крива глава, която е още на колата и никой не знае за какво иде реч. Може да се окаже блокирал термостат,а под прегряване колегата да има предвид леко преминаване на средната черта, което са си не повече от 115 градуса и не могат да изкривят нищо. Почва да става смешно вече и не се учудвам защо авторът спря да пише.
Да точно термостат. То като ти блокира термостата и почва да губи масло
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: E46 Изкривена глава има ли смисъл да се прави ремонт
Един познат преди 5 дни ме викна да му сваля спуканата гума от колата, щот била изгнила и не може да я вдигне с оригиналния крик. В последствие отиде колегата и се оказа, че гумата не е спукана.
Достатъчно много заключения на собственици съм чувал и виждал, за да знам какво говоря. Затова за 100-тен път бих казал, че трябва МЕХАНИК да отвори двигателя и да каже това, това и това трябва да сменим и ще тръгне колата. Тия, дето са му казали, че главата е крива и да издава колата на вторични просто не им се занимава според мен, или имат друг таргет клиенти. Аз като не искам да правя нещо си измислям по-адекватна причина, примерно че имам много работа или нямам условия и т.н. Ма да говоря глупости на клиентите си не си позволявам. В същото време нямам против да посетят и друго място за ремонта или там каквото е. Сами разбирате колко е абсурдно да почваме да "разглобяваме, диагностицираме и сглобяваме" този двигател през форума, щото както ти сам каза - трябва после да можем да дадем гаранция, че колата ще върви без проблеми, нали?
Ама не като сменим цялата кола (по възможност с друга), ами да оптимизираме и разходите и времето на собственика. Крайно време е някои хора да проумеят, че това е форум и тук е редно да даваме съвети и препоръки, а не онлайн ремонти. Да - ако на някого му се скъса жилото на АСЦ, както стана при мен онзи ден е най-удачно да му кажем да си купи ново и АСЦ-то ще тръгне. Ама му откаже АСЦ без никаква видима причина аз не бих си позволил да му кажа да си смени моторчето, дросела, асб датчиците, абс помпата и модула, щото може да е всяко едно от тях. 

- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: E46 Изкривена глава има ли смисъл да се прави ремонт
Именно, аз това се опитвам да обясня често по темите. Трябва си читав и още по-важно, СЪВЕСТЕН диагностик, който добре да огледа и премисли кое е за смяна и кое има ресурс. Не да се сменя ей тъй на поразия и да се заменят годни още части с ментета, изтървани в завода, трето качество, с незнаен произход, доставени от на майната си. Аз лично съм се отчаял да сменям отново и отново едни и същи части по няколко пъти докато целна някоя дет подържи чат, пат. Отделно от това изказваме категорични мнения, въз основа на неща, описани ни от авторите, написали темите. Те пък много често преразказват какво ги уверяват майсторите. И става една манджа....
Но пък отвреме на време се получават и забавни статии като тази тук с тези 4 страници. Винаги има и по един, който е душата на компанията и ни залива от смях. Благодаря сърдечно Ефрене, без лоши чувства, наистина!
Ако автора на статията вече си търси друга кола не е толкова голям проблем, дано само не се е хвърлил вече от Аспарухов мост, че и на мен ще ми е съвестно. Та ако може да ни драсне нещо, каквото и да е:)
Но пък отвреме на време се получават и забавни статии като тази тук с тези 4 страници. Винаги има и по един, който е душата на компанията и ни залива от смях. Благодаря сърдечно Ефрене, без лоши чувства, наистина!
Ако автора на статията вече си търси друга кола не е толкова голям проблем, дано само не се е хвърлил вече от Аспарухов мост, че и на мен ще ми е съвестно. Та ако може да ни драсне нещо, каквото и да е:)9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: E46 Изкривена глава има ли смисъл да се прави ремонт
Не виждам лоши чувства, поне аз нямам навика да се разчувствам във форумите. Все пак напомням, че колегата някой вече го е диагностицирал с радиатор и човека е дал пари за радиатор и смяната му. За какъв чеп, ако колата ще ходи в моргата? Ако сега някой го диагностицира с гарнитура глава и го затвори и колата не прегрява, но продължи да губи масло? Което няма да е изненада при м54. Тогава през картера ли ще вадим сегментите?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: E46 Изкривена глава има ли смисъл да се прави ремонт
Маслото не се губи това не са ключове. То или го гори или изтича или отива при водата. Та няма нужда да се отваря мотора за да се разбере това, ебем ти майстора ако това не може да диагностицира.
Sent from my ZUK Z2132 using Tapatalk
Sent from my ZUK Z2132 using Tapatalk
50 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани