E46 Изкривена глава има ли смисъл да се прави ремонт
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: E46 Изкривена глава има ли смисъл да се прави ремонт
Тия неща ги преценява майсторът, не ние във форума.
Това подразни колегите, а не че са неверни нещата, които си изредил.
Re: E46 Изкривена глава има ли смисъл да се прави ремонт
Със сигурност ги преценява този, който след това ще поеме отговорност за това колата да е добре и да не са наляти едни пари и пак да е за отваряне. А не виждам как ще познае сегментите и лагерите.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: E46 Изкривена глава има ли смисъл да се прави ремонт
То хубаво, ама си противоречиш. Ето това ти мнение си противоречи с почти всички постнати от теб до тук. Именно така трябва, майсторът да диагностицира и да прецени кое е за смяна и кое не. Досега твърдеше, че всичко трябва да се сменя на поразия ей тъй, щото така трябвало и така се правело. Единствено за сегментите мога малко да се съглася с теб, че конкретно на М54 и то след прегряване са под въпрос, но чак пък да се сваля мотор за тях..... Биелните лагери пък изобщо не виждам защо ги намесваш, имаше мнение дори назад за диференциалното масло и бих допълнил крушката в жабката. Недей така, не помагаш на колегата.
А и какво пречи да се сложи стара гарнитура например ако е читава? Спрете да робувате на стереотипи и рамки бе хора. Човекът, заел се да прави мотора може да насложи почти всичко старо и да няма последици ако го прави с акъл и може да насмени половината кола и резултата да е плачевен.
А и какво пречи да се сложи стара гарнитура например ако е читава? Спрете да робувате на стереотипи и рамки бе хора. Човекът, заел се да прави мотора може да насложи почти всичко старо и да няма последици ако го прави с акъл и може да насмени половината кола и резултата да е плачевен.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: E46 Изкривена глава има ли смисъл да се прави ремонт
ivoaudi написа:То хубаво, ама си противоречиш. Ето това ти мнение си противоречи с почти всички постнати от теб до тук. Именно така трябва, майсторът да диагностицира и да прецени кое е за смяна и кое не. Досега твърдеше, че всичко трябва да се сменя на поразия ей тъй, щото така трябвало и така се правело. Единствено за сегментите мога малко да се съглася с теб, че конкретно на М54 и то след прегряване са под въпрос, но чак пък да се сваля мотор за тях..... Биелните лагери пък изобщо не виждам защо ги намесваш, имаше мнение дори назад за диференциалното масло и бих допълнил крушката в жабката. Недей така, не помагаш на колегата.
А и какво пречи да се сложи стара гарнитура например ако е читава? Спрете да робувате на стереотипи и рамки бе хора. Човекът, заел се да прави мотора може да насложи почти всичко старо и да няма последици ако го прави с акъл и може да насмени половината кола и резултата да е плачевен.
Баце, НАПРАВО УБИ РИБАТА!
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: E46 Изкривена глава има ли смисъл да се прави ремонт
Като рибар, не мога да ти се опра на кутрето.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: E46 Изкривена глава има ли смисъл да се прави ремонт
Тебе трябва да те баннат за писане на изключителни и неподправени простотии. Форумът е пълен с хора, които очакват някакъв съвет, а се намират пишман майстори, които сменят сегменти на 6-так в коша и завиват старата гарнитура, която видимо е духнала
Да смениш дилъра.
Да смениш дилъра.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2724
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: E46 Изкривена глава има ли смисъл да се прави ремонт
efren написа:......
Ако не е проблем да попитам, професионално или любителски се занимаваш с автомобили?
Re: E46 Изкривена глава има ли смисъл да се прави ремонт
Любителски.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2724
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: E46 Изкривена глава има ли смисъл да се прави ремонт
И аз така, но имам много приятели и познати, които си вадят с това хляба, и доста интересно подготвят автомобилите за продан.
Прав си в повечето неща, които пишеш, но малко хора карат и поддържат е46, чиято цена минава 15000лв.
Миналия век, когато БМВ беше не особено разпространено в България съм сглобявал м20 с употребявана гарнитура на главата и болтове, вървя десетки хиляди километри, и странно за м20 преживя няколко загуби на вода.
Автора на темата не е влизал повече, едва ли го интересува нашия/вашия спор. Аз на негово място бих преминал на м54б30, но ако колата ми струва 3000лв, отива за желязо.
Прав си в повечето неща, които пишеш, но малко хора карат и поддържат е46, чиято цена минава 15000лв.
Миналия век, когато БМВ беше не особено разпространено в България съм сглобявал м20 с употребявана гарнитура на главата и болтове, вървя десетки хиляди километри, и странно за м20 преживя няколко загуби на вода.
Автора на темата не е влизал повече, едва ли го интересува нашия/вашия спор. Аз на негово място бих преминал на м54б30, но ако колата ми струва 3000лв, отива за желязо.
Re: E46 Изкривена глава има ли смисъл да се прави ремонт
Въпросът не е в това дали някоя кола е изкарала или не ххх км след завиване на стара гарнитура и ти го знаеш.
Имах един познат. Някога отдавна живееше и работеше в Германия. Не беше нито много образован, нито говореше много добре. Той описваше разликата между германците и българите с една проста случка:
"Неделя сутрин. Отиване на реката за риба. 5 часа сутринта. Избирам си място и започвам да си връзвам кукичката на въдицата. И изведнъж се чува "Найн". Оглеждам се и нищо особено - един германец развива такъмите и гледа към мен. Продължавам да връзвам кукичката и отново "Найн", но този път вече германеца тича към мен и маха с ръце. Пристига запъхтян и казва "Кукичка не се връзва така!" - "Извинявай, но аз съм гастарбайтер, 6 дена в седмицата бачкам и на седмия съм станал рано сутринта за да се порадвам на изгрева и спокойствието, нямам ли правото да си връзвам кукичката както искам?" - "Имаш право да си връзваш кукичката както си искаш, но кукичка не се връзва така."
Та това е разликата между българина и германеца.
И да, не се завива глава със старите болтове, не се слагат стари гарнитури и когато един м54 е прегряван няколко пъти или го изхвърляш или го правиш като хората. Тъжното е, че форума се е превърнал в някаква страшно уродливо подобие на форум на фенове на автомобилите. Обсъжда се дали най-евтините гуми не са най-хубави и дали може да се завие старата гарнитура на главата.
И щях да забравя - не знам какво значение има колко е стара една кола за това как я ремонтираш.
Имах един познат. Някога отдавна живееше и работеше в Германия. Не беше нито много образован, нито говореше много добре. Той описваше разликата между германците и българите с една проста случка:
"Неделя сутрин. Отиване на реката за риба. 5 часа сутринта. Избирам си място и започвам да си връзвам кукичката на въдицата. И изведнъж се чува "Найн". Оглеждам се и нищо особено - един германец развива такъмите и гледа към мен. Продължавам да връзвам кукичката и отново "Найн", но този път вече германеца тича към мен и маха с ръце. Пристига запъхтян и казва "Кукичка не се връзва така!" - "Извинявай, но аз съм гастарбайтер, 6 дена в седмицата бачкам и на седмия съм станал рано сутринта за да се порадвам на изгрева и спокойствието, нямам ли правото да си връзвам кукичката както искам?" - "Имаш право да си връзваш кукичката както си искаш, но кукичка не се връзва така."
Та това е разликата между българина и германеца.
И да, не се завива глава със старите болтове, не се слагат стари гарнитури и когато един м54 е прегряван няколко пъти или го изхвърляш или го правиш като хората. Тъжното е, че форума се е превърнал в някаква страшно уродливо подобие на форум на фенове на автомобилите. Обсъжда се дали най-евтините гуми не са най-хубави и дали може да се завие старата гарнитура на главата.
И щях да забравя - не знам какво значение има колко е стара една кола за това как я ремонтираш.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- onewg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: E46 Изкривена глава има ли смисъл да се прави ремонт
Ще духне пак, главите ги темперират в завода по специални начини за да се отвърне материала
Ако е крива значи е прегрявана, ако е прегрявана нищо не можеш да направиш за тази глава..
Шлайфай, и колкото те изкара, толкова..
Ако е крива значи е прегрявана, ако е прегрявана нищо не можеш да направиш за тази глава..
Шлайфай, и колкото те изкара, толкова..


Тиез коне искат да ядат....

- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: E46 Изкривена глава има ли смисъл да се прави ремонт
efren написа:Тебе трябва да те баннат за писане на изключителни и неподправени простотии. Форумът е пълен с хора, които очакват някакъв съвет, а се намират пишман майстори, които сменят сегменти на 6-так в коша и завиват старата гарнитура, която видимо е духнала![]()
Да смениш дилъра.
Нямах предвид гарнитура на главата, специалисте, къде в мнението ми прочете "гарнитура глава"? Отлично знаеш, че говоря за гарнитура по принцип, но си измисляш глупости и спориш за тях, явно ти е забавно. За сегментите на 6-така в коша също ти е поредното изсмукано. Ставаше въпрос за вадене глава, не за смяна сегменти, а и да се вземе решение да се сменят, какво от това ако се сменят на място? Би ли разяснил кои конкретно са минусите без да разтягаш локуми и да се правиш на интересен? Каква е връзката между броя цилиндри и начина на смяната на сегменти също не разбирам? А връзката издухана гарнитура-биелни лагери както виждаш не я разбра абсолютно никой. Колкото до банването ми, гледай си там в твоята копанка и пиши по темата, по възможност смислено.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: E46 Изкривена глава има ли смисъл да се прави ремонт
efren написа:Тебе трябва да те баннат за писане на изключителни и неподправени простотии. Форумът е пълен с хора, които очакват някакъв съвет, а се намират пишман майстори, които сменят сегменти на 6-так в коша и завиват старата гарнитура, която видимо е духнала![]()
Да смениш дилъра.
Знаеш ли колега.Вземи се замисли какви небивалици говориш три страници шеги по твой адрес и не даваш на зад.Нали гарнитури глупости сегменти стига си стряскал автора щото това не е френска чекия или ауди (че последно време много наблюдения имам конкретно върху моторите им) ...Малко по-сериозно всички знаем за какво става въпрос.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


Re: E46 Изкривена глава има ли смисъл да се прави ремонт
ivoaudi написа:efren написа:Тебе трябва да те баннат за писане на изключителни и неподправени простотии. Форумът е пълен с хора, които очакват някакъв съвет, а се намират пишман майстори, които сменят сегменти на 6-так в коша и завиват старата гарнитура, която видимо е духнала![]()
Да смениш дилъра.
Нямах предвид гарнитура на главата, специалисте, къде в мнението ми прочете "гарнитура глава"? Отлично знаеш, че говоря за гарнитура по принцип, но си измисляш глупости и спориш за тях, явно ти е забавно. За сегментите на 6-така в коша също ти е поредното изсмукано. Ставаше въпрос за вадене глава, не за смяна сегменти, а и да се вземе решение да се сменят, какво от това ако се сменят на място? Би ли разяснил кои конкретно са минусите без да разтягаш локуми и да се правиш на интересен? Каква е връзката между броя цилиндри и начина на смяната на сегменти също не разбирам? А връзката издухана гарнитура-биелни лагери както виждаш не я разбра абсолютно никой. Колкото до банването ми, гледай си там в твоята копанка и пиши по темата, по възможност смислено.
ivoaudi написа:То хубаво, ама си противоречиш. Ето това ти мнение си противоречи с почти всички постнати от теб до тук. Именно така трябва, майсторът да диагностицира и да прецени кое е за смяна и кое не. Досега твърдеше, че всичко трябва да се сменя на поразия ей тъй, щото така трябвало и така се правело. Единствено за сегментите мога малко да се съглася с теб, че конкретно на М54 и то след прегряване са под въпрос, но чак пък да се сваля мотор за тях..... Биелните лагери пък изобщо не виждам защо ги намесваш, имаше мнение дори назад за диференциалното масло и бих допълнил крушката в жабката. Недей така, не помагаш на колегата.
А и какво пречи да се сложи стара гарнитура например ако е читава? Спрете да робувате на стереотипи и рамки бе хора. Човекът, заел се да прави мотора може да насложи почти всичко старо и да няма последици ако го прави с акъл и може да насмени половината кола и резултата да е плачевен.
Ко каза? Ти не знаеш какво пишеш, коли щял да прави при това качествено
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: E46 Изкривена глава има ли смисъл да се прави ремонт
Осъзнавате ли, че коментира крива глава, която е още на колата и никой не знае за какво иде реч. Може да се окаже блокирал термостат,
а под прегряване колегата да има предвид леко преминаване на средната черта, което са си не повече от 115 градуса и не могат да изкривят нищо. Почва да става смешно вече и не се учудвам защо авторът спря да пише.
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани