BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- DMC
- младши ентусиаст
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Смяна на регулатор на напрежение. Стария нямаше останали четки и вместо да сменя четките реших да го сменя целия, тъй като не е скъп. Първо купих BERU, което се оказа дефектно. После го занемих за FEBI. На снимката може да се види разликата между нови и стари четки:
Напрежение на зареждане преди смяната - 12.8В, напрежение след смяната - 13.9V. Доволен съм.
Сменихме и тампоните на задните носачи, че бяха доста понацепени:
Заедно с това сменихме и маркучите на задните спирачки.
Напрежение на зареждане преди смяната - 12.8В, напрежение след смяната - 13.9V. Доволен съм.
Сменихме и тампоните на задните носачи, че бяха доста понацепени:
Заедно с това сменихме и маркучите на задните спирачки.
- DMC
- младши ентусиаст
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Смяна на амортисьори, спирачни апарати и спирачни маркучи.
Стари апарати:
Нови апарати и накладки:
Предни амортисьори:
Задни:
Маркучи:
Интересно ми беше, че амортисьорите, които свалих бяха газово BOGE. Явно последните бройки от Е12 са били доста добре оборудвани - и 5ца кутия и шибедах, сини стъкла, газово окачване... Всички амортисьори до един бяха изпуснали. С новите маслени Monroe има осезаема разклика в поведението на колата. При рязка сменя на посоката клатушкането е по-малко и по-неусетно минава през неравности.
Новите накладки обаче, които сложих се оказаха по-гадни от оригиналните BMW (textar), които свалих. Textar-ите са по-меки и спират по-ефективно. Тези които сложих бяха някакви залежали испански, които са доста по-твърди и не спират толкова добре. Но поне пък са нови. Друг път ще знам - ако меки накладки от утвърдени производители.
Все повече се доближаваме до оригналното състояние
Стари апарати:
Нови апарати и накладки:
Предни амортисьори:
Задни:
Маркучи:
Интересно ми беше, че амортисьорите, които свалих бяха газово BOGE. Явно последните бройки от Е12 са били доста добре оборудвани - и 5ца кутия и шибедах, сини стъкла, газово окачване... Всички амортисьори до един бяха изпуснали. С новите маслени Monroe има осезаема разклика в поведението на колата. При рязка сменя на посоката клатушкането е по-малко и по-неусетно минава през неравности.
Новите накладки обаче, които сложих се оказаха по-гадни от оригиналните BMW (textar), които свалих. Textar-ите са по-меки и спират по-ефективно. Тези които сложих бяха някакви залежали испански, които са доста по-твърди и не спират толкова добре. Но поне пък са нови. Друг път ще знам - ако меки накладки от утвърдени производители.
Все повече се доближаваме до оригналното състояние
- DMC
- младши ентусиаст
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Дойде време да се сбогувам с 518ката. Имах голям късмет да намеря правилния човек за следващ собственик. Автомобилът се връща в Мюнхен, там откъдето е дошъл. Попада в ръцете на грамотен автомобилист, който освен всичко друго работи в БМВ. Прекарахме с него 2 вълнуващи дни в София и Копривщица покрай Е12ката.
Колата вече е в Германия и новият собственик и се наслаждава. За мен остава удовлетворението от добре свършената работа, ценният опит, който придобих с М10 мотора и известна сума за отплата за положения труд.
Ето няколко снимки, когато я видях за последно:
Колата вече е в Германия и новият собственик и се наслаждава. За мен остава удовлетворението от добре свършената работа, ценният опит, който придобих с М10 мотора и известна сума за отплата за положения труд.
Ето няколко снимки, когато я видях за последно:
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Да я върнеш в Мюнхен в ръцете на човек от БМВ - безценно!
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- DMC
- младши ентусиаст
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Уникално наистина, поздрави за великолепната работа по колата и намирането на собственик!
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- intention
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Колега, мога само да кажа - поклон пред работата ти и желанието което имаш.
Дали обаче е възможно да се възстанови темата понеже снимките от 1 и 2 страница не се виждат .
Дали обаче е възможно да се възстанови темата понеже снимките от 1 и 2 страница не се виждат .
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- DMC
- младши ентусиаст
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Благодаря за добрите думи Intention,
шибаняците от Photobucket са забранили прешерването на снимки в други сайтове ако не си платиш някакъв си акаунт.
Ще намеря време да възстановя темата.
Благодаря за забележката!
шибаняците от Photobucket са забранили прешерването на снимки в други сайтове ако не си платиш някакъв си акаунт.
Ще намеря време да възстановя темата.
Благодаря за забележката!
- E.Alexandrov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 97
- Регистриран на: 8.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d Touring и E21 316
- Мечтае да кара: Кола без ръжда и с S-ков двигател
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Настръхваш като четеш. Като зелен собственик на Е21, на което му предстои много кърпене и всичко описано в тази тема ще можеш ли да ми споделиш колко ти излезе реставрацията. Ако искаш на лично, както прецениш. Аз искам да си направя акулата и да си я карам на равно с ежедневната, освен през зимата. Естествено тук, таме може да си поиграя на не-посолен сняг, но няма да прекалявам, че то брони, калници, скъпотия....
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
E.Alexandrov написа:Настръхваш като четеш. Като зелен собственик на Е21, на което му предстои много кърпене и всичко описано в тази тема ще можеш ли да ми споделиш колко ти излезе реставрацията. Ако искаш на лично, както прецениш. Аз искам да си направя акулата и да си я карам на равно с ежедневната, освен през зимата. Естествено тук, таме може да си поиграя на не-посолен сняг, но няма да прекалявам, че то брони, калници, скъпотия....
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Като дългогодишен собственик на Е21 те съветвам изобщо да не вижда сняг тази кола. Едно че вече няма здрави купета и само ще го съсипваш... и друго - че Е21 има МНОГО лека задница и не й харесва хлъзгавото време. Особено с тая дълга рейка .... контрирането при поднасяне си е постижение
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани