Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- vg_vassilev
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 18.08.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Здравейте, дойде време за нова кола.. След дълго лутане по обяви и сайтове, съм се фокусирал основно върху 2 модела - mazda 6 бензин и e46 320/325i. Прочетох хиляди неща и тук, и по други сайтове, и вече ми е трудно да си събера мислите що се отнася до e46-цата. Бях се ориентирал към 318i, но след като попаднах поне на 30-40 мнения и митичната тема тук за n42 двигателя, се пренасочих към 320 или 325 със също така прословутия М54, който ако съдя по коментарите изгаря литър масло, само докато отидеш до пазара... Въпросът е, че ми се иска да си взема facelift-ова Е46-ца, но вече направо не знам какво да очаквам. Останах с впечатлението, че трябва да си готов да заделяш по минимум 200 лв на месец за ремонти, което не ми се струва реално. Бюджетът ми е около 8000 лв, като в него съм си предвидил и първоначалните разходи за регистрация, гражданска, гуми (евентуално, в зависимост от състоянието на тези, с които ще дойде колата) и най-вече хубаво обслужване на всичко което е необходимо по колата веднага след като я закупя. След груба сметка от моя страна, ми остават около 6500-7000 лв за самия автомобил. Съдейки по предлагането, това е достатъчна сума за прилична 2001-2003 320i или с късмет - 325i.
Имам няколко конкретни въпроса, които са обвързани с нещата по-горе:
1. Трябва ли наистина да имам толкова сериозни поводи за притеснение по отношение надеждността на колата, при положение, че няма да се хвърлям на първия екземпляр, а ще прегледам всичко обстойно, както и ще я закача за диагностика (имам познат, който ще ми ослужи на място).
2. Доколкото разбрах, основният проблем на М54 бил, че има потенциала да харчи много масло, но това само по себе си не пречело на нормалната работа на двигателя, просто трябва да се долива често. Основният му ремонт в такъв случай стъпвал на около 2к, но не бил наложителен. Правилно ли съм разбрал и има ли още нещо, което може да ми изиграе лоша шега? Моля, имайте предвид, че колата ще я ползвам ежедневно и целогодишно, на миналата навъртах около 12 000 км на година.
3. 6500-7000 лв реалистичен бюджет ли са за закупуване на 320-ка в прилично състояние? Екстрите са ми последната грижа, по-важна ми е техническата изправност на автомобила.
4. 1000-1500 лв ще са ми достатъчни ли, да си покрия таксите по рег. и тн. и да вкарам колата в изправност, ако приемем, че няма свръх сериозни щети по нея? Засега знам, че задължително трябва да сменя водната помпа, термостата, съда за охладителната течност, филтрите и маслото.
5. Реалистично, средно колко трябва да очаквам да заделям всеки месец за колата, защото не ми се иска да си вкарвам таралеж в гащите? Автомобилът, според мен, на първо място трябва да ми върши работа и да ми носи удоволствие, не да го лекувам през 2 седмици. Направо бих казал, че ми е тийнейджърска мечта от едно време да си взема Е46-ца, така че съм готов и на компромиси, защото наистина ще я обичам тази кола, но в този форум се начетох на хорър истории.
И за финал, набелязал съм вече няколко модела и да не остана по-назад, ще ви помоля да си изкажете мнението.
http://www.cars.bg/offer/c2204472 - тук ме притеснява сниженото окачване, в София не ми липсват лежащи полицаи и дупки на всеки метър, че да ми е снижена още повече колата, но предполагам, че тази интервенция е лесно обратима.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=4djrsq
http://www.cars.bg/offer/c2219340
Благодаря ви предварително и ще се радвам, ако някой въобще е прочел целия пост.

Имам няколко конкретни въпроса, които са обвързани с нещата по-горе:
1. Трябва ли наистина да имам толкова сериозни поводи за притеснение по отношение надеждността на колата, при положение, че няма да се хвърлям на първия екземпляр, а ще прегледам всичко обстойно, както и ще я закача за диагностика (имам познат, който ще ми ослужи на място).
2. Доколкото разбрах, основният проблем на М54 бил, че има потенциала да харчи много масло, но това само по себе си не пречело на нормалната работа на двигателя, просто трябва да се долива често. Основният му ремонт в такъв случай стъпвал на около 2к, но не бил наложителен. Правилно ли съм разбрал и има ли още нещо, което може да ми изиграе лоша шега? Моля, имайте предвид, че колата ще я ползвам ежедневно и целогодишно, на миналата навъртах около 12 000 км на година.
3. 6500-7000 лв реалистичен бюджет ли са за закупуване на 320-ка в прилично състояние? Екстрите са ми последната грижа, по-важна ми е техническата изправност на автомобила.
4. 1000-1500 лв ще са ми достатъчни ли, да си покрия таксите по рег. и тн. и да вкарам колата в изправност, ако приемем, че няма свръх сериозни щети по нея? Засега знам, че задължително трябва да сменя водната помпа, термостата, съда за охладителната течност, филтрите и маслото.
5. Реалистично, средно колко трябва да очаквам да заделям всеки месец за колата, защото не ми се иска да си вкарвам таралеж в гащите? Автомобилът, според мен, на първо място трябва да ми върши работа и да ми носи удоволствие, не да го лекувам през 2 седмици. Направо бих казал, че ми е тийнейджърска мечта от едно време да си взема Е46-ца, така че съм готов и на компромиси, защото наистина ще я обичам тази кола, но в този форум се начетох на хорър истории.
И за финал, набелязал съм вече няколко модела и да не остана по-назад, ще ви помоля да си изкажете мнението.
http://www.cars.bg/offer/c2204472 - тук ме притеснява сниженото окачване, в София не ми липсват лежащи полицаи и дупки на всеки метър, че да ми е снижена още повече колата, но предполагам, че тази интервенция е лесно обратима.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=4djrsq
http://www.cars.bg/offer/c2219340
Благодаря ви предварително и ще се радвам, ако някой въобще е прочел целия пост.


Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Това дали ще даваш по 200 на месец е доста субективно може и много повече, а може и много по-малко (стара кола въпрос на късмет). За харча на масло има тема и мисля, че колегата Vicho го е разрешил най-добре с масло 10W 60 без да дава 2-3к за ремонт. Общо взето тези които си ги постнал аз не бих дал толкова пари за почти 20 годишен модел кола и нов внос. Дали ще вземеш най-скъпата не е гаранция, че ще ти бъде безпроблемна. Общо взето вземи си тази, която те кефи най-много и не излиза нищо на по - сериозно по време на огледа/диагностиката. Това е, а че ще имаш разходи ще имаш, но какви е въпрос на малко гледане и повече късмет. Успех!
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 513
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
vg_vassilev написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=4djrsq
Тази и аз съм и хвърлил око, но не чак толкова, че да се разходя до Пловдив. Малко надценена е сякаш, но всичко е до пазарлък. Иначе изглежда читава, само се чудя що за търговец не знае колко коньова кола продава - писана е 150 к.с. в обявата.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- Tunturi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 12.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 325i
- Мечтае да кара: Балканче
- Детайли за колата: M54B25
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Привет, първо малко да те успокоя че това са 15+ годишни коли и си се на чел на всичките проблеми за 15 години което е нормално да не са малко. Все пак си има свойте слабости, но точно твоя екземпляр не е задължително да ги проявява (въпрос на късмет до известна степен). По 200лв на месец за ремонти баш е прекалено. То стига доста над 200лв, но това като тръгнеш нови джанти, диодни светлини, навигации, м броний..... и още много, но не за ремонт. Аз карам малко и не съм критерии но доста често 200лв са ми на година за ремонтите. За 2,5-цата която си показал е с бутилки най вероятно с масло от преде пълна, най вероятно за доливане..., но без да се види и огледа поне за течове е сложно да се каже. Лично на мен от 3-те тая в Благоевград ми най допада.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Като за начало мисля, че е редно да похвалим бъдещия, евентуално, колега, че е попрочел и се е ориентирал в картинката. Доста хора с първо мнение хвърлят линк към обява и питат "става ли?" 
Според мен да се смята колко се отделят на месец не е много реалистично. Аз лично по-скоро гледам дали мога да ремонтирам някой срещан проблем ако изникне без да държа колата в бокса. Идеалистичното ще е като я вземеш лека полека в рамките на няколко месеца да стегнеш каквото не е наред (или не ти харесва) и после само караш и сменяш масло и филтри. Разбира се това предполага отделяне на една по-голяма сума в началото
В контекста на заделената сума - 6500 за колата и 1500 за начално е добре, но не идеално. Аз бих предвидил едни 2000 (тоест с лек резерв) като за начало, защото само административните разходи и гумите са 1000 лева, с 500 лева тъкмо ще смениш масла филтри, ремъци, свещи и обслужиш климатика. От друга страна пък с много различни проблеми може да се кара без да се мислят особено - например маслото. Ако харчът е в рамките на нормалното (напр. литър-два от смяна до смяна) може да си караш така доста време, не е хубаво, но това няма да те остави на пътя.
На мен лично от конкретните обяви нищо не ми хвана окото. Не се ограничавай с 320-ка само
П.С. Тия мазди 6-ци, които гледаш не са ли набедени за масларници, даже по-големи от М54

Според мен да се смята колко се отделят на месец не е много реалистично. Аз лично по-скоро гледам дали мога да ремонтирам някой срещан проблем ако изникне без да държа колата в бокса. Идеалистичното ще е като я вземеш лека полека в рамките на няколко месеца да стегнеш каквото не е наред (или не ти харесва) и после само караш и сменяш масло и филтри. Разбира се това предполага отделяне на една по-голяма сума в началото

В контекста на заделената сума - 6500 за колата и 1500 за начално е добре, но не идеално. Аз бих предвидил едни 2000 (тоест с лек резерв) като за начало, защото само административните разходи и гумите са 1000 лева, с 500 лева тъкмо ще смениш масла филтри, ремъци, свещи и обслужиш климатика. От друга страна пък с много различни проблеми може да се кара без да се мислят особено - например маслото. Ако харчът е в рамките на нормалното (напр. литър-два от смяна до смяна) може да си караш така доста време, не е хубаво, но това няма да те остави на пътя.
На мен лично от конкретните обяви нищо не ми хвана окото. Не се ограничавай с 320-ка само

П.С. Тия мазди 6-ци, които гледаш не са ли набедени за масларници, даже по-големи от М54

- terorero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Маздите от това поколение май имат най-голям проблем с гниенето. Колкото до М54, нещата са супер субективни. Аз имам два автомобила с такъв двигател и двата не горят масло. За да даваш по 200лв на месец за ремонти (не за аксесоари и подобрения) по колата, трябва да си блял много при закупуването и. Обслужваш я хубаво - масло, филтри, ремъци, водна система, със сигурност 1000лв ще ти стигнат съвсем спокойно за това. От обявите най-много ми допада благоевградската. Пловдивската ми изглежда изтормозена и няква-никва
, а великотърновската само като видиш асфалта през решетките на "М" бронята трябва да те откаже
Общо взето такава кола се купува със сърце, вероятно ще я поискаш щом я видиш, затова по-малко висене по форуми и повече огледи 



- vg_vassilev
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 18.08.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Не очаквах да получа такова голямо съдействие за толкова малко време, благодаря ви много за коментарите!
Сега по отделно:
@sin_fen
Темата за харча на масло съм я прегледал цялата и да, видях че някои хора са си решили проблема с 10W60, но пък в същото време други твърдят, че двигателят не е оптимизиран да работи с такова масло и зимата могъл да се натоварва излишно. Въпреки това, ще го имам на ум при евентуалната покупка. По отношение на цената, гледах да се ориентирам в този диапазон, за да не скачам на най-евтините обяви, но пък и да си остава достатъчно резерв. Също така, твърдо съм решил да се пазаря и мисля, че ще мога да смъкна поне 300 лв надолу от която и да е кола. Но все пак разбирам защо ти се струват много, ще разгледам и по-евтините екземпляри!
@streetz
Аз не бях забелязал грешката в конете, странно е наистина.. Да не се окаже, че е с М52
@Tunturi
И аз така си повтарям, нормално е като търся проблеми да откривам такива, но в един момент почна да ми гърми главата и взех, че се притесних.. Разбирам, че с такава стара кола е въпрос на късмет, готов съм да рискувам, но исках да се консултирам с хора с повече опит от мен. 200-те лева ги казах малко или много образно, но принципно съм в състояние да ги отделям ако е свръх наложително, особено първите месеци. Това с бутилките за масло отпред показва много добро око, никога нямаше да ги забележа сам
На мен също тази от Благоевград ми харесва доста, особено с опцията за по-евтините джанти, понеже цената като ми стъпи на 5500 ще ми е оферта после с ремонтите.
@drago9205
Старая се да не задавам глупави въпроси, радвам се, че прави впечатление.
Разбирам иначе, че не може да се каже колко точно ще се наложи да отделям, просто ми се иска да имам някаква ориентировъчна представа как се поддържа такава кола. Наистина ще си я гледам като бебе ако си взема Е46-ца, така че ще гледам и да си отделям пари от закуски за спешни ремонти, надявам се да не са многобройни и чести. По отношение на първоначалната сума - и на мен целта ми е да си заделя мин. 2000 лв за първоначалното обслужване, но в краен случай може и да се наложи да мина с 1500. Хубаво, че все пак и 1500 биха свършили работа, явно има светлина в тунела. Гледам да не се ограничавам само с 320-ки, но 325-ците са кът, а на 330-ка данъкът и разходът ще ми стъпят прекалено високо.. това ме спира. Също така трябва да отбележа, че нямам никакви намерения да слагам газова, ще си я карам на бензин, като цяло не ме блазни идеята за такива модификации по колата.
По отношение на маздите, да, и за тях четох, че харчат много масло, но пък това е буквално единствения сериозен проблем, който съм срещнал при проучването си, освен масовата ръжда, за която е споменал и terorero. Останах с цялостното впечатление, че били сериозни и надеждни автомобили, плюс това 6-цата е един от малкото модели в този ценови клас, който ми хваща окото и с дизайн на екстериор и интериор, макар и да не ме кефи толкова, колкото E46-цата.
@terorero
Радвам се, че има собственици на безпроблемни М54-ки, дава ми надежда.
За свищовската (предполагам нея имаш предвид под велитърновска) наистина се вижда асфалта, но честно казано това нищо не ми говори, може ли да поясниш защо да я избягвам? Иначе, кисненото по форуми ми е религия всеки път като трябва да си купувам нещо по-съществено, особено пък сега като става въпрос за кола, но е въпрос на още няколко дни да почна и да обикалям, вече наистина ме сърбят ръцете. 
Имам още един въпрос - имам подозрения, че другите джанти за благоевградската кола със сниженото окачване може да не са същия размер като ББС-ките и човекът да ги дава с други гуми. Ако окачването е регулирано с 18-ките на колата, ще представлява ли проблем евентуалната смяна с по-малки? Освен това, някой може ли да ми разтълкува снимката на документа от проверката на окачването и да каже с две-думи колко по-ниско стои от стандартното?

Сега по отделно:
@sin_fen
Темата за харча на масло съм я прегледал цялата и да, видях че някои хора са си решили проблема с 10W60, но пък в същото време други твърдят, че двигателят не е оптимизиран да работи с такова масло и зимата могъл да се натоварва излишно. Въпреки това, ще го имам на ум при евентуалната покупка. По отношение на цената, гледах да се ориентирам в този диапазон, за да не скачам на най-евтините обяви, но пък и да си остава достатъчно резерв. Също така, твърдо съм решил да се пазаря и мисля, че ще мога да смъкна поне 300 лв надолу от която и да е кола. Но все пак разбирам защо ти се струват много, ще разгледам и по-евтините екземпляри!

@streetz
Аз не бях забелязал грешката в конете, странно е наистина.. Да не се окаже, че е с М52

@Tunturi
И аз така си повтарям, нормално е като търся проблеми да откривам такива, но в един момент почна да ми гърми главата и взех, че се притесних.. Разбирам, че с такава стара кола е въпрос на късмет, готов съм да рискувам, но исках да се консултирам с хора с повече опит от мен. 200-те лева ги казах малко или много образно, но принципно съм в състояние да ги отделям ако е свръх наложително, особено първите месеци. Това с бутилките за масло отпред показва много добро око, никога нямаше да ги забележа сам

@drago9205
Старая се да не задавам глупави въпроси, радвам се, че прави впечатление.

Разбирам иначе, че не може да се каже колко точно ще се наложи да отделям, просто ми се иска да имам някаква ориентировъчна представа как се поддържа такава кола. Наистина ще си я гледам като бебе ако си взема Е46-ца, така че ще гледам и да си отделям пари от закуски за спешни ремонти, надявам се да не са многобройни и чести. По отношение на първоначалната сума - и на мен целта ми е да си заделя мин. 2000 лв за първоначалното обслужване, но в краен случай може и да се наложи да мина с 1500. Хубаво, че все пак и 1500 биха свършили работа, явно има светлина в тунела. Гледам да не се ограничавам само с 320-ки, но 325-ците са кът, а на 330-ка данъкът и разходът ще ми стъпят прекалено високо.. това ме спира. Също така трябва да отбележа, че нямам никакви намерения да слагам газова, ще си я карам на бензин, като цяло не ме блазни идеята за такива модификации по колата.
По отношение на маздите, да, и за тях четох, че харчат много масло, но пък това е буквално единствения сериозен проблем, който съм срещнал при проучването си, освен масовата ръжда, за която е споменал и terorero. Останах с цялостното впечатление, че били сериозни и надеждни автомобили, плюс това 6-цата е един от малкото модели в този ценови клас, който ми хваща окото и с дизайн на екстериор и интериор, макар и да не ме кефи толкова, колкото E46-цата.
@terorero
Радвам се, че има собственици на безпроблемни М54-ки, дава ми надежда.


Имам още един въпрос - имам подозрения, че другите джанти за благоевградската кола със сниженото окачване може да не са същия размер като ББС-ките и човекът да ги дава с други гуми. Ако окачването е регулирано с 18-ките на колата, ще представлява ли проблем евентуалната смяна с по-малки? Освен това, някой може ли да ми разтълкува снимката на документа от проверката на окачването и да каже с две-думи колко по-ниско стои от стандартното?
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Тази благоевградската е на колега от форума ,но не мога да се сетя на кой ..На мен тя ми харесва най-много..
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
7.62 написа:Здравейте:) позволявам си и аз да помоля за мнение за тази оферта за автомобил: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 3674676589
Имам и няколко допълнителни въпроса, ако все пак някой има желание и настроение да отговори:)
1. Вярно ли е, че за Е46 двигателят М43 е все пак за предпочитане пред N42?
2. Бихте ли ми препоръчали сервиз, където биха ми направили обстоен технически преглед преди закупуване на автомобил марка БМВ (ако разбира се продавача е съгласен на това:) Във форума попаднах на много добри отзиви за "DSCPerformance", ако има и други варианти - моля препоръчайте:) пп за София става въпрос
Благодаря предварително:)
За тези пари може да се намери нещо по-добро


- EH0260BB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 7.04.2012
- Местоположение: Плевен
- Кара: пил
- Мечтае да кара: пил и да стигне жив
- Детайли за колата: мътни
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
bmw20009 написа:7.62 написа:Здравейте:) позволявам си и аз да помоля за мнение за тази оферта за автомобил: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 3674676589
Имам и няколко допълнителни въпроса, ако все пак някой има желание и настроение да отговори:)
1. Вярно ли е, че за Е46 двигателят М43 е все пак за предпочитане пред N42?
2. Бихте ли ми препоръчали сервиз, където биха ми направили обстоен технически преглед преди закупуване на автомобил марка БМВ (ако разбира се продавача е съгласен на това:) Във форума попаднах на много добри отзиви за "DSCPerformance", ако има и други варианти - моля препоръчайте:) пп за София става въпрос
Благодаря предварително:)
За тези пари може да се намери нещо по-доброИ да, М43- е по добрия избор от N42, тука е в Плевен имаше една мн добра( за почти същите пари), но не я намирам, познавам момчето и колата е топ състояние
Тази ли 18-ка? - http://www.cars.bg/offer/c2094875
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
EH0260BB написа:bmw20009 написа:7.62 написа:Здравейте:) позволявам си и аз да помоля за мнение за тази оферта за автомобил: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 3674676589
Имам и няколко допълнителни въпроса, ако все пак някой има желание и настроение да отговори:)
1. Вярно ли е, че за Е46 двигателят М43 е все пак за предпочитане пред N42?
2. Бихте ли ми препоръчали сервиз, където биха ми направили обстоен технически преглед преди закупуване на автомобил марка БМВ (ако разбира се продавача е съгласен на това:) Във форума попаднах на много добри отзиви за "DSCPerformance", ако има и други варианти - моля препоръчайте:) пп за София става въпрос
Благодаря предварително:)
За тези пари може да се намери нещо по-доброИ да, М43- е по добрия избор от N42, тука е в Плевен имаше една мн добра( за почти същите пари), но не я намирам, познавам момчето и колата е топ състояние
Тази ли 18-ка? - http://www.cars.bg/offer/c2094875
О, да

- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Какво мислите за тази кола колеги. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=4dyufg
За милиони-няма закони.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
bmw20009 написа:7.62 написа:Здравейте:) позволявам си и аз да помоля за мнение за тази оферта за автомобил: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 3674676589
Имам и няколко допълнителни въпроса, ако все пак някой има желание и настроение да отговори:)
1. Вярно ли е, че за Е46 двигателят М43 е все пак за предпочитане пред N42?
2. Бихте ли ми препоръчали сервиз, където биха ми направили обстоен технически преглед преди закупуване на автомобил марка БМВ (ако разбира се продавача е съгласен на това:) Във форума попаднах на много добри отзиви за "DSCPerformance", ако има и други варианти - моля препоръчайте:) пп за София става въпрос
Благодаря предварително:)
За тези пари може да се намери нещо по-доброИ да, М43- е по добрия избор от N42, тука е в Плевен имаше една мн добра( за почти същите пари), но не я намирам, познавам момчето и колата е топ състояние
Благодаря:)
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 663
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
http://www.cars.bg/offer/c2261639
Някой колега ако има поглед върху по-горната кола, нека да сподели.
Някой колега ако има поглед върху по-горната кола, нека да сподели.


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани