проблем с дюзи?
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с дюзи?
Здравейте! Купих си е60 -3.0 218к.с. и сутрин като запаля усещам едно тресене в мотора и леко играене на стрелката на оборотите.Като загрее след 2-3 мин,вече не се усеща тресене,но стрелката пак се двили леко нагоре/надолу! Закачих го и ми показа,че имам 4 изгорели подгревни свещи. Въпроса ми е,дали от тях се получава това или съм за ремонт на дюзи?някой имал ли е подобен проблем?
- pepsin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 464
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: проблем с дюзи?
Според мен колега.Трябва да си смениш релето за свещите + свещите.
Re: проблем с дюзи?
да,взех си 6 свещи BERU и релето BERU. утре ще ги сменям,но мисълта ми е дали от това тресе мотора или съм за ремонт на дюзи?
- pepsin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 464
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: проблем с дюзи?
Може и от дюзи да е,но след като сте гледали колата с диагностика,би трябвало да сте видяли и как са дюзите
Re: проблем с дюзи?
Да,гледахме я преди да я купим.Майстора,който бях взел с мен ми каза,че дюзите са добре,но интересно как не е видял изгорелите свещи? това нормално ли е или ще се окаже,че е идвал само за парите 

- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: проблем с дюзи?
Да няма как да е направил диагностика и да не е видял грешките за свещите.
П.С.
Диагностиката при избор на автомобил се прави два пъти. Веднъж преди тест драйв на студено при палене и се вижда "подготвеното" за продажба състояние. Човек си отбелязва каквото е видял, чисти грешките, прави една разходка и пипа всичко в кораба....радио, усб, климатик, къси, дълги, дневни, тип троник, спорт, нормален режим, автопилот.....итн. Гаси колата и наново с диагностиката.....
На оглед за кола най-добре с някой познат - не майстор. Истината е че те хубавите коли и слепец може да ги види стават ли. Всичко е до пари с колите и никога не знаеш какво ще излезне, не заради друго ами просто няма кой да прогледне в бъдещето.
П.П.С.
Свещите и релето не са нещо, което да те откажат от една кола. Консуматив са.
Sent from my iPhone using Tapatalk
П.С.
Диагностиката при избор на автомобил се прави два пъти. Веднъж преди тест драйв на студено при палене и се вижда "подготвеното" за продажба състояние. Човек си отбелязва каквото е видял, чисти грешките, прави една разходка и пипа всичко в кораба....радио, усб, климатик, къси, дълги, дневни, тип троник, спорт, нормален режим, автопилот.....итн. Гаси колата и наново с диагностиката.....
На оглед за кола най-добре с някой познат - не майстор. Истината е че те хубавите коли и слепец може да ги види стават ли. Всичко е до пари с колите и никога не знаеш какво ще излезне, не заради друго ами просто няма кой да прогледне в бъдещето.
П.П.С.
Свещите и релето не са нещо, което да те откажат от една кола. Консуматив са.
Sent from my iPhone using Tapatalk
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
Re: проблем с дюзи?
смених подгравящите свеши и управлението им. вчера и днес при палене сутринта нямаше вибрации,обаче все още има леко играене на стрелката на оборотите.от какво може да е това?
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: проблем с дюзи?
Че колегата ти е го е написал по горе ДЕБИТОМЕР. Без читава диагностика всичко друго е гадаене и предположения.
- kopi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 22.01.2016
- Местоположение: Чехия
- Кара: E61 LCI 525d
- Мечтае да кара: M5 E60
Re: проблем с дюзи?
Именно -диагностиката е супер важна! На всички познати винаги препоръчвам да си вземат личен кабел/софтуер и сами да си правят диагностика. Помисли само колко пъти на година ще ти се налага да проверяваш колата... това винаги да звъниш ... да уговаряш .. пфф , не благодаря! Неискам да прозвучи като реклама, но аз си взех кабел от тия момчета - viewtopic.php?f=63&t=393546 Откакто сам се оправям съм супер доволен, а и съм доста по-подготвен когато отварям теми с питанки. Така само гадааем ... дебитомера, дюзите
Аз лично бих заложил на дюзите 


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: проблем с дюзи?
Много е важно като гледаш колата с кабела, да знаеш какво се показва там, не само грешки да триеш.
Ако нямаш идея кой параметър какво означава, нищо не правиш.
Диагностиката се прави от хора които знаят за какво става въпрос, това, че някой има кабел не го прави диагностик
Но да с тия коли определено си трябва собствен кабел и някое друго познание, иначе ставаш абонат...
Ако нямаш идея кой параметър какво означава, нищо не правиш.
Диагностиката се прави от хора които знаят за какво става въпрос, това, че някой има кабел не го прави диагностик

Но да с тия коли определено си трябва собствен кабел и някое друго познание, иначе ставаш абонат...

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани