Автомобила не пали
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- martin_avramov
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 22.01.2017
- Пол: Мъж
Автомобила не пали
Здравейте,
от няколко дни имам следния проблем - когато натисна старт бутона лампите на таблото и фаровете светват и след 3-4 секунди стартера върти но колата не пали ! При повторен опит или се повтаря същото или веднага започва да върти но за кратко и спира сама. На бордовия компютър ми изписва следната грешка "Fault in drive - Possible to continue journey. Reduced acceleration. Have checked by..", а след тази грешка колата полудява и ми излизат още: (горивна помпа и нещо за 4х4). В "Delphi" ми дава следните кодове за грешки - "4390 Сензор за увеличение на температурата, сигнала е прекалено силен/слаб", "42DE - непознат код" както и "CF33 - няма съобщение от управлението на двигателя". Човека който поддържа колата ми каза че трябва да отида при някой който има пълната версия на софтуера за да получим повече информация. Някой срещал ли е подобен проблем и има ли някой информация какви са тия грешки. Звънях в M Car Варна и ми обявиха цена от 100 лева само за едно закачане, което ми се вижда много. Колата пали от 8-10 път, след това няма проблем върви като луда и всички грешки от бордовия комп. изчезват от само себе си. Автомобила е 3.0 xd 2008.
Благодаря
от няколко дни имам следния проблем - когато натисна старт бутона лампите на таблото и фаровете светват и след 3-4 секунди стартера върти но колата не пали ! При повторен опит или се повтаря същото или веднага започва да върти но за кратко и спира сама. На бордовия компютър ми изписва следната грешка "Fault in drive - Possible to continue journey. Reduced acceleration. Have checked by..", а след тази грешка колата полудява и ми излизат още: (горивна помпа и нещо за 4х4). В "Delphi" ми дава следните кодове за грешки - "4390 Сензор за увеличение на температурата, сигнала е прекалено силен/слаб", "42DE - непознат код" както и "CF33 - няма съобщение от управлението на двигателя". Човека който поддържа колата ми каза че трябва да отида при някой който има пълната версия на софтуера за да получим повече информация. Някой срещал ли е подобен проблем и има ли някой информация какви са тия грешки. Звънях в M Car Варна и ми обявиха цена от 100 лева само за едно закачане, което ми се вижда много. Колата пали от 8-10 път, след това няма проблем върви като луда и всички грешки от бордовия комп. изчезват от само себе си. Автомобила е 3.0 xd 2008.
Благодаря
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Автомобила не пали
CF33:
Messages from engine control unit doesn't exist
EXPLANATION: The transmission is in safe mode which may happen if
engine module is replaced or the engine adaptation values are reset.
FIX: Reset the transmission adaptation/learning values.
(Скоростната кутия най-вероятно е в авариен режим. Може да ресетнеш адаптациите на кутията, но не с Delphi !!
Относно шашкането и грешките тип (горивна помпа и нещо за 4х4) - провери си тоците по колата - акумулатор, алтернатор, реле.......итн. Подозирам, че всичките проблеми идват от проблеми с тока.
За региона на София мога да ти помогна.
Успех!
Messages from engine control unit doesn't exist
EXPLANATION: The transmission is in safe mode which may happen if
engine module is replaced or the engine adaptation values are reset.
FIX: Reset the transmission adaptation/learning values.
(Скоростната кутия най-вероятно е в авариен режим. Може да ресетнеш адаптациите на кутията, но не с Delphi !!
Относно шашкането и грешките тип (горивна помпа и нещо за 4х4) - провери си тоците по колата - акумулатор, алтернатор, реле.......итн. Подозирам, че всичките проблеми идват от проблеми с тока.
За региона на София мога да ти помогна.
Успех!
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- pepsin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 464
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Автомобила не пали
Както колегата ти е написал Акумолатора
- martin_avramov
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 22.01.2017
- Пол: Мъж
Re: Автомобила не пали
А нещо за грешката с номер "4390" може ли да ми кажете ? кой и къде се намира този сензор за увеличение на температурата ?
42DE също ?
Благодаря
42DE също ?
Благодаря
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Автомобила не пали
а Имобилайзер допълнително поставян имаш ли ? 

- zerhanzenun
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 12.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530d LCI
Re: Автомобила не пали
Здравейте ,
да попитам за тези допълнителни имобилайзери слагани от лев инс,при евентуален проблем с паленето къде да го търсим това устройство?Кой сигнал прекъсват?
Поздрави!
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
да попитам за тези допълнителни имобилайзери слагани от лев инс,при евентуален проблем с паленето къде да го търсим това устройство?Кой сигнал прекъсват?
Поздрави!
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- martin_avramov
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 22.01.2017
- Пол: Мъж
Re: Автомобила не пали
sachs написа:Виж тук:
viewtopic.php?f=116&t=421959&p=4319882#p4319882
Благодаря ! Днес я закачих при един майстор и наистина се оказа релето.
Сега идва другия въпрос трябва ли да сменям и подгревните свещи когато сменям и релето при положение, че имам 3 свещи които са извън строя.
мога ли да сменя само релето а след месец да сменя всички свещи ?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Автомобила не пали
martin_avramov написа:sachs написа:Виж тук:
viewtopic.php?f=116&t=421959&p=4319882#p4319882
Благодаря ! Днес я закачих при един майстор и наистина се оказа релето.
Сега идва другия въпрос трябва ли да сменям и подгревните свещи когато сменям и релето при положение, че имам 3 свещи които са извън строя.
мога ли да сменя само релето а след месец да сменя всички свещи ?
Можеш колега но се сваля смукателния колектор и си е бая хамалогия, аз не бих си го причинил два пъти.
Вече ако релето е здраво и си работи може да не го пипаш, зависи колко е старо...

- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Автомобила не пали
vld написа:martin_avramov написа:sachs написа:Виж тук:
viewtopic.php?f=116&t=421959&p=4319882#p4319882
Благодаря ! Днес я закачих при един майстор и наистина се оказа релето.
Сега идва другия въпрос трябва ли да сменям и подгревните свещи когато сменям и релето при положение, че имам 3 свещи които са извън строя.
мога ли да сменя само релето а след месец да сменя всички свещи ?
Можеш колега но се сваля смукателния колектор и си е бая хамалогия, аз не бих си го причинил два пъти.
Вече ако релето е здраво и си работи може да не го пипаш, зависи колко е старо...
Опа..опа... да направим малко пояснение преди да стане грешка.
има 3 релета за преглеждане!!!! Вие доколкото чета сте смесили 2 различни в коментарите.
Пояснение:
Реле 1: синьо на цвят под кутията на поленовия филтър - реле DDE
Реле 2: черно BERU под всмукателния колектор - управлява подгревните свещи. Лятото не играе роля, защото няма условия да се активира, тоест няма как да влияе на паленето!!!
Реле 3: реле регулатор - VALEO - управлява алтернатора и играе съществена роля за нормалното напрежение на ел. с-ма.

"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
Re: Автомобила не пали
Trixster написа:Реле 2: черно BERU под всмукателния колектор - управлява подгревните свещи. Лятото не играе роля, защото няма условия да се активира, тоест няма как да влияе на паленето!!!
Д,обаче ролята му не е само за паленето,а и за регенерацията на DPF-а.А той си регенерира целогодишно

Последна промяна sachs на 04 Авг 2017, 11:34, променена общо 2 пъти
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Автомобила не пали
sachs написа:Trixster написа:Реле 2: черно BERU под всмукателния колектор - управлява подгревните свещи. Лятото не играе роля, защото няма условия да се активира, тоест няма как да влияе на паленето!!!
Д,обаче ролята му не е само за паленето,а и за регенерацията на DPF-а.А той си регенерира целогодишно

"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
Re: Автомобила не пали
Trixster написа:sachs написа:Trixster написа:Реле 2: черно BERU под всмукателния колектор - управлява подгревните свещи. Лятото не играе роля, защото няма условия да се активира, тоест няма как да влияе на паленето!!!
Д,обаче ролята му не е само за паленето,а и за регенерацията на DPF-а.А той си регенерира целогодишно
- прав си! В случая се бях концентрирал върху проблема с паленето. ;-)
Но както и да е,това управление е въпрос на друг ремонт.Проблема на колегата е от главното реле на DDE.Синьото.
- martin_avramov
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 22.01.2017
- Пол: Мъж
Re: Автомобила не пали
След като смених DDE релето всичко се оправи. Благодаря !
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: Автомобила не пали
martin_avramov написа:След като смених DDE релето всичко се оправи. Благодаря !
Ако ти индикира за свещи, които не са в час или си сигурен, че имаш както каза 3 извън строя ги сменяй възможно най-скоро, че после е голям ... ваденето, недай боже и да се скъса някоя. И за най-добре смени всичките.

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]