Въпрос за разпределителен вал...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			19 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- Дилян Пенчев
 - 
				E30 Fanatic!
			 - 
				
			 - Мнения: 4057
 - Регистриран на: 14.10.2005
 - Местоположение: Столичанин
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е36 328g
 - Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
 
Въпрос за разпределителен вал...
Интересува ме да се включат в темата повече хора който имат представа... 
Става дума за шрикче за М20
 
от въпросната табличка вие какво разбирате...щото аз с немския не съм много на ТИ и някой неща ми убягват
 
Във втората колонка дават отваряне на клапана...ама що има и няква стойност в скоби?!?
Във третата колонка дават някви градуси който предполагам че са на изпускателния, вмсукателния калапан има и още няква стойност която не знам за кво е?!? А и коя за кой клапан е?
На там вече нищо не разбирам
 Като изключиме последните две колонки 
 Едната е ясна а другата гледам че отстъпка дават хората ако се купуват два вала 
 
И как мислите кой е най-добрия стрийт вариант за мотор като моя (2.7 строукър)
			Става дума за шрикче за М20
от въпросната табличка вие какво разбирате...щото аз с немския не съм много на ТИ и някой неща ми убягват
Във втората колонка дават отваряне на клапана...ама що има и няква стойност в скоби?!?
Във третата колонка дават някви градуси който предполагам че са на изпускателния, вмсукателния калапан има и още няква стойност която не знам за кво е?!? А и коя за кой клапан е?
На там вече нищо не разбирам
И как мислите кой е най-добрия стрийт вариант за мотор като моя (2.7 строукър)
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече
Здрасти,
На пръв поглед:
- втората колонка - първата стойност би трябвало да е ексцентрицитета на гърбиците на вала, а стойността в скобите да е действителния ход на клапана; получената разлика в хода идва от това, че кобилиците представляват лост, чиито рамене са със различна дължина;
- третата колонка - третата стойност е "lobe separation angle", колкото по-малка е тази стойност, толкова по-голям е "valve overlap"-a, т.е. застъпването във фазите на всмукателния и изпускателния клапан.
По-здрави
			
		На пръв поглед:
- втората колонка - първата стойност би трябвало да е ексцентрицитета на гърбиците на вала, а стойността в скобите да е действителния ход на клапана; получената разлика в хода идва от това, че кобилиците представляват лост, чиито рамене са със различна дължина;
- третата колонка - третата стойност е "lobe separation angle", колкото по-малка е тази стойност, толкова по-голям е "valve overlap"-a, т.е. застъпването във фазите на всмукателния и изпускателния клапан.
По-здрави
Re: Въпрос за разпределителен вал...
За кой работен диапазон те интересува?Дилян Пенчев написа:
И как мислите кой е най-добрия стрийт вариант за мотор като моя (2.7 строукър)
Моето мнение е че с този дългоходов двигател повече от 6500 об.м не трябва да се допускат
е21 345 0-402м  12.18

		
- madpetio
 - 
				Новият ПИКАСО
			 - 
				
			 - Мнения: 5525
 - Регистриран на: 29.04.2002
 - Местоположение: гр.София
 - Пол: Мъж
 - Кара: The Dark Side of the Force
 - Мечтае да кара: S
 - Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio 
моят беше първият 272 него го водят стрийт вал.Като не се изисква подмяна на други елементи от газо-разпределителния механизъм.Съвета ми е да сложиш втория 284 който е вторият стрийт варянт при който също не е задължително да сменяш други части. Щото за 288 и 304 е задължителна смяната на пружините, като ако се вдигат оборотите и други клапани. То истината че тези валове искат обороти.
ето ти на ингилийски
 284 degree Schrick Camshaft. This is Step 2 in Schrick's line of performance cams. The 284 degree cam will be great for owners who want to retain their driveability on the street and only need a modest boost in top-end RPM.
			ето ти на ингилийски
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
		- Дилян Пенчев
 - 
				E30 Fanatic!
			 - 
				
			 - Мнения: 4057
 - Регистриран на: 14.10.2005
 - Местоположение: Столичанин
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е36 328g
 - Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
 
Абе дългоходов...гледам че някой го въртят тоя мотор и на по-високи обороти от 6500 
 Вярно че в моя са тежки биелите и буталата ама все си мисля че като малко му се помогне с вала ще диша добре до край 
 (имам в предвид до края на оборотите а не до края на живота си 
 )
Другия момент е да сложа по леки биели и бутала, а третия момент е да не се занимавам с глупости и да послушам чичо Томи и да се интубира мотора за по добро дишане
  
П.С. Даже отношението ход на буталото към диаметър при тоя мотор не е толкова голямо...има двигатели който да с къде къде по-голямо съотношение а се водят бързооборотни... въпроса тук явно идва в тежестта на железата и това че е с кофти газоразпределяне поради 12-те си клапана
			Другия момент е да сложа по леки биели и бутала, а третия момент е да не се занимавам с глупости и да послушам чичо Томи и да се интубира мотора за по добро дишане
П.С. Даже отношението ход на буталото към диаметър при тоя мотор не е толкова голямо...има двигатели който да с къде къде по-голямо съотношение а се водят бързооборотни... въпроса тук явно идва в тежестта на железата и това че е с кофти газоразпределяне поради 12-те си клапана
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече
- madpetio
 - 
				Новият ПИКАСО
			 - 
				
			 - Мнения: 5525
 - Регистриран на: 29.04.2002
 - Местоположение: гр.София
 - Пол: Мъж
 - Кара: The Dark Side of the Force
 - Мечтае да кара: S
 - Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio 
Незнам точно как да го опишаTOM написа:Сподели какви са ти впечатленията от него?madpetio написа:моят беше първият 272.....
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
		- БОРКО-ЧИПА
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1139
 - Регистриран на: 8.12.2005
 - Местоположение: ВРАЦА
 - Пол: Мъж
 - Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
 - Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
 
а при мен като е 24в има ли шанс да се усети повече 
имам впредвид след като се направи всичко както трябва
			
		имам впредвид след като се направи всичко както трябва
- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
TOM написа:madpetio написа: Но истината е че разликата се усеща след 4000оборота а до 6500 остава малко време да му се порадваш
Затова толкова харесвам ония устройства дето дето карат колата да тръгва от 1500 об.
- S-stail
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 724
 - Регистриран на: 27.12.2004
 - Местоположение: Плевен
 - Кара: м42б20 турбо
 - Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
 
Re: Въпрос за разпределителен вал...
Дилян Пенчев написа:..........................
Може ли да постнеш един такъв скийншот и за м10
или да дадеш някой линка
- ati
 - Акулчо Костенурков Нинджов
 - 
				
			 - Мнения: 4664
 - Регистриран на: 7.08.2002
 - Местоположение: The city of Angels;)
 
axl написа:Здрасти,
На пръв поглед:
- втората колонка - първата стойност би трябвало да е ексцентрицитета на гърбиците на вала, а стойността в скобите да е действителния ход на клапана; получената разлика в хода идва от това, че кобилиците представляват лост, чиито рамене са със различна дължина;
- третата колонка - третата стойност е "lobe separation angle", колкото по-малка е тази стойност, толкова по-голям е "valve overlap"-a, т.е. застъпването във фазите на всмукателния и изпускателния клапан.
По-здрави
И аз мисля, че е така.
Първа колонка както каза Алекс - ексцентрицитета на гърбиците на вала, в скоби е хода на клапана
Втора колонка - градуси на отваряне - всукателен, изпускателен , третата стойност предполагам, че Алекс отново е прав, защото е някакъв вид "разкрачване" на вала, кеото според мен е точно застъпването
Трета колонка - това са времената на отваряне - първите два отново са за всукателите, другите два за изпускателите, но отделните стойности не мога да разбера какви са
Четвърта колонка е хода на клапана при горна мъртва точка (когато има две стойности първата е за всумателния, втората за изпускателния)
Пета колонка е хлабината
Шеста колонка е номер на пружините (и съответно за различните години има различни номера)
Предпоследната е цената в евро
А последната е групата на отстъпката, не бройката;)
Ати
ПС - номера на колонките да се чете n+1, защото съм скипнал без да искам първата колона
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
		- AlibiTu
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1362
 - Регистриран на: 21.07.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
 - Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
 
Абе Пенчев....аз имам няколко въпроса. След като увеличи обема и сгъсти мотора, сменял ли си инжекторите и на какъв капацитет ти работят? С каква електроника си? (Дочух, че с оригиналната).
Не че е моя работа, ама не е ли по-добре вместо да даваш пари за вал, да сложиш една нова електоринка (МС, ВЕМС или и аз незнам какви други) ... а и едни нови инжектори не биха били лоша инвестиция. Примерно от ФВ ВР6 (има два модела 200цц и 250цц). Не за друго, ами щото четох немците какво пишат. За да достигнеш 200 коня ти трябва нова настройка на горивото и запалването. Там не пишеше дали трябват нови инжектори, но в никакъв случай няма да са излишни. ....
всичко това е разбира се лично мнение ... всеки има виждане на нещата аз само давам предложение
			Не че е моя работа, ама не е ли по-добре вместо да даваш пари за вал, да сложиш една нова електоринка (МС, ВЕМС или и аз незнам какви други) ... а и едни нови инжектори не биха били лоша инвестиция. Примерно от ФВ ВР6 (има два модела 200цц и 250цц). Не за друго, ами щото четох немците какво пишат. За да достигнеш 200 коня ти трябва нова настройка на горивото и запалването. Там не пишеше дали трябват нови инжектори, но в никакъв случай няма да са излишни. ....
всичко това е разбира се лично мнение ... всеки има виждане на нещата аз само давам предложение
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
		
			19 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
