Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Вие 2-та сте като малки деца. 330 преди фейса, към кои спада с повечето детски болести или с по - малкото? И как точно ще разбереш действителните километри на една кола?
- Stoqnchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 8.02.2015
- Местоположение: ЛяуЛИН
- Пол: Мъж
- Кара: ше M54 , сега N53
- Мечтае да кара: нормално
- Детайли за колата: КомБееее
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
efren написа:
Баф мааму как БГ е единствената държава където хората не гледат километрите, а гледат годината на кочината, която ще купят.
Километрите и да се гледат и да не се гледат се все тая колко пише......Видях една Е39 дизел 2002г от Германия как от 780 000 км. стана на 178 000 км. Един Човек я купи и си тръгна доволен.
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
efren написа:Пак да кажа, защото тука сме технически подфорум (както твърдят модераторите, аз не се ангажирам с тяхното мнение), НЕЗАВИСИМО дали работи перката или не, КАПАЧКАТА поддържа налягането в системата ЕДНАКВО и казанчетата се цепят защото рейсърите с мега луксозни/алкантара/м-пакет/18-ки/парктроник/рекаро/подгрев/ксенон/датчик за дъжд/и т.н НЯМАТ ПАРИ ЗА НОВА КАПАЧКА! Цепят се еднакво и преди и след фейс.
Баф мааму как БГ е единствената държава където хората не гледат километрите, а гледат годината на кочината, която ще купят.
Не ми казвай, защото аз се чудех защо колата ми загряваше полека и за една седмица докато се на каня да ида, взе че прегря, докато работеше на място, вечерта на студено извънграда. При нормално налягане казана не гърми.... Аз казах каквото имам да кажа, не ми се влиза в спорове за тъпотии и 10 страници да коментирам един детайл. Темата е за избор- 330и е най-добре възможен (освен М3 разбира се) , стига имаш 10к за покупка и да сипваш 10-11/100 от соления А98/А100
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Stoqnchev написа:efren написа:
Баф мааму как БГ е единствената държава където хората не гледат километрите, а гледат годината на кочината, която ще купят.
Километрите и да се гледат и да не се гледат се все тая колко пише......Видях една Е39 дизел 2002г от Германия как от 780 000 км. стана на 178 000 км. Един Човек я купи и си тръгна доволен.
Извода е доста елементарен, купете си я от германец в Германия и може да уцелите да не ви е връщан километража. Да си я купиш от автокъща в БГ е мн тъпо, сега някой да не ми се обиди. И накрая идва големия проблем - Ма те у България са По-еФтини уе, аз що да Одя до Германия, кат' тука са с 2000 лева по-еФтини?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
efren написа:acho.rs написа:efren написа:Пак да кажа, защото тука сме технически подфорум (както твърдят модераторите, аз не се ангажирам с тяхното мнение), НЕЗАВИСИМО дали работи перката или не, КАПАЧКАТА поддържа налягането в системата ЕДНАКВО и казанчетата се цепят защото рейсърите с мега луксозни/алкантара/м-пакет/18-ки/парктроник/рекаро/подгрев/ксенон/датчик за дъжд/и т.н НЯМАТ ПАРИ ЗА НОВА КАПАЧКА! Цепят се еднакво и преди и след фейс.
Баф мааму как БГ е единствената държава където хората не гледат километрите, а гледат годината на кочината, която ще купят.
... При нормално налягане казана не гърми....
Виждам, че дойде на моята и разбра защо гърмят казаните, сега остава да разбереш, че налягане и температура са две съвсем различни неща и налягането в системата се регулира от капачката.
... Това с капачка е добра идея, само че когато перката не работи на правилните обороти системата не се охлажда правилно и налягането се покачва! И след като смених казанчето, още не знаех от къде идва проблема и още пробно то каране след смяната щеше пак да гръмне, ако не беше изпуснала една скоба...
Истинския проблем е управлението на перката - ходи се сети, че там са ядовете, при положение че тя и с проблема продължава да си върти
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Първото нещо, което бих направил ако си купувам 15+ годишна кола е да подновя охладителната система. Без значение дали е Е46 или друга марка/модел. Даже, ако някой няма възможност е по-добре да изчака с масла и филтри. Не би трябвало нищо да му стане на двигателя, ако превишиш интервала за смяната на маслото примерно с 5к км, но пък ще знаеш че охладителната система е бетон. А иначе охладителната система е толкова проблемна на фейслифтовите, колкото и на предифейслифтовите.
Аз ако сега си купувах Е46-ца бих избрал най-запазената измежду 323i, 325i, 328i, 330i, но в никакъв случай не бих дал 10к за 15 годишна кола.
Аз ако сега си купувах Е46-ца бих избрал най-запазената измежду 323i, 325i, 328i, 330i, но в никакъв случай не бих дал 10к за 15 годишна кола.

- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Няколко бързи въпроса, ако може да задам.
Харесах едно е46. Фейслифт, рекаро с велур, купе, 4 ел.стъкла, климатроник, обикновено CD (не е с навигация). 320i 170к.с. Декември 2003-та година.
Като вървеж как е? Откъм разход (никога не съм си мислел, че ще задам точно тоя въпрос, но чисто любопитство). Някой колега с такъв автомобил? Как се представя на пътя, ускорението и доускорението ме интересуват главно. Заслужава ли си да се дадат над 8к.лв. за този автомобил. По принцип продадох старата си кола (2002г.) с тенденцията да купя нещо по-ново, но тази я видях и ми грабна окото.
Чести проблеми при този двигател и общо взето заслужава ли си?
Поздрави!

Харесах едно е46. Фейслифт, рекаро с велур, купе, 4 ел.стъкла, климатроник, обикновено CD (не е с навигация). 320i 170к.с. Декември 2003-та година.
Като вървеж как е? Откъм разход (никога не съм си мислел, че ще задам точно тоя въпрос, но чисто любопитство). Някой колега с такъв автомобил? Как се представя на пътя, ускорението и доускорението ме интересуват главно. Заслужава ли си да се дадат над 8к.лв. за този автомобил. По принцип продадох старата си кола (2002г.) с тенденцията да купя нещо по-ново, но тази я видях и ми грабна окото.
Чести проблеми при този двигател и общо взето заслужава ли си?
Поздрави!

.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
randity написа:Няколко бързи въпроса, ако може да задам.
Харесах едно е46. Фейслифт, рекаро с велур, купе, 4 ел.стъкла, климатроник, обикновено CD (не е с навигация). 320i 170к.с. Декември 2003-та година.
Като вървеж как е? Откъм разход (никога не съм си мислел, че ще задам точно тоя въпрос, но чисто любопитство). Някой колега с такъв автомобил? Как се представя на пътя, ускорението и доускорението ме интересуват главно. Заслужава ли си да се дадат над 8к.лв. за този автомобил. По принцип продадох старата си кола (2002г.) с тенденцията да купя нещо по-ново, но тази я видях и ми грабна окото.
Чести проблеми при този двигател и общо взето заслужава ли си?
Поздрави!
Ами проблемите са му като на всяко м54, демек 320-170кс, 325, 330. Хубав двигател, който обаче най-вероятно е за смяна на маслообиращите сегменти. Като разход незнам как е, но съм карал на едно приятелче, в сравнение с моята (323ci) една идея по-тромавка. Всеки си има свое разбиране за това коя кола колко върви, според мен е приятна за каране.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
randity написа:Няколко бързи въпроса, ако може да задам.
Харесах едно е46. Фейслифт, рекаро с велур, купе, 4 ел.стъкла, климатроник, обикновено CD (не е с навигация). 320i 170к.с. Декември 2003-та година.
Като вървеж как е? Откъм разход (никога не съм си мислел, че ще задам точно тоя въпрос, но чисто любопитство).
Ако е и автомат нищо не очаквай като вървеж, даже фикуса може да навървява малко повече

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Здравейте,насочил съм се към е46 дизел 2.0 до към 4,4 и половина като сума
Та въпроса ми е възможно ли е да си намеря някоя хубава и какви са дефектите им чувал съм че турбото много издавало багажа вярно ли е не е ли ? 


- Tunturi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 12.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 325i
- Мечтае да кара: Балканче
- Детайли за колата: M54B25
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Еми за 2 ка дизел има много проблемни неща. То зависи и кой дизел че има 136 и 150к.с.(за тоя бюджет предполагам само 136 ще срещнеш, но знам ли). Освен турбо тук таме чупят колянов вал. 136 к.с. имат проблем с нафтовата помпа, а пък 150 с дюзи. Отделно си изгарят и нагревните свещи(то това при всеки дизел де).
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Добре , а за тази 330-ка какво мислите гледам че другите са над 5 и нагоре има няколко по 4,4500 ма дали са читави не се знае
http://www.mobile.bg/11497265301198514

http://www.mobile.bg/11497265301198514
- dobry46
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: X3 F25 35i LCI M sport
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Няма как да си вземеш кола за 2000 евро и да искаш да е здрава и безпроблемна и да не се чупи докато е при теб.
Аз смело мога да кажа,че от моята 46ца съм доволен от изминатия пробег и години , но това е до въпросен екземпляр.
Турбо се рециклира, съдинител се сменя, дюзи също.
за 4000лв надали ще се намери безпроблемен екземпляр няма значение какъв мотор
Аз смело мога да кажа,че от моята 46ца съм доволен от изминатия пробег и години , но това е до въпросен екземпляр.
Турбо се рециклира, съдинител се сменя, дюзи също.
за 4000лв надали ще се намери безпроблемен екземпляр няма значение какъв мотор

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
madafaka_donkele написа:bmwfan92 написа:...какво мислите...
Мислим, че така, както ги гледаш най-евтините ще се наиграеш яката и ще ревеш още по-яко.
А каква е гаранцията, че ако вземе най-скъпата пак няма да се наиграе яката?
Отиваш, гледаш (дали ще ходи на диагностика или ще вземеш човек, който разбира и т.н. бля, бля си е личен избор) и ако ти харесва я взимаш. Ако имаш късмет ок, ако не ще правиш. Това, че колкото е по-скъпа толкова ще е по - безпроблемна е мит.
- Tunturi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 12.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 325i
- Мечтае да кара: Балканче
- Детайли за колата: M54B25
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Няма нищо гарантирано на тоя свят. Миналата ми е46-ца я взех над 1к под най ниската цена на пазара и беше технически идеална, просто нямаше никакви екстри.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани