Проблем с парното

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: София

Проблем с парното

Мнение от bmw39 » 20 Дек 2006, 15:59

При абсолютно загрял двигател, духа слабо топло, а отзад направо студено това нормално ли е или има някакъв проблем и какъв може да е той?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 649
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: Европа
Кара: Е91 325i N53

Мнение от Georgieff » 20 Дек 2006, 17:17

При загрял двигател на празни обороти, или в движение (2 - 3000 оборота)?
Отзад под седалките ли духа студено или от клапите които са между седалките?
От клапите между седалките по принцип ако нямаш регулатор топло-студено винаги духа студено.

Оправи си заглавието на темата.
Touring & windsurf club

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: София

Мнение от bmw39 » 22 Дек 2006, 9:46

2-3000 оборота, същата работа. С една дума студено ми е в колата представям си като паднат още температурите. Значи, ако всичко е нормално БМВ 5-та серия има слабо парно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 22 Дек 2006, 10:10

Привет,
Не мисля че е нормално. В моята Е39-тка, като усиля климатроника на 32 градуса немога да стоя от жега. Според мен или имаш заседнала клапа за разпределението на топъл-студен или регулатора на температурата нещо не е наред.

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 22 Дек 2006, 11:01

Аз съм дизел и стоя по бански зимата в колата. :mhihi:

Имаш проблем както колегата отгоре каза: или ел. клапа е отишла или термостата ... но пък трябва да не ти загрява колата като хората. Най-лесно е да провериш термостата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: София

Мнение от bmw39 » 24 Дек 2006, 12:43

С чисто нов термостат съм. Как мога да проверя дали ми е заседнала тази клапа?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 24 Дек 2006, 17:55

Колега от кога се появи проблема с парното. Преди или след, като смени термостата? Това е важно защото ако е след смяната е възможно да имаш въздух във водната система или казанчето на парното. Относно клапата незнам как точно можеш да провериш но ето какво опитай. Запали и остави двигателя да достигне работна температура. След това вдигни предния капак и проследи двата маркуча, които отиват към парното. Намират се зад двигателя и влизат в купето някъде по средата трябв да се падат. Пипни ги единият маркуч трябва да е много топъл / това е входящия маркуч към парното/ другия също трябва да е топъл но не толкова колкото първия. Ако маркучите са топли и двата значи е малко вероятно да имаш въздух в казанчето и парното ти работи, тогава остава варианта със заседналата клапа. Но всеп ка това е само мое предположение :confused:

drift master
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 5.11.2003
Местоположение: София

Мнение от stjoker » 24 Дек 2006, 18:38

А защо не започнеш с най-лесното ... Тази кола вода (антифриз) има ли???
If today was perfect, there would be no need for tomorrow!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: София

Мнение от bmw39 » 25 Дек 2006, 12:08

И преди и след смяната еднакво духа само че сега загрява малко по-бързо иначе има антифриз - колко бързо трябва да загрява?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 25 Дек 2006, 17:37

Клапите за реглаж на водата за парното, или климатроника има проблем с електрониката.
Мое мнение: бих проверил клапите при двигателя дали разделят водата към парното (дали са топли тръбите).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: София

Мнение от bmw39 » 26 Дек 2006, 16:54

Проверих трабите, топли са.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 26 Дек 2006, 23:35

bmw39 написа:проверих трабите топли са

Когато са топли и двете - подаваща и връщаща, значи би трябвало да имаш парно. Проблема значи е другаде............

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 4.03.2006

Мнение от stan big ford » 06 Фев 2007, 22:14

Здравей
Аз подържам мнението на колегата по горе. По принцип съм авто монтьор и работя в сервиз. Значи, за да нямаш парно или има въздух във водната система тоест в малкия кръг, където участва парно или има затворена клапа която не позволява циркулирането на антифриза през радятора на парното. Провери когато повишиш оборотите на мотора и парното се усилва значи е запушено самото радяторче на парното. Ако тово не се получава има въздушна възглавница в главата. На водния радятор има пробка за обезвъздушаване на системата. Тя се намира точно до капачката за наливане на антифриз. От горе изглежда като болче развива се не напълно и започваш да наливаш антифриз докато започне та тече антифриз от там. Така се обезвъздушава водната система. Но наливаш бавно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 13.09.2004
Местоположение: София
Кара: '97 520i - продадена
Мечтае да кара: M5

Мнение от M5 » 01 Апр 2007, 21:29

При мен проблема е със задните духалки, които са между седалките. Отпред духа много топло, но отзад си духа направо ледено. Как може да се стигне до клапана който е за задните духалки?
Друго което забелязах е, че антифриза е на минимума. Какъв антифриз препоръчват за М52Б20?

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 01 Апр 2007, 23:46

bmw39 написа:Колко бързо трябва да загрява?

6:35 мин!!! :mhihi:

Засичал съм го!!! Даже има тема, в "детски болести" май беше.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook