DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ReDFiRe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 17.10.2012
- Местоположение: Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD 231hp
- Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp
DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?
Здравейте колеги.
Както си карах тази вечер с около 15-20км. в града изведнъж колата угасна.Отбих в страни и край немога да запаля.Добре че живеех наблизо че я дръпнахме на 600-700 метра до нас и веднага я закачих с INPA.Испаднах в ужас направо като видях грешките .... де що има датчик на двигателя го показва като грешка.Викам си няма как всичките да заминат едновременно(уточнявам че преди това съм нямал никакви грешки освен дросела на входящия въздух колата се гледа постоянно) Проверих всички бушони в жабката и отзад в багажника (ако има някъде другате кажете и тях да видя) всичко е здраво ! Викам си край DDE е заминал ! Възможно ли такова нещо и някакъв съвет да ми дадете. Утре няма да стане но в други ден ще отворя кутията на компютъра да видя дали там няма да има някой бушон.
ето ги и въпросните грешки извадени от чичко гоогле че понеже инпата е на немски и нищо не разбирам
4321 Quantity Regulation Valve – Short Circuit to B-
4351 Rail Pressure Regulation Valve – Short Circuit to B-
43E2 Throttle Valve Actuator -Open Circuit
41A2 Boost Pressure Actuator – Open Circuit
3EC0 Camshaft Sensor – No Signal
3EC1 Camshaft Sensor – Wrong Signal
3F30 Rail Pressure Sensor – Short Circuit to B+
4302 Quantity Regulation Valve – Activation interrupted
4332 Rail Pressure Regulation Valve – Activation Interrup
3F97 Boost Pressure Modulator 1
3F57 Мanifold pressure actuator
Блгодаря на отзовалите се !
Както си карах тази вечер с около 15-20км. в града изведнъж колата угасна.Отбих в страни и край немога да запаля.Добре че живеех наблизо че я дръпнахме на 600-700 метра до нас и веднага я закачих с INPA.Испаднах в ужас направо като видях грешките .... де що има датчик на двигателя го показва като грешка.Викам си няма как всичките да заминат едновременно(уточнявам че преди това съм нямал никакви грешки освен дросела на входящия въздух колата се гледа постоянно) Проверих всички бушони в жабката и отзад в багажника (ако има някъде другате кажете и тях да видя) всичко е здраво ! Викам си край DDE е заминал ! Възможно ли такова нещо и някакъв съвет да ми дадете. Утре няма да стане но в други ден ще отворя кутията на компютъра да видя дали там няма да има някой бушон.
ето ги и въпросните грешки извадени от чичко гоогле че понеже инпата е на немски и нищо не разбирам

4321 Quantity Regulation Valve – Short Circuit to B-
4351 Rail Pressure Regulation Valve – Short Circuit to B-
43E2 Throttle Valve Actuator -Open Circuit
41A2 Boost Pressure Actuator – Open Circuit
3EC0 Camshaft Sensor – No Signal
3EC1 Camshaft Sensor – Wrong Signal
3F30 Rail Pressure Sensor – Short Circuit to B+
4302 Quantity Regulation Valve – Activation interrupted
4332 Rail Pressure Regulation Valve – Activation Interrup
3F97 Boost Pressure Modulator 1
3F57 Мanifold pressure actuator
Блгодаря на отзовалите се !
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?
ReDFiRe написа:Здравейте колеги.
Както си карах тази вечер с около 15-20км. в града изведнъж колата угасна.Отбих в страни и край немога да запаля.Добре че живеех наблизо че я дръпнахме на 600-700 метра до нас и веднага я закачих с INPA.Испаднах в ужас направо като видях грешките .... де що има датчик на двигателя го показва като грешка.Викам си няма как всичките да заминат едновременно(уточнявам че преди това съм нямал никакви грешки освен дросела на входящия въздух колата се гледа постоянно) Проверих всички бушони в жабката и отзад в багажника (ако има някъде другате кажете и тях да видя) всичко е здраво ! Викам си край DDE е заминал ! Възможно ли такова нещо и някакъв съвет да ми дадете. Утре няма да стане но в други ден ще отворя кутията на компютъра да видя дали там няма да има някой бушон.
ето ги и въпросните грешки извадени от чичко гоогле че понеже инпата е на немски и нищо не разбирам
4321 Quantity Regulation Valve – Short Circuit to B-
4351 Rail Pressure Regulation Valve – Short Circuit to B-
43E2 Throttle Valve Actuator -Open Circuit
41A2 Boost Pressure Actuator – Open Circuit
3EC0 Camshaft Sensor – No Signal
3EC1 Camshaft Sensor – Wrong Signal
3F30 Rail Pressure Sensor – Short Circuit to B+
4302 Quantity Regulation Valve – Activation interrupted
4332 Rail Pressure Regulation Valve – Activation Interrup
3F97 Boost Pressure Modulator 1
3F57 Мanifold pressure actuator
Блгодаря на отзовалите се !
Имаш ли инсталиран допълнителен имобилайзер?
- ReDFiRe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 17.10.2012
- Местоположение: Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD 231hp
- Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp
Re: DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?
Не нищо ! Колата си е 100% стокова.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?
Като изтриеш грешките, веднага ли се появяват отново?
Re: DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?
Като късо съединение ще да е това,огледай всм колектор да не тече и да е направил проблема.. 
Нямаш много възможности ,но провери все пак буксата на DDE-то да е пълна с вода. Имах такава само ,че 30i и беше подобния случай.
Ако всичко е наред с DDE ,тръгваш по грешките и гледаш инсталацията на всеки датчик,все някъде ще изкочи насока.

Нямаш много възможности ,но провери все пак буксата на DDE-то да е пълна с вода. Имах такава само ,че 30i и беше подобния случай.
Ако всичко е наред с DDE ,тръгваш по грешките и гледаш инсталацията на всеки датчик,все някъде ще изкочи насока.
- ReDFiRe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 17.10.2012
- Местоположение: Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD 231hp
- Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp
Re: DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?
Да веднага се появяват някой даже и немогат да се изтрият.
Довечера като се прибера от работа започвам да разглобя кутията на еку-то знам че и там има предпазители и се надявам да е това (по малкото зло) ако не е ще търся вече както каза колегата meha по кабелите и за късо някъде.
Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk
Довечера като се прибера от работа започвам да разглобя кутията на еку-то знам че и там има предпазители и се надявам да е това (по малкото зло) ако не е ще търся вече както каза колегата meha по кабелите и за късо някъде.
Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?
Виж над ДПФ-а има една две букси закачени , да не са се разкачили и да се паднали на гърнето и да се стопили, от там късо и шаш на цялата електроника!

- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?
От грешките имаш съобщения за три къси съединения - на регулатора на помпата, на сензора за налягане на рейла и на регулатора на рейла. Започни с проверка на тях, кабелите и буксите им също. Измивал ли си двигателя на автомивка скоро?
- ReDFiRe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 17.10.2012
- Местоположение: Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD 231hp
- Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp
Re: DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?
Здравейте колеги ! Отворих кутията на DDE-то тази вечер.Нямаше наводнения нямаше измъкнати букси. Има 5-6 бушона които бяха доста добре скрити от BMW инженерите.
Че един от тях 20 ампера бушон беше проблема. Смених го и колата запали веднага! Закачих я на диагностика и всички грешки се изтриха
Прилагам и снимка къде се намира въпросния бушон.

Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk
Че един от тях 20 ампера бушон беше проблема. Смених го и колата запали веднага! Закачих я на диагностика и всички грешки се изтриха


Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk
Re: DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?
За да има изгорял бушон ,нещо е тръгнало да си заминавам и натоварва повече веригата. Има малък вариант и самия бушон да му е дошло времето ,но....... Прегледай за какво отговаря по схемите да си подготвен все пак.
- ReDFiRe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 17.10.2012
- Местоположение: Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD 231hp
- Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp
Re: DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?
Почти на 99% съм сигурен че е дросела преди егр-а. Засега съм му дръпнал буксата и ще покарам да видим дали ще изгори пак
Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?
ReDFiRe написа:Почти на 99% съм сигурен че е дросела преди егр-а. Засега съм му дръпнал буксата и ще покарам да видим дали ще изгори пак
Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk
Как я караш с развален дросел, като колата записва грешка и влиза в авариен режим?
Буквално става 60-80кс. дет се казва едвам се мести

Да не говорим, че гасне като трактор и забравяш за регенерация на ДПФ-а, ако изобщо седи все още на колата....

- ReDFiRe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 17.10.2012
- Местоположение: Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD 231hp
- Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp
Re: DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?
Има са грешката,колата не влиза в авариен режим. Така взех колата с развален дросел.Разглобих дросела и целия беше пълен в масло,изчистих го и забелязах че на платката една писта е прекъсната (нещо като защита защото имаше оставени крачета за свързването и. Свързах ги и дросела тръгна обаче ми записа вече друга грешка в оправлението на дросела.И от там ми идва мисълта че този бушон на DDE може да е изгорял и затова му дръпнах буксата.

Наистина не съм усетил дпф да регенерира, но никакъв друг проблем нямам.

Трябва да го сваля и да пробвам да го закарам на някой може би телевизионен техник да го погледне за някой изгорял елемент

Наистина не съм усетил дпф да регенерира, но никакъв друг проблем нямам.

Трябва да го сваля и да пробвам да го закарам на някой може би телевизионен техник да го погледне за някой изгорял елемент

- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?
Снимката е лоша, обаче такова нещо като крачета за свързване на нещо като защита звучи по скоро като паднал елемент от мястото си. Като си ги свързал на късо двете точки ... абе не е гот това твое действие. По-добре намери друг дросел и виж какво има там.
Only dead fish follow the stream...
Re: DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?
MadChicken написа:По-добре намери друг дросел и виж какво има там.
Направо да го сменя,няма какво да му гледа.
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани