525 тдс- турбо въпрос
Модератор: bum_bum
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bate borko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 3.01.2006
- Местоположение: софия
ефекта е такъв 4е турбото не се разтоварва колкото трябва като се пипа уестгеита и надува на по голямо налягане,мапа отчита това и дава повече гориво-респективно колата върви пове4е
опасно е обаче защото може да го пренадуете,като цяло тази турбина надува доста и не е препоръчително да се пипа уестгеита,това е
ако искате да върви малко пове4е(4уства се разликата),се дава малко повече нафта от помпата и колата върви(на тдс-то на баща ми стана така и сега се пили яко)няма разлика в разхода и колата върви по добре,единствено малко по бавно падат оборотите,ама това не е проблем
опасно е обаче защото може да го пренадуете,като цяло тази турбина надува доста и не е препоръчително да се пипа уестгеита,това е
ако искате да върви малко пове4е(4уства се разликата),се дава малко повече нафта от помпата и колата върви(на тдс-то на баща ми стана така и сега се пили яко)няма разлика в разхода и колата върви по добре,единствено малко по бавно падат оборотите,ама това не е проблем
- Tipche
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
bate borko:единствено малко по бавно падат оборотите,ама това не е проблем.
А случвало ли се е да задаржат на 2000-2200 и при повторно подаване на газта да паднат.
А случвало ли се е да задаржат на 2000-2200 и при повторно подаване на газта да паднат.
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани