Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
И на мен много ми харесва колата. Ако си прежалил парите за нея и конете те устройват си струва 
вичо ти вместо да обясниш на колегите да сипват 10в60 и да набият тия 2.5 бона в нещо по-смислено говориш за репорти

вичо ти вместо да обясниш на колегите да сипват 10в60 и да набият тия 2.5 бона в нещо по-смислено говориш за репорти

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
bioz написа:вичо ти вместо да обясниш на колегите да сипват 10в60 и да набият тия 2.5 бона в нещо по-смислено говориш за репорти
отказал съм се от някои колеги, прекалено путкенски се държат...

нали знаеш, че в BG всеки разбира от всичко и то на НАД ЕКСПЕРТНО ниво


You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
bioz написа:efren написа:Не бе, човек, всички са корави машини и надали има и 1 на 100 нов внос дето да лапа маслоТолкова са яки,че няма накъде повече.
И кво кат лапа масло дай да фърлим 2.5 бона дето това е повината цена на колата. Или пък ку нямаме 2.5 в джоба м54 не е за нас така ли? Айде стига глупости...
Да бе верно, то м54 не лапа повече от 1-2-3 литра на 1000 км, 20 литра от смяна до смяна, направо се обезсмисля смяната, само филтъра сменяте.
Ако 2.5 бона е половината от цената на 325хи, не искам да мисля какъв гроб е. Ако купиш шестак е46 и нямаш 2.5 бона в джоба наистина не е за теб. Тука след като обсъдихте всички изключително важни качества на е46, се оказа, че състоянието на двигателя е без значение, горял масло, мноо важно.
П.С. По никакъв начин не визирам с думите си колата, от която започна спора - тя може да си е ок, не съм я виждал и нищо не казвам конкретно за нея.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
efren написа:Ако купиш шестак е46 и нямаш 2.5 бона в джоба наистина не е за теб.
Ама чакай сега.
2.5к за пълен гроб, купен за 2-3к или
2.5к за нормален гроб, купен за 4-5к или
2.5к за "много запазен" гроб тире "уникат", препоръчан и прехвален във форума с обявена цена над 10к или
2.5к за ултра запазен гроб тип "всичко му работи, само трябва x, y, z да се сменят/дооправят и т.н." с обявена цена 12-13 и нагоре бона в мобилето?
Щото, ако ще набиваш 2.5к за какъвто и да е гроб защо му е на човек да дава 12-13 и повече, като може да даде двойно-тройно по-малко

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
efren написа:bioz написа:efren написа:Не бе, човек, всички са корави машини и надали има и 1 на 100 нов внос дето да лапа маслоТолкова са яки,че няма накъде повече.
И кво кат лапа масло дай да фърлим 2.5 бона дето това е повината цена на колата. Или пък ку нямаме 2.5 в джоба м54 не е за нас така ли? Айде стига глупости...
Да бе верно, то м54 не лапа повече от 1-2-3 литра на 1000 км, 20 литра от смяна до смяна, направо се обезсмисля смяната, само филтъра сменяте.
Ако 2.5 бона е половината от цената на 325хи, не искам да мисля какъв гроб е. Ако купиш шестак е46 и нямаш 2.5 бона в джоба наистина не е за теб. Тука след като обсъдихте всички изключително важни качества на е46, се оказа, че състоянието на двигателя е без значение, горял масло, мноо важно.
П.С. По никакъв начин не визирам с думите си колата, от която започна спора - тя може да си е ок, не съм я виждал и нищо не казвам конкретно за нея.
Пак нищо не каза - 20 литра МАСЛО от смяна до смяна. Не знам това трябва да се кара без сегменти или постоянно в лютеницата или просто сипваш маслото в грешната дупка. Иначе въпроса НЕ е дали имаш или нямаш 2.5 бона в джоба, а дали ще ги дадеш за тоя кошник вместо една хубава почивка например.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Мисля, че си писал в достатъчно теми за разхода на м54, виждаш има немалко колеги, които се оплакват от разход 1л за 700 км ( Може да се види и в много чужди форуми, явно много хора сипват в грешната дупка). Аз си сменям маслото на около 12-13 хил. км на м52. Когато бях с м54 установих, че сервизния интервал е 25 хил.км. За 25 хил.км (колкото е сервизния интервал на м54) при разход дори и "само" от 1л/1000км прави 25 литра масло. Не знам какво ще рече лютеница - е46 комби с 2.2 м54 при 90 км/ч е на 2700-2800 оборота. Няма начин да оставя кошника в това състояние защото правя 25-30к годишно с него ( за последната над 40к, но имаше извънредни причини).
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
madafaka_donkele написа:
Щото, ако ще набиваш 2.5к за какъвто и да е гроб защо му е на човек да дава 12-13 и повече, като може да даде двойно-тройно по-малко
Ами нали трябва да има м-пакет (пълен)(оригиналдъ), Жанти 18къ (нова бУя ), ксИнон (леко замъглен), Халкантара и ниша в багажника (щото е форумен уникат, само това е 2 хил лева). Къде при толкова екстри да останат пари за двигателя?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
ivan_sertov написа:Колеги, как ви изглежда тази е46-та : http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 8735459575
пп: бихте ли ми дали телефон или адрес на сервиз или човек от форума в София, където срещу заплащане да направи компютърна диагностика преди покупката. Благодаря предварително !
На тая кола какво ще и се диагностицира? Запали я студена и гледай да са нормални оборотите, покарай и пак виж дали ускорява нормално и дали двигателя работи спокойно. После запали пак като е загрял двигателя и ако всичко е точно - тва е..
Прегледай около двигателя за течове, и да има за мен не би била на 100% причина да ме откаже от покупката, но може да се пазариш за цената.
Пише, че доста неща са сменени, като направиш едно кръгче ще усетиш дали е здраво окачването и как са спирачките и как се превключват скоростите и дали нещо тропа.
Вече ако има нещо друго е въпрос на късмет, ама чак пък да търсиш хора за компютърна диагностика за 318и.
Успех, и да се похвалиш после.

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Относно http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3ysajs , вчера я видях на живо.
Имаше няколко забележки, които не се виждат на снимките: лошо пребоядисан калник след изчукване, разпрани уплътнения на вратата, разлепяща се тапицерия на гредите, счупена щора, надран пепелник, нецентриран волан, гуми които не бих карал. Определено не достигна очакванията ми за тези пари.
При потегляне на ниски обороти се чуваше нещо като перка/моторче на детска количка, за което продавачът каза че е някакъв екологичен модул и всичко коли от Швейцария го имали. Искал да го махне, но майстора му казал че трябва да вземе оригинална "тапа" за неговото място за 200 лв и се отказал. Някой знае ли за какво точно става въпрос?
Имаше няколко забележки, които не се виждат на снимките: лошо пребоядисан калник след изчукване, разпрани уплътнения на вратата, разлепяща се тапицерия на гредите, счупена щора, надран пепелник, нецентриран волан, гуми които не бих карал. Определено не достигна очакванията ми за тези пари.
При потегляне на ниски обороти се чуваше нещо като перка/моторче на детска количка, за което продавачът каза че е някакъв екологичен модул и всичко коли от Швейцария го имали. Искал да го махне, но майстора му казал че трябва да вземе оригинална "тапа" за неговото място за 200 лв и се отказал. Някой знае ли за какво точно става въпрос?
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
plamski написа:Относно http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3ysajs , вчера я видях на живо.
Имаше няколко забележки, които не се виждат на снимките: лошо пребоядисан калник след изчукване, разпрани уплътнения на вратата, разлепяща се тапицерия на гредите, счупена щора, надран пепелник, нецентриран волан, гуми които не бих карал. Определено не достигна очакванията ми за тези пари.
При потегляне на ниски обороти се чуваше нещо като перка/моторче на детска количка, за което продавачът каза че е някакъв екологичен модул и всичко коли от Швейцария го имали. Искал да го махне, но майстора му казал че трябва да вземе оригинална "тапа" за неговото място за 200 лв и се отказал. Някой знае ли за какво точно става въпрос?
Уплътненията на вратата не са нещо скъпо, пепелника винаги е надран (или поне в повечето случаи), щората също не е нещо скъпо, но нецентрирания волан може да е следствие от удар по окачването и може да се окаже яма за пари (може и да има нужда от реглаж и да ти го отсранят за 10-20 лв). Ако двигателя не гори масло и системата 4х4 е наред за 7500 е без пари.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Здравейте колеги ,нещо да споделите за тези http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 5711218318
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
zigzag22 написа:Здравейте колеги ,нещо да споделите за тези http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 5711218318
С. Труд. Ужас!
Конкретно този автомобил е гол като пушка и ще засмуче кеш докато тръгне.
Потърси нещо регистрирано дето спокойно да го тестваш. Ще ти излезе по изгодно.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- Heat
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 26.10.2012
- Кара: 3.0i
- Мечтае да кара: 335i
- Детайли за колата: Кола
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
http://www.mobile.bg/11497205181366255 - тази как е?
http://www.mobile.bg/11496049925273901 - или тази?
http://www.mobile.bg/11496049925273901 - или тази?

- G0-SH0W
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 10.07.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: криво ляво!
- Мечтае да кара: и малко по-напред!
- Детайли за колата: 328i Touring, m52B28TU, ГИ Romano
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Здравейте, надявам се скоро и аз да ви нарека колеги.
Реших се и аз на Е46, най-сетне, и съм се насочил към 320i с газов инжекцион (не мога да изляза на глава с жената за дизел - предния път ми угоди, сега е мой ред
). От това което четох до тук, разбирам че повечето от вас мислят че тези под 7-8к са гробници(или пък съм се объркал ). За съжаление, разполагам с бюджет от 6к и трябва скоро да направя покупка, за да мога сегашният автомобил да го постегна и да го пусна за продан.
По-точно се насочих към 320i Touring 2.2 170кс, че ми трябва кола със сериозен багажник (тези от вас с 2 и повече деца ще ме разберат
) а и според мен, това са едни от най-красивите комбита.
Та на въпроса, насочил съм се към 2 коли:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 7460607311
и
viewtopic.php?f=46&t=418354
Много бих се радвал за вашите мнения, тази в София като че ли ми е по на сърце, но трябва да се види първо, че трябва да планирам пътуване от Варна.
Моля ви, насочете ме какво трябва да гледам най-вече, цялостното състояние е ясно че ще се гледа, интересува ме дали има някои специфични болежки при този модел преди фейслифта.
Благодаря предварително.
Реших се и аз на Е46, най-сетне, и съм се насочил към 320i с газов инжекцион (не мога да изляза на глава с жената за дизел - предния път ми угоди, сега е мой ред

По-точно се насочих към 320i Touring 2.2 170кс, че ми трябва кола със сериозен багажник (тези от вас с 2 и повече деца ще ме разберат

Та на въпроса, насочил съм се към 2 коли:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 7460607311
и
viewtopic.php?f=46&t=418354
Много бих се радвал за вашите мнения, тази в София като че ли ми е по на сърце, но трябва да се види първо, че трябва да планирам пътуване от Варна.
Моля ви, насочете ме какво трябва да гледам най-вече, цялостното състояние е ясно че ще се гледа, интересува ме дали има някои специфични болежки при този модел преди фейслифта.
Благодаря предварително.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
G0-SH0W написа:...тези под 7-8к са гробници(или пък съм се объркал )...
Прочети пак последните няколко страници и ще видиш, че колкото и скъпо да я платиш E46-цата имаш точно нулева гаранция, че не е гроб. Затва по-евтиничко, със спестените пари ремонтираш и стягаш и даже пак да ти излезе 7-8к ще знаеш, че наистина всичко ѝ е наред. Не да я вземеш "без забалежки...уникат...качваш се и караш..." за 7-8к, после още 3-4к за да ѝ оправиш "уникалните" проблеми и да ти излезе златна накрая.
Отделно, че 320-ка за 7-8 трябва да си доста

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани