Една сбъдната мечта. БМВ Е34 95г 520I .
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- borislav70
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 8.06.2017
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520 i Е34 95г.БМВ 5З0i E39 2001
- Мечтае да кара: По хубави пътища.
Една сбъдната мечта. БМВ Е34 95г 520I .
Здравейте колеги, от скоро съм собственик на БМВ 520i 95г мисля, че двигателя се води м50в20 има и газов инжекцион осъществих една моя мечта. В началото на 90г имах Е21 323, но поради ред причини липса на качествени майстори и части се принудих да го продам.Но един път караш ли, и чуеш звука на шест цилиндров двигател на БМВ и завинаги си му фен.И поради тази причина аз отново се завърнах в клуба.След като го карах няколко дена установих някой проблеми. Когато колата работи на място или я карам бавно и пусна вентилатора в купето започва да мирише на бензин или газ зависи на какво я карам. Ако натисна копчето за вътрешната циркулация след малко спира да мирише на изгорели газове.Ако някой има идея или знае каква може да е причината да пише. Понеже още съм нов и не съм наясно с много неща относно БМВ Е34 ще съм Ви благодарен за всяко мнение и препоръка от ваша страна. Има още няколко проблема, но тях ще ги пусна в други теми, защото първо искам да не ми мирише в колата ,като в някои ЗИЛ и да си я карам с удоволствие защо така ме дразни. Благодаря Ви предварително. Успех и без аварийно.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6219
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Една сбъдната мечта. БМВ Е34 95г 520I .
borislav70 написа:Здравейте колеги, от скоро съм собственик на БМВ 520i 95г мисля, че двигателя се води м50в20 има и газов инжекцион осъществих една моя мечта. В началото на 90г имах Е21 323, но поради ред причини липса на качествени майстори и части се принудих да го продам.Но един път караш ли, и чуеш звука на шест цилиндров двигател на БМВ и завинаги си му фен.И поради тази причина аз отново се завърнах в клуба.След като го карах няколко дена установих някой проблеми. Когато колата работи на място или я карам бавно и пусна вентилатора в купето започва да мирише на бензин или газ зависи на какво я карам. Ако натисна копчето за вътрешната циркулация след малко спира да мирише на изгорели газове.Ако някой има идея или знае каква може да е причината да пише. Понеже още съм нов и не съм наясно с много неща относно БМВ Е34 ще съм Ви благодарен за всяко мнение и препоръка от ваша страна. Има още няколко проблема, но тях ще ги пусна в други теми, защото първо искам да не ми мирише в колата ,като в някои ЗИЛ и да си я карам с удоволствие защо така ме дразни. Благодаря Ви предварително. Успех и без аварийно.
Колега, имаш три проблема- от едно място тече бензин, от друго- газ и имаш разхерметизирана генерация. По един или друг начин, трябва да откриеш първите два възможно най-бързо, за да не те дават по новините.
- borislav70
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 8.06.2017
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520 i Е34 95г.БМВ 5З0i E39 2001
- Мечтае да кара: По хубави пътища.
Re: Една сбъдната мечта. БМВ Е34 95г 520I .
Маркучи те ги проверих до колкото можах, но не намерих теч . Другата седмица ще я закарам да я видят по обстойно. Много се извинявам за вътре са, но какво представлява разхерметизирана генерация.
- alchohol
- ентусиаст
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Една сбъдната мечта. БМВ Е34 95г 520I .
Честито, колега. Е34 си е класика. Няма нищо по-хубабо от това да се носиш със стария кораб по магистралата, а останалите да те гледат с изцъклени очи и да се чудят: -как тоя ме издуха така? Шестака ревне ли, няма по-голям кеф от това, а за осмака да не говорим. Наистина обърни внимание на горивопроводите и на генерацията. Това са важни неща. Желая ти много безаварийни километри със съвършенството наречено БМВ Е34!!!
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка
- borislav70
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 8.06.2017
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520 i Е34 95г.БМВ 5З0i E39 2001
- Мечтае да кара: По хубави пътища.
Re: Една сбъдната мечта. БМВ Е34 95г 520I .
alchohol написа:Честито, колега. Е34 си е класика. Няма нищо по-хубабо от това да се носиш със стария кораб по магистралата, а останалите да те гледат с изцъклени очи и да се чудят: -как тоя ме издуха така? Шестака ревне ли, няма по-голям кеф от това, а за осмака да не говорим. Наистина обърни внимание на горивопроводите и на генерацията. Това са важни неща. Желая ти много безаварийни километри със съвършенството наречено БМВ Е34!!!
Благодаря колега за пожеланията . Напълно те подкрепям, че Е34 е класически автомобил и е може би последното истинско БМВ с класическите форми и интериор. Точно за това го взех да си го карам с удоволствие. Смятам да го запазя в оригиналния вид в който ми го докараха от Швейцария , е има някои проблеми, които трябва да се отстранят с ваша помощ разбира се. С годините този модел ще става все по актуален. За мен Е34 е бестселър.Колега имам един въпрос. Какво точно да видя по генерацията.Лека и без аварийна.
- alchohol
- ентусиаст
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Една сбъдната мечта. БМВ Е34 95г 520I .
Ами погледни гарнитурата на изпускателния колектор, както и връзката между него и тръбата. Не трябва да изпуска изгорели газове от там, че иначе в купето не се трае. Аз имах такъв проблем преди време. А вече гърнетата, ти сам си прецени в какво състояние са.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1097
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Една сбъдната мечта. БМВ Е34 95г 520I .
Изпускателите са две отделни "тройки", съответно връзките отдолу са към две тръби.
Колега, освен това прегледай и парчетата входящ и изходящ маркуч от горивната рейка. Най-често се спича и нацепва входящия към рейката, отпред. Ако са напукани и шуплести - сменяй докато е време.
Колега, освен това прегледай и парчетата входящ и изходящ маркуч от горивната рейка. Най-често се спича и нацепва входящия към рейката, отпред. Ако са напукани и шуплести - сменяй докато е време.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- borislav70
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 8.06.2017
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520 i Е34 95г.БМВ 5З0i E39 2001
- Мечтае да кара: По хубави пътища.
Re: Една сбъдната мечта. БМВ Е34 95г 520I .
Благодаря ви колеги за насоките. Ще погледна непременно гарнитурите на колектора, и аз имам съмнение, че може и от там да издиша, защото като карам на бензин мирише на бензин, като прехвърли на газ мирише на газ.А през колекторите минават изгорелите газове и на двете горива.Днес погледнах задното гърне и има дупки към купето и от долу също е тръгнало да гние . Ще трябва да го сменям, но пък какъв звук прави, музика за ушите. Може ли от там да вкарва газове чак в купето. Колега имаш право за маркучите и аз смятам да ги сменя и на бензина и газта. Може ли да ми кажете на коя марка да взема маркучи защото има много ментета и се пукат много бързо. Извинявам се за въпроса, но къде се намират тези маркучи на горивната рейка.Благодаря ви предварително. Лека.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1097
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Една сбъдната мечта. БМВ Е34 95г 520I .
Под малкия декоративен капак, дългото метално тяло е горивната рейка с дюзите. В предният и край /зад масления филтър/ е входящия маркуч, в задния /откъм стъклото/ - изходящия.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- borislav70
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 8.06.2017
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520 i Е34 95г.БМВ 5З0i E39 2001
- Мечтае да кара: По хубави пътища.
Re: Една сбъдната мечта. БМВ Е34 95г 520I .
Благодаря за пояснението. Ще проверя маркучите и направо ще ги сменя. Кажете ми каква марка маркучи да купя защото има много ментета и не искам да рискувам.Геитс добри ли са. Лека.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 465
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Една сбъдната мечта. БМВ Е34 95г 520I .
Маркучи за бензина съм купувал различни като цени и всичките не са изкарвали много.Сменяваш ги и като протечат отново.
Като сме на тема маркучи,можеш да прочетеш има доста писано във форума по отношение на маркучите за входящия въздух. С времето се скапват и започва да влиза паразитен въздух,който предизвиква доста дразнещи неща по работата на мотора(нестабилни обороти,придърпвания,трудно палене зимата и др.)
Успех.
Като сме на тема маркучи,можеш да прочетеш има доста писано във форума по отношение на маркучите за входящия въздух. С времето се скапват и започва да влиза паразитен въздух,който предизвиква доста дразнещи неща по работата на мотора(нестабилни обороти,придърпвания,трудно палене зимата и др.)
Успех.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- borislav70
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 8.06.2017
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520 i Е34 95г.БМВ 5З0i E39 2001
- Мечтае да кара: По хубави пътища.
Re: Една сбъдната мечта. БМВ Е34 95г 520I .
Благодаря kikko, ще потърся във форума какво пише за тези маркучи и ще проверя дали има скъсани или напукани . Лека.
- borislav70
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 8.06.2017
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520 i Е34 95г.БМВ 5З0i E39 2001
- Мечтае да кара: По хубави пътища.
Re: Една сбъдната мечта. БМВ Е34 95г 520I .
Извинявам се на всички колеги, който ми даваха насоки как да се справя с миризмата на газ и бензин в купето, че толкова късно пиша по темата. Благодарение на вас проблема е решен. Миризмата на газ идваше от не добре стегнати маркучи , когато сменяха гарнитурата на капака понеже омасляваше ,майстора е забравил да стегне маркучите на газта. Смених също и гарнитурите на колектора и миризмите в купето изчезнаха. Сега като пусна климатика влиза свеж въздух. Още веднъж искам да ви Благодаря без вашата помощ. Желая ви успех и много безаварийни километри.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани