Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Ganchev__
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Здравейте колеги.
Търси се фейсов туринг, 530хd, по възможност от последните години на производство.Колата ще бъде за мой близък.Като цяло се държи на кола в добро състояние, не толкова на екстри м пакет и тн, въпреки че ще бъдат плюс.Бюджетът е 20к + - 2-3к.Смятам че в този диапазон трябва да справим в намирането на читав екземпляр.
На пръв поглед се спряхме на:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 6944589534
Плюсовете тук са, че е регистрирана и обслужена.Откъм оборудване нищо особено сякаш.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 2487398953
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3yqfjz
Крайното гърне е накриво на пръв поглед тук.
http://www.cars.bg/offer/c1951518
Тази е с най-богато оборудване и хваща окото.Като година обаче е по-старичка.Страницата на шофьорската седалка е по-смачкан.
Това хващам на пръв поглед.Не съм на ти с модела, но за основните неща като вериги,кутия, дюзи и турбо се сещам.Ще съм благодарен за всякакви препоръки и съвети.Ясно е, че ще се ходи на място на оглед задължително с диагностика, но все пак да се набележат потенциални екземпляри.Ако се сещате за добър екземпляр, пускайте.
Търси се фейсов туринг, 530хd, по възможност от последните години на производство.Колата ще бъде за мой близък.Като цяло се държи на кола в добро състояние, не толкова на екстри м пакет и тн, въпреки че ще бъдат плюс.Бюджетът е 20к + - 2-3к.Смятам че в този диапазон трябва да справим в намирането на читав екземпляр.
На пръв поглед се спряхме на:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 6944589534
Плюсовете тук са, че е регистрирана и обслужена.Откъм оборудване нищо особено сякаш.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 2487398953
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3yqfjz
Крайното гърне е накриво на пръв поглед тук.
http://www.cars.bg/offer/c1951518
Тази е с най-богато оборудване и хваща окото.Като година обаче е по-старичка.Страницата на шофьорската седалка е по-смачкан.
Това хващам на пръв поглед.Не съм на ти с модела, но за основните неща като вериги,кутия, дюзи и турбо се сещам.Ще съм благодарен за всякакви препоръки и съвети.Ясно е, че ще се ходи на място на оглед задължително с диагностика, но все пак да се набележат потенциални екземпляри.Ако се сещате за добър екземпляр, пускайте.
- MiroslavM
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 8.05.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 3.0D
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Здравейте колеги нов съм тук и бих искал да ви помоля за съдействие колата е Е60 3.0Д изписва тази грешка на снимката която съм качил.Следователно и DSC-то спря да работи.Какво ли не правих закачахме я но нищо не показва на диагностика едни майстор ми каза че най-вероятно трябва да се свали предния мост за да се оправи проблема и до тук...
Имали вероятност да е заминала реиката или?
Благодаря на хората които ще се отзоват на проблема ми.
Имали вероятност да е заминала реиката или?
Благодаря на хората които ще се отзоват на проблема ми.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Пробва ли с ресетване, въртиш волана на ляво после на дясно. Другия вариант е да е заминал датчика във волана
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
MiroslavM написа:Здравейте колеги нов съм тук и бих искал да ви помоля за съдействие колата е Е60 3.0Д изписва тази грешка на снимката която съм качил.Следователно и DSC-то спря да работи.Какво ли не правих закачахме я но нищо не показва на диагностика едни майстор ми каза че най-вероятно трябва да се свали предния мост за да се оправи проблема и до тук...
Имали вероятност да е заминала реиката или?
Благодаря на хората които ще се отзоват на проблема ми.
Ако грешката се е появила след разкачане на акумулатора: палиш колата, на място въртиш пълен ляв, после пълен десен, потегляш и караш десетина минути и би трябвало да се оправи.
Re: e60
за този мотор 3.0 - 197 коня,какво ви е мнението? някъде ми казаха нещо за коляновият вал,че бил чугунен... това по добре ли е или по зле?
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Здравейте. От скоро съм се насочил към Е60 с мотор 3.0 дизел. Някой има ли наблюдени над колата от тази обява: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3zmw7p Както и да препоръчате сервиз евентуално, в който може да се прегледа
- TytusPulo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: CLS 320
- Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Километрите въобще няма да ги коментирам. Стоповете ако не са китайски пък на. Освен това луфта под предния капак ми изглежда прекалено голям и ми мирише на як удар.
И джантите ще се изненадам, ако са оригинални.
За тази цена не мисля, че може да е ок.
И джантите ще се изненадам, ако са оригинални.
За тази цена не мисля, че може да е ок.
- Deo_10
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 19.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10, 535i X Drive LCI
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Какво трябва да направя, за да мога да си свържа гсм-а с колата, чрез блутуута? В менюто имам такава опция, но не е активна. Като си проверя вин-а ми излиза това - S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth. 

- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Deo_10 написа:Какво трябва да направя, за да мога да си свържа гсм-а с колата, чрез блутуута? В менюто имам такава опция, но не е активна. Като си проверя вин-а ми излиза това - S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth.
имаш заготовка, но не и блутут модул

- ReDFiRe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 17.10.2012
- Местоположение: Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD 231hp
- Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp
Re: e60
Моето мнение е че върви малко по добре от 2ка мотора а поддържаш 3ка с 2 цилиндъра повече
лично аз не бих си взел никога 525.530ката 218то коня пък изпускателния колектор е тиникиен (не е чугун) и се пука почти навсяка. Чел съм из форумите че ставало от стария 3 литров 184 коня чугунен колектор но реално дали е така незнам.
Аз карам 530ХД 231hp градско разхода ми е между 14 и 15 а извънградско 7 - 8 един литър винаги преиграва понеже не сме роботи винаги да караме еднакво
Колата е автомат 6 скорости със стандартни гуми 225/50 17"
Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk

Аз карам 530ХД 231hp градско разхода ми е между 14 и 15 а извънградско 7 - 8 един литър винаги преиграва понеже не сме роботи винаги да караме еднакво

Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk
- dir2cas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
B.Stoimenov написа:Deo_10 написа:Какво трябва да направя, за да мога да си свържа гсм-а с колата, чрез блутуута? В менюто имам такава опция, но не е активна. Като си проверя вин-а ми излиза това - S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth.
имаш заготовка, но не и блутут модулАко решиш да си слагаш , погледни темата включително тази за CCC за да си вземеш обновените модули, че предишните създават ядове масово.
S640 Preparation f tel.installation universal e заготовката, а 644 трябва да има блутуут, примерно TCU или mulf(2) модул.
Колега Deo, цъкни отметката за активиране на блутуута и след това го вкарай в pairing режим. След това си включваш блутуута на телефона и търсиш колата, нататък е интуитивно.
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Здравейте колеги, може ли мнение за един автомобил? Ето линк на обявата http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=40b2up
Ако може някой да види каква история има колата ще е супер? VIN B759771
Ако може някой да види каква история има колата ще е супер? VIN B759771
- dir2cas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
flober написа:Здравейте колеги, може ли мнение за един автомобил? Ето линк на обявата http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=40b2up
Ако може някой да види каква история има колата ще е супер? VIN B759771
На снимките изглежда доста добре. Километрите не са тези, но вероятно не са фрапантно повече, тук да се изкажат колегите с повече инфо. Аз от снимките й давам около 300-350к.
Със сигурност не е с всички екстри за модела както е написано, но оборудването е прилично. Нищо hi-fi няма или поне по VIN не излиза и ми е странно висок клас Е60-ка без парктроник.
Аз лично съм доста предубеден към наточени дизели с пловдивска регистрация (без да се заяждам с никой колега), нищо чудно някой местен да се е опитвал да и удвои мощността. Ако я гледаш според мен, бъди много внимателен и проучи добре какво й е правено.
п.с. Като цяло има правени разни неща - на снимките изглежда, че е сменявано CCC с CIC, но е със стария контролер. Интериорните лайстни или са сменявани или са с фолио.
Цената със сигурност е висока.
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: e60
По принцип избягвам да го правя, но и аз карам във Враца, само че с ръчна кутия. Колега Vra4anin, може да се видим
и да ги разменим за малко, да видя и Е60 автомат как е.
Да ви кажа не ми е много комфортно с ръчната кутия из града, тръгни, спри, дупка тук, бабуна там... Преди карах Пасат B5 и на него много по-лесно му се превключваха скоростите.
Сега, с Е61 първа, втора, трета някак си е по-тегаво. Определено допринася и това, че съединителя ми отделя много ниско долу и си е бая ход на педала, не знам има ли възможност това да се регулира като е хидравличен, май не... А пък скоростния лост няма никакви луфтове, все едно вчера е излязъл от завода, едно дърво... И кожата му една нова такава непротрита, все в нея гледам и се чудя някой дали все пак не я е сменил... Случва се да буча на по-високи обороти, защото виждам че скоро ще наближа препятствие, което ми обезсмисля превключването нагоре и след малко пак надолу. Ако си пуснал малко повече музика, също имаш ангажимент да гледаш и оборотомера, иначе може да се окаже, че пак бучиш. Малко "old style" каране си е с ръчката, заети са ти и двата крака, и двете ръце. Не може да се отплесваш много-много да пиполчиш по телефони, и разни други такива разсейващи дейности
. Извънградско си е по-нормално.
Не знам как би се държал автоматика обаче при леко нарочно дрифтиране по заснежени или мокри завои, така за кеф (имам предвид по пусти планински пътища, не да се правиш на гъ.е из центъра)?
Последно за по-дълго време съм карал автоматик на едно Е28, то беше с три скорости, преди 10-на години.
А пък днес за малко се качих на едно F10 автоматик, май 8 степенен, впечатление ми направи паузата, която прави при превключването - все едно някой прецизно реди ръчна кутия, но по-бързо все пак. Някога при Е28-цата ако не даваш много зор почти не се усещаше смяната, даже дълго време се чудехме с 3 ли е, с 4 скорости ли е. Малко встрани от темата, но постната ми Е61 повече ми харесва отвътре (табло, седалки, волан) отколкото F10. Някак ми се стори повече обема между предните седалки и предното стъкло в F10, сякаш неуютно, волана малък и тънък, странен. А пък напоследък като не карам Пасата (че го кара баща ми), като седна да го преместя за нещо, все едно съм седнал в някаква "каручка" (в сравнение с Е61). А преди всичко си ми беше нормално
...

Да ви кажа не ми е много комфортно с ръчната кутия из града, тръгни, спри, дупка тук, бабуна там... Преди карах Пасат B5 и на него много по-лесно му се превключваха скоростите.


Не знам как би се държал автоматика обаче при леко нарочно дрифтиране по заснежени или мокри завои, така за кеф (имам предвид по пусти планински пътища, не да се правиш на гъ.е из центъра)?
Последно за по-дълго време съм карал автоматик на едно Е28, то беше с три скорости, преди 10-на години.
А пък днес за малко се качих на едно F10 автоматик, май 8 степенен, впечатление ми направи паузата, която прави при превключването - все едно някой прецизно реди ръчна кутия, но по-бързо все пак. Някога при Е28-цата ако не даваш много зор почти не се усещаше смяната, даже дълго време се чудехме с 3 ли е, с 4 скорости ли е. Малко встрани от темата, но постната ми Е61 повече ми харесва отвътре (табло, седалки, волан) отколкото F10. Някак ми се стори повече обема между предните седалки и предното стъкло в F10, сякаш неуютно, волана малък и тънък, странен. А пък напоследък като не карам Пасата (че го кара баща ми), като седна да го преместя за нещо, все едно съм седнал в някаква "каручка" (в сравнение с Е61). А преди всичко си ми беше нормално

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани