M52B25 vs M52B28 разлики
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
71 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- ZLATIST
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 28.06.2010
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323i coupe 98'
- Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
- Детайли за колата: Avusblau Metallic
Re: M52B25 vs M52B28 разлики
Колеги, каква е разликата от към вървеж между тези два мотора?Споделете има ли някаква осезаема разлика?Искам да разбера чисто практически как стоят нещата от хора, който са ги пробвали
Да уточня, че съм имал М52В28....

Да уточня, че съм имал М52В28....

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: M52B25 vs M52B28 разлики
28цата върви повече особено в ниските, но по вероятно е да намериш читав м52б25. Като цяло вземи по запазения. В стокова форма м52б25 върви прилично за возене. Ако тръгнеш да го му кичиш разни 25цови колектори в ниските умира трагично. Ако ще е за глупости 28цата е за предпочитане, стига да намериш вървяща, че повечето са минали през няколко рацера миниум и/или са на по половин милион.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: M52B25 vs M52B28 разлики
Колега гледай който и от двата мотора да работят гладко, под капачката за маслото да не е наслоено яко, гледай да няма тракания, чукания, и си я изчетете колата на диагностика ... Виж всичките важни теми в разделите, има 99% инфото което ти трябва.
Успех.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Успех.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- ZLATIST
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 28.06.2010
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323i coupe 98'
- Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
- Детайли за колата: Avusblau Metallic
Re: M52B25 vs M52B28 разлики
Благодаря за мненията колеги!
Изпратено от моят Lenovo A536 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Lenovo A536 с помощта на Tapatalk

- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: M52B25 vs M52B28 разлики
Определено разликата е огромна може би защото 323ката беше и автомат
- ZLATIST
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 28.06.2010
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323i coupe 98'
- Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
- Детайли за колата: Avusblau Metallic
Re: M52B25 vs M52B28 разлики
Възможно е колега, но аз си мисля, че има разлика и от кола до кола...Карал съм 28-ца, която беше доста умряла в сравнение с тази, която имах
Иначе, като им гледам характеристиките в аутодата са доста близки.


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: M52B25 vs M52B28 разлики
През последните три месеца тествах поне пет 528ци и съм втрещен.
Пълни боклуци предлагат на пазара. Издухани и неподдържани, не вървят, ваносите им не работят - направо трагедия. На всичкото отгоре им искат по една кофа пари. При последния продавач се ядосах и го поканих да се качи на моето 523 и като направи неговата 528ца да върви поне колкото моята кола, му обещах да я купя.
Пълни боклуци предлагат на пазара. Издухани и неподдържани, не вървят, ваносите им не работят - направо трагедия. На всичкото отгоре им искат по една кофа пари. При последния продавач се ядосах и го поканих да се качи на моето 523 и като направи неговата 528ца да върви поне колкото моята кола, му обещах да я купя.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ZLATIST
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 28.06.2010
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323i coupe 98'
- Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
- Детайли за колата: Avusblau Metallic
Re: M52B25 vs M52B28 разлики
stony1 написа:През последните три месеца тествах поне пет 528ци и съм втрещен.
Пълни боклуци предлагат на пазара. Издухани и неподдържани, не вървят, ваносите им не работят - направо трагедия. На всичкото отгоре им искат по една кофа пари. При последния продавач се ядосах и го поканих да се качи на моето 523 и като направи неговата 528ца да върви поне колкото моята кола, му обещах да я купя.
Колега, ти какви коли си пробвал?От частни лица или нов внос, защото аз съм се ориентирал към нов внос....

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: M52B25 vs M52B28 разлики
ZLATIST написа:stony1 написа:През последните три месеца тествах поне пет 528ци и съм втрещен.
Пълни боклуци предлагат на пазара. Издухани и неподдържани, не вървят, ваносите им не работят - направо трагедия. На всичкото отгоре им искат по една кофа пари. При последния продавач се ядосах и го поканих да се качи на моето 523 и като направи неговата 528ца да върви поне колкото моята кола, му обещах да я купя.
Колега, ти какви коли си пробвал?От частни лица или нов внос, защото аз съм се ориентирал към нов внос....
Едната беше от частно лице и вървеше най-добре. Другите бяха нов внос, но както написах в поста си - пълни боклуци.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: M52B25 vs M52B28 разлики
M52b28 в e39 не много сила, само да в метна, за колегата дето си търси и пита... А ако е и автомат... Не е лоша кола, хубава е за возене, но просто толкова (както и е e36 впрочем), гори ама поне повече радва от 20ка.
Ако гледаш колега е39... Хубава инспекция на ходова част и да не лопа/трака/чука рейката и да няма луфт. Виж казанчето за хидравликата ако не е мит коша, да не е яко омазано. И чети за ABS модула при e39, че да не се ядосваш после - има си тема в раздела за 5та серия.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Ако гледаш колега е39... Хубава инспекция на ходова част и да не лопа/трака/чука рейката и да няма луфт. Виж казанчето за хидравликата ако не е мит коша, да не е яко омазано. И чети за ABS модула при e39, че да не се ядосваш после - има си тема в раздела за 5та серия.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
71 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани