Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
Мисля, че ОЕМ е Пиербург. ти си преценяваш оттам нататък
.
Въпрос и от мен. Някой да е сменял дръжката на пасажерската врата?ИЗ интернет чета някакви доста брутални и екстремни DIY-та....наистина ли трябва да се топи пластмаса и т.н?!

Въпрос и от мен. Някой да е сменял дръжката на пасажерската врата?ИЗ интернет чета някакви доста брутални и екстремни DIY-та....наистина ли трябва да се топи пластмаса и т.н?!
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги да ми препоръчате серзвиз за смяна на гумичките на клапаните без сваляне на главата с добри специалисти, различен от Мирафиори - там вече съм се информирал за условията. Колко часа е трудът по тази процедура? Аз съм останал с впечетление за около 4ч, от горния сервиз ми говорят за 2 дена работа. Става въпрос за Н52Б25А. Благодаря предварително.
Re: Бързи въпроси и отговори
zaharia написа:Колеги да ми препоръчате серзвиз за смяна на гумичките на клапаните без сваляне на главата с добри специалисти, различен от Мирафиори - там вече съм се информирал за условията. Колко часа е трудът по тази процедура? Аз съм останал с впечетление за около 4ч, от горния сервиз ми говорят за 2 дена работа. Става въпрос за Н52Б25А. Благодаря предварително.
принципно толкова ли е "много" масло гори че ще пипаш и гумички ..... иначе колата се остава примерно над вечер и на другия ден до 15 е готова с цел да изтине да се улесни работата а има бая работи да се сменят вместо тези гумички може и капака да се е деформирал нали е пласмасов ... и от там да ти салзи гармитурите да са се спекали това е 100 % все пак каква еластичност и уплатнение ще имат на кола с над 200к км
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
Re: Бързи въпроси и отговори
x7z написа:принципно толкова ли е "много" масло гори че ще пипаш и гумички ..... иначе колата се остава примерно над вечер и на другия ден до 15 е готова с цел да изтине да се улесни работата а има бая работи да се сменят вместо тези гумички може и капака да се е деформирал нали е пласмасов ... и от там да ти салзи гармитурите да са се спекали това е 100 % все пак каква еластичност и уплатнение ще имат на кола с над 200к км
Гори както вече писах 1л на 3000км. Освен това започнаха да се появяват грешки свързани с отработените газове. При условие, че не кой знае колко скъпа и сложна тази смяна при възможност е добре да се направи, защото хората пишат, че може да се задръстят и катализаторите ако не се вземат мерки, които пък вече не са евтини. Проблемът в случая е с намиране на добър майстор, на който да повериш мотора. Разбира се хубаво е цената за труда да в рамките на нормалното.
Re: Бързи въпроси и отговори
zaharia написа:x7z написа:принципно толкова ли е "много" масло гори че ще пипаш и гумички ..... иначе колата се остава примерно над вечер и на другия ден до 15 е готова с цел да изтине да се улесни работата а има бая работи да се сменят вместо тези гумички може и капака да се е деформирал нали е пласмасов ... и от там да ти салзи гармитурите да са се спекали това е 100 % все пак каква еластичност и уплатнение ще имат на кола с над 200к км
Гори както вече писах 1л на 3000км. Освен това започнаха да се появяват грешки свързани с отработените газове. При условие, че не кой знае колко скъпа и сложна тази смяна при възможност е добре да се направи, защото хората пишат, че може да се задръстят и катализаторите ако не се вземат мерки, които пък вече не са евтини. Проблемът в случая е с намиране на добър майстор, на който да повериш мотора. Разбира се хубаво е цената за труда да в рамките на нормалното.
всичко друго но не и гумички съм сменил труда е 68лв за смяна гарнитура на валвтроника смяна на гармитура на капака смяна втулки на свещите гарнитурите така се бяха спекли че нищо чудно че отам ми сълзеше бяха като кори на баница буквално се чупика одма никаква еластичност
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
zaharia написа:x7z написа:принципно толкова ли е "много" масло гори че ще пипаш и гумички ..... иначе колата се остава примерно над вечер и на другия ден до 15 е готова с цел да изтине да се улесни работата а има бая работи да се сменят вместо тези гумички може и капака да се е деформирал нали е пласмасов ... и от там да ти салзи гармитурите да са се спекали това е 100 % все пак каква еластичност и уплатнение ще имат на кола с над 200к км
Гори както вече писах 1л на 3000км. Освен това започнаха да се появяват грешки свързани с отработените газове. При условие, че не кой знае колко скъпа и сложна тази смяна при възможност е добре да се направи, защото хората пишат, че може да се задръстят и катализаторите ако не се вземат мерки, които пък вече не са евтини. Проблемът в случая е с намиране на добър майстор, на който да повериш мотора. Разбира се хубаво е цената за труда да в рамките на нормалното.
Виж в Мопарт. Освен от гумичките масления сепаратор ти е задръстен най-вероятно и на тоя мотор е в капака, най-вероятно от там бута и пали чека. Нов оригинален капак комплект, цената не е приятна, за съжаление обаче това е решението.
Re: Бързи въпроси и отговори
b00st написа:Виж в Мопарт. Освен от гумичките масления сепаратор ти е задръстен най-вероятно и на тоя мотор е в капака, най-вероятно от там бута и пали чека. Нов оригинален капак комплект, цената не е приятна, за съжаление обаче това е решението.
Благодаря колега, обаждах се вече там, директно ми отказаха подобна услуга(те предлагат решение само със сваляне на главата, същото е и при ДСЦ Пърформанс). Масления сепаратор е външен(с най-старата версия на мотора съм) вече съм го осигурил заедно с тръбите, ще се сменя и той.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
zaharia написа:b00st написа:Виж в Мопарт. Освен от гумичките масления сепаратор ти е задръстен най-вероятно и на тоя мотор е в капака, най-вероятно от там бута и пали чека. Нов оригинален капак комплект, цената не е приятна, за съжаление обаче това е решението.
Благодаря колега, обаждах се вече там, директно ми отказаха подобна услуга(те предлагат решение само със сваляне на главата, същото е и при ДСЦ Пърформанс). Масления сепаратор е външен(с най-старата версия на мотора съм) вече съм го осигурил заедно с тръбите, ще се сменя и той.
Не те съветва да сваляш колектора сам,но майстора да си приготви дремел,иначе няма да може да го махнете да се смени филтъра.
А за гумичките на клапаните,може и без махане на глава,но е по-пипкаво..иначе е по-сигурно.
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:Не те съветва да сваляш колектора сам,но майстора да си приготви дремел,иначе няма да може да го махнете да се смени филтъра.
А за гумичките на клапаните,може и без махане на глава,но е по-пипкаво..иначе е по-сигурно.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Благодаря колега, както отиват нещата май ще се сваля и главата щото цените които ми предлагат към момента са близки, но при свалянето ще се свърши и друга полезна работа. Едва ли ще сменям филтъра на картерните газове сам, макар, че като гледам какви са майсторите или пък какви цени ми предлагат, си е направо разумна алтернатива, при условие, че хората са се постарали да направят подробни ръководства и са ги пуснали в мрежата. Не съм си представял, че за смяната на гумчките - само труда ще бъде 500+ лв., но явно това са софийските реалности

- Plamenv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: Бързи въпроси и отговори
Satanism написа:Мисля, че ОЕМ е Пиербург. ти си преценяваш оттам нататък.
Въпрос и от мен. Някой да е сменял дръжката на пасажерската врата?ИЗ интернет чета някакви доста брутални и екстремни DIY-та....наистина ли трябва да се топи пластмаса и т.н?!
Някой знае ли дали се прави някакво софтуерно адаптиране на дебитомера при 3.0д е90 като при някой по-стари коли, или само се трият грешките и колата тръгва?
Re: Бързи въпроси и отговори
zaharia написа:Gqbriel написа:Не те съветва да сваляш колектора сам,но майстора да си приготви дремел,иначе няма да може да го махнете да се смени филтъра.
А за гумичките на клапаните,може и без махане на глава,но е по-пипкаво..иначе е по-сигурно.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Благодаря колега, както отиват нещата май ще се сваля и главата щото цените които ми предлагат към момента са близки, но при свалянето ще се свърши и друга полезна работа. Едва ли ще сменям филтъра на картерните газове сам, макар, че като гледам какви са майсторите или пък какви цени ми предлагат, си е направо разумна алтернатива, при условие, че хората са се постарали да направят подробни ръководства и са ги пуснали в мрежата. Не съм си представял, че за смяната на гумчките - само труда ще бъде 500+ лв., но явно това са софийските реалности
Не знам колко и каква е работата по тея гумички, но на един приятел миналата седмица в БОШ Варна му взеха 250лв за труд за смяна на маслена помпа на Е39 530д.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Прави се адаптация за зануляване на стойностите.Plamenv написа:Satanism написа:Мисля, че ОЕМ е Пиербург. ти си преценяваш оттам нататък.
Въпрос и от мен. Някой да е сменял дръжката на пасажерската врата?ИЗ интернет чета някакви доста брутални и екстремни DIY-та....наистина ли трябва да се топи пластмаса и т.н?!
Някой знае ли дали се прави някакво софтуерно адаптиране на дебитомера при 3.0д е90 като при някой по-стари коли, или само се трият грешките и колата тръгва?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Plamenv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Прави се адаптация за зануляване на стойностите.Plamenv написа:Satanism написа:Мисля, че ОЕМ е Пиербург. ти си преценяваш оттам нататък.
Въпрос и от мен. Някой да е сменял дръжката на пасажерската врата?ИЗ интернет чета някакви доста брутални и екстремни DIY-та....наистина ли трябва да се топи пластмаса и т.н?!
Някой знае ли дали се прави някакво софтуерно адаптиране на дебитомера при 3.0д е90 като при някой по-стари коли, или само се трият грешките и колата тръгва?
Много нямам понятие от софтуерни щуротии.. ама има едно момче в моя град което съвсем любителски си ръчка колите та не знам дали ще знае как.. Някаква сложна хамалогия ли ще е или нещо лесно?? С коя програма се работи??
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- expl0de
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 784
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Бързи въпроси и отговори
Satanism написа:Мисля, че ОЕМ е Пиербург. ти си преценяваш оттам нататък.
Въпрос и от мен. Някой да е сменял дръжката на пасажерската врата?ИЗ интернет чета някакви доста брутални и екстремни DIY-та....наистина ли трябва да се топи пластмаса и т.н?!
Аз съм я свалял на купе за боя и нищо не се топи, нито се разглобява. Отстрани има 1 тапа при 4 врати, а при 2 врати дупката се намира под гуменото уплътнение. Развива се 1 шестограм и се сваля дръжката. после при слагането не пасва както трябва, но като се завие малко шестограмния болт, бута 1 щифт и всичко си ляга.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Бързи въпроси и отговори
zaharia написа:Gqbriel написа:Не те съветва да сваляш колектора сам,но майстора да си приготви дремел,иначе няма да може да го махнете да се смени филтъра.
А за гумичките на клапаните,може и без махане на глава,но е по-пипкаво..иначе е по-сигурно.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Благодаря колега, както отиват нещата май ще се сваля и главата щото цените които ми предлагат към момента са близки, но при свалянето ще се свърши и друга полезна работа. Едва ли ще сменям филтъра на картерните газове сам, макар, че като гледам какви са майсторите или пък какви цени ми предлагат, си е направо разумна алтернатива, при условие, че хората са се постарали да направят подробни ръководства и са ги пуснали в мрежата. Не съм си представял, че за смяната на гумчките - само труда ще бъде 500+ лв., но явно това са софийските реалности
Знаеш ли какво - я се обади в Дару (колкото и странно да звучи) и ги попитай цена за смяна на гумичките,не трянва да ти начислят смяна на филтъра,защото така или иначе ,колектора се сваля.По това,което знам,ако при самия процес на ремонта,може да се смени друга част,която така или иначе ще бъде демонтирана мисля,се плаща само 1 ремонт,който полрива всички останали неща..може да те изненада отговора им
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани