Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги дойде време да сменявам предни дискове. Какво ще ми препоръчате? И как да разбера какъв размер да търся? Карам 320д 163 коня с ремап на 200.
И още на места по сайтовете гледам че дават 312мм на 24мм и 300 на 22 и двата размера излизат за модела. Означава ли, че и двата стават за моята уличница?
И още на места по сайтовете гледам че дават 312мм на 24мм и 300 на 22 и двата размера излизат за модела. Означава ли, че и двата стават за моята уличница?
- funkagenda
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 12.01.2017
- Кара: 330d
- Мечтае да кара: GLS63
Re: Бързи въпроси и отговори
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=36_0930
В горния линк, нали джантите с каталожен номер
36118036933 и 36118036934 са style 193 сребристи
Само някой да потвърди. Мерси.
В горния линк, нали джантите с каталожен номер
36118036933 и 36118036934 са style 193 сребристи
Само някой да потвърди. Мерси.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:PabloEscobar написа:vld написа:PabloEscobar написа:Здравейте!
За да не отварям нова тема пиша тук. Последните 500-1000 км забелязах, че ауспуха ми започна да става черен. Днес закачих колата за грешки и установих, че имам грешка на всички подгревни свещи + грешка номер 480A. Предполагам заради грешката в подгрева не са правени регенерации. Ще сменя релето (сменено преди 2 години, 50к км) и сега към въпроса - как мога да направя ръчна регенерация? Някой може ли да ми даде упътване? Имам истаналирана инпа заедно с ncs-exper/tool32, но никога не съм работил с тях.
Благодаря предварително!
Ето тук е показано в началото как се задава принудителната регенерация, после почти през цялото време наблюдават процеса на регенерация:
https://www.youtube.com/watch?v=z8bb-O4AmKE
Накратко като се прочете колата стъпките са:
vehicle management / service function/ digital diesel electronics /particulate filter / regeneration particulate filter/ и там следваш процедурата.
Като ти светне зелена точката че е записано искането за регенерация даваш "end service" и отиваш да караш.
Ако имаш кой да ти държи лаптопа можеш да гледаш как протича.
Смених си релето и отидох да правя регенерация, но не успях. DDE-то ми беше единствения контролер, с който ИСТА-та не можеше да се свърже. Възможно ли е регенерацията да е започнала автоматично?
След като я закачих за грешки получих номер 004667
Трябва да се види какво налягане прави ако не е прекалено голямо след изтриване на грешките за задръстен филтър и пускане на принудителна регенерация ще влезе в норма.
Това не може да стане без да чете ДДЕ, само с иста ли не ти чете ДДЕ?
С инпа четеш ли го?
Без да се изтрият грешките няма да направи сама регенерация.
В настройките на Ком порта виж времето за опресняване трябва да е на 1.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

Re: Бързи въпроси и отговори
Spaidy написа:Колеги дойде време да сменявам предни дискове. Какво ще ми препоръчате? И как да разбера какъв размер да търся? Карам 320д 163 коня с ремап на 200.
И още на места по сайтовете гледам че дават 312мм на 24мм и 300 на 22 и двата размера излизат за модела. Означава ли, че и двата стават за моята уличница?
по VIN как ... отиди в бмв дай номера и ще ти кажат ) или http://www.realoem.com/bmw/enUS/select
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
Re: Бързи въпроси и отговори
x7z написа:Spaidy написа:Колеги дойде време да сменявам предни дискове. Какво ще ми препоръчате? И как да разбера какъв размер да търся? Карам 320д 163 коня с ремап на 200.
И още на места по сайтовете гледам че дават 312мм на 24мм и 300 на 22 и двата размера излизат за модела. Означава ли, че и двата стават за моята уличница?
по VIN как ... отиди в бмв дай номера и ще ти кажат ) или http://www.realoem.com/bmw/enUS/select
Пробвах през този сайт ама пак ми излизат два размера за предни дискове.
Какво ще ми препоръчате като марка или коя марка я вграждат заводско?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз съм с АТЕ вече 30к км няма грижи, но специално при е60 много се оплакват от тях, не знам дали не се е пренесло и при нас. Моите са слагани преди 2.5 години.Spaidy написа:x7z написа:Spaidy написа:Колеги дойде време да сменявам предни дискове. Какво ще ми препоръчате? И как да разбера какъв размер да търся? Карам 320д 163 коня с ремап на 200.
И още на места по сайтовете гледам че дават 312мм на 24мм и 300 на 22 и двата размера излизат за модела. Означава ли, че и двата стават за моята уличница?
по VIN как ... отиди в бмв дай номера и ще ти кажат ) или http://www.realoem.com/bmw/enUS/select
Пробвах през този сайт ама пак ми излизат два размера за предни дискове.
Какво ще ми препоръчате като марка или коя марка я вграждат заводско?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Spaidy написа:x7z написа:Spaidy написа:Колеги дойде време да сменявам предни дискове. Какво ще ми препоръчате? И как да разбера какъв размер да търся? Карам 320д 163 коня с ремап на 200.
И още на места по сайтовете гледам че дават 312мм на 24мм и 300 на 22 и двата размера излизат за модела. Означава ли, че и двата стават за моята уличница?
по VIN как ... отиди в бмв дай номера и ще ти кажат ) или http://www.realoem.com/bmw/enUS/select
Пробвах през този сайт ама пак ми излизат два размера за предни дискове.
Какво ще ми препоръчате като марка или коя марка я вграждат заводско?
Я виж забележката за какви коли са дисковете 330...
Chassis,official utility vehicle - накладките надали ше са същите.
Слагай си сток размера,спират достатъчно добре.
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- daniel_e30
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 26.06.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 03' e46 330d
- Мечтае да кара: Bmw E34 M5
- Детайли за колата: Италиански ковчег, на пътя към възкресението си.
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Аз съм с АТЕ вече 30к км няма грижи, но специално при е60 много се оплакват от тях, не знам дали не се е пренесло и при нас. Моите са слагани преди 2.5 години.Spaidy написа:x7z написа:Spaidy написа:Колеги дойде време да сменявам предни дискове. Какво ще ми препоръчате? И как да разбера какъв размер да търся? Карам 320д 163 коня с ремап на 200.
И още на места по сайтовете гледам че дават 312мм на 24мм и 300 на 22 и двата размера излизат за модела. Означава ли, че и двата стават за моята уличница?
по VIN как ... отиди в бмв дай номера и ще ти кажат ) или http://www.realoem.com/bmw/enUS/select
Пробвах през този сайт ама пак ми излизат два размера за предни дискове.
Какво ще ми препоръчате като марка или коя марка я вграждат заводско?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
АТЕ е марката. И аз карам с АТЕ и съм супер доволен. Е90/1/2/3 моделите имат просто страхотни заводски спирачки. Колата си спира перфектно и с сток спирачки дори и да е мапната. На този етап просто не ти е нужно повече защото ще дадеш пари и няма да го ползваш на пълен капацитет. Ако решиш да засилваш още вече нещата стоят различно.

- ivanaleksandrov8800
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 8.03.2017
- Пол: Мъж
- Кара: e90 320i
- Детайли за колата: n46b20b
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги , въпроса ми е дали при двигател n46 мога да сваля картера с цел подмяна на гарнитура без да свалям предния мост . Благодаря и се извинявам ако въпроса ми Ви се стори глупав 

Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, имам проблемче с чистачките. Когато не работят, стоят много високо, когато ги пусна да чистят, движението им е нормално и в най-ниския си момент са на нормална позиция, но когато ги спра се връщат и застават пак доста високо. Как се решава това проблемче?
Последна промяна zvezdata на 21 Юни 2017, 16:44, променена общо 1 път
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги някой им ли представа дали из БГ се продават китове за изолиране на ЕГР (с тапите и муфата, която се слага на мястото на самият ЕГР клапан) или само от Ибей става номерът?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа:Колеги някой им ли представа дали из БГ се продават китове за изолиране на ЕГР (с тапите и муфата, която се слага на мястото на самият ЕГР клапан) или само от Ибей става номерът?
Аз съм сложил такова при мен.
Това, за което ти говориш, не трябва ли после да правиш нещо и на термостата? Отделно после и софтуерно трябва да му се направи EGR delete, а при тапата е по-лесния вариант софтуерно да го изключиш - само му задаваш да държи 100% затворено постоянно.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Ами аз все още съм в процес на обмисляне на вариантите, но май това, което показа е най-бързият фикс, то реално е само тапа за отходните газове да не влизат в кулера, нали така?
Другата ми чуденка е следната като се махне ДПФ - съответно при спиране на ЕГР колата би трябвало да припушва по-малко, прав ли съм?
Другата ми чуденка е следната като се махне ДПФ - съответно при спиране на ЕГР колата би трябвало да припушва по-малко, прав ли съм?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани