Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 26.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F34 LCI
Мечтае да кара: същото
Детайли за колата: Estriol blue

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Meidana » 14 Юни 2017, 20:29

Да в блока остава, идея си нямам може ли да се източи изобщо от там? Едва ли някой сваля охладителите като сменя антифриз, аз два пъти съм сменял и събира 5 л като източиш от пробката и след това още 1л като покараш малко.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 14.06.2017
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vesko011 » 14 Юни 2017, 22:07

Здравейте колеги, колата е 318 бензин Е90. При палене сутрин пали нормално, но след 3-4 сек започва да работи все едно е на 3 цилиндъра, оборотите падат на 0.7 двигателят тресе,лоста за соростите трепери. Това го прави само сутрин
Ако може да помогнете

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 19.03.2015
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bmw320dst » 15 Юни 2017, 10:05

Здравейте колеги,колата е 320d,163 коня,2006 година.търся тръбичките за климатика,че моята е спукана сериозно и няма клима.Ако някой може да ми предложи или да каже от къде да намеря..

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 15 Юни 2017, 11:09

bmw320dst написа:Здравейте колеги,колата е 320d,163 коня,2006 година.търся тръбичките за климатика,че моята е спукана сериозно и няма клима.Ако някой може да ми предложи или да каже от къде да намеря..

Колега има раздел "купува" за подобни обяви, там ще се види от много повече потребители.
В техническите раздели се дискутират технически проблеми и тяхното решение!
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 15 Юни 2017, 11:10

vesko011 написа:Здравейте колеги, колата е 318 бензин Е90. При палене сутрин пали нормално, но след 3-4 сек започва да работи все едно е на 3 цилиндъра, оборотите падат на 0.7 двигателят тресе,лоста за соростите трепери. Това го прави само сутрин
Ако може да помогнете

Колега прочети тази тема:
viewtopic.php?f=112&t=415046
В нея се обсъждат конкретно тези мотори и проблемите им.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 5.12.2016
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от AlexSto » 15 Юни 2017, 14:53

Здравейте, Имам странен проблем, смених малото но немогат да ми загасят лампата нито ръчно нито с комп. проблема е, че може само да се занули но не и да стане 15000 20000 30000 км колкото е там, когато го направя на 0 след потегляне започва отново да е на минус. в нчколко сервиза бях и никои не знае защо е така. Аз живея в Швеция и имам БМВ 645ci 2005год.
Търсих в търсачката но не намерих точно такъв проблем, ако някои има идея какво може да е ще съм му много благодарен!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 25.04.2009
Кара: BMW G31 540xd / BMW Z4 E85 3.0si

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от PabloEscobar » 15 Юни 2017, 20:16

vld написа:
PabloEscobar написа:Здравейте!

За да не отварям нова тема пиша тук. Последните 500-1000 км забелязах, че ауспуха ми започна да става черен. Днес закачих колата за грешки и установих, че имам грешка на всички подгревни свещи + грешка номер 480A. Предполагам заради грешката в подгрева не са правени регенерации. Ще сменя релето (сменено преди 2 години, 50к км) и сега към въпроса - как мога да направя ръчна регенерация? Някой може ли да ми даде упътване? Имам истаналирана инпа заедно с ncs-exper/tool32, но никога не съм работил с тях.

Благодаря предварително!

Ето тук е показано в началото как се задава принудителната регенерация, после почти през цялото време наблюдават процеса на регенерация:
https://www.youtube.com/watch?v=z8bb-O4AmKE
Накратко като се прочете колата стъпките са:
vehicle management / service function/ digital diesel electronics /particulate filter / regeneration particulate filter/ и там следваш процедурата.
Като ти светне зелена точката че е записано искането за регенерация даваш "end service" и отиваш да караш.
Ако имаш кой да ти държи лаптопа можеш да гледаш как протича.


Смених си релето и отидох да правя регенерация, но не успях. DDE-то ми беше единствения контролер, с който ИСТА-та не можеше да се свърже. Възможно ли е регенерацията да е започнала автоматично?
След като я закачих за грешки получих номер 004667

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 20.08.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 N46B20
Мечтае да кара: M4 CS

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от merx » 16 Юни 2017, 8:31

vesko011 написа:Здравейте колеги, колата е 318 бензин Е90. При палене сутрин пали нормално, но след 3-4 сек започва да работи все едно е на 3 цилиндъра, оборотите падат на 0.7 двигателят тресе,лоста за соростите трепери. Това го прави само сутрин
Ако може да помогнете

Само сутрин на студен двигател ли го прави и след колко време се оправя, някакви други признаци?
При мен есента така тресеше няколко секунди сутрин след като я запаля, добавка за почистване на горивната система + смяна на бензиностанцията и се оправи.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 16 Юни 2017, 9:15

PabloEscobar написа:
vld написа:
PabloEscobar написа:Здравейте!

За да не отварям нова тема пиша тук. Последните 500-1000 км забелязах, че ауспуха ми започна да става черен. Днес закачих колата за грешки и установих, че имам грешка на всички подгревни свещи + грешка номер 480A. Предполагам заради грешката в подгрева не са правени регенерации. Ще сменя релето (сменено преди 2 години, 50к км) и сега към въпроса - как мога да направя ръчна регенерация? Някой може ли да ми даде упътване? Имам истаналирана инпа заедно с ncs-exper/tool32, но никога не съм работил с тях.

Благодаря предварително!

Ето тук е показано в началото как се задава принудителната регенерация, после почти през цялото време наблюдават процеса на регенерация:
https://www.youtube.com/watch?v=z8bb-O4AmKE
Накратко като се прочете колата стъпките са:
vehicle management / service function/ digital diesel electronics /particulate filter / regeneration particulate filter/ и там следваш процедурата.
Като ти светне зелена точката че е записано искането за регенерация даваш "end service" и отиваш да караш.
Ако имаш кой да ти държи лаптопа можеш да гледаш как протича.


Смених си релето и отидох да правя регенерация, но не успях. DDE-то ми беше единствения контролер, с който ИСТА-та не можеше да се свърже. Възможно ли е регенерацията да е започнала автоматично?
След като я закачих за грешки получих номер 004667

Трябва да се види какво налягане прави ако не е прекалено голямо след изтриване на грешките за задръстен филтър и пускане на принудителна регенерация ще влезе в норма.
Това не може да стане без да чете ДДЕ, само с иста ли не ти чете ДДЕ?
С инпа четеш ли го?
Без да се изтрият грешките няма да направи сама регенерация.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 25.04.2009
Кара: BMW G31 540xd / BMW Z4 E85 3.0si

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от PabloEscobar » 16 Юни 2017, 15:02

В интерес на истината ДДЕ-то инпата не иска да го чете, а истата от време на време. Може би проблема е в кабела, който имам. Що се отнася до грешките имам единствено тази с номер 004667. Вчера я изтрих и днес ще погледна отново дали се е записала.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Bexim » 16 Юни 2017, 17:22

Колеги,
Диф-а 1 литър масло ли събира?
Нещо по-специално да му сипвам или каквото има?..

Мисля да си поиграя уикенда, че само там не съм бъркал.. :lol:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 16 Юни 2017, 18:12

Bexim написа:Колеги,
Диф-а 1 литър масло ли събира?
Нещо по-специално да му сипвам или каквото има?..

Мисля да си поиграя уикенда, че само там не съм бъркал.. :lol:

Ми по специално вземи си от Аутобавария оемскито или кастрол май 75/90 ли беше


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от awful » 16 Юни 2017, 18:21

Gqbriel написа:
Bexim написа:Колеги,
Диф-а 1 литър масло ли събира?
Нещо по-специално да му сипвам или каквото има?..

Мисля да си поиграя уикенда, че само там не съм бъркал.. :lol:

Ми по специално вземи си от Аутобавария оемскито или кастрол май 75/90 ли беше


Sent from my iPhone using Tapatalk


Да такова е 75w90 аз си взех оем просто се сменя 1 път и за някакви си 17 евро които ми взеха не ми се занимаваше да търся друго, 1л стига, като смених моето не беше зле имаше лека промяна на цветът спрямо новото :) но аз го смених :lol:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Bexim » 16 Юни 2017, 18:55

Благодарско, момци :-)

ПП Свърших работа с ОЕМ масло. За информация на 205К оригиналното си изглеждаше много добре, така че още малко изхвърлени пари :lol: Но пък съм с ново масло... :mrgreen:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 14.06.2017
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vesko011 » 17 Юни 2017, 14:44

merx написа:
vesko011 написа:Здравейте колеги, колата е 318 бензин Е90. При палене сутрин пали нормално, но след 3-4 сек започва да работи все едно е на 3 цилиндъра, оборотите падат на 0.7 двигателят тресе,лоста за соростите трепери. Това го прави само сутрин
Ако може да помогнете

Само сутрин на студен двигател ли го прави и след колко време се оправя, някакви други признаци?
При мен есента така тресеше няколко секунди сутрин след като я запаля, добавка за почистване на горивната система + смяна на бензиностанцията и се оправи.



При мен тресенето намалява, като загрее, но пак се усеща в лоста ипедала на съединителя. Майстор ми каза, че трябва да сменя лансонда до каталозатора, която струвала 900лв

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook