E60 N52B25 Oil Separator смяна ????
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- i.halachev
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 25.12.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: Трутинетка
E60 N52B25 Oil Separator смяна ????
Здравейте колеги ,
Колата е е60 n52b25 поради доста високият разход на масло около 1лтр. на 1500км. ( направо изчезва ) реших да сменя oil separator или така наречения филтър картерни изпарения. Така започнах да разглобявам , свалих кутията с филтъра и дебитомера , свалих гофрирания маркуч към дросела , изключих няколко датчика , след това свалих и самия колектор като преди това разкачих пластмасовите тръби който влизат във филтъра за картините изпарения ..... Махнах колектора и стигнах до въпросния oil separator най накрая след 3 часа мъки. Така смених го с нов на FEBI 120лв. Свалих всички тръби почистиха ги с обезмаслител , и обратно ги монтирах, имаше малко масло в колектора , изчистих го и реших да сваля и дросела да го позачистя и него, свалих го напръсках го с обезмаслител обилно отворих го ръчно за да го почистят по добре и започнах да събирам всичко обратно . Точно до самия oil separator има 4 ри буксички който идват от пластмасовите тръби закачих ги , тези кабели са навити около самите тръби незнам защо? Както и да е събрах всичко и запалих колата , запали трудно и започна да се тресе да не държи обороти светна чека и едно червено зъбно колело с удивителен в средата и изгасна , пак я запалих и отново работи неравномерно , тресе и се чува едно паткане в всмукателния колектор .
Моля ако някой е по наясно да ми даде съвет какво да правя!
Колата е е60 n52b25 поради доста високият разход на масло около 1лтр. на 1500км. ( направо изчезва ) реших да сменя oil separator или така наречения филтър картерни изпарения. Така започнах да разглобявам , свалих кутията с филтъра и дебитомера , свалих гофрирания маркуч към дросела , изключих няколко датчика , след това свалих и самия колектор като преди това разкачих пластмасовите тръби който влизат във филтъра за картините изпарения ..... Махнах колектора и стигнах до въпросния oil separator най накрая след 3 часа мъки. Така смених го с нов на FEBI 120лв. Свалих всички тръби почистиха ги с обезмаслител , и обратно ги монтирах, имаше малко масло в колектора , изчистих го и реших да сваля и дросела да го позачистя и него, свалих го напръсках го с обезмаслител обилно отворих го ръчно за да го почистят по добре и започнах да събирам всичко обратно . Точно до самия oil separator има 4 ри буксички който идват от пластмасовите тръби закачих ги , тези кабели са навити около самите тръби незнам защо? Както и да е събрах всичко и запалих колата , запали трудно и започна да се тресе да не държи обороти светна чека и едно червено зъбно колело с удивителен в средата и изгасна , пак я запалих и отново работи неравномерно , тресе и се чува едно паткане в всмукателния колектор .
Моля ако някой е по наясно да ми даде съвет какво да правя!
- ristaka 82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 5.10.2011
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 i E60 N52B30AF
- Мечтае да кара: Bmw 550 i xDrive
Re: E60 N52B25 Oil Separator смяна ????
Привет.
И аз съм я правил тази процедура преди две години, доста трудоемка и пипкава N52B30. Най добре да я закачиш и да видиш каква грешка е записала. Според мен си откачил буксата на датчика на коляновия вал. Кабела му тръгва от общия сноп под дроселовата клапа , а датчика се намира под стартера . Гадното е че нямаш достап до него отгорна страна , махат се сички кори и металната тава отдолу и се работи на сляпо с опипване и на студен двигател......
П.п Как разбра че е игорила един литър , смисъл като количество . Нашите мотори нямат щека , само електронната , но имай предвид (поне моята) не е много точна. Огледай отдолу мотора за течове , при мен с годините имах течове горе от масления охладител до филтъра на маслото и от гарнитурата на картера...
Гори ми около 1,5 литра на 10 - 12.000 х. км.

И аз съм я правил тази процедура преди две години, доста трудоемка и пипкава N52B30. Най добре да я закачиш и да видиш каква грешка е записала. Според мен си откачил буксата на датчика на коляновия вал. Кабела му тръгва от общия сноп под дроселовата клапа , а датчика се намира под стартера . Гадното е че нямаш достап до него отгорна страна , махат се сички кори и металната тава отдолу и се работи на сляпо с опипване и на студен двигател......

П.п Как разбра че е игорила един литър , смисъл като количество . Нашите мотори нямат щека , само електронната , но имай предвид (поне моята) не е много точна. Огледай отдолу мотора за течове , при мен с годините имах течове горе от масления охладител до филтъра на маслото и от гарнитурата на картера...
Гори ми около 1,5 литра на 10 - 12.000 х. км.
- i.halachev
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 25.12.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: Трутинетка
Re: E60 N52B25 Oil Separator смяна ????
Проблема е оправен, сменех ойл сераратора и гарнитурата на масления охладител. Маслото си стои на ниво , без да мърда, а проблема с детонациите наидтина беше откачен кабел на датчика на коляновия вал които е под стартера. Мисля че даже се подобри и работата на мотора след смяната на ойл сепаратора, работи по равномерно и спокойно.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани