Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Бързи въпроси и отговори
JBE - junction box electronics ...къде под седалките да има такова нещо..
Гледам кита,има някакви модулчета,но надали са под седалките
http://m.ebay.com/itm/BMW-OEM-E90-E91-E ... 1217639836
Погледни и тук - пък после ша черпиш
Sent from my iPhone using Tapatalk
Гледам кита,има някакви модулчета,но надали са под седалките
http://m.ebay.com/itm/BMW-OEM-E90-E91-E ... 1217639836
Погледни и тук - пък после ша черпиш

Sent from my iPhone using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:JBE - junction box electronics ...къде под седалките да има такова нещо..
Гледам кита,има някакви модулчета,но надали са под седалките
http://m.ebay.com/itm/BMW-OEM-E90-E91-E ... 1217639836
Погледни и тук - пък после ша черпиш
Сори KBM май беше абривиетурата
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Модулчетата са си под седалките. Трябва да се пуснат кабели от JBE /бушоните в жабката/ до жълтата букса под седалката.
Re: Бързи въпроси и отговори
Може ли някой да помогне с кадърен в София да ми го направи това нещо? Таруно ако не намеря в София, можеш ли да помогнеш за Пловдив?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Spaidy написа:Може ли някой да помогне с кадърен в София да ми го направи това нещо? Таруно ако не намеря в София, можеш ли да помогнеш за Пловдив?
Утре ще ти дам координати.
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- funkagenda
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 12.01.2017
- Кара: 330d
- Мечтае да кара: GLS63
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги датчика за нивото на горивото в резервоара прави ли ви мизерии някой път? Има ли симптоми, че умира. Някой път ме слъгва с по 5-6 литра. Има моменти, в които ми се държи между 1вата бяла чертичка и средната, и изведнъж докато карам пада рязко (карам монотонно със 100-110км/ч) и ми светва лампата. Разбирам, че по принцип стрелката се движи спрямо тертипа на каране, но случая тук не е такъв.
- PabloEscobar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 25.04.2009
- Кара: BMW G31 540xd / BMW Z4 E85 3.0si
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте!
За да не отварям нова тема пиша тук. Последните 500-1000 км забелязах, че ауспуха ми започна да става черен. Днес закачих колата за грешки и установих, че имам грешка на всички подгревни свещи + грешка номер 480A. Предполагам заради грешката в подгрева не са правени регенерации. Ще сменя релето (сменено преди 2 години, 50к км) и сега към въпроса - как мога да направя ръчна регенерация? Някой може ли да ми даде упътване? Имам истаналирана инпа заедно с ncs-exper/tool32, но никога не съм работил с тях.
Благодаря предварително!
За да не отварям нова тема пиша тук. Последните 500-1000 км забелязах, че ауспуха ми започна да става черен. Днес закачих колата за грешки и установих, че имам грешка на всички подгревни свещи + грешка номер 480A. Предполагам заради грешката в подгрева не са правени регенерации. Ще сменя релето (сменено преди 2 години, 50к км) и сега към въпроса - как мога да направя ръчна регенерация? Някой може ли да ми даде упътване? Имам истаналирана инпа заедно с ncs-exper/tool32, но никога не съм работил с тях.
Благодаря предварително!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
PabloEscobar написа:Здравейте!
За да не отварям нова тема пиша тук. Последните 500-1000 км забелязах, че ауспуха ми започна да става черен. Днес закачих колата за грешки и установих, че имам грешка на всички подгревни свещи + грешка номер 480A. Предполагам заради грешката в подгрева не са правени регенерации. Ще сменя релето (сменено преди 2 години, 50к км) и сега към въпроса - как мога да направя ръчна регенерация? Някой може ли да ми даде упътване? Имам истаналирана инпа заедно с ncs-exper/tool32, но никога не съм работил с тях.
Благодаря предварително!
Иста
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
PabloEscobar написа:Здравейте!
За да не отварям нова тема пиша тук. Последните 500-1000 км забелязах, че ауспуха ми започна да става черен. Днес закачих колата за грешки и установих, че имам грешка на всички подгревни свещи + грешка номер 480A. Предполагам заради грешката в подгрева не са правени регенерации. Ще сменя релето (сменено преди 2 години, 50к км) и сега към въпроса - как мога да направя ръчна регенерация? Някой може ли да ми даде упътване? Имам истаналирана инпа заедно с ncs-exper/tool32, но никога не съм работил с тях.
Благодаря предварително!
Ето тук е показано в началото как се задава принудителната регенерация, после почти през цялото време наблюдават процеса на регенерация:
https://www.youtube.com/watch?v=z8bb-O4AmKE
Накратко като се прочете колата стъпките са:
vehicle management / service function/ digital diesel electronics /particulate filter / regeneration particulate filter/ и там следваш процедурата.
Като ти светне зелена точката че е записано искането за регенерация даваш "end service" и отиваш да караш.
Ако имаш кой да ти държи лаптопа можеш да гледаш как протича.

- DanielXS
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 4.01.2017
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330D
- Мечтае да кара: E92 M3
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, предстои ми покупка на E91 330D след месец, но имам въпрос относно леки промени във визията на колата. Искам да направя колата да е като 335D, където тръбите на крайното гърне излизат от двете страни вместо само от лявата. Казаха ми обаче че колата трябва да е M пакет за да стане. Аз не съм много наясно с M пакетите, но си го обяснявам че трябва да е M пакет заради дифузера на бронята. Ако си купя 330D M пакет и сменя само дифузера с такъв от 335D ще стане ли номера? Както казах не съм много наясно с тези пакети, но имам човек когото мога да взема дифузер ако само това е необходимо. Ако трябва да сменям цялата броня изобщо няма смисъл да се занимавам.
Re: Бързи въпроси и отговори
DanielXS написа:Здравейте, предстои ми покупка на E91 330D след месец, но имам въпрос относно леки промени във визията на колата. Искам да направя колата да е като 335D, където тръбите на крайното гърне излизат от двете страни вместо само от лявата. Казаха ми обаче че колата трябва да е M пакет за да стане. Аз не съм много наясно с M пакетите, но си го обяснявам че трябва да е M пакет заради дифузера на бронята. Ако си купя 330D M пакет и сменя само дифузера с такъв от 335D ще стане ли номера? Както казах не съм много наясно с тези пакети, но имам човек когото мога да взема дифузер ако само това е необходимо. Ако трябва да сменям цялата броня изобщо няма смисъл да се занимавам.
Няма такова нещо. Просто ти трябва дифузьор/броня от 335d/i. От 330Д няма да стане, освен ако не я срежеш. Независимо с какъв пакет е.
- Meidana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 26.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F34 LCI
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Estriol blue
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги скъсах малкия рамък в движение, заподозрян виновник - демпферна шайба
Има ли проблем да карам 100ина км така докато я вкарам в бокса? Само хидравлика нямам и волана е като на Газка на място, другите агрегати се въртят от големия ремък. М47 2005г съм.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Meidana написа:Колеги скъсах малкия рамък в движение, заподозрян виновник - демпферна шайбаИма ли проблем да карам 100ина км така докато я вкарам в бокса? Само хидравлика нямам и волана е като на Газка на място, другите агрегати се въртят от големия ремък. М47 2005г съм.
Ако ти е здрав пистовия ремък, който върти водната помпа и алтернатора няма проблем да караш, въпроса е в това, че ако шайбата е изхвърлила единия, то няма да е много времето след което ще изхвърли и другия, а може и да се разхвърчи и да ти строши я радятор я кулер, виж я на 100% преди да тръгнеш за големи цепки.

- Meidana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 26.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F34 LCI
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Estriol blue
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Meidana написа:Колеги скъсах малкия рамък в движение, заподозрян виновник - демпферна шайбаИма ли проблем да карам 100ина км така докато я вкарам в бокса? Само хидравлика нямам и волана е като на Газка на място, другите агрегати се въртят от големия ремък. М47 2005г съм.
Ако ти е здрав пистовия ремък, който върти водната помпа и алтернатора няма проблем да караш, въпроса е в това, че ако шайбата е изхвърлила единия, то няма да е много времето след което ще изхвърли и другия, а може и да се разхвърчи и да ти строши я радятор я кулер, виж я на 100% преди да тръгнеш за големи цепки.
Доколкото видях няма цепки, но то и не се вижда като хората, както и да е добрах се до бокса, благодаря
- daniel_e30
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 26.06.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 03' e46 330d
- Мечтае да кара: Bmw E34 M5
- Детайли за колата: Италиански ковчег, на пътя към възкресението си.
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, понеже наближава време да сменям масло,компа ми отчиташе около 1500 км до смяна, но изведнъж полудя, започна да показва 30 000 после 15 000 сега е на 9000 (тези промени се случиха за период от 3-4 дни) нещо нормално ли е или като е карам за масло майстора да погледне. Ще го накарам да ми занули всичко което се отчита от компа за да показва вярни стойности така или иначе просто искам да знам дали това е проблем или компа нещо преизчислява ? 


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани