Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Модератор: Общи модератори
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 804
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Има един тънък момент, който не се отбелязва. Много хора ползват магистралата в най-натовареното време (лято, отпуски, празници), когато има страшно много коли и за да можеш да си постоянно в лявата лента трябва да караш 150-160. Вчера отидох и се върнах до Поморие, 140 на круиз контрола, почти не съм се прибирал в дясна лента да си разбивам бъбреците и колата (изпревариха ме по-малко от 20 коли в двете посоки). За всичките 800км, круиз контрол а съм го изключвал 7-8 пъти и съм натиснал спирачка 5 (включвам и пътите когато спирам за кафе и пишпауза). Получава се един парадокс - магистралата е прекалено малка да поеме целия този трафик (в най-натовареното време), но в същото време малкото трафик през седмицата и зимата не позволява да се отчете достатъчно трафик, който да наложи разширение на съществуващия път. Броячите дето маслата са точно за това - спрямо броя на ППС се решава какъв точно път да бъде направен 

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Проблема се решава елементарно, ама не са го направили едно време, следователно скоро няма да е. 3 лентова магистрала. Да, първоначалната инвестиция е по-сериозна от двулентова, но е адски по-смислено, защото първо оставяш на камионите и тировете да ползват само най-дясната лента и улесняваш много пътуващите с автомобили и второ минимизираш сериозно щетите и разходите за ремонт и поддръжка съответно на другите две ленти, защото всички знаем, че тежкотоварните скапват най-бързо пътя, особено както са масово претоварени в БГ. И трето, което е голям плюс, когато се ремонтира (както всяко лято в най-натоварените месеци, разбира се) няма да се получават такива огромни тапи и забавяния на пътуващите, защото ще има винаги две отворени ленти за каране. Ама ако трябва да имаме такива магистрали, не искам да си представям каква ще искат да е винетката, щом сега е 100лв...
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
И 10 ленти да има за движение във всяка посока, българинът ще си кара в най-лявата (защото си мисли, че със 160км/ч е мноооооо бръз) и когато си откезиш зад него едно доволно количество време (докато реши да се огледа в огледалото, защото за друго не го ползва) ще се отмести изключително бавно, за да покаже щедростта си като ти отстъпи полагащата му се по конституция лява лента. През това време разбира се останалите по-дясни ленти ще са напълно свободни и пригодни за движение.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 804
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
В днешно време никой не строи скоростни пътища с излишни ленти защото някога можело да има много трафик
Да, много по-добре е с повече ленти, но първоначалната инвестиция и последващата сума за подръжка са огромни в сравнение с тези на стандартна магистрала и заради това икономическия риск е неоправдан. В повечето случаи държавата стелка чужди пари (в нашия - винаги) и ако този път не генерира приходи и не се изплати в предвидения срок, държавата е на още по-голямата загуба

Да, много по-добре е с повече ленти, но първоначалната инвестиция и последващата сума за подръжка са огромни в сравнение с тези на стандартна магистрала и заради това икономическия риск е неоправдан. В повечето случаи държавата стелка чужди пари (в нашия - винаги) и ако този път не генерира приходи и не се изплати в предвидения срок, държавата е на още по-голямата загуба
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
stocky написа:И 10 ленти да има за движение във всяка посока, българинът ще си кара в най-лявата (защото си мисли, че със 160км/ч е мноооооо бръз) и когато си откезиш зад него едно доволно количество време (докато реши да се огледа в огледалото, защото за друго не го ползва) ще се отмести изключително бавно, за да покаже щедростта си като ти отстъпи полагащата му се по конституция лява лента. През това време разбира се останалите по-дясни ленти ще са напълно свободни и пригодни за движение.
Виждам, че знаеш как е Българинът, а чужденците как са?

Те навярно карат в лявата лента само като са с 180км/ч?

- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Не, заядливко, те не карат в лявата лента, използват я само да изпреварват. Предполагам, че ще се съгласиш, че има разлика. Няма обсолютно никакво значение с каква скорост се движиш, в лявата лента може само да изпреварваш, ако ще и с 200+ да се движиш.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
stocky написа:използват я само да изпреварват.
Потвърждавам


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Днес пресякох Симеоновско неправилно. Бях стъпил върху острова малко след Фантастико в посока центъра. Дал съм ляв мигач и чакам. На никого не преча. Поне 10 коли тръгвайки долу от светофара като ме видяха, че чакам там надават всичката газ само и само да не мина, а гледам на огледалата светофара на Фантастико им е червен. Съответно после скачат на спирачките за да спрат на него.
Аман и от педагози и учители по пътищата.
Аман и от педагози и учители по пътищата.

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
b00st написа:Проблема се решава елементарно, ама не са го направили едно време, следователно скоро няма да е. 3 лентова магистрала. Да, първоначалната инвестиция е по-сериозна от двулентова, но е адски по-смислено, защото първо оставяш на камионите и тировете да ползват само най-дясната лента и улесняваш много пътуващите с автомобили и второ минимизираш сериозно щетите и разходите за ремонт и поддръжка съответно на другите две ленти, защото всички знаем, че тежкотоварните скапват най-бързо пътя, особено както са масово претоварени в БГ. И трето, което е голям плюс, когато се ремонтира (както всяко лято в най-натоварените месеци, разбира се) няма да се получават такива огромни тапи и забавяния на пътуващите, защото ще има винаги две отворени ленти за каране. Ама ако трябва да имаме такива магистрали, не искам да си представям каква ще искат да е винетката, щом сега е 100лв...
Kато имаме пътища с по 3 ленти,данеби някой да изплзва най-дясната?!?И на тангентата и по околовръстното тя си пустее


- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Не знам, днес карах с 90км/ч на темпоматче в средната лента от общо 3 по околовръсното посока джъмбо и отляво и отдясно ме подминаваха като пътен знак...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Всъщност си е постижение, че си карал с 90 точно в средната лента. Попринцип там карат като червей, защото им е най сигурно на душичките, психика какво да я правиш ....
Лява лента се кара с поне 20км/ч над ограничението ако не почват да ти се качват в багажника и май излиза, че ако искааш да ти е спокойно си караш в най -дясната. Поне аз на околовръстното доста често си карам там

Лява лента се кара с поне 20км/ч над ограничението ако не почват да ти се качват в багажника и май излиза, че ако искааш да ти е спокойно си караш в най -дясната. Поне аз на околовръстното доста често си карам там

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Аз като влизам в София винаги по Ботевградско и съм се чудел защо масово карат като баби в средната лента. Сякаш няма дясна. И много често когато бързам си минавам и през дясната или лявата, но тия средните не. Там всеки е като бот.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
На Ботевградско ограничението е 50 и е голяма хранилка. Дори подозирам, че точно там са ме снимали...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Но пък има идеална видимост за патрулки в далечината.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Spit-Fire