Алтернативна мултимедийна система - Dynavin DVN-Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- nikola59
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 746
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Алтернативна мултимедийна система - Dynavin DVN-Е46
mustang1986 написа: Да възможно е с моднат софтуер поддържащ Xposed-инсталира се МТС Sound.За да работи обаче трябва да се преправи леко хардуера,за да се изключи фабричното управление на звуковия процесор![]()
Да - правилно, обсъждано е в темата им за апаратното обезпечение. В ROM-а на Malaysk е включен Xposed, качвах го преди но не съм си играл да включвам отделните модули. Колегата @Lenco може да си поиграе ако желае, а преправянето не е сложно за да получи това което желае

- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Алтернативна мултимедийна система - Dynavin DVN-Е46
nikola59 написа:mustang1986 написа: Да възможно е с моднат софтуер поддържащ Xposed-инсталира се МТС Sound.За да работи обаче трябва да се преправи леко хардуера,за да се изключи фабричното управление на звуковия процесор![]()
Да - правилно, обсъждано е в темата им за апаратното обезпечение. В ROM-а на Malaysk е включен Xposed, качвах го преди но не съм си играл да включвам отделните модули. Колегата @Lenco може да си поиграе ако желае, а преправянето не е сложно за да получи това което желае
Преди време бях с този ром,но не ми допадна изобщо-някак си тежък му дойде.Сега съм с на Kumarai рома и съм адски доволен.Хposes може да си сложиш без проблем,стига да имаш руут,а то дефакто всички моднати софтуери са с отключени руут пава.

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- iNfoster`
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 363
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Алтернативна мултимедийна система - Dynavin DVN-Е46
Колеги какво мислите за ERISIN ES6046B ? Това са и характеристиките:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Tunturi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 12.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 325i
- Мечтае да кара: Балканче
- Детайли за колата: M54B25
Re: Алтернативна мултимедийна система - Dynavin DVN-Е46
И аз много не мога да разбера какви са разликите с 5062B. Това което съм забелязал е че антената за радиото на 5062 не му трябва преходник докато 6046B ползва преходник а и като тегло 6046B е по лек значително( то това е егаси критерия, но някога така ги гледах нещата колкото повече тежи толкоз повече е вложено в него
). Отпреде бутоните са по елегантни на 6046B, но дори и 5062B се вписва идеално с интериора. Но съм сигурен че има и по запознати от мен и ще могат да допълнят какви са им разликите.

- nikola59
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 746
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Алтернативна мултимедийна система - Dynavin DVN-Е46
Tunturi написа:И аз много не мога да разбера какви са разликите с 5062B. Това което съм забелязал е че антената за радиото на 5062 не му трябва преходник докато 6046B ползва преходник а и като тегло 6046B е по лек значително( то това е егаси критерия, но някога така ги гледах нещата колкото повече тежи толкоз повече е вложено в него). Отпреде бутоните са по елегантни на 6046B, но дори и 5062B се вписва идеално с интериора. Но съм сигурен че има и по запознати от мен и ще могат да допълнят какви са им разликите.
Плюсовете са за 5062 според мен. По технически характеристики са еднакви, но.. някои неща правилно си ги забелязал - като изхода за радио-антената и дизайна на копчетатат отпред. 5062 има WiFi изход - антена, другият няма, 5062 е с вграден декодер - на другият е отвън. В комплекта на 5062 има външен микрофон, в другия не е включен. За теглото - при 6046 декодера не е вграден, а в задната част ми се струва са икономисали от радиатора (това също предполага по-ниско тегло на модела), а и предполага по-слабо охлаждане. Може и да има още разлики, но така набързо толкова..

- iNfoster`
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 363
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Алтернативна мултимедийна система - Dynavin DVN-Е46
Ами то честно казано и на мен ми харесва повече 5062. Само че има огромна разлика в цената. И за това още се колебая коя да поръчам. Някой знае ли от къде от България мога да си закупя кабела от багажника до отпред. Защото съм с оригинална навигация MK3 и трябва някакъв допълнителен кабел.
Re: Алтернативна мултимедийна система - Dynavin DVN-Е46
Колега, ти трябва да прекараш от багажника до отпред 8 кабела за тонколоните и 2 кабела за радиоантената, всичко останало си го имаш отпред, по-добре си го направи ти, хем ще стане по-читаво. За какво да прекарваш захранване, маса, ACC, IBUS, подсветка и т.н.
Иначе от Tasotrade.com можеш да си поръчаш такъв кабел, може да им звъннеш.
И не те интересува с какъв МК модул си, важен е радиомодулът, неговите кабели ще прекарваш, а не тези от МК-то.
Иначе от Tasotrade.com можеш да си поръчаш такъв кабел, може да им звъннеш.
И не те интересува с какъв МК модул си, важен е радиомодулът, неговите кабели ще прекарваш, а не тези от МК-то.
- s0me0ne
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери
Re: Алтернативна мултимедийна система - Dynavin DVN-Е46
Здравейте,
Ползвам това:
https://www.aliexpress.com/item/Android ... 0.0.ibhXs2
Машината е добра, не ми създава проблеми, има 3G (ползвам постоянно онлайн радио и телевизия) и за сега работи учудващо стабилно. Звука ми се стори доста доста по-добър от cd-то, което беше оригинално с mp3 и имах аукс. Причната да се спра на точно този модел е, че има допълнително охлаждане (има настройки и за него), а също така е с по-голям радиатор. С меките въртки е, не е с пластмасовите, но определено дизайна на ерсина с тънките бутони ми допада повече. Гледам, че са и с 8 ядра и 2г рам. Моята стартира за около 15 секунди (ако се е изключила напълно) и е с 4 ядра и 1г рам (андроид 6).
Питането ми е, дали според вас си заслужава ъпгрейд към Ерисин и кой модел ще препоръчате в този случай (с най-слабото аудио е колата, нямам и суб).
Също така какво смятате да вържа към него оригиналния съб от харман системата (този на кората) с вградения усилвател (активен)? Дали ще уплътни звука? Този активен бас е по високо май (връзва се фабрично към задните колони или се лъжа?!) и как може да бъде вързан най-разумно към китаеца (изхода за суб или на задните колони)?
Благодаря!
Ползвам това:
https://www.aliexpress.com/item/Android ... 0.0.ibhXs2
Машината е добра, не ми създава проблеми, има 3G (ползвам постоянно онлайн радио и телевизия) и за сега работи учудващо стабилно. Звука ми се стори доста доста по-добър от cd-то, което беше оригинално с mp3 и имах аукс. Причната да се спра на точно този модел е, че има допълнително охлаждане (има настройки и за него), а също така е с по-голям радиатор. С меките въртки е, не е с пластмасовите, но определено дизайна на ерсина с тънките бутони ми допада повече. Гледам, че са и с 8 ядра и 2г рам. Моята стартира за около 15 секунди (ако се е изключила напълно) и е с 4 ядра и 1г рам (андроид 6).
Питането ми е, дали според вас си заслужава ъпгрейд към Ерисин и кой модел ще препоръчате в този случай (с най-слабото аудио е колата, нямам и суб).
Също така какво смятате да вържа към него оригиналния съб от харман системата (този на кората) с вградения усилвател (активен)? Дали ще уплътни звука? Този активен бас е по високо май (връзва се фабрично към задните колони или се лъжа?!) и как може да бъде вързан най-разумно към китаеца (изхода за суб или на задните колони)?
Благодаря!
- iNfoster`
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 363
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Алтернативна мултимедийна система - Dynavin DVN-Е46
PeReZ написа:Колега, ти трябва да прекараш от багажника до отпред 8 кабела за тонколоните и 2 кабела за радиоантената, всичко останало си го имаш отпред, по-добре си го направи ти, хем ще стане по-читаво. За какво да прекарваш захранване, маса, ACC, IBUS, подсветка и т.н.
Иначе от Tasotrade.com можеш да си поръчаш такъв кабел, може да им звъннеш.
И не те интересува с какъв МК модул си, важен е радиомодулът, неговите кабели ще прекарваш, а не тези от МК-то.
Колега, може ли да ми кажеш как точно се връзват? Предполагам, че ще има и някакви букси, няма да е само пускането на кабелите? Ако мога да си го направя сам още по-добре. Да се спести някой лев...
Re: Алтернативна мултимедийна система - Dynavin DVN-Е46
Въпреки че е елементарно като замисъл и изпълнение, все пак ще се опитам да опиша по-подробно каква е процедурата за минаване от фабрична навигация към Ерисин (или коя да е афтърмаркет навигация, плейър, CD, касетофон и т.н.).
*Методът важи и за Е39 и Е53.
Методът не важи за коли с HIFI, Harman&Kardon или DSP, понеже там крайното стъпало обикновено е усилвател в багажника, а не от радиомодула.
И така, ще започна с увод.
1. При Е46 с фабрична навигация радиомодулът се намира в багажника.
2. Радиомодулът се явява крайно стъпало, което най-просто казано означава, че той е устройството, което захранва говорителите ни със звук. Т.е. досещате се, че дори да имаше начин да включим афтърмаркет навигацията (която за кратко ще наричам ЕРИСИН) отпред, то тя няма да бъде свързана с говорители и няма да имаме звук.
3. Освен крайно стъпало, радиомодулът е и радиоприемник, т.е. радиоантените са закачени към него и ги нямаме в централната конзола, което пък означава, че дори да имаше начин да включим Ерисин-а отпред, няма да имаме антена за радиото.
Процедура по инсталиране на Ерисин (или кой да е плейър, различен от фабричния дисплей):
Квадратната букса, която влиза в радиомодула в багажника, е същата като тази, която щеше да бъде в централната ни конзола, ако колата беше с обикновено радио (касетофон/CD).
Тя, в схемите на БМВ, които можете да намерите във WDS програмата, се нарича:
x18126 когато е 17 пиновата с кръгли пинове (старата букса, т.е. за коли преди 03/2001); При комби винаги буксата е тази.
x13646, когато е 40 пиновата с плоски пинове (новата букса, т.е. за коли след 03/2001);
Това означава, че самия конектор, който ни е необходим, за да направим колата си с инсталация като за обикновено радио, го имаме и можем да го ползвам, освен ако не искаме да си оставим възможността някой ден да си върнем фабричната система, фабричния радиомодул и фабричния дисплей за ОЕМ навигация. Ако искате да си запазите тази възможност, просто си купете една 17 пинова (кръгли пинове) или 40 пинова (плоски пинове) букса от някоя кола на части. Това е буксата, която влиза във фабричния касетофон в централната конзола.
Сега ще опиша как да процедираме, ако искаме да си ползваме нашата букса, която в момента е включена в радиомодула в багажника.
1. Махнете плюсовата клема на акумулатора, за да се застраховаме от някоя глупава грешка по време на инсталацията.
2. Изключете квадратната букса от радиомодула и изключете буксите за радиоантените (Fakra конекторите).
3. Издърпайте квадратната букса и тези за антените от стяжките им, така че да можете удобно да боравите с тях.
4. Отрежете квадратната букса заедно с 1 педя кабели, както и буксата за радиоантената с една педя кабел.
5. Занесете отрязаните части до централната конзола.
6. Ще видите, че в стърчащите (1 педя) кабели с квадратната букса, които държите в ръката си, съдържат около 14-17 кабела.
Ето ги схемите за 2-та вида БМВ букси за радиомодул:
Ще забележите, че 2-те букси адски много си приличат по описанието на кабелите в тях. Общо взето те съдържат:
8 кабела за говорители (т.е. по 2 кабела за всяка "тонколона" в колата). (тях трябва да прекарате от багажника до отпред)
12V DIR - Постоянен 12V (червено-зелен) (имаме го отпред)
ACC - 12V след завъртане на ключа до положение1 (бяло-лилав) (имаме го отпред)
GND - Маса (кафяв или кафяво черен) (имаме го отпред)
ILL - Осветление 58g от включване на габарити (сиво-червен) (имаме го отпред)
IBUS (комуникация с другите модули в колата) бяло/сив с жълти кръгове (точки) (имаме го отпред)
А буксата за радиоантената ви е ясно, че също ще я удължаваме от багажника до отпред, така че продължаваме напред с частта по удължаването.
Надявам се, че вече схващате идеята. Купувате си 8бр. 6 метрови кабели със сечение от 1кв.мм. или 1.5кв.мм. (в схемата е описано, че оригинално са 1.5кв.мм., така че това е моето предложение). Ако си ги купите с различни цветове, ще Ви е по-удобно, но това не е задължително. Освен тях, купете си и 6 метров коаксиален кабел, който ще ползвате за удължаване на радиоантената.
7. Свързвате 8-те кабела, които си купихте, към кабелите в багажника, които досега бяха свързани към вашата квадратна букса. Интересуват ви 8-те кабела за говорителите. Ще ги познаете по това, че те са преплетени по двойки и всяка двойка си е отделен говорител.
8. Записвате си на един лист кой цвят кабел, към кой цвят в багажника свързвате.
9. Свързвате коаксиалния кабел към коаксиалния кабел в багажника, от който си отрязахте радиоантенната букса.
10. Прекарвате си през праговете чак до централната конзола всички тези кабели, които свързвахте към инсталацията в багажника.
11. Свързвате ги към буксите с педя кабел, които занесохте до централната конзола в точка 5. Готово, вече имате говорителите и радиоантената отпред.
12. Свързвате червено зеления кабел от буксата в централната конзола към бушон41 (F41), който се намира в жабката.
*Ако ви домързи да си прекарвате кабел до бушониерата, ви казвам, че няма да имате проблем дори да не го направите, а да се свържете към червено-зелен от управлението на климатроника.
13. Свързвате ILL кабела от квадратната букса към кой да е сиво-червен кабел в ценралната конзола. Имате го в буксите на монитора, имате го и в буксата на климатроника.
14. Свързвате ACC (лилаво-бял) към кой да е лилаво бял от буксата на климатроника/монитора.
15. Свързате кафевия кабел от квадратната букса към маса, като отново можете да ползвате хубавия дебел кабел от буксата на климатроника или пък от общите маси зад бушониерата.
16. Свързвате сиво/бял с жълти точки (IBUS) към същия цвят кабел от буксата на климатроника/монитора.
Вече имате напълно функционална инсталация за кола с фабрично радио/CD. Точно такава инсталация ви трябва, за да свържете Ерисин мултимедийната система.
Все пак вземете един мултицет и проверете дали на пина на червено зеления кабел имате постоянни 12 волта. Проверете масата за съпротивление от нейния пин към някой болт.
Проверете и ACC лилаво-белия кабел, дали е както трябва, т.е. дали идват 12В при положение 1 и дали изчезват при положение 0.
Ако всичко е окей, можете да свържете навигацията и би трябвало всичко да заработи както трябва. Схемата и целия метод са изпробвани десетки пъти лично от мен.
Все пак са възможни грешки и в стил американски форуми, съм длъжен да напиша следните няколко реда:
Не нося отговорност за каквито и да било неточности в описанието ми.
Не нося отговорност за ваша грешка, следвайки описанието ми.
Не нося отговорност за каквито и да било проблеми, казуси или евентуални терзания.
Ако някой намери някоя неточност или има някоя добра идея, с удоволствие ще редактирам поста, така че той да стане по-качествен, така че не се колебайте да пишете, ако има някоя градивна критика.
Идеята на целия този метод, който всъщност е много прост и елементарен и чак се чудя как можах да го пиша толкова дълго и широко, е единствено да се улесним, т.е. да не се налага да чакаме готови снопове с кабели от Китай, които на всичкото отгоре са с по-тънки кабели, а са в пъти по-скъпи от направения със собствените ни ръце сноп.
Методът важи и за Е39 и Е53.
Методът не важи за коли с HIFI, Harman&Kardon или DSP.
Методът ми е мега елементарен, в никакъв случай не си мисля, че отварям очите на някой, така че дано някой да не помисли, че искам да се направя на разбирач, защото методът е повече от елементарен, ясен от 20 години. Просто при толкова чести питания как става работата, реших че няма да навреди да го има написано по-обстойно.
Благодаря за внимението!
*Методът важи и за Е39 и Е53.
Методът не важи за коли с HIFI, Harman&Kardon или DSP, понеже там крайното стъпало обикновено е усилвател в багажника, а не от радиомодула.
И така, ще започна с увод.
1. При Е46 с фабрична навигация радиомодулът се намира в багажника.
2. Радиомодулът се явява крайно стъпало, което най-просто казано означава, че той е устройството, което захранва говорителите ни със звук. Т.е. досещате се, че дори да имаше начин да включим афтърмаркет навигацията (която за кратко ще наричам ЕРИСИН) отпред, то тя няма да бъде свързана с говорители и няма да имаме звук.
3. Освен крайно стъпало, радиомодулът е и радиоприемник, т.е. радиоантените са закачени към него и ги нямаме в централната конзола, което пък означава, че дори да имаше начин да включим Ерисин-а отпред, няма да имаме антена за радиото.
Процедура по инсталиране на Ерисин (или кой да е плейър, различен от фабричния дисплей):
Квадратната букса, която влиза в радиомодула в багажника, е същата като тази, която щеше да бъде в централната ни конзола, ако колата беше с обикновено радио (касетофон/CD).
Тя, в схемите на БМВ, които можете да намерите във WDS програмата, се нарича:
x18126 когато е 17 пиновата с кръгли пинове (старата букса, т.е. за коли преди 03/2001); При комби винаги буксата е тази.
x13646, когато е 40 пиновата с плоски пинове (новата букса, т.е. за коли след 03/2001);
Това означава, че самия конектор, който ни е необходим, за да направим колата си с инсталация като за обикновено радио, го имаме и можем да го ползвам, освен ако не искаме да си оставим възможността някой ден да си върнем фабричната система, фабричния радиомодул и фабричния дисплей за ОЕМ навигация. Ако искате да си запазите тази възможност, просто си купете една 17 пинова (кръгли пинове) или 40 пинова (плоски пинове) букса от някоя кола на части. Това е буксата, която влиза във фабричния касетофон в централната конзола.
Сега ще опиша как да процедираме, ако искаме да си ползваме нашата букса, която в момента е включена в радиомодула в багажника.
1. Махнете плюсовата клема на акумулатора, за да се застраховаме от някоя глупава грешка по време на инсталацията.
2. Изключете квадратната букса от радиомодула и изключете буксите за радиоантените (Fakra конекторите).
3. Издърпайте квадратната букса и тези за антените от стяжките им, така че да можете удобно да боравите с тях.
4. Отрежете квадратната букса заедно с 1 педя кабели, както и буксата за радиоантената с една педя кабел.
5. Занесете отрязаните части до централната конзола.
6. Ще видите, че в стърчащите (1 педя) кабели с квадратната букса, които държите в ръката си, съдържат около 14-17 кабела.
Ето ги схемите за 2-та вида БМВ букси за радиомодул:
Ще забележите, че 2-те букси адски много си приличат по описанието на кабелите в тях. Общо взето те съдържат:
8 кабела за говорители (т.е. по 2 кабела за всяка "тонколона" в колата). (тях трябва да прекарате от багажника до отпред)
12V DIR - Постоянен 12V (червено-зелен) (имаме го отпред)
ACC - 12V след завъртане на ключа до положение1 (бяло-лилав) (имаме го отпред)
GND - Маса (кафяв или кафяво черен) (имаме го отпред)
ILL - Осветление 58g от включване на габарити (сиво-червен) (имаме го отпред)
IBUS (комуникация с другите модули в колата) бяло/сив с жълти кръгове (точки) (имаме го отпред)
А буксата за радиоантената ви е ясно, че също ще я удължаваме от багажника до отпред, така че продължаваме напред с частта по удължаването.
Надявам се, че вече схващате идеята. Купувате си 8бр. 6 метрови кабели със сечение от 1кв.мм. или 1.5кв.мм. (в схемата е описано, че оригинално са 1.5кв.мм., така че това е моето предложение). Ако си ги купите с различни цветове, ще Ви е по-удобно, но това не е задължително. Освен тях, купете си и 6 метров коаксиален кабел, който ще ползвате за удължаване на радиоантената.
7. Свързвате 8-те кабела, които си купихте, към кабелите в багажника, които досега бяха свързани към вашата квадратна букса. Интересуват ви 8-те кабела за говорителите. Ще ги познаете по това, че те са преплетени по двойки и всяка двойка си е отделен говорител.
8. Записвате си на един лист кой цвят кабел, към кой цвят в багажника свързвате.
9. Свързвате коаксиалния кабел към коаксиалния кабел в багажника, от който си отрязахте радиоантенната букса.
10. Прекарвате си през праговете чак до централната конзола всички тези кабели, които свързвахте към инсталацията в багажника.
11. Свързвате ги към буксите с педя кабел, които занесохте до централната конзола в точка 5. Готово, вече имате говорителите и радиоантената отпред.
12. Свързвате червено зеления кабел от буксата в централната конзола към бушон41 (F41), който се намира в жабката.
*Ако ви домързи да си прекарвате кабел до бушониерата, ви казвам, че няма да имате проблем дори да не го направите, а да се свържете към червено-зелен от управлението на климатроника.
13. Свързвате ILL кабела от квадратната букса към кой да е сиво-червен кабел в ценралната конзола. Имате го в буксите на монитора, имате го и в буксата на климатроника.
14. Свързвате ACC (лилаво-бял) към кой да е лилаво бял от буксата на климатроника/монитора.
15. Свързате кафевия кабел от квадратната букса към маса, като отново можете да ползвате хубавия дебел кабел от буксата на климатроника или пък от общите маси зад бушониерата.
16. Свързвате сиво/бял с жълти точки (IBUS) към същия цвят кабел от буксата на климатроника/монитора.
Вече имате напълно функционална инсталация за кола с фабрично радио/CD. Точно такава инсталация ви трябва, за да свържете Ерисин мултимедийната система.
Все пак вземете един мултицет и проверете дали на пина на червено зеления кабел имате постоянни 12 волта. Проверете масата за съпротивление от нейния пин към някой болт.
Проверете и ACC лилаво-белия кабел, дали е както трябва, т.е. дали идват 12В при положение 1 и дали изчезват при положение 0.
Ако всичко е окей, можете да свържете навигацията и би трябвало всичко да заработи както трябва. Схемата и целия метод са изпробвани десетки пъти лично от мен.
Все пак са възможни грешки и в стил американски форуми, съм длъжен да напиша следните няколко реда:
Не нося отговорност за каквито и да било неточности в описанието ми.
Не нося отговорност за ваша грешка, следвайки описанието ми.
Не нося отговорност за каквито и да било проблеми, казуси или евентуални терзания.
Ако някой намери някоя неточност или има някоя добра идея, с удоволствие ще редактирам поста, така че той да стане по-качествен, така че не се колебайте да пишете, ако има някоя градивна критика.
Идеята на целия този метод, който всъщност е много прост и елементарен и чак се чудя как можах да го пиша толкова дълго и широко, е единствено да се улесним, т.е. да не се налага да чакаме готови снопове с кабели от Китай, които на всичкото отгоре са с по-тънки кабели, а са в пъти по-скъпи от направения със собствените ни ръце сноп.
Методът важи и за Е39 и Е53.
Методът не важи за коли с HIFI, Harman&Kardon или DSP.
Методът ми е мега елементарен, в никакъв случай не си мисля, че отварям очите на някой, така че дано някой да не помисли, че искам да се направя на разбирач, защото методът е повече от елементарен, ясен от 20 години. Просто при толкова чести питания как става работата, реших че няма да навреди да го има написано по-обстойно.
Благодаря за внимението!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- iNfoster`
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 363
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Алтернативна мултимедийна система - Dynavin DVN-Е46
Колега едно голямо Благодаря за подробното описание. Надявам се да успея да го направя. 

- iNfoster`
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 363
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Алтернативна мултимедийна система - Dynavin DVN-Е46
Колеги някой запознат ли дали от китай се заплаща мито и колко % е от цената?
Re: Алтернативна мултимедийна система - Dynavin DVN-Е46
20% от стойността на фактурата ДДС.
Между 3 и 6% от стойността на фактурата мито.
Между 3 и 6% от стойността на фактурата мито.
- nikola59
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 746
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Алтернативна мултимедийна система - Dynavin DVN-Е46
Пуснаха вече само платката с 2Gb RAM + 32Gb Flash за ъпгрейд но цената е все още висока - реалната цена е около $70 - https://ru.aliexpress.com/store/product ... 0-VnYZvQVf
Скоро ще има отзиви при руснаците. И малко видео: http://www.youtube.com/watch?v=8smMyEOMYU8
Скоро ще има отзиви при руснаците. И малко видео: http://www.youtube.com/watch?v=8smMyEOMYU8
- iNfoster`
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 363
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Алтернативна мултимедийна система - Dynavin DVN-Е46
PeReZ написа:20% от стойността на фактурата ДДС.
Между 3 и 6% от стойността на фактурата мито.
Благодаря колега!
Поразрових се в интернет за да разбера кога точно и защо се плаща мито и ДДС, защото не ми се е налагало и нямах представа.
За хората които също не са запознати. Когато поръчвате от държава извън ЕС.
За пратка на стойност до 15 евро не се дължи мито и ДДС.
За стоки между 15 евро и 150 евро не се дължи мито, но трябва да се заплати ДДС в размер на 20%.
За пратки над 150 евро дължа както мито, така и ДДС.
Важно!






Значи спокойно може да си поръчаме Навигация без да се притесняваме от мито и ДДС

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани