Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 19.07.2016
Пол: Мъж
Кара: Лагерница
Мечтае да кара: M4 G82
Детайли за колата: Бърза без спирачки

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от ceko88 » 13 Май 2017, 21:29

Привет понеже виждам, че малко по нагоре става дума за окачването при X да попитам и аз нещо. Моята е с спортно окачване Delphi газ и eibach пружини и искам да я задигнали малко. Мисълта ми е, ако сложа стокови пружини от някои модел трябва ли да сменям амортисьор а или не е проблем и тека.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 14.12.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330XD

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Petk0FF » 14 Май 2017, 14:08

ceko88 написа:Привет понеже виждам, че малко по нагоре става дума за окачването при X да попитам и аз нещо. Моята е с спортно окачване Delphi газ и eibach пружини и искам да я задигнали малко. Мисълта ми е, ако сложа стокови пружини от някои модел трябва ли да сменям амортисьор а или не е проблем и тека.


Хода на спортния амортисьор е свързан със спортната пружина и обратно. Или си на спортно окачване или на стоково. На стоковото е леко грозновато като гледаш разстоянието между калника и гумата. Аз го обрах малко с гуми с по-голям размер - 235/45/17. Добре се получи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 19.07.2016
Пол: Мъж
Кара: Лагерница
Мечтае да кара: M4 G82
Детайли за колата: Бърза без спирачки

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от ceko88 » 14 Май 2017, 16:11

Аз съм с 225/45/17 няма спор визита е хубава, но. Когато минавам на по дълбоки дупки което е неизбежно се чува едно ужасно чукане. Понеже хода е малък и целия удар е ужасен. В момента имам за смяна един макферсон и си мислех дали да не подменя предните пружини както и задните разбирасе. Не знам все си мисля, че тази разлика между прожините няма да оказва кои знае както влияние на амортисьора.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 14.12.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330XD

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Petk0FF » 15 Май 2017, 12:54

Сложи си сток окачване и не се занимавай. Отделно разправиите по окачването за нашите коли от спортно окачване се увеличават драстично. Аз бях със спортни пружини, но стокови амортисьори и всяка неравност я чувах в колата като от удар с чук. Вече съм сток и съм доволен. Отделно преди беше много ниска и често задирах отдолу колата на определени изходи от подземни гаражи или по-високи легнали полицаи. Направо откачах.

Виж как изглежда с 225/45/17

Изображение

а тук е с 235/45/17

Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от virtualchild » 15 Май 2017, 13:27

Интересно е, че ако си със спортни пружини и стокови амортисйори наистина се свиват пружините до максимума на големи дупки.
Но ако караш с -3 камбър се свиват доста по трудно :). :wave:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 19.07.2016
Пол: Мъж
Кара: Лагерница
Мечтае да кара: M4 G82
Детайли за колата: Бърза без спирачки

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от ceko88 » 15 Май 2017, 21:49

Да най удачно е направо стокови и да не се разправям, но.
Аз съм на същото мнение, че с стоков амортисьор и спортни пружини комбинацията е лоша. Но мисля, че с спортен амортисьор и стокови пружини нещата ще са по близки към стокови я пакет.
И да с негативен камбър съм от пред. :D
А може и едни 225/65/17 а :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 8.02.2015
Местоположение: ЛяуЛИН
Пол: Мъж
Кара: ше M54 , сега N53
Мечтае да кара: нормално
Детайли за колата: КомБееее

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Stoqnchev » 15 Май 2017, 21:56

............


225/65/17 колата изглежда много грозна .....
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 19.07.2016
Пол: Мъж
Кара: Лагерница
Мечтае да кара: M4 G82
Детайли за колата: Бърза без спирачки

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от ceko88 » 15 Май 2017, 22:15

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
225/45/17
По добре грозно отколкото да ми избиват бели косми всеки път когато изпусна да маневришум някоя дупка /кратер/

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 9.03.2015
Пол: Мъж

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от kirilros » 15 Май 2017, 23:56

BobbyD написа:
kirilros написа:
BobbyD написа:
BobbyD написа:
kirilros написа:Здравейте. Появи се следния проблем: при превключване (автомат) напред - назад на скоростите има едно "чукане" като метал в метал в областта на кардана и при подаване и отпускане на газта има удар в задната част в купето. Също така има и вибрации и шум в колата на определена скорост. мисля си за каре на кардан.. Моля за съвет. 330 хд е модела

Абсолютно същото е и при мен! Притесних се за кутията и веднага на проверка, за щастие не е от нея а е от дифовете

Ако някой все още има същия проблем, нека си провери карето на кардана, в моят случай това е болката

И при мен се оказа това, след рециклиране на кардана всичко изчезна.

Къде го рециклира и какво включва това рециклиране? Аз едвам намерих това специално каре и уж е само смяна и някакъв евунтуален баланс. Ще се радвам да споделиш мнение :driving:

На Симеоновско шосе - рециклират и балансират всякакъв вид кардани.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 14.12.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330XD

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Petk0FF » 16 Май 2017, 0:02

ceko88 написа:Да най удачно е направо стокови и да не се разправям, но.
Аз съм на същото мнение, че с стоков амортисьор и спортни пружини комбинацията е лоша. Но мисля, че с спортен амортисьор и стокови пружини нещата ще са по близки към стокови я пакет.
И да с негативен камбър съм от пред. :D
А може и едни 225/65/17 а :lol:


Пак няма да ти се получат нещата защото спортния амортисьор има по-къс ход и като отвориш някъде по неравност направо ще го скъсаш.
225/65/17 пак няма да стане защото ще опрат в макферсона. Х-са е малко проклет в размерите. 225/50/17 мисля ще ти е в границите на възможноста да ги сложиш, но преди това тествай преди да се набуташ.
Може и те да не станат. Моите 235/45/17 влезнаха на косъм. Буквално. Но пък съм по-добре по дупките сега, а и съм малко по-широк и как да го кажа ... гумата ми крие борда на джантата и я пази доста добре.
Успех в начинанието.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1371
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Kurtov » 16 Май 2017, 11:58

На моя Х има дадени две размери на табелката, която се намира на купето като отвориш шофьорската врата.
225/45/17 и 205/50/17

Имам друг въпрос.
Изчел съм цялата тема(явно не както трябва) и пак не ми е ясно окачването на е46 Х.
Е46-ците със задно са само с два носача отпред, по един от двете страни, а Х е с по два носача на страна, общо четири. Носачите на Х-са са чугунени, за разлика от алуминиевите на е46 със задно, като единия е със сменяем шарнир, а другия не е. Искам да попитам правилно ли съм разбрал и ако да има ли вариант да се рециклира носача с несменяемия шарнир ?
Знам че и амортисьорите са по твърди и колата е по висока със 17мм от е46 на задно, друго има ли ?
Поправете ме ако греша.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46XI / W164

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Драгослав » 16 Май 2017, 12:58

Колега и Х-те са с два носача отпред. Имат един шарнир който се слага само на Х. От какъв метал са не знам.
Х - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=31_0563

задно - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=31_0865

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1046
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: по Аутобан
Детайли за колата: снегорин

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от NGneer4eto » 16 Май 2017, 23:51

Kurtov написа:На моя Х има дадени две размери на табелката, която се намира на купето като отвориш шофьорската врата.
225/45/17 и 205/50/17

Имам друг въпрос.
Изчел съм цялата тема(явно не както трябва) и пак не ми е ясно окачването на е46 Х.
Е46-ците със задно са само с два носача отпред, по един от двете страни, а Х е с по два носача на страна, общо четири. Носачите на Х-са са чугунени, за разлика от алуминиевите на е46 със задно, като единия е със сменяем шарнир, а другия не е. Искам да попитам правилно ли съм разбрал и ако да има ли вариант да се рециклира носача с несменяемия шарнир ?
Знам че и амортисьорите са по твърди и колата е по висока със 17мм от е46 на задно, друго има ли ?
Поправете ме ако греша.


Носачите са същият брой като при задното, но при Х единият от шарнирите е отделно и е сменяем(с малка стойка към него). Мисля, че е вярно, че са чугунени (или стоманени) на Х. Иначе няма никаква облага, защото носачът е горе-долу същата цена като този на неХ, въпреки, че е само с един шарнир, а сменяемият шарнир струва още толкова, т.е. общата цена е х2. За рециклиране при алуминиевите знам, че има и то успешно, но за железните не знам как стоят нещата. По-добре да не рискуваш. Не е кой-знае колко скъп носача. Мисля, че Лемфьордерабеше около 130-40 лв. Лошото е, че може да се наложи да сменяш и тампона на носача, които и той е към 80-100 лв, но това и при рециклажа го има. Ако си го сменял скоро и ти е читав майстора може да ти се размине.

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 28.08.2016
Пол: Мъж

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Ned330xd » 18 Май 2017, 12:08

NGneer4eto написа:
Kurtov написа:На моя Х има дадени две размери на табелката, която се намира на купето като отвориш шофьорската врата.
225/45/17 и 205/50/17

Имам друг въпрос.
Изчел съм цялата тема(явно не както трябва) и пак не ми е ясно окачването на е46 Х.
Е46-ците със задно са само с два носача отпред, по един от двете страни, а Х е с по два носача на страна, общо четири. Носачите на Х-са са чугунени, за разлика от алуминиевите на е46 със задно, като единия е със сменяем шарнир, а другия не е. Искам да попитам правилно ли съм разбрал и ако да има ли вариант да се рециклира носача с несменяемия шарнир ?
Знам че и амортисьорите са по твърди и колата е по висока със 17мм от е46 на задно, друго има ли ?
Поправете ме ако греша.


Носачите са същият брой като при задното, но при Х единият от шарнирите е отделно и е сменяем(с малка стойка към него). Мисля, че е вярно, че са чугунени (или стоманени) на Х. Иначе няма никаква облага, защото носачът е горе-долу същата цена като този на неХ, въпреки, че е само с един шарнир, а сменяемият шарнир струва още толкова, т.е. общата цена е х2. За рециклиране при алуминиевите знам, че има и то успешно, но за железните не знам как стоят нещата. По-добре да не рискуваш. Не е кой-знае колко скъп носача. Мисля, че Лемфьордерабеше около 130-40 лв. Лошото е, че може да се наложи да сменяш и тампона на носача, които и той е към 80-100 лв, но това и при рециклажа го има. Ако си го сменял скоро и ти е читав майстора може да ти се размине.

Носача на Х струва над 200лв единия,а шарнира около 130лв,тампона е около 50лв,около 400лв излиза на колело и нямаш друг избор носача и шарнира само Лемфюдер ги прави,тези които са само със задно за тези пари ще си намериш цялостен комплект за предница.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 353
Регистриран на: 8.09.2015
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е46 330xi

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от stefan_suny » 18 Май 2017, 20:04

Външния шарнир на Х-а се набива от е36 и струва 20лв. При това положение сметката се изравнява с такова само на задно.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook