След смяна на клапан картерни газове ВЪПРОС???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
След смяна на клапан картерни газове ВЪПРОС???
Здравейте колеги преди около 3 месеца смених въпросният клапан картерни газове с нов купен от Дару кар заедно с горния маркуч. Долният от към щеката на маслото е най обикновен маслоустойчив.
Днеска забелязах, че двигателя пак създава вакум след като отворя капачката за наливане на масло.
Какво може да е скапало въпросният клапан за 200лв
и има ли рекламация на дадената част в Дару кар защото явно се е прецакал и колата пуши като дизел
двигателя е м52
Днеска забелязах, че двигателя пак създава вакум след като отворя капачката за наливане на масло.
Какво може да е скапало въпросният клапан за 200лв


двигателя е м52
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1662
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: След смяна на клапан картерни газове ВЪПРОС???
Не е ли нормално да смуче от гърловината,когато се махне капачката за наливане на масло? Или само при 4-цилиндровите е така?
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: След смяна на клапан картерни газове ВЪПРОС???
И според мен е нормално да смуче от капачката
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: След смяна на клапан картерни газове ВЪПРОС???
Ми при мене смучеше със стария и гореше масло, смених го и спря да смуче а сега пак запачна а е нов няма и 2000км.
Някой казват че трябва даже и са загасне колата.
Някой казват че трябва даже и са загасне колата.
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: След смяна на клапан картерни газове ВЪПРОС???
И аз съм го правил този тест с отваряне на капачката докато работи мотора.
На мен ми казаха , че като се отвори и мотора ако СИ ПРОМЕНИ работата , демек клапана работи , смуче .
Когато изгасва колата като се отвори капачката, тогава не е добре.
Това ми го каза колега и съм го пробвал на моята кола която е с М52
Масло си гори да , като мина 5000 км след смяна , независимо от вискозитета
На мен ми казаха , че като се отвори и мотора ако СИ ПРОМЕНИ работата , демек клапана работи , смуче .
Когато изгасва колата като се отвори капачката, тогава не е добре.
Това ми го каза колега и съм го пробвал на моята кола която е с М52
Масло си гори да , като мина 5000 км след смяна , независимо от вискозитета

- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: След смяна на клапан картерни газове ВЪПРОС???
С чисто нов клапан на М44 засмукването като отворя капачката е минимално, дори незначимо. Преди със скапания клапан не харчеше масло ( съвсем в нормата към 600мл на 10к км), но имаше зверски вакум и капачката можех да си я карам без да я затягам. Засмукването беше толкова чудовищно, че издуха оплътнението на капачката и колата свиреше като чайник, докато въздуха минава през капачката. След смяна на клапана с оригинален на бмв всичко се нареди.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1662
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: След смяна на клапан картерни газове ВЪПРОС???
Клапаните на нашите 4-цилиндрови двигатели и тези на 6-цилиндровите се различавали! Най-добре е да пише и някой с 6-цилиндров! При нас вакуума е по-осезаем като че....
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: След смяна на клапан картерни газове ВЪПРОС???
Най-добре е в такъв случай да шие някой с нов такъв, иначе няма как да се знае състоянието му. 

- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: След смяна на клапан картерни газове ВЪПРОС???
k.milanov написа:Най-добре е в такъв случай да шие някой с нов такъв, иначе няма как да се знае състоянието му.
Еми ето аз пиша и за това съм пуснал и темата.
Вчера откачвах мартучи запушвах най накрая пак го вързах и като че ли сработва от време на време. Но да кажа пак след смяната нямаше никакъв вакум и спря да пуши. Сега пак се появи вакума който не е кой знае колко силен но го има. Също така се и убедих че няма как да го засмуква маслото директно от щеката за маслото и да го качва чак до колектора.
Има много хубава тема по въпроса в подраздела за е39 с 20 страници и съм я изчел но конкретен отгово не получих за моя въпрос

- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: След смяна на клапан картерни газове ВЪПРОС???
ildivvy написа:Клапаните на нашите 4-цилиндрови двигатели и тези на 6-цилиндровите се различавали! Най-добре е да пише и някой с 6-цилиндров! При нас вакуума е по-осезаем като че....
и да найстина при 4 цилиндровите е така преди години имах Йеска с м42 който клапан го изолирах и забравих за проблемите но тука ми изглежда по сложно

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: След смяна на клапан картерни газове ВЪПРОС???
Смени ли маслото като смени клапана
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: След смяна на клапан картерни газове ВЪПРОС???
Има няма месец и малко преди смяната съм сменял и маслото
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: След смяна на клапан картерни газове ВЪПРОС???
mafiata_ написа:Има няма месец и малко преди смяната съм сменял и маслото
Да не е проблема от маслото
Изпратено от моят P00A с помощта на Tapatalk
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани