E83 LCI vs F25
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- STEVAL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
E83 LCI vs F25
Здравейте колеги, от няколко дни съм собственик на F25 и реших да ви напиша първите си впечатления във своеобразна съпоставка между двата модела, без да наблягам на съответни екстри.
Плюсове:
1. Макар и външно разликата в размерите да е минимална - във вътрешното пространство е осезаема в полза на Ф25. Разстоянието между предните седалки е увеличено, както и това между седалките и вратите. Усещаш се в по-висок клас кола.
2. Значително по-големи странични огледала
3. Три пръскалки за течност на чистачките на предното стъкло - много по-добро е измиването на стъклото.
4. Лостовете за мигачите и чистачките вече не са механично-позиционни, а се управляват с едно докосване.
5. Изместена поставка за кафе пред скоростния лост, което е по-удобно за водача (не знам обаче дали ще се събира голямата бака с кола от Макдоналдс
)
6. Макар и малко по-грозни - една идея по-удобни предни седалки.
7. Според едни и същи пасажери - по-удобна задна седалка.
8. По-широк подлакътник
Окачването - доста по-меко окачване и полюшване в завоите, което влияе на стабилността. Лично смятам, че се е загубил спортния дух на модела.
Минуси - има и такива:
1. Намалена видимост през вътрешното огледало заради по-малкото задно стъкло
2. Ръчката за изместване на предните седалки напред-назад е вече под седалката, но доста стърчи и при сгънати крака особено пасажера се удря в нея.
3. Поставката за кафе на пасажера е изместена в средната конзола и е доста по-неудобно.
4. Намалена вместимост на джабчето в таблото
5. Намалена вместимост на джабчето в подлакатника - като вече не е и разделено на две
6. Дъно на багажника - е не съм очаквал такава пародия от БМВ - метнали са един квадрат талашит без от никъде да е укрепен, а под него пространството почти не се използва за нищо - само за акумулатора. Дълбочината на легена под дъното е много малка.
7. Тенденцията е да няма резервни гуми, но е можело при толкова неуползотворено място да оставят някаква ниша и всеки да си решава
8. Няма го вече капачето и поставката за инструменти от първа необходимост
9. Чудя се къде ще си поставя пожарогасителя.
Това са ми първите впечатления. Като огледам ходовата част, ще си допълня темата.
Плюсове:
1. Макар и външно разликата в размерите да е минимална - във вътрешното пространство е осезаема в полза на Ф25. Разстоянието между предните седалки е увеличено, както и това между седалките и вратите. Усещаш се в по-висок клас кола.
2. Значително по-големи странични огледала
3. Три пръскалки за течност на чистачките на предното стъкло - много по-добро е измиването на стъклото.
4. Лостовете за мигачите и чистачките вече не са механично-позиционни, а се управляват с едно докосване.
5. Изместена поставка за кафе пред скоростния лост, което е по-удобно за водача (не знам обаче дали ще се събира голямата бака с кола от Макдоналдс

6. Макар и малко по-грозни - една идея по-удобни предни седалки.
7. Според едни и същи пасажери - по-удобна задна седалка.
8. По-широк подлакътник
Окачването - доста по-меко окачване и полюшване в завоите, което влияе на стабилността. Лично смятам, че се е загубил спортния дух на модела.
Минуси - има и такива:
1. Намалена видимост през вътрешното огледало заради по-малкото задно стъкло
2. Ръчката за изместване на предните седалки напред-назад е вече под седалката, но доста стърчи и при сгънати крака особено пасажера се удря в нея.
3. Поставката за кафе на пасажера е изместена в средната конзола и е доста по-неудобно.
4. Намалена вместимост на джабчето в таблото
5. Намалена вместимост на джабчето в подлакатника - като вече не е и разделено на две
6. Дъно на багажника - е не съм очаквал такава пародия от БМВ - метнали са един квадрат талашит без от никъде да е укрепен, а под него пространството почти не се използва за нищо - само за акумулатора. Дълбочината на легена под дъното е много малка.
7. Тенденцията е да няма резервни гуми, но е можело при толкова неуползотворено място да оставят някаква ниша и всеки да си решава
8. Няма го вече капачето и поставката за инструменти от първа необходимост
9. Чудя се къде ще си поставя пожарогасителя.
Това са ми първите впечатления. Като огледам ходовата част, ще си допълня темата.
Последна промяна STEVAL на 26 Апр 2017, 14:56, променена общо 1 път
Re: E83 vs F25
Честито първо за новата придобивка!
Така направено сравнението от първа ръка юзър ще много полезно и интересно поне на мен.
Ще очаквам още впечатления с времето, нека темата се актуализира.
Така направено сравнението от първа ръка юзър ще много полезно и интересно поне на мен.

Ще очаквам още впечатления с времето, нека темата се актуализира.

- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: E83 vs F25
Честито колега, много безаварийни киометри с новата придобивка! Един въпрос имам, как е усещането за качество на материалите като цяло в салона, в сравнение с Е83 предвид че модела доколкото съм запознат се сглобява в щатите ? И още един
на каква моторизация се спря ?

- STEVAL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: E83 vs F25
Горната част на арматурното табло мисля, че е от същия материал, но е една идея по меко. Визията на климатика и радиото е подобрена, но в пластмасите няма разлика. Около ск.лост са премахнати пластмасите и моята специално е сив алуминий и от там и простора в купето ти дават усещане за по-висок клас. Конзолата за копчетата на стъклата вече не е с онова лющещо се недоразумение. За моторизацията - от най-малката при Е83 скочих на най-голяма за F25 - 3,5d 313кс (не знам дали има М-ки)- още не съм я обслужил и ме е страх да я натискам - но двойните конски сили и двойния въртящ момент при относително еднакво тегло на купето си казват думата.
- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: E83 vs F25
Ясно
Определено добър избор....колата си е тежичка като цяло. Предполагам за теб разликата е убийствена, съдейки по това, че преди да взема моята пробвах 2 бр. 2.0d и после 3.0d.....нямаше база за сравнение. Още веднъж честито и да я обслужиш добре.

- byte
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 22.06.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 LCI 2.5si
- Мечтае да кара: BMW F25
- Детайли за колата: Black Sapphire
Re: E83 vs F25
Интересно и полезно сравнение!
Няколко доуточняващи въпроса, тъй като специално за E83 има доста разлики между първоначалния и LCI модела:
Няколко доуточняващи въпроса, тъй като специално за E83 има доста разлики между първоначалния и LCI модела:
- E83 или E83 LCI
- F25 или F25 LCI
"Computer science is no more about computers than astronomy is about telescopes." - Edsger Dijkstra
- STEVAL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: E83 vs F25
Е83 LCI vs F25 (преди фейса)
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: E83 LCI vs F25
Честито , колега!
По каталог разхода е под 7 на 100 но реално какъв е в града?
По каталог разхода е под 7 на 100 но реално какъв е в града?
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- STEVAL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: E83 LCI vs F25
За града не знам, аз по принцип градско не карам (а тази буквално не е карана в града) . За извън града по магистрала със 130-140 (1900 оборота) и 4 човека и с италианската нафта - 7,9
- STEVAL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: E83 LCI vs F25
Ами впечатлениета ми са, че ако Е83-то не беше 2,0d, никога нямаше да го продам.
Макар, че Ф25 изглежда на по-висок клас автомобил, има някои неща които не одобрявам.
1. Кората на дъното на багажника - не може при вдигане да се закача за щората и трябва да я вадиш навън, за да обслужиш акумулатора.
2. Мекото окачване в комбинация с рънфлат гуми според мен е по дискомфортно
3. Окачването на задния мост е направено с няколко щанги повече, което при ремонти ще е по скъпо.
4. Надлъжните щанги на предното окачване не са толкова надлъжни и ще разбиват по лесно тампони.
5. Поставките за кафе пред скоростния лост не са по-удобни - лоста пречи.
6. На Е83 копчетата за стъклата ми идваха много назад. Тук пък са много напред (няма угодия)
Определено Е83 е по стабилно в завои, а F25 е по скоро магистрална кола.
Макар, че Ф25 изглежда на по-висок клас автомобил, има някои неща които не одобрявам.
1. Кората на дъното на багажника - не може при вдигане да се закача за щората и трябва да я вадиш навън, за да обслужиш акумулатора.
2. Мекото окачване в комбинация с рънфлат гуми според мен е по дискомфортно
3. Окачването на задния мост е направено с няколко щанги повече, което при ремонти ще е по скъпо.
4. Надлъжните щанги на предното окачване не са толкова надлъжни и ще разбиват по лесно тампони.
5. Поставките за кафе пред скоростния лост не са по-удобни - лоста пречи.
6. На Е83 копчетата за стъклата ми идваха много назад. Тук пък са много напред (няма угодия)
Определено Е83 е по стабилно в завои, а F25 е по скоро магистрална кола.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани