Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
alma359 написа:Колеги вчера направих диагностика на колата и освен старите грешки за подгревателни свещи имаше 2 нови грешки свързани с ДПФ - 00480A и 004D03. Проверих живите данни на exhaust backpressure, колата беше на паркинга, показва 30-32mbar без да подавам газ(700 оборота) и около 85mbar при пълна газ 4000 оборота. Тези стойности нормални ли са? ДПФ е сменян преди 100-120к км и в момента ми показва, че е добър за още 153000км. Прикачвам и снимки на грешките.
НЕ са. Грешки в ДДЕ = не прави регенерация. Смени си свещите и пускай принудителна регенерация и не я карай дълго време така колата.
- alma359
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: 6.05.2016
- Пол: Мъж
- Кара: 2010 e90 330d
- Детайли за колата: Ръчка
Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:НЕ са. Грешки в ДДЕ = не прави регенерация. Смени си свещите и пускай принудителна регенерация и не я карай дълго време така колата.
Прави регенерации, последната беше преди 550км
Какви са нормалните стойности на exhaust backpressure?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
alma359 написа:dextuar написа:НЕ са. Грешки в ДДЕ = не прави регенерация. Смени си свещите и пускай принудителна регенерация и не я карай дълго време така колата.
Прави регенерации, последната беше преди 550км
Какви са нормалните стойности на exhaust backpressure?
Като пуснеш теста ще видиш.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
На празен ход е висока стойността може би заради това записва и грешка.. иначе на cut off си е добре 85 мбара. Инак грешките може да са записани след като е направила регенерация колата ако наистина са минали само 500км.
- alma359
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: 6.05.2016
- Пол: Мъж
- Кара: 2010 e90 330d
- Детайли за колата: Ръчка
Re: Бързи въпроси и отговори
Правих го и теста интересното е, че на него ми показа че имам 5mbar на празен ход и е в нормите
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
За мен лично най-странното е това което описах, че на прзен е записало относително високо налягане а на 4000 е нормално.
Аз си мисля, че е възможно и нещо да са се бъгнал датчикът който мери. Като за начало щом на теста е било ок може да изтриеш и да покараш и да видиш дали пак ще запише.
Аз си мисля, че е възможно и нещо да са се бъгнал датчикът който мери. Като за начало щом на теста е било ок може да изтриеш и да покараш и да видиш дали пак ще запише.
Re: Бързи въпроси и отговори
Грешката ти е "currently not present", т.е. имало я е, но сега всичко е наред(така го разбирам аз, може и да греша). На мен също ми се струва странно налягането на празен ход и на cutoff. Може да тестваш и сензора с ИСТА.
- alma359
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: 6.05.2016
- Пол: Мъж
- Кара: 2010 e90 330d
- Детайли за колата: Ръчка
Re: Бързи въпроси и отговори
Вчера изтрих грешките и не се появи пак, довечера ще направа пак диагностика, за да вида дали я има още грешката и задължително тест на сензора. Последната грешка е записана около 100км след последната регенерация
- Bokoftw
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 11.03.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 CSL
- Детайли за колата: 325/625
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги!Днес докато си карах на темпомат изведнъж колата започна много ,ама много леко да " придърпва",а скоростта беше около 120-130км/ч.След като спрях забелязах,че оборотите играят +- 50,би досега не го беше правила.Масло,филтър ,картер и букса сменени преди около 2000км.Колата е 330XD '06 e91 с ремап(300/630)
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:По-скоро е изгоряла крушката
Sent from my iPhone using Tapatalk
Оказа се, че едно почукване с юмрук прави чудеса и крушката светна. Дали това обаче е индикатор за някакв проблем или просто нещо се е разместило? Да си играя ли да разглобявам и сменям крушата или ще държи?
И точно след като вчера се оправи проблема с ринга, днес пък изгоря (или поне така си мислех) задния ляв габарит. Разглобих кората на багажника извадих модула и смених крушката (P21W), но след като сложих новата, тя не светна. Размених с конзолата, която седи от дясната страна и тя не реагира. Явно нещо в жиците е проблема. Има ли някакъв вариант да орпавя проблеми чрез направи си сам или трябва да я карам на жичкаджия, че тоците хич не са ми сила?
- Plamenv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги ще стане ли м окачване (пружини и амортисьори) на 330xd?.. Искам колата ми да се клати по-малко при резки завой и да е по стабилна в завой.
- hun7er_
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 31.03.2013
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: М3 Е92 ръчка
- Детайли за колата: е36 325, 550 330 320 530
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, имам следния проблем на е92 330и ръчка, когато е стояла цяла нощ и сутрин я запаля като и подам газ на място има някакъв delay докато се вдигнат оборотите който е много малък, но супер дразнещ все едно е задавена от нещо. Като я покарам така 5-10 мин след това я изгася и запаля веднага проблема изчезва и само докато чукна педала за газта веднага и оборотите си се вдигат. Ако някой знае от какво е ще му бъда много благодарен.
'Auto racing, bull fighting and mountain climbing are the only real sports.... all others are games." - Ernest Hemingway
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
Plamenv написа:Колеги ще стане ли м окачване (пружини и амортисьори) на 330xd?.. Искам колата ми да се клати по-малко при резки завой и да е по стабилна в завой.
Амортисьорите нови ли са?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
vvasilev1 написа:Plamenv написа:Колеги ще стане ли м окачване (пружини и амортисьори) на 330xd?.. Искам колата ми да се клати по-малко при резки завой и да е по стабилна в завой.
Амортисьорите нови ли са?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
И да не са НОВИ - НЯМА да станат,на Х са различни амортисьорите отпред както и пружините.Евентуално само задните
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
hun7er_ написа:Здравейте, имам следния проблем на е92 330и ръчка, когато е стояла цяла нощ и сутрин я запаля като и подам газ на място има някакъв delay докато се вдигнат оборотите който е много малък, но супер дразнещ все едно е задавена от нещо. Като я покарам така 5-10 мин след това я изгася и запаля веднага проблема изчезва и само докато чукна педала за газта веднага и оборотите си се вдигат. Ако някой знае от какво е ще му бъда много благодарен.
Пробва ли да reset-неш throttle adaptation? Виж има тема в Е90 как се прави.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани