Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори

П.П. Това не го казвам иронично а по-скоро личните и наблюдения до сега и в сравнение с други колици.
Последна промяна drago9205 на 20 Апр 2017, 16:51, променена общо 1 път
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа::OT: Абе тез е90-ки много твърди коли ще излезнат - твърди спирачки, твърд волан, твърдо окачване
Волана като смениха хидравличната течност ( за + 55лв


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Мек волан в Е90 само ако има ел рейка, а за спирачките не съм съгласен, моите бяха супер леки и приятни, там зависи много от накладките и дисковете.

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Ммомчета,както си карам и останах без радио нито ФМ нито АМ ,всичко друго работи на чук,казвайте къде е шибания модъл отзад в C колоната ли или..и какво да гледам ,ако някой му се е случвало.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- IvajloHristov
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 7.10.2015
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: е36/318ис,Е90/320Д
- Мечтае да кара: I8
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:Ммомчета,както си карам и останах без радио нито ФМ нито АМ ,всичко друго работи на чук,казвайте къде е шибания модъл отзад в C колоната ли или..и какво да гледам ,ако някой му се е случвало.
Скоро и на мен ми се случи,след като бях на автомивка,на другия ден си работеше нормално...
Смъртта е по-лека от перце, а дългът по-тежък от планина
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
IvajloHristov написа:Gqbriel написа:Ммомчета,както си карам и останах без радио нито ФМ нито АМ ,всичко друго работи на чук,казвайте къде е шибания модъл отзад в C колоната ли или..и какво да гледам ,ако някой му се е случвало.
Скоро и на мен ми се случи,след като бях на автомивка,на другия ден си работеше нормално...
Комби ли си - при тях знам,че се случва - но аз съм седан и модула е на различно място.И няма как да се намокри
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:Ммомчета,както си карам и останах без радио нито ФМ нито АМ ,всичко друго работи на чук,казвайте къде е шибания модъл отзад в C колоната ли или..и какво да гледам ,ако някой му се е случвало.
Усилвателя на антената е над третия стоп, има един "капак" на тавана, сваляш го и ще го видиш, но ако е от него би трябвало и дистанционното да не ти хваща? Иначе има още няколко модулчета за радиото, мисля че се водят някакви филтри на честоти или нещо такова, разположени зад колонките, но не съм много запознат.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
(h)aman написа:Gqbriel написа:Ммомчета,както си карам и останах без радио нито ФМ нито АМ ,всичко друго работи на чук,казвайте къде е шибания модъл отзад в C колоната ли или..и какво да гледам ,ако някой му се е случвало.
Усилвателя на антената е над третия стоп, има един "капак" на тавана, сваляш го и ще го видиш, но ако е от него би трябвало и дистанционното да не ти хваща? Иначе има още няколко модулчета за радиото, мисля че се водят някакви филтри на честоти или нещо такова, разположени зад колонките, но не съм много запознат.
Всичко работи без АМ и ФМ радиата дори на менюто са сиви и неактивни....направо съум в шок намерих го модула там е където казваш,но ключа си работи идеално
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
martop написа:dextuar написа:Колеги, след като преди 2 седмици смених спирачната течност с машина в сервиз, момчето, което ми я сменяше, спомена, че задните ми спирачни маркучи са се напукали и са за смяна. След смяната на течността педалът на спирачката стана доста по-мек и с леко по-дълъг ход. Онзи ден купих нови маркучи и решихме да ги сменим. Докато ги сменяхме обаче, част от металната тръбичка се отчупи, съответно част от новата спирачна течност изтече (около 200мл). Купихме нови тръбички и нова течност и вчера сглобихме колата. Сипахме изтеклата течност и чрез помпане изкарахме въздуха само на задните колела, чиито маркучи сменихме. Сега обаче педалът на спирачката стана супер твърд, буквално след няколко милиметра ход и хваща здраво. Отделно на светофар го усещам даже некомфортно твърд, не мога точно да определя колко, но със сигурност по-твърд от преди първата смяна на течност. Във всеки един етап на твърдост на педала, колата си спираше супер, с това проблем не съм имал, само чувствителността на педала е различна. Някой да даде съвети на какво може да се дължи това? Нормално ли е педалът да е доста твърд за модела?![]()
Здравей колега,
Чел съм за подобен на твоя проблем с твърд педал. Тук има подорбна информация за евентуалната причина и отстраняването й. Прочети всички мнения в темата. Ремонта изглежда евтин и лесен, аз лично бих опитал преди търся по-сериозна причина.
Кoлегата Gqbriel също беше споменал някъде за подобен проблем.
Поздрави!
Благодаря за линк-а колега, ще го прочета, но реално аз нямах проблем с твърдостта на педала. Преди 2 седмици преди за пръв път да сменя спирачната течност откакто колата е моя (2г), педалът си ми беше напълно нормален, по-тежък от на повечето коли, но нищо сериозно. След смяната на спирачната течност в сервиз на машина, педалът стана доста по-мек и с по-дълъг ход, преди колата реално да почва да спира. Понеже се счупи една от металните тръбички при смяната на спирачните маркучи, изтече около 200мл течност от задните спирачки и се наложи да обезвъздушим наново системата. Този път в домашни условия чрез помпане на спирачката. След тази наша интервенция, педалът стана чувствително по-твърд от преди смяната на маркучите и като че ли една идея по-твърд от първоначалното му състояние. Хардуерно единствената разлика са новите метални тръбички и новите задни спирачни маркучи. По-скоро искам да попитам по-запознатите - може ли педалът в момента да е по-твърд, защото сме обезвъздушили само задните спирачки? Weekend-а ще сменяме и предните маркучи и там ще повторим същата процедура и с тръбичките най-вероятно...
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
От 1 седмица насам забелязвам, че ауспухът ми леко чернее и като бръкна с пръст забелязвам тънък филм от сажди. Не е като без ДПФ, но не е и лъскав и чист както си беше в началото на месеца да речем когато бърках и не ми оставаше нищо по пръста.
Та чуденката ми е дали:
1. ДПФ-ът си заминава? (като обратно налягане изглежда добре, регенерира си на 500 до 1000 км при смесено каране, ако карам само извънградско сигурно и на по-голям интервал ще регенерира)
2. Дали загубата на сигнал със сензорът на разпределителният вал (за които писах малко по-назад) може да води до кофти изгаряне. Него ще сменя тази събота.
3. На последните 90-тина литра сложих 1 флакон протек уж профилактично. Според мен това е най-вероятно просто добавката да е дошла повече на количеството гориво и да хвърля повече сажда.
Та чуденката ми е дали:
1. ДПФ-ът си заминава? (като обратно налягане изглежда добре, регенерира си на 500 до 1000 км при смесено каране, ако карам само извънградско сигурно и на по-голям интервал ще регенерира)
2. Дали загубата на сигнал със сензорът на разпределителният вал (за които писах малко по-назад) може да води до кофти изгаряне. Него ще сменя тази събота.
3. На последните 90-тина литра сложих 1 флакон протек уж профилактично. Според мен това е най-вероятно просто добавката да е дошла повече на количеството гориво и да хвърля повече сажда.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:martop написа:dextuar написа:Колеги, след като преди 2 седмици смених спирачната течност с машина в сервиз, момчето, което ми я сменяше, спомена, че задните ми спирачни маркучи са се напукали и са за смяна. След смяната на течността педалът на спирачката стана доста по-мек и с леко по-дълъг ход. Онзи ден купих нови маркучи и решихме да ги сменим. Докато ги сменяхме обаче, част от металната тръбичка се отчупи, съответно част от новата спирачна течност изтече (около 200мл). Купихме нови тръбички и нова течност и вчера сглобихме колата. Сипахме изтеклата течност и чрез помпане изкарахме въздуха само на задните колела, чиито маркучи сменихме. Сега обаче педалът на спирачката стана супер твърд, буквално след няколко милиметра ход и хваща здраво. Отделно на светофар го усещам даже некомфортно твърд, не мога точно да определя колко, но със сигурност по-твърд от преди първата смяна на течност. Във всеки един етап на твърдост на педала, колата си спираше супер, с това проблем не съм имал, само чувствителността на педала е различна. Някой да даде съвети на какво може да се дължи това? Нормално ли е педалът да е доста твърд за модела?![]()
Здравей колега,
Чел съм за подобен на твоя проблем с твърд педал. Тук има подорбна информация за евентуалната причина и отстраняването й. Прочети всички мнения в темата. Ремонта изглежда евтин и лесен, аз лично бих опитал преди търся по-сериозна причина.
Кoлегата Gqbriel също беше споменал някъде за подобен проблем.
Поздрави!
Благодаря за линк-а колега, ще го прочета, но реално аз нямах проблем с твърдостта на педала. Преди 2 седмици преди за пръв път да сменя спирачната течност откакто колата е моя (2г), педалът си ми беше напълно нормален, по-тежък от на повечето коли, но нищо сериозно. След смяната на спирачната течност в сервиз на машина, педалът стана доста по-мек и с по-дълъг ход, преди колата реално да почва да спира. Понеже се счупи една от металните тръбички при смяната на спирачните маркучи, изтече около 200мл течност от задните спирачки и се наложи да обезвъздушим наново системата. Този път в домашни условия чрез помпане на спирачката. След тази наша интервенция, педалът стана чувствително по-твърд от преди смяната на маркучите и като че ли една идея по-твърд от първоначалното му състояние. Хардуерно единствената разлика са новите метални тръбички и новите задни спирачни маркучи. По-скоро искам да попитам по-запознатите - може ли педалът в момента да е по-твърд, защото сме обезвъздушили само задните спирачки? Weekend-а ще сменяме и предните маркучи и там ще повторим същата процедура и с тръбичките най-вероятно...
Toй педала трябва да е твърд на спирачките. По-добре твърд отколкото мекица.
- Mikenc
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 3.05.2016
- Пол: Мъж
- Кара: 330D E90
- Мечтае да кара: //M
Re: Бързи въпроси и отговори
.funkagenda написа:В духа на горния въпрос и аз да си отправя питанката.
Та, колеги. Как ви се струва разход от 1.2л Масло за 4000 хиляди км? Колата е 330д пре лци. С ремап правен в Маднес е и няма катализатор и дпф. Собственик съм от скоро на автомобила и като го взех, преди смяна на масло го покарах около 1000км. Маслото беше Мотул някакъв 5в30 и сякаш се държеше нормално. След това го смених с Mobile 1 ESP 5W30 и това, което ми прави впечатление е, че ако маслото е между мин и мах точно, колата го изяжда доста бързо. Ако я карам малко над мин (около 200мл над мин) го изхарчва за да отиде точно на мин за около 1000км. Като цяло си мисля, че ремапа не е направен много хубаво(макар, че на графиката от диното кривата на мощността е идентична като плавност спрямо преди ремапа), колата си попушва, и доста пъти пуши и на едно място. Цветът на пушека е сивкаво-прозрачен. В движение пушек няма, само като я срежа по-сериозно. На тоя етап, мисля да я покарам още 3-4к км с доливане, след което да пробвам някакво друго масло и да видя как ще е харча.
Евентуално, обаче, ако се мисли за ремонт, какви стъпки би трябвало да взема? Дали е турбината, дали гумички на клапани, компресия ли да меря? Колата като цяло е с нормален разход на гориво и си е стреличка, но масълцето бяга.
Със сигурност не е нормално ! Доста години карах със същото масло и ако е истинско нямада е от него, Аз съм със стария мотор 231к.с. с километраж над 270хлд. и мосло не пипа или от смяна до смяна е минимално и не го хващам, а сменям маслото на 18-20 хлд. Малко ми се струва, че си избързал с ремапа...
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Бързи въпроси и отговори
Таке е както казва колегата b00st. Твърд, но с прогресивно усещане. Натискаш малко спира, увеличаваш натиска и спира повече. Аз разбрах, че Декстъра натиска малко и спира като за шикан на Ф1
Може би сега е ОК, а преди с гадната течност са били зле спирачките...Да покара малко джигита и ще си проличи как е.

"Чемодан, вокзал, Москва"
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа:От 1 седмица насам забелязвам, че ауспухът ми леко чернее и като бръкна с пръст забелязвам тънък филм от сажди. Не е като без ДПФ, но не е и лъскав и чист както си беше в началото на месеца да речем когато бърках и не ми оставаше нищо по пръста.
Та чуденката ми е дали:
1. ДПФ-ът си заминава? (като обратно налягане изглежда добре, регенерира си на 500 до 1000 км при смесено каране, ако карам само извънградско сигурно и на по-голям интервал ще регенерира)
2. Дали загубата на сигнал със сензорът на разпределителният вал (за които писах малко по-назад) може да води до кофти изгаряне. Него ще сменя тази събота.
3. На последните 90-тина литра сложих 1 флакон протек уж профилактично. Според мен това е най-вероятно просто добавката да е дошла повече на количеството гориво и да хвърля повече сажда.
По-скоро може тъкмо да ти е минала регенерацията и да не си мил скоро колата - ако е имало малко лепкаво вътре очернява.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Това пропуснах да добавя, че първият път като го забелязах беше минала регенерация по време на пътуването и го измих хубаво ауспха. След това без да регенрира се получава описаният ефект да го черни. Не е много но се вижда и с око, че не чист ауспуха (не е и баш черен и в сажди като без ДПФ).
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани