На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Модератор: bum_bum
			48 мнения
			 • Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Знам, че темата е малко стара, но открих ето това:
https://www.youtube.com/watch?v=RNDAEYGqoY0
Какво мислите?
			
		https://www.youtube.com/watch?v=RNDAEYGqoY0
Какво мислите?
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Няма какво да мислим, тия хора не са чели по форумите че не става и о-о-о чудо направили я преди да прочетат ще не ставала и то взела че станала...  На тази която аз правих излезе един проблем, който си го имат и без да имат турбо. Имаше някаква загуба на антифриз и се оказа че тече от гарнитурата на главата. Не в цилиндър, а навън! Проверих дали не са се разхлабили болтовете на главата и два болта веднага превъртяха в блока. Последва сваляне на главата и ремонт на всички резби. Съветвам всеки който си сменя гарнитура на глава, няма значение с турбо без турбо, да направи резбите с пружинките за възстановяване на резби. Само че ако не може да намери от по-дългите, да поставя по два броя от късите в една резба.
  На тази която аз правих излезе един проблем, който си го имат и без да имат турбо. Имаше някаква загуба на антифриз и се оказа че тече от гарнитурата на главата. Не в цилиндър, а навън! Проверих дали не са се разхлабили болтовете на главата и два болта веднага превъртяха в блока. Последва сваляне на главата и ремонт на всички резби. Съветвам всеки който си сменя гарнитура на глава, няма значение с турбо без турбо, да направи резбите с пружинките за възстановяване на резби. Само че ако не може да намери от по-дългите, да поставя по два броя от късите в една резба.
			 На тази която аз правих излезе един проблем, който си го имат и без да имат турбо. Имаше някаква загуба на антифриз и се оказа че тече от гарнитурата на главата. Не в цилиндър, а навън! Проверих дали не са се разхлабили болтовете на главата и два болта веднага превъртяха в блока. Последва сваляне на главата и ремонт на всички резби. Съветвам всеки който си сменя гарнитура на глава, няма значение с турбо без турбо, да направи резбите с пружинките за възстановяване на резби. Само че ако не може да намери от по-дългите, да поставя по два броя от късите в една резба.
  На тази която аз правих излезе един проблем, който си го имат и без да имат турбо. Имаше някаква загуба на антифриз и се оказа че тече от гарнитурата на главата. Не в цилиндър, а навън! Проверих дали не са се разхлабили болтовете на главата и два болта веднага превъртяха в блока. Последва сваляне на главата и ремонт на всички резби. Съветвам всеки който си сменя гарнитура на глава, няма значение с турбо без турбо, да направи резбите с пружинките за възстановяване на резби. Само че ако не може да намери от по-дългите, да поставя по два броя от късите в една резба.е21 345 0-402м  12.18

		
- Todorovv
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 36
- Регистриран на: 22.06.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320i
- Мечтае да кара: M5
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Темата е стара, но пък е доста интересна. Автомобила към момента как се държи? създава ли някакви проблеми? имали видео/снимки на този проект.
			
		
			48 мнения
			 • Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 
