Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Ranchev
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 115
- Регистриран на: 16.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко с гуми !
- Мечтае да кара: постояно с пълен резервоар !
- Детайли за колата: Vw passat,
 Audi a3,
 Bmw e36,
 Bmw e60,
 Mitsubishi Evo X
 Everyday S204 C220 :(
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
c04 написа:Ranchev написа:На някои да му е известен този автомобил ?
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11486632467398570&slink=2ey0tr
Търся кола за моята жена и гледам голяма,автомат,дсц и да е с максимално малък мотор. За 2-ката знам че е гаден за 2,5 много хора са ми казвали че е гаден но реално трябва да е същия като 3,0ката м57 и много се чудя дали да заложа на сигурните 3000цц. Реално данъка и гражданската са с по 20лв разлика а разхода не знам дали ще има разлика даже.
Тези, които са ти казали, че 2,5 163 кончета е лош мотор хич повече не ги слушай...В никакъв случай не е по-лош от 3,0, то и 2-та са си М57.Разлика в разхода на гориво, хич да не е, трябва да има.А въпросната кола изглежда доста хубава и екстри доволно, само май е със спортно окачване, което нз - или + е за теб.
То тези тези приказки ги чух ужким от познат
 Които каза че негов приятел си продал 525д заради висок разход и си взел 530д и сега бил доволен.
 Които каза че негов приятел си продал 525д заради висок разход и си взел 530д и сега бил доволен.  Гледам че много ги разбирате а аз напоследък нямам никакво физическо време да чета за колата и направо ще си задам въпросите и ще обясня как се е стигнало до тях.
 Гледам че много ги разбирате а аз напоследък нямам никакво физическо време да чета за колата и направо ще си задам въпросите и ще обясня как се е стигнало до тях.  Колата е за приятелката ми и тя иска разбира се разни пежота 308 ,форд фиеста,рено лагуна и някакви такива подобия на кола които дори и не искам да виждам + е92 ама няма да я огрее за сега
 Колата е за приятелката ми и тя иска разбира се разни пежота 308 ,форд фиеста,рено лагуна и някакви такива подобия на кола които дори и не искам да виждам + е92 ама няма да я огрее за сега   . Убедил съм я на 95% за е39-ка като не може да предположите нали, основната екстра която търсим и желаем е (подгряване на седалките и прословутата печка на е39
  . Убедил съм я на 95% за е39-ка като не може да предположите нали, основната екстра която търсим и желаем е (подгряване на седалките и прословутата печка на е39  и донякъде возия и автомат) такива работи навигация М-волан М-пакет не я топлят буквално
 и донякъде возия и автомат) такива работи навигация М-волан М-пакет не я топлят буквално  и стигаме до въпрос номер 1
 и стигаме до въпрос номер 1 1. Как се разбира дали автомобила е оборудван с печка ?
 Така от дотук прочетеното от мен разбирам че първите бензинови е39-ки са снабдени с 4 степенен автоматик на General Motors или GM него го оставяме настрани след това идва 5 степенен автомат пак на GM като за превключване на скорост нагоре се бута лоста напред и за доуншифт се дърпа. През 2001 година това се променя ( като е доста по-удобно) като последния вариант е напред е доуншифт а дърпането води до ъпшифт и почваме да разглеждаме подробно скоростните кутии след тази промяна .
 Така от дотук прочетеното от мен разбирам че първите бензинови е39-ки са снабдени с 4 степенен автоматик на General Motors или GM него го оставяме настрани след това идва 5 степенен автомат пак на GM като за превключване на скорост нагоре се бута лоста напред и за доуншифт се дърпа. През 2001 година това се променя ( като е доста по-удобно) като последния вариант е напред е доуншифт а дърпането води до ъпшифт и почваме да разглеждаме подробно скоростните кутии след тази промяна . Според wikipedia това са всички моделите скоростни кутии (автомат)
5-speed GM 5L40-E (A5S360R)
5-speed GM 5L40-E (A5S390R
5-speed ZF 5HP19 (A5S325Z)
5-speed ZF 5HP24 (A5S440Z)
5-speed ZF 5HP30 (A5S560Z)
Според Realoem след 09/2002 има пак промяна на скоростната кутия и новата е с партНомер: 24007530443 и A5S 390R - ZO , което за мен е 2-рата кутия от горе посочените.
2. Има ли 530д 525д с ZF автоматична скоростна кутия и ако да разбира се кои и как се разпознават ( Предполагам че отговора ще е Не защото някъде четох че само бензините се предлагат с тези скорости но ми се вижда нелогично и реших да попитам)
3. Чел съм и знам че ZF са по-хубави от GM но реално никъде не съм прочел каква им е разликата толкова. В форума търсих и не видях някакви масови оплаквания тук там някои му тупкало,хлопало и придърпвало като повечето пъти се оказва дюзи или разбито нещо по окачването. Някои има ли оплаквания от GM и ако да какви? Може и на лично 3-ти въпрос . До колкото знам в София ги правят торк конвертора у-а така че каквото и да става с нея 1000+- някои лев ще я излекуват надявам се.
Ganchev__ написа:Така и така сме на тема 2.5д, да попитам какво е мнението ви за следните екземпляри:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 1712953676
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 8430910214
Миналата седмица ходих да гледам една Е39 3.0д 193кс, ръчка.Хареса ми много откъм вървене, но другите неща бяха зле на конкретния екземпляр.Какво да очаквам от 2.5д ?
Офф: Ходих да гледам и една уж много хубава е46-ца 2.0д м47 150кс.Е това колко е тясно и как не върви не е истина.Стори ми се по зле от е36-ца и в двете отношение
Колега погледни тази кола: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11487600466953131&slink=2exquq
Не съм я гледал на живо защото жената не иска ръчка колкото и да я карам
 а за убеждаване няма да се разкарвам до Варна но на снимките изглежда много добра или поне на мен много ми харесва
  а за убеждаване няма да се разкарвам до Варна но на снимките изглежда много добра или поне на мен много ми харесва- Bavarcho
- Пантерчо
- 
				  
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Всички комънрейл Е39 са с фабрична печка. Включва се автоматично под 3 градуса, може да се задава време кога да се включи или да се включва с дистанционно, ако го имаш и печката е отключена. 
Няма М57 с ЗФ кутия, с ГМ са всичките. Няма и такова нещо като Е39 с четири степенен автомат. Дизела са ГМ, бензина ЗФ. ГМ-а най-често е проблем при 30д 184к.с. но не е всяка втора 39ка дизел да със счупени или чупени някога скорости.
			Няма М57 с ЗФ кутия, с ГМ са всичките. Няма и такова нещо като Е39 с четири степенен автомат. Дизела са ГМ, бензина ЗФ. ГМ-а най-често е проблем при 30д 184к.с. но не е всяка втора 39ка дизел да със счупени или чупени някога скорости.

- c04
- Кръстникът
- 
				  
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
За автомата (само съм чувал),че при 530д е малко по вероятно да има проблеми заради повечето въртящ момент, но все пак като цяло кутиите са здрави.
Sent from my iPhone using Tapatalk
			
		Sent from my iPhone using Tapatalk
- Ranchev
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 115
- Регистриран на: 16.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко с гуми !
- Мечтае да кара: постояно с пълен резервоар !
- Детайли за колата: Vw passat,
 Audi a3,
 Bmw e36,
 Bmw e60,
 Mitsubishi Evo X
 Everyday S204 C220 :(
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Bavarcho написа:Всички комънрейл Е39 са с фабрична печка. Включва се автоматично под 3 градуса, може да се задава време кога да се включи или да се включва с дистанционно, ако го имаш и печката е отключена.
Няма М57 с ЗФ кутия, с ГМ са всичките. Няма и такова нещо като Е39 с четири степенен автомат. Дизела са ГМ, бензина ЗФ. ГМ-а най-често е проблем при 30д 184к.с. но не е всяка втора 39ка дизел да със счупени или чупени някога скорости.
Има има в ранните години
 :
 : http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=24_0625
А сигурен ли си в това че всички комънреили имат печка ?
- bigdady
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Ranchev написа:Bavarcho написа:Всички комънрейл Е39 са с фабрична печка. Включва се автоматично под 3 градуса, може да се задава време кога да се включи или да се включва с дистанционно, ако го имаш и печката е отключена.
Няма М57 с ЗФ кутия, с ГМ са всичките. Няма и такова нещо като Е39 с четири степенен автомат. Дизела са ГМ, бензина ЗФ. ГМ-а най-често е проблем при 30д 184к.с. но не е всяка втора 39ка дизел да със счупени или чупени някога скорости.
Има има в ранните години:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=24_0625
А сигурен ли си в това че всички комънреили имат печка ?
Всички имат да. Друг е въпроса дали им работят защото са малко проблемни. Намират се в левия подкалник. Като отвориш капака от дясно може да се види как отиват маркучи до печката. А мисля, че някъде в коша пишеше webasto.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Здравейте,
бих искал Вашето мнение относно тази обява:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2hasw6
Къде бихте ми препоръчали да закарам колата за пълен преглед?
Благодаря Ви предварително.
			
		бих искал Вашето мнение относно тази обява:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2hasw6
Къде бихте ми препоръчали да закарам колата за пълен преглед?
Благодаря Ви предварително.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
bay_ganyo написа:Здравейте,
бих искал Вашето мнение относно тази обява:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2hasw6
Къде бихте ми препоръчали да закарам колата за пълен преглед?
Благодаря Ви предварително.
По назад друг пита за нея, сигурно се продава от полвин година вече и никои не я иска.
- c04
- Кръстникът
- 
				  
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
bioz написа:bay_ganyo написа:Здравейте,
бих искал Вашето мнение относно тази обява:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2hasw6
Къде бихте ми препоръчали да закарам колата за пълен преглед?
Благодаря Ви предварително.
По назад друг пита за нея, сигурно се продава от полвин година вече и никои не я иска.
Тя и цената и падна, интересно защо...Все пак и на мен ми е интересна, ама трябва да я свали още цената.Ако някой я гледа да сподели какъв и е проблема.

- Peev_92
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 111
- Регистриран на: 4.11.2014
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B35 97'
- Мечтае да кара: BMW E38 Аlpina B12 6.0
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Задната ел. щора е счупена от 1та страна ( пластмасата е на 2 половини   
   ), пластмасите за управление на седалките са в ужасно, ужасно състояние, липсват някой от копчетата ( за лумбалната опора, ако не ме лъже паметта ) и има малко наченки на ръжда по калниците отвътре.
  ), пластмасите за управление на седалките са в ужасно, ужасно състояние, липсват някой от копчетата ( за лумбалната опора, ако не ме лъже паметта ) и има малко наченки на ръжда по калниците отвътре.
			 
   ), пластмасите за управление на седалките са в ужасно, ужасно състояние, липсват някой от копчетата ( за лумбалната опора, ако не ме лъже паметта ) и има малко наченки на ръжда по калниците отвътре.
  ), пластмасите за управление на седалките са в ужасно, ужасно състояние, липсват някой от копчетата ( за лумбалната опора, ако не ме лъже паметта ) и има малко наченки на ръжда по калниците отвътре.Не страст, а диагноза  
		
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Bavarcho написа:Всички комънрейл Е39 са с фабрична печка. Включва се автоматично под 3 градуса, може да се задава време кога да се включи или да се включва с дистанционно, ако го имаш и печката е отключена.
Да, наскоро един приятел обяви печката си за мъртва, защото на Маздата му печката се включвала преди това под 7 градуса (което иначе на мен ми звучи доста по-логично и правилно). И без да чете се беше залетял към ремонти и смени.

- Ranchev
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 115
- Регистриран на: 16.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко с гуми !
- Мечтае да кара: постояно с пълен резервоар !
- Детайли за колата: Vw passat,
 Audi a3,
 Bmw e36,
 Bmw e60,
 Mitsubishi Evo X
 Everyday S204 C220 :(
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Ходих да гледам колата това са снимките като цяло запазена лъскава , имаше заводски някаква музика с големи говорители отзад. Човека ни даде запалихме я няма никакъв проблем , вози ни автомата превключва добре но това което ме притеснява е че предните врати се затваряха малко трудно не запъваха ами все едно въздуха вътре нямаше от къде да излезе и правеше обратно налягане (  такова чувство имах ). Другото което се оказа че е в автокъща ама била кола на братовчед му
 такова чувство имах ). Другото което се оказа че е в автокъща ама била кола на братовчед му  а другото което стана е че капачето на пепелника падна при първото натискане и копчето за подгряване на задното стъкло ръбчето му (1мм) беше отчупено и на задна Дясна врата като се хванеш за дръжката отдолу на пръстите кожата е почнала да се отлепя като 1см накъде но е здрава и не изхабена
 а другото което стана е че капачето на пепелника падна при първото натискане и копчето за подгряване на задното стъкло ръбчето му (1мм) беше отчупено и на задна Дясна врата като се хванеш за дръжката отдолу на пръстите кожата е почнала да се отлепя като 1см накъде но е здрава и не изхабена  Предния капак малко странно ми седеше но колкото повече е39-ки гледам по нормално ми изглежда.
 Предния капак малко странно ми седеше но колкото повече е39-ки гледам по нормално ми изглежда.
			 такова чувство имах ). Другото което се оказа че е в автокъща ама била кола на братовчед му
 такова чувство имах ). Другото което се оказа че е в автокъща ама била кола на братовчед му  а другото което стана е че капачето на пепелника падна при първото натискане и копчето за подгряване на задното стъкло ръбчето му (1мм) беше отчупено и на задна Дясна врата като се хванеш за дръжката отдолу на пръстите кожата е почнала да се отлепя като 1см накъде но е здрава и не изхабена
 а другото което стана е че капачето на пепелника падна при първото натискане и копчето за подгряване на задното стъкло ръбчето му (1мм) беше отчупено и на задна Дясна врата като се хванеш за дръжката отдолу на пръстите кожата е почнала да се отлепя като 1см накъде но е здрава и не изхабена  Предния капак малко странно ми седеше но колкото повече е39-ки гледам по нормално ми изглежда.
 Предния капак малко странно ми седеше но колкото повече е39-ки гледам по нормално ми изглежда.Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
		- Ranchev
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 115
- Регистриран на: 16.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко с гуми !
- Мечтае да кара: постояно с пълен резервоар !
- Детайли за колата: Vw passat,
 Audi a3,
 Bmw e36,
 Bmw e60,
 Mitsubishi Evo X
 Everyday S204 C220 :(
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Това са останалите снимки. Да подчертая че ръждата е на задна лява врата а отлепената дръжка на задна дясна. Кляках и под колата отдолу нямаше видими ръжди само тръбите и гърнетата бяха леко нашарени но много повърхностно.
Това е справка за причинени ПТП-та за колата

А това е history на гражданската , колата не е сменяла номера си от какво е в бг ( малко вероятно и собственика си )

			Това е справка за причинени ПТП-та за колата

А това е history на гражданската , колата не е сменяла номера си от какво е в бг ( малко вероятно и собственика си )

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
		- dak
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Колега , вратите лесно се регулират . Най вероятно са направени така за да не скърцат !
			
		- bigdady
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Вратите на всички е39ки се затварят малко трудно точно заради това че са мн добре изолирани. Пробвай да отвориш прозореца и затвори вратата и ще видиш че по лесно се затваря.
			
		- Ranchev
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 115
- Регистриран на: 16.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко с гуми !
- Мечтае да кара: постояно с пълен резервоар !
- Детайли за колата: Vw passat,
 Audi a3,
 Bmw e36,
 Bmw e60,
 Mitsubishi Evo X
 Everyday S204 C220 :(
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
А проблема с ръждата нормален ли е ? Отстраним ли е ? 
Гледам сега една много лачена ама вече отивам на космически суми 
 
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11487688716403549&slink=2km9kn
			
		Гледам сега една много лачена ама вече отивам на космически суми
 
 http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11487688716403549&slink=2km9kn
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	



 
