e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на положение
Модератор: Технически модератори
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
айде малко с търсачката де
viewtopic.php?f=7&t=236287&p=2588487&hilit=датчик+задна#p2588487
viewtopic.php?f=7&t=236287&p=2588487&hilit=датчик+задна#p2588487
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
dan-dam написа:айде малко с търсачката де
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 487&hilit=датчик+задна#p2588487

Размених местата на инжекторите. Отново без да разбирам, инжектора на първи цилиндър изглеждаше по замърсен да кажем от другите. Утре ще я покарам още малко да видя дали има "наводнение" във втори и дали първи е изсъхнал.


Позабърсах ги внимателно.духнах два пъти за късмет и ги върнах обратно.
Не съм сигурен дали не усещам, някаква разлика в момента, сякаш тресенето при ускорението понамаля.
Говорих с змея, накара ми се да сменя свещите с хубави. В понеделник ще ги сменям. Ще сменя гарнитурите, а инжектрите ще мина на ултразвук, че колегата с уреда за компресия има и ваничка и квото стане, че за вас не знам ама, аз вече се изнервям.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Туй щях да ти кажа и аз като ги показа . Хвърляй ги тез свещи , само нормални с един полюс . Дензо или НЖК , това са свещите за тоз мотор .
Според мен , по картинките и описанието ...само на първи цилиндър имаш нормална искра . Затова и не ти се получава диатностиката с размяната . Всички други 5 свещи са опушени което значи проблем или със свещите или със смеси или нещо друго
Според мен , по картинките и описанието ...само на първи цилиндър имаш нормална искра . Затова и не ти се получава диатностиката с размяната . Всички други 5 свещи са опушени което значи проблем или със свещите или със смеси или нещо друго

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
В момента съм с нжк бкр6, които ги дават оригинално.
Ps. Искаш да кажеш че съм с двуполюсни. Разбрах. Да ще взема по препоръките на змея да видим.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Ps. Искаш да кажеш че съм с двуполюсни. Разбрах. Да ще взема по препоръките на змея да видим.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Бриск, налЕ ?




Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
leTransporteur написа:В момента съм с нжк бкр6, които ги дават оригинално.
Ps. Искаш да кажеш че съм с двуполюсни. Разбрах. Да ще взема по препоръките на змея да видим.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Да не са многополюсни имам предвид . Иридиеви на дензо или нжк .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Всички пътища водят към НАДИН 

- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
ивчо написа:Бриск, налЕ ?![]()
![]()


sixstraight написа:http://dox.bg/files/dw?a=97792ccc72
http://dox.bg/files/dw?a=e84e26a405
колега, тия работи закакво ги пращаш? тука гледам всичко има написано, искаш да ми решиш всички проблеми набърже и да затворя темата

Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Правих си навремето за мойта кола гледам че обичаш да ровиш и замерваш та може да са ти от полза а темата не я затваряй че ще замре подфорума няма къде да си обменяме опит
Всички пътища водят към НАДИН 

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
ивчо написа:Бриск, налЕ ?![]()
![]()
Не , бош от потъналия кораб по 3.20 парчето дет изкарва две седмици.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
2,70 са ма 

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
бъзикате се вие, ама си сменям свещи на кило. никаква промяна с бриска, еднакво както с нжк-то, така и с бош-а. (имам 3 комплетка свещи за още 100 000км
)
т.е свещи 1000% не са.
Първи цилиндър продължава да е "мокър", втори продължава да е сух. т.е дюзата на първи, която размених със втори, не пикае и не го мокри. не са дюзи поне според мен на 99%.
Един приятел според мен, много адекватно каза, че ако е бенизн, няма да седи мокър цилидъра, а ще изсъхне. Според него това е масло. Предвид теча на масло, които държа да отбележа днес НЯМАШЕ ЛОКВА под колата ...... ?!?@?№$@??? подозирам, че е от гарнитурата. Не знам колко ми е вярно подозрението, но това е следващото нещо, което ще сменям!
На път съм скоро да се предам и да остава колата на майстор, (някой колега беше посъветевал Ясен, ако не се лъжа. Приятеля, за който споменах по-горе също има адекватен майстор и като знам, че е по-голям педант от мене, съм склонен да му вярвам)
Последното нещо и то това, което най-силно се съмнявам, че е е датчика на коляновия вал. Както бях казал, четох темата на едно момче в чужд форум, със същите болежки, който е извървял същия път по който се движа и аз в търсенето на проблема, докато накрая се оказва въпросния датчик. Предвид и нехрамочниното тресене, с малко въображение си представям точно нещо такова.


т.е свещи 1000% не са.
Първи цилиндър продължава да е "мокър", втори продължава да е сух. т.е дюзата на първи, която размених със втори, не пикае и не го мокри. не са дюзи поне според мен на 99%.
Един приятел според мен, много адекватно каза, че ако е бенизн, няма да седи мокър цилидъра, а ще изсъхне. Според него това е масло. Предвид теча на масло, които държа да отбележа днес НЯМАШЕ ЛОКВА под колата ...... ?!?@?№$@??? подозирам, че е от гарнитурата. Не знам колко ми е вярно подозрението, но това е следващото нещо, което ще сменям!
На път съм скоро да се предам и да остава колата на майстор, (някой колега беше посъветевал Ясен, ако не се лъжа. Приятеля, за който споменах по-горе също има адекватен майстор и като знам, че е по-голям педант от мене, съм склонен да му вярвам)
Последното нещо и то това, което най-силно се съмнявам, че е е датчика на коляновия вал. Както бях казал, четох темата на едно момче в чужд форум, със същите болежки, който е извървял същия път по който се движа и аз в търсенето на проблема, докато накрая се оказва въпросния датчик. Предвид и нехрамочниното тресене, с малко въображение си представям точно нещо такова.
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Ето и пресни обнадеждаващи новини. Бях при колега пр форума на диагностика. Естествено никакви грешки, дебитомера показваше леки отклонения,НО намерихме проблема с ръчна активация на инжекторите 1х1. Инежктора на прослувутия 1ви цилиндър не работи. И след като миналата седмица ги разменях, остава проблема да е в управлението т.е компютъра (както някои от вас вече казахте и предположихте). Свалихме го и на 32 и 31 пин има е такива цветове, което предположихме че е проблема:

Самият компютър е това:

Някой има ли такъв под ръка за тест?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Самият компютър е това:

Някой има ли такъв под ръка за тест?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Тия двата пина 60 и 62 са за данни и ABS , 61 не се ползва . Едва ли е от там но пробата с друго ЕКУ не е излишна понеже ще елиминира вероятен проблем . Какво значи не работи 1 инжектор ? Съпротивление мерихте ли ? На 33 пин е този инжектор , можеш да го пробваш за кратко на променливо напрежение 10-12 волта дали изобщо реагира . На 31 и 32 са втори и трети , на снимката не са тези пинове до колкото виждам .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Задължителна проба с друг. Навремето и аз патих така с цилиндър. Голяма врътня падна докато не смених компа накрая.
Имам такъв, на мен не ми е нужен - с друг бош номер съм. Ако не намериш от колега в Сф, пиши на ЛС и ти го пращам.
Имам такъв, на мен не ми е нужен - с друг бош номер съм. Ако не намериш от колега в Сф, пиши на ЛС и ти го пращам.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани