Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
(h)aman написа:Това за колко си ги взел си е твоя работа, въпросът е дали са еднакви или не, а те са.
От личен опит мога да кажа, че смених два бер с изтъркан надпис за година - сложих ОЕМ и вече е въввтората си година без драми.
Недейте да си мислите ,че винаги са еднакви нещата - примери за еднакви неща наистина има, но и обратното важи.
В производствения цикъл на изтърканите винаги може да се изпозва само външния калъп, за да е по-евтино (изтрива се само логото), а вътре да е различно.
Същото е с ремъците - ОЕМ са континентал, има и афтърмаркет континентал; слагаш ги един до друг и виждаш ,че всъщност има разлика.
Re: Бързи въпроси и отговори
Пак ще питам, някой да е слагал М пружини на нормални амортесьори?
Интересува ме усещане и поведение, за ставане ще станат.
Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk
Интересува ме усещане и поведение, за ставане ще станат.
Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Taruno написа:(h)aman написа:Това за колко си ги взел си е твоя работа, въпросът е дали са еднакви или не, а те са.
От личен опит мога да кажа, че смених два бер с изтъркан надпис за година - сложих ОЕМ и вече е въввтората си година без драми.
Недейте да си мислите ,че винаги са еднакви нещата - примери за еднакви неща наистина има, но и обратното важи.
В производствения цикъл на изтърканите винаги може да се изпозва само външния калъп, за да е по-евтино (изтрива се само логото), а вътре да е различно.
Същото е с ремъците - ОЕМ са континентал, има и афтърмаркет континентал; слагаш ги един до друг и виждаш ,че всъщност има разлика.
То в този термостат има материали за жълти стотинки, не знам колко повече може да се спести и от какво ..

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
Възможно е.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори

Между другото струва ми се, че терминът "ОЕМ" който използваме не е много правилен чисто като употреба. Идва от "Original equipment manufacturer".
Тоест OEM би трябвало да са точно фирми като Behr, LuK, Continental, които произвеждат авточасти за крайните продукти (т.е. автомобилите) на дадена марка.
Aftermarket би трябвало да се водят заместителите (напр. термостат Swag).
Това чисто за протокола. Понеже не знам в коя графа попадат т.нар. оригинални консумативи, които са ОЕМ с щампа БМВ (и които в някои случаи се различават по качество от другите ОЕМ)

Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа::OT:
Между другото струва ми се, че терминът "ОЕМ" който използваме не е много правилен чисто като употреба. Идва от "Original equipment manufacturer".
Тоест OEM би трябвало да са точно фирми като Behr, LuK, Continental, които произвеждат авточасти за крайните продукти (т.е. автомобилите) на дадена марка.
Aftermarket би трябвало да се водят заместителите (напр. термостат Swag).
Това чисто за протокола. Понеже не знам в коя графа попадат т.нар. оригинални консумативи, които са ОЕМ с щампа БМВ (и които в някои случаи се различават по качество от другите ОЕМ)
Не е така. Оригиналните части се водят БМВ, затова под ОЕМ се има впредвид брандирани с логото на БМВ части. Това, че не ги проидвеждат те е отделен въпрос. Всичко без лого БМВ е афтърмаркет.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Частите се категоризират на такива за първоначално вграждане (оригинални, OE), които ще си купиш от дилърството, с щампата на БМВ, и според мен ОЕМ е всяка част, която е от производителя за първоначално вграждане, но не е с щампата на БМВ и се предлага същата.
Последна промяна b00st на 15 Мар 2017, 14:54, променена общо 1 път
- tintirimintiri
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 22.04.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: M57, N52, S65
Re: Бързи въпроси и отговори
motofan написа:Пак ще питам, някой да е слагал М пружини на нормални амортесьори?
Интересува ме усещане и поведение, за ставане ще станат.
Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk
Аз сложих, неравностите почнаха да се усещат много повече, но и по завои не се накланя, което много ме дразнеше.
Сега вече съм поръчал и амортисьори и ударните тампони за SA226.
Аз имам друг въпрос, всички 6 цил. мотори с едни и същи стабилизиращи щанги ли са ?
Re: Бързи въпроси и отговори
Разгеле един отговор, на мен не ми е проблем коНфорта, просто искам да скрия растоянието между калника и гумата. 
Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk

Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk
- sacrament
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 17.12.2016
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е90 320д
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги днес застанах на голям наклон нагорнище и забелязах, че автомата ми на Д върви назад с милиметри. Нормално ли е това или нещо започва да се скапва кутията. Не тръгва назад рязко, просто малко по малко върви назад.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
sacrament написа:Колеги днес застанах на голям наклон нагорнище и забелязах, че автомата ми на Д върви назад с милиметри. Нормално ли е това или нещо започва да се скапва кутията. Не тръгва назад рязко, просто малко по малко върви назад.
Мисля,че имахме асистент за потегляне и не трябва да мръдне или така беше на Х-а...при мен няма значение от наклона и настилката,дори на лед съм пробвал - не мърда и милиметър назад..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Бързи въпроси и отговори
sacrament написа:Колеги днес застанах на голям наклон нагорнище и забелязах, че автомата ми на Д върви назад с милиметри. Нормално ли е това или нещо започва да се скапва кутията. Не тръгва назад рязко, просто малко по малко върви назад.
нищо и няма. на много голям баир и при мен е така. на нормален баир си стои и не мърда...
"Чемодан, вокзал, Москва"
- sacrament
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 17.12.2016
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е90 320д
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:sacrament написа:Колеги днес застанах на голям наклон нагорнище и забелязах, че автомата ми на Д върви назад с милиметри. Нормално ли е това или нещо започва да се скапва кутията. Не тръгва назад рязко, просто малко по малко върви назад.
Мисля,че имахме асистент за потегляне и не трябва да мръдне или така беше на Х-а...при мен няма значение от наклона и настилката,дори на лед съм пробвал - не мърда и милиметър назад..
Ужас това значи ли че кутията си заминава. Супер малко мърдаше назад едвам го долавяш с око, но мърдаше. Само дано не излезне нещо сериозно за джоба... Под сериозно над 2к.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани