Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2714
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
b00st написа:.....
Може, но аз съм от онова поколение, което се учеше да кара миналия век на 6 цил. е21 и много мразя някой да ми бара нещо по колата докато карам.
Съмнявам се ДСЦ да има повече ум от загубил разума си водач.
Бях изключително щастлив, когато изхвърлих ДСЦ/АСЦ-то от е46-та, но за млад шофьор може да помага, не споря.
- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
koskon написа:http://m.mobile.bg/details/11485875123000452
Тази не е 2002 г. и не е 330,и няма гражданска от 2 год


koskon написа:http://m.mobile.bg/details/11482865652428555 (има си и екстри, пък и изглежда доста запазена)
Нещо си се заблудил, тази кола няма екстри, ама никакви. Има китайски брони, огледала и парктроник, гадни стелки и радио, като цяло освен цвета не виждам, какво може да ти хване окото



- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Lenco написа:b00st написа:.....
Може, но аз съм от онова поколение, което се учеше да кара миналия век на 6 цил. е21 и много мразя някой да ми бара нещо по колата докато карам.
Съмнявам се ДСЦ да има повече ум от загубил разума си водач.
Бях изключително щастлив, когато изхвърлих ДСЦ/АСЦ-то от е46-та, но за млад шофьор може да помага, не споря.
Така е, опита е важен, но ти имаш 1 педал за спирачката на всички 4 колела, докато системата може да задейства на всяко едно от 4-те колела по отделно, почти моментално


- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
И аз съм се потил на 140, аква-планинг в завой на магистралата.. Направо ми прескочи сърцето.. Инстинктивно коригирах волана, спирачка не пипнах, но колата определено се намеси много адекватно (DTC-то на старата е90-ка).. Бях на темпомат преди това, и глупаво не съобразих наклоните и че всичко се излива в моето платно..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
след 13 години с BMW-та... някой друг километър на писта и бая километри на дрифт през зимата (и не само) мога да кажа, че DSC-то е втората най-хубава и важна екстра след ABS-а
end of story
end of story
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- govedarov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320i а вече и 320d с пакет ;)
- Мечтае да кара: M3
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
към колегата дето питаше
http://m.mobile.bg/details/11482865652428555
Тая я гледах , за нищо не става. На снимки едно , на живо съвсем различно.

http://m.mobile.bg/details/11482865652428555
Тая я гледах , за нищо не става. На снимки едно , на живо съвсем различно.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
stormrider написа:Само да си знаеш, че влизаш в плаващи пясъци. Може да потънеш до кръста,може и целия. Дизелът втора употреба е торба с кобри. Познат си взе 320 дизел за 6500. Дотук е на 10 500 и още не я е вкарал в пътя.
Ако спиш при огледа или бъкел не разбираш е възможно да потънеш. Иначе няма нищо страшно. На така стара кола като е46, е лесно да и се хванат кусурите с един елементарен оглед и няколко километра тест драйв.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Нещо за тези:
28-ци:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29ffhr
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29ffhr
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29ffhr
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29ffhr
30-ки:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29flqu
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29flqu
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29flqu
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29flqu
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29flqu
Как се движат към момента цените на нормална 28-ца и 30-ка? Не изпъната, лачена, "много поддържана", "качваш се и караш" и т.н.
28-ци:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29ffhr
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29ffhr
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29ffhr
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29ffhr
30-ки:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29flqu
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29flqu
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29flqu
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29flqu
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29flqu
Как се движат към момента цените на нормална 28-ца и 30-ка? Не изпъната, лачена, "много поддържана", "качваш се и караш" и т.н.

- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
^^ на мен това ми харесва горе долу на снимките: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29ffhr
аз при покупка на такава кола бих очаквал директно да има да се правят тези неща - тропане отзад, смяна на масло филтри и евентуално ролки и ремъци, нови гуми и евентуално поне накладки. Охладителната система ако не е подмладявана си е бомба с неизвестен закъснител, а пък ти няма как да знаеш дали е сменявано нещо.
Това е разбира се в случай, че няма проблеми по окачването, vacuum leaks и проблемни датчици. Хубавото е, че тия неща (без тропането) са лесни за смяна и можеш и сам да си ги смениш или с някой приятел дето е малко по-така и да спестиш от работа, та с една хилядарка да и вдъхнеш няколко години безпроблемно шофиране
рядко се вижда нов внос с оригиналните стелки на BMW
до другия колега дето пита за първа кола (имайки предвид, че сигурно е ученик все още), аз за 8-10к бих си взел възможно най-новата кола - нещо малко 1.0 - 1.4 и да си разцъквам из града. 15+ годишен дизел вероятно е музика за ушите на майсторите
освен това (мое мнение) е46 е отвратителна кола за градско каране.
аз при покупка на такава кола бих очаквал директно да има да се правят тези неща - тропане отзад, смяна на масло филтри и евентуално ролки и ремъци, нови гуми и евентуално поне накладки. Охладителната система ако не е подмладявана си е бомба с неизвестен закъснител, а пък ти няма как да знаеш дали е сменявано нещо.
Това е разбира се в случай, че няма проблеми по окачването, vacuum leaks и проблемни датчици. Хубавото е, че тия неща (без тропането) са лесни за смяна и можеш и сам да си ги смениш или с някой приятел дето е малко по-така и да спестиш от работа, та с една хилядарка да и вдъхнеш няколко години безпроблемно шофиране

рядко се вижда нов внос с оригиналните стелки на BMW

до другия колега дето пита за първа кола (имайки предвид, че сигурно е ученик все още), аз за 8-10к бих си взел възможно най-новата кола - нещо малко 1.0 - 1.4 и да си разцъквам из града. 15+ годишен дизел вероятно е музика за ушите на майсторите


Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Добре, а тогава какво мислите за бензиновите е46-ци? Поддръжката сигурно е по-евтина но ми е интересно градско в София колко би дала разход? И последно къде бихте ме посъвтвали за сервиз, където да й видят окачването и да й сложат компютър? Благодаря. Иначе просто искам БМВ, не за да съм поредния гъзАр ами просто това ми е кола-мечта от дете и няма как да се откажа. 

- Oblivion
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 20.05.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Yamaha R1
- Мечтае да кара: E38 740IL
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
koskon написа:Добре, а тогава какво мислите за бензиновите е46-ци? Поддръжката сигурно е по-евтина но ми е интересно градско в София колко би дала разход? И последно къде бихте ме посъвтвали за сервиз, където да й видят окачването и да й сложат компютър? Благодаря. Иначе просто искам БМВ, не за да съм поредния гъзАр ами просто това ми е кола-мечта от дете и няма как да се откажа.
За 10 бона си взимаш една прилична 330i (не взимай преди 2002) разхода е 13-18 зависи от десния крак. Заделяш едни 1000-1500 лева обслужваш охладителната система филтри , масла , нещо по окачването и перкаш на воля.
Това е най-добрия вариант откъм екстри/вървеж и пари/качество за което получаваш. Пък след като я покараш малко и си я стегнал в последствие слагаш един хубав ГИ и заспа.
Поддръжката е по-евтина и издръжливостта е по голяма + километрите са по-малко от всеки дизел в категорията си на същата цена. Само разхода е по-така но ГИ-то го оправя перфектно.
Проверката трябва да бъде при човек които разбира от тези коли или в сервизи като Madness , официални представители и тем подобни.
Няма само да бързаш да се хвърляш на първата кола която видиш и хубаво ги преглеждай, че има много гробници дори скъпи.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Ти къде го прати на 330 за 1-во БМВ...
Може и банално да звуча, ама 330и не е баш кола за току що взел книжка поради ред причини: 1-во не се знае дали ще може да го издържа/поддържа и 2-ро ще вземе да се утепе някъде ако си повярва... и други такива
Може и банално да звуча, ама 330и не е баш кола за току що взел книжка поради ред причини: 1-во не се знае дали ще може да го издържа/поддържа и 2-ро ще вземе да се утепе някъде ако си повярва... и други такива

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
madafaka_donkele написа:Нещо за тези:
28-ци:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29ffhr
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29ffhr
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29ffhr
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29ffhr
30-ки:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29flqu
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29flqu
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29flqu
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29flqu
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=29flqu
Как се движат към момента цените на нормална 28-ца и 30-ка? Не изпъната, лачена, "много поддържана", "качваш се и караш" и т.н.
Разсъждения на глас:
От 28-ците по снимки и описание 2рата. Има разни неща сменени, че не е на 102 ясно. Ще има забележки, но без тези (грозни според мен) джанти за 5к може да се отнесе.
ОТ 30-ките пак по снимки и описание кармазъто. И без това цената скача с 2к от 28-ците 8к не е фрапантно. Регистрирана, най привлекателн външен и вътрешен вид (макар без снимка на таблото). И може би е на някое момче от Стара Загора, което ѝ се е радвало , без да ѝ е*е душата (предположение).
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Нищо не ти пречи с 316i да си повярваш, това са разни предразсъдъци дето не важат за 20г коли.
Колкото по-голям мотор, толкова по-често има по-богато оборудване.
За поддръжката... Едно 4цил е46 с "новия мотор" може да му пробие джоба без проблем... Нищо че е за бюджетно ориентирани) сарказъм).
А разхода на 330ката ако го плаши... Няма лошо, винаги може да си сложи газ, да си купи дизел на 800к км или да НЕ си купи БМВ ако първо мисли за разхода, а после за каквото и да е друго.
Бонуси с голям 6так
-адски мазно работи, не тресе, не трака, не лашка, брутален празен ход (все едно не е запален)
-супер линейно върви
-звучи отлично и фабрично, и ако решиш да хвърлиш някав лев генерация
Ама тия неща, ако е ок колата...
Ако не е ок, и е била при някой мърльо с 5лв в джоба... почваш да четеш теми в форума, става ти лошо, дните до заплата НЕ намалят... И вече знаеш вместо преди, след като си купил колата какво е - виещ диференциал, пукащи полуоски, кофти сходимостта отпред/отзад, ремонт на ДИСА, ремонт на алтернатора, ремонт на стартера, мисфайър на цилиндри, дебитомера и разкачен и закачен все тая... нов , смяна гумичките на главата, смяна на сегменти на буталата, смяна на маслени сепратор(картерната вентилация), смяна на дисковете (тресат), оглед на купето дали е скъсано, кутията ми хърка (успех за тънка цена за бензинова голяма кутия), торка ми е за смяна (автомат брат), фаровете са ми жълти (после стават хубави ма пак не светят щото рефлектора (даже зад лупите е зле), климата не духа, пръсна ми казанчето на антифриза, що колата ми излиза десен волан по VIN .
Как да избегнеш тоя ферман горе (има и още ма да не избягаш), ПРОЧЕТИ важните теми за е46... ВСИЧКИТЕ.
Щото и ти и някой авер да гледате... Гледа се като знаеш какво виждаш, щото всеки вижда, до толкова до колкото разбира. Успех
Колкото по-голям мотор, толкова по-често има по-богато оборудване.
За поддръжката... Едно 4цил е46 с "новия мотор" може да му пробие джоба без проблем... Нищо че е за бюджетно ориентирани) сарказъм).
А разхода на 330ката ако го плаши... Няма лошо, винаги може да си сложи газ, да си купи дизел на 800к км или да НЕ си купи БМВ ако първо мисли за разхода, а после за каквото и да е друго.
Бонуси с голям 6так
-адски мазно работи, не тресе, не трака, не лашка, брутален празен ход (все едно не е запален)
-супер линейно върви
-звучи отлично и фабрично, и ако решиш да хвърлиш някав лев генерация
Ама тия неща, ако е ок колата...
Ако не е ок, и е била при някой мърльо с 5лв в джоба... почваш да четеш теми в форума, става ти лошо, дните до заплата НЕ намалят... И вече знаеш вместо преди, след като си купил колата какво е - виещ диференциал, пукащи полуоски, кофти сходимостта отпред/отзад, ремонт на ДИСА, ремонт на алтернатора, ремонт на стартера, мисфайър на цилиндри, дебитомера и разкачен и закачен все тая... нов , смяна гумичките на главата, смяна на сегменти на буталата, смяна на маслени сепратор(картерната вентилация), смяна на дисковете (тресат), оглед на купето дали е скъсано, кутията ми хърка (успех за тънка цена за бензинова голяма кутия), торка ми е за смяна (автомат брат), фаровете са ми жълти (после стават хубави ма пак не светят щото рефлектора (даже зад лупите е зле), климата не духа, пръсна ми казанчето на антифриза, що колата ми излиза десен волан по VIN .
Как да избегнеш тоя ферман горе (има и още ма да не избягаш), ПРОЧЕТИ важните теми за е46... ВСИЧКИТЕ.
Щото и ти и някой авер да гледате... Гледа се като знаеш какво виждаш, щото всеки вижда, до толкова до колкото разбира. Успех
Последна промяна host на 15 Мар 2017, 10:29, променена общо 5 пъти
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
За първо БМВ взимай 318Ci с М43 мотора 118кс. Разхода му не е голям и поддръжката е евтина, не къса задния мост, върви прилично, а купето е красиво.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани