Ами... не знам откъде да започна
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- davidoff_ss
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: Düsseldorf
- Пол: Мъж
- Кара: 523i Steptronic 1998
- Мечтае да кара: BMW E24
Ами... не знам откъде да започна
Проблемите ми започнаха,когато реших да помогна на един непознат....
Та съм на един паркинг и един ме пита,дали мога да му подам ток.
Викам му,че нямам кабели...а и той нямал...ха така..кво ще праим сега?
Ако съм имал време,той да свали акумулатора и да го закачи на неговата кола >>АУДИ А4 ли беше незнам,абе неква грозотия<< и да запали....
Отворих багажника,а той ми казва да го свали сам,та да не съм се цапал....ОКЕЙ ...
Речено/сторено....
Запалихме аудито и така той реши да закачи обратно акумулатора на моята кола...Казах му,че по добре е аз да го направя,да не стане някоя грешка,но той настоя.....Сложи клемите и посегна към ОНАЗИ ПЛАСТИНА,дето стои над акумулатора<<незнам как се казва и за какво служи>>Та станах много подробен......иии точно си помислих,дали може сега с тази ламирина или каквото е там,да докосне +++++ ииии стана бум,толкова голяма искра не бях виждал.....
Сърцето ми се сви....Той ми говореше нещо,но аз не го чувах.Запалих колата иииии всичко беше наред......Момчето искаше да почерпи нещо,но аз исках само да се разкара.....<<такава е истината>>>.
Прибрах се и на следващия ден паля колата и гледам ,че чертичките<<зелените,които показват маслото>> показва само една залена.....след няколко дена тръгвам от Дюселдорф до Оснабрюк<<около 180км>> и спирам на една бензиностанция малко преди целта, т.е. карал съм около 130 км...
По малка нужда и хоп в колата, въртя ключа,неще да пали,няма сила да завърти, а датчиците на таблото едвам примигват.......е викам си все някой ще подаде ток<<<<ден преди това бях намерил кабели в мазата и ги сложих в багажника>>>помолих един човек той каза ОК и закачих кабелаците ....Неговата кола работеше на празен ход, подаваше също и малко газ,качих се на моята,въртя ъъъъъ,неще и неще.....Каза ми,че можели кабелите ми да не са в ред, да сме ползвали неговите......
Същия уй....Обадих се на приятеля от Оснабрюк да дойде и да измислим нещо,той ми даде съвет да откача акумулатора за известно време и пак да го закача....Така и направих,изпуших една цигара ,закачих батерията и чудо,запали от раз.След като се върнах отидох да ми погледнат акумулатора и динамото,оказа се ,че всичко е наред.Един ден пуша си в колата и ми хрумна да направя тест
номер 2 и гледам всички зелени чертички на таблото се върнаха<<за маслото>>.Понеже няколко пъти ми се случи да не запали колата,жената ми вика да взема да си направя ADAC<<пътна помощ>>,че сме с малко дете.На старата ми кола радиото се включваше,когато ключа е на позиция 1, така и трябва,но сегашната ми кола не е така<<<явно някой нещо е магарил>>>.......радиото и мида се включват на позиция 2 и за около 10тина минути като слушам музика,колата няма сила да завърти и не пали..... А уж 2 пъти ходих да ми замерят акумулатора и динамото и казват,че е ОК....... А и единият ми габарит не светеше,мислих,че е изгоряла крушката,ама не.... офффф.Чакам жена ми да излезе от доктор и стоях си в колата и си викам айде да я изгася и да послушам радио<<<от доста време колата не ми въртеше номера и всичко си беше наред>>> и хоп жената се качи в колата въртя и уй,хайде звъня на пътна помощ,дойде след около 30 мин подаде ми ток и всичко е наред,дори и габарита ми светна,а аз си мислих,че е крушка........Стига толкова съм разказвал,че стана роман.....Ако някой има представа за какво става въпрос........................
Та съм на един паркинг и един ме пита,дали мога да му подам ток.
Викам му,че нямам кабели...а и той нямал...ха така..кво ще праим сега?
Ако съм имал време,той да свали акумулатора и да го закачи на неговата кола >>АУДИ А4 ли беше незнам,абе неква грозотия<< и да запали....
Отворих багажника,а той ми казва да го свали сам,та да не съм се цапал....ОКЕЙ ...
Речено/сторено....
Запалихме аудито и така той реши да закачи обратно акумулатора на моята кола...Казах му,че по добре е аз да го направя,да не стане някоя грешка,но той настоя.....Сложи клемите и посегна към ОНАЗИ ПЛАСТИНА,дето стои над акумулатора<<незнам как се казва и за какво служи>>Та станах много подробен......иии точно си помислих,дали може сега с тази ламирина или каквото е там,да докосне +++++ ииии стана бум,толкова голяма искра не бях виждал.....
Сърцето ми се сви....Той ми говореше нещо,но аз не го чувах.Запалих колата иииии всичко беше наред......Момчето искаше да почерпи нещо,но аз исках само да се разкара.....<<такава е истината>>>.
Прибрах се и на следващия ден паля колата и гледам ,че чертичките<<зелените,които показват маслото>> показва само една залена.....след няколко дена тръгвам от Дюселдорф до Оснабрюк<<около 180км>> и спирам на една бензиностанция малко преди целта, т.е. карал съм около 130 км...
По малка нужда и хоп в колата, въртя ключа,неще да пали,няма сила да завърти, а датчиците на таблото едвам примигват.......е викам си все някой ще подаде ток<<<<ден преди това бях намерил кабели в мазата и ги сложих в багажника>>>помолих един човек той каза ОК и закачих кабелаците ....Неговата кола работеше на празен ход, подаваше също и малко газ,качих се на моята,въртя ъъъъъ,неще и неще.....Каза ми,че можели кабелите ми да не са в ред, да сме ползвали неговите......
Същия уй....Обадих се на приятеля от Оснабрюк да дойде и да измислим нещо,той ми даде съвет да откача акумулатора за известно време и пак да го закача....Така и направих,изпуших една цигара ,закачих батерията и чудо,запали от раз.След като се върнах отидох да ми погледнат акумулатора и динамото,оказа се ,че всичко е наред.Един ден пуша си в колата и ми хрумна да направя тест
номер 2 и гледам всички зелени чертички на таблото се върнаха<<за маслото>>.Понеже няколко пъти ми се случи да не запали колата,жената ми вика да взема да си направя ADAC<<пътна помощ>>,че сме с малко дете.На старата ми кола радиото се включваше,когато ключа е на позиция 1, така и трябва,но сегашната ми кола не е така<<<явно някой нещо е магарил>>>.......радиото и мида се включват на позиция 2 и за около 10тина минути като слушам музика,колата няма сила да завърти и не пали..... А уж 2 пъти ходих да ми замерят акумулатора и динамото и казват,че е ОК....... А и единият ми габарит не светеше,мислих,че е изгоряла крушката,ама не.... офффф.Чакам жена ми да излезе от доктор и стоях си в колата и си викам айде да я изгася и да послушам радио<<<от доста време колата не ми въртеше номера и всичко си беше наред>>> и хоп жената се качи в колата въртя и уй,хайде звъня на пътна помощ,дойде след около 30 мин подаде ми ток и всичко е наред,дори и габарита ми светна,а аз си мислих,че е крушка........Стига толкова съм разказвал,че стана роман.....Ако някой има представа за какво става въпрос........................
Последна промяна davidoff_ss на 13 Мар 2017, 0:59, променена общо 1 път
The Show Must Go On
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Ами... не знам откъде да започна
При такова късо съединение съм убеден, че акумулатора "не е същия" вече, колкото и който и да го мери
Вероятно някоя връзка между клетките се е предала и създава значително вътрешно съпротивление при натоварване със стартер...
Вземи от познат назаем читав акумулатор и пробвай с него.

Вземи от познат назаем читав акумулатор и пробвай с него.
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- davidoff_ss
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: Düsseldorf
- Пол: Мъж
- Кара: 523i Steptronic 1998
- Мечтае да кара: BMW E24
Re: Ами... не знам откъде да започна
Благодаря за отговора колега,само се питам,дали когато стана това късо не се е отразило на компютъра/екюто или там както се казва,и следователно да стават аномалиите,които се случват<<< ту габарита работи ту не,зелените чертички понякога са 3,друг път 1>>>Има ли някой в Добрич,който би помогнал<<<в момента съм в ДЕ, но след месец/два ще съм в БГ>>>
The Show Must Go On
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Ами... не знам откъде да започна
И аз си мисля за баш заподозрян, акумулаторът. По колата не би трябвало да имаш каквито и да било други поражения точно от това късо или поне шансовете не са големи.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Ами... не знам откъде да започна
На колко години ти е акумулатора?! Колко амперчаса е?
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Ами... не знам откъде да започна
Акумулатора ако може да му направиш тест с товарна вила, ще си "каже" дали е той. Ако не държи ток, пробита клетка, на 90%.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- davidoff_ss
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: Düsseldorf
- Пол: Мъж
- Кара: 523i Steptronic 1998
- Мечтае да кара: BMW E24
Re: Ами... не знам откъде да започна
От вашите коментари разбирам,че най вероятно имам проблем с акумулатора.... По въпроса по горе,колко е стар акумулатора и колко ah: мисля,че е старичък производство 2012 и е 72 или 75ah,не съм сигурен.
The Show Must Go On
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Ами... не знам откъде да започна
Колега, баш си е от акумулатора! На мен колко ядове ми създаде този акумулатор...На натоварване с товарна вилка държи, зареждам го на зарядно- ден- два пали и после не иска. http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=413953 Това е моята тема, чети и вземай нов акумулатор. И аз не вярвах, че е от него, но след смяна на гръмнали предни беци и смяна на челно стъкло най- накрая си взех нов. И вече 3 месеца нямам никакви проблеми.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Ами... не знам откъде да започна
или акумулатора ти е малък или му е паднал капацитета или имаш проблем със стартера. Нека колегите да кажат, но мисля, че оригиналния е поне 80ah.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Ами... не знам откъде да започна
При такова окъсяване се е стопил и окъсъл най-вероятно някой мост от клетките или пробив между плочите вътре... Акумулатора го отписвай...
За шашмите с електрониката също от това може да ти е проблема, като на моменти ти прави аномалии в напрежението което излиза от акумулатора...
Сменяш акумулатора с нов или читав 2 ръка, другото пробвай да оставиш колата без акумулатор за известно време, една вечер примерно и я закачи само, че вече с нов акумулатор!
Когато се прибереш в ДЧ отиди при Илко, ако искаш да ти я прегледат колата... ония оранжевия от модераторите
За шашмите с електрониката също от това може да ти е проблема, като на моменти ти прави аномалии в напрежението което излиза от акумулатора...
Сменяш акумулатора с нов или читав 2 ръка, другото пробвай да оставиш колата без акумулатор за известно време, една вечер примерно и я закачи само, че вече с нов акумулатор!
Когато се прибереш в ДЧ отиди при Илко, ако искаш да ти я прегледат колата... ония оранжевия от модераторите

- davidoff_ss
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: Düsseldorf
- Пол: Мъж
- Кара: 523i Steptronic 1998
- Мечтае да кара: BMW E24
Re: Ами... не знам откъде да започна
Благодаря Ви за компететните мнения/отговори,явно моят проблем е породен от неизправен акумулатор.
След месец като '' забогатея'' ще гледам да купя една читава батерия с подходящ AH,па после ще пиша дали е ''оздравяла'' колата.´
А отностно Илко<<модератор>> като гледам ,че кара М-ки ,седмици...малко не ми се вярва да му се занимава с моя таралясник...,да не би да има сервиз,пък аз да не съм разбрал нещо.....Е,както и да е, благодаря Ви колеги още веднъж,ако някой се сети нещо друго.....да пише.
След месец като '' забогатея'' ще гледам да купя една читава батерия с подходящ AH,па после ще пиша дали е ''оздравяла'' колата.´
А отностно Илко<<модератор>> като гледам ,че кара М-ки ,седмици...малко не ми се вярва да му се занимава с моя таралясник...,да не би да има сервиз,пък аз да не съм разбрал нещо.....Е,както и да е, благодаря Ви колеги още веднъж,ако някой се сети нещо друго.....да пише.
The Show Must Go On
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Ами... не знам откъде да започна
Има да... като тръгнеш от ВиК към Кобаклъка в дясно последната сграда преди обръщалото въртиш зад пункта за вторични суровини... нищо че кара Мки и ТДС е карал 

- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Ами... не знам откъде да започна
Да ползвам темата на колегата малко аз
Като стана въпрос за даване на ток с кабели,1-2 пъти ми се случва да ми падне акомулатора на мойто и даваме му ток с кабели първо отпред няма сила пак да завърти даваме му отзад на акомулатора пак няма сила да завърти и то 2-3 различни комплекта кабели пробваме и не става не може да завърти,сложа му читав акомулатор и няма проблеми. Много ми е интересно защо с кабели не искаше да завърти
За 2.5д става въпрос.


- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Ами... не знам откъде да започна
Трябва не просто да щипнете кабелите и да въртиш, а да почакате така някоя, друга минута. Трябва да дадете време да се позареди твоят си акумулатор и ще завърти, няма къде да иде! Важно условие е, чакайки ги тези минути, даващият ток да поддържа едни 1500-2000 оборота. Всичко това при условие, че акумулаторът ти е просто изтощен разбира се, а не напълно сдал багажа.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 793
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Ами... не знам откъде да започна
И кабелите са от ОГРОМНО значение - тия купешките в торбичките се съмнявам и половината ток, който им е зададен да могат да издържат - кабела им е смотан, а щипките трагични. Аз съм си приготвил едни щипки от електрожен и търся хубав кабел и ще си направя кабел "един път" 

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани