Едно съветче

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 20 Дек 2006, 21:00

Имал съм чисто нов МонБат - 2 години и умре. Стария акумулатор на баварката беше 44ah :mhihi: , много дрът, ма немски. Искара 1 година и нещо взе да дава фира, но това вероятно защото често ми оставаха светнати плафоните през нощта :mhihi: . Така или иначе ми трябваше 2-ри акумулатор, та зи взех на АЦДелко - 63 хамперчаса, 3 години гаранция, необслужваем, едно очо свети зелено :mhihi: . След 8 години ще ви кажа дали съм доволен от него, но засега да :mhihi:
It's not who You are, it's who You know...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 20 Дек 2006, 23:15

[steeN] написа:
BAYRON написа:...


хм, как 5 ампера на час? алтернатора на бензиновите Е30 по-памет е 80А(?). ).

помисли малко.......... тогава след 40 минути акумолатора е фул така ли????
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от viper70 » 20 Дек 2006, 23:34

Вие май не сте съвсем наясно какво трябва да се гледа на един акумолатор....
не са важни колко амперчаса е а колко ампера дава стартово
един акумолатор може да е 42 амперчаса и да има стартов ток 600 А
когато избирате акумколатор избирайте такъв с по голям стартов ток
това е например другите цифри по DIN ае успех при избора си
Аз съм с акумолатор DELPHI 62 AH и стартов ток по DIN 460 А неубсложваем сребърно калциев с гаранция 3 години струваше 75 лв и съм супер доволен при минус 25 колата си палеше от раз без занисляне...
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 20 Дек 2006, 23:45

ма наясно сме щото четем цялата тема а ти само последните два поста
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 21 Дек 2006, 0:56

viper70 написа:Вие май не сте съвсем наясно какво трябва да се гледа на един акумолатор....
не са важни колко амперчаса е а колко ампера дава стартово
един акумолатор може да е 42 амперчаса и да има стартов ток 600 А
когато избирате акумколатор избирайте такъв с по голям стартов ток
това е например другите цифри по DIN ае успех при избора си
Аз съм с акумолатор DELPHI 62 AH и стартов ток по DIN 460 А неубсложваем сребърно калциев с гаранция 3 години струваше 75 лв и съм супер доволен при минус 25 колата си палеше от раз без занисляне...

И той е прав.....донякъде.Прав е за стартовия ток.По-добре е да е по-голям,особенно за дизелите.Обаче някои бензинови са със редуктор в стартера и не им е необходим голям стартерен ток.
Стартовия ток зависи и от капацитета на акумулатора(колко амперчаса е ).
Аз лично с предишния Михайловградски("Монбат") 62 амперчаса изкарах 8 години.Сега имам същия вече 3 години и работи нормално засега.Като ел.техник за себе си избирам винаги с по-голям капацитет(в амперчасове) от оригиналния и смятам че е по-добре.
Megasquirt & Megaview user

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 21 Дек 2006, 1:11

така де ама се почуствах засегнат щото го обясних горе с думи не с тернини за да стане ясно и пак същото си лаламе.
Наздраве
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от viper70 » 21 Дек 2006, 2:39

valentino написа: И той е прав.....донякъде.Прав е за стартовия ток.По-добре е да е по-голям,особенно за дизелите.Обаче някои бензинови са със редуктор в стартера и не им е необходим голям стартерен ток.
Стартовия ток зависи и от капацитета на акумулатора(колко амперчаса е )......


Не зависи от това ама нейсе... най ми зависи от дебелината на свързващите шини в клетките
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 21 Дек 2006, 2:52

и гъстотата на електролита следователно.
абе синджир марка
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от viper70 » 21 Дек 2006, 21:10

даже мисля вече да си мълча :D файда йок бе важното е да е нов акумолатора :idea:
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 22 Дек 2006, 13:31

Не съм спец, не знам от какво зависи стартовия ток, но със сигурност има и акумулатори, които с по-малко АЧ вадят по-голям стартов. И те обикновено са high power серия на производителя, съответно и доста по-скъпи. Старият ми акумулатор беше със стартов ток 220А. Новият е около 600А. Разликата е, че сега стартерът ми върти много по-бързо от преди, но паленето си е все тая. Та миналата зима си изкарах с дъртия акумулатор с 44АЧ и 220А стартов. Никакви грижи. Сега като се замисля, започвам да се чудя за чий се изръсих яко кинти за по-мощен.... :mhihi:
It's not who You are, it's who You know...

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 22 Дек 2006, 14:05

logout написа:има и акумулатори, които с по-малко АЧ вадят по-голям стартов.

има , има , оня ден разглобих енин BIG , сещате ли се тея преносимите акумулатори дето имат фенерче , два щекера и волтметър , та незмам колко тежи - сигорно 3 кг , ама има стартов ток 600ампера :) а за АмперЧасове сигорно са почти никакви
Изображение

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook