Първите 100 000
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- sasho1bs
- младши ентусиаст
- Мнения: 299
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: Burgas
- Кара: е39 525д exclusive and 530d f10
Първите 100 000
Колеги тези дни чукнах 100 000км. До сега по колата съм сменял само полуоски гаранционно и имам проблем с датчика за налягане на гумите.Колата за сега се държи добре.Причуква и кормилния и накрайник но има още хляб в него.От тук нататък какво трябва да гледам?Ролки ремъци кога трябва да се сменят и водна помпа?Общо взето какво трябва да сменя за да и се радвам още дълго време?Колата е 3.0 хд 258 коня.
Re: Първите 100 000
Интересно, разбрал че ти почуква кормилния накрайник, че и има и още хляб в него, но не знаеш кога да си смениш ремъците....
Sent from my Lenovo A2020a40 using Tapatalk
Sent from my Lenovo A2020a40 using Tapatalk
- sasho1bs
- младши ентусиаст
- Мнения: 299
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: Burgas
- Кара: е39 525д exclusive and 530d f10
Re: Първите 100 000
Такива са ни сервизите колега.Преди с е39 ми казваха карай още нищо им няма докато един ден не запалих и не се чу фрас и светна лампата за динамото
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Първите 100 000
Ремъка, ролките и демпферната шайба би трябвало да изкарат поне още толкова км, да не кажа и до 300 хиляди.
Аз бих сменил маслата в ск. кутия, раздатката и диференциалите.
Аз бих сменил маслата в ск. кутия, раздатката и диференциалите.
I love the sound of V8 in the morning...
Re: Първите 100 000
На мен демпферната шайба ми се пръсна на между 90 и 100к км. Казаха ми че и на 30000км имало случаи, а където вика колегата може и до 300к да изкара, въпрос на късмет. Аз също на около 100к смених масло и картер на ск. кутия, отделно ходих в Пловдив за почистване на всмукателния колектор. Това се сещам за момента със сигурност има и други неща но по запознатите да споделят.
Re: Първите 100 000
Аз смених две дръжки на врати, двете въздушни възглавници на задното окачване(дават ги да заминат на около 80-100к км), панорамна ел щора. Профилактично смених маслата на скоростна кутия, раздатка и диференциал. Веригата на мотора знам, че им е слабо място , ама да чукна на дърво за сега нямам шум. В момента съм на 110к км
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани