e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на положение
Модератор: Технически модератори
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Мерси мерси! То дет се вика всичко ще трябва да подменя.. което значи че няма да е днес, щото няма откъде да ги намеря всъщност и уплътнения и пръстени и маркучи :/
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- 2 GUNS FIRE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 8.03.2003
- Местоположение: Исkaм във Frei stadt Bayern.
- Пол: Мъж
- Кара: само и продава,нищо не разбира.
- Мечтае да кара: и да понаучи поне малко.
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Много хубава тема. Следя с интерес. Колегата се справя идеално. Хвала и на всички които се включват с мнения и съвет. Браво. Наскоро и аз прибрах една Е34 която съм решил най после да си запазя. Но нищо не разбирам от автомобили. Имам един куп въпроси и се чудя да дадете съвет тук ли да питам или в друга тема. Коя ? Мерси.
ПЛАМЪЦИ ОТ ВСИЧКИ ЦЕВИ
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
2 GUNS FIRE написа:Много хубава тема. Следя с интерес. Колегата се справя идеално. Хвала и на всички които се включват с мнения и съвет. Браво. Наскоро и аз прибрах една Е34 която съм решил най после да си запазя. Но нищо не разбирам от автомобили. Имам един куп въпроси и се чудя да дадете съвет тук ли да питам или в друга тема. Коя ? Мерси.
Направи си тема и си пиши в нея какво правиш по колата.
Не е колегиално да използваш темата на друг за свои въпроси.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Хаос написа:2 GUNS FIRE написа:Много хубава тема. Следя с интерес. Колегата се справя идеално. Хвала и на всички които се включват с мнения и съвет. Браво. Наскоро и аз прибрах една Е34 която съм решил най после да си запазя. Но нищо не разбирам от автомобили. Имам един куп въпроси и се чудя да дадете съвет тук ли да питам или в друга тема. Коя ? Мерси.
Направи си тема и си пиши в нея какво правиш по колата.
Не е колегиално да използваш темата на друг за свои въпроси.
Щях да кажа, ако колегата има готови номерирани въпроси и ги няма тук да ги пусне, ама може би наистина в отделна тема ще е по-добре Ако има нещо от тях, дето и аз съм правил, ще помагам


Реших да сваля моторчето на парното, да го раздвижа по упътванията на колегата тук: http://www.bmwforums.info/5-series-guid ... heavy.html
Свалих капака на моторчето и стигнах до момента, в който не мога да сваля скобата, която го държи .. както и човека в темата е написал много куца скоба. С подвита отверка може би ще се свали за секудна, ама като нямам .. мъчих се мъчих се и неможах. Напръсках с вд и смазка, докъдето можах да бръкна и тръгнах да затварям, изпуснах е тая скобичка някъде по пласмасиирите:

нервирах се, стъмни се, затворих капака и си тръгнах.
А да и 1ва и 2ра степен отново ги няма..
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Ми като стане така , набираш....112 дианабад ще ти кажа как 


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
leTransporteur написа:
Е а де, аз съм си баш пред входа на блока паркирал, права малки почивки от време на време, мръдна до някъде, завърта некое кръгче, може тогава да сме се разминали. Знаех си,ч е съм объркал датчиците, не може да е толкова лесно![]()
![]()
, между другото с Тонката от Монтана сме колеги, разбрах че се познавате
![]()
Аз се оглеждах четвъртък-петък там, ама не знам кой ти е входа. Щеше да ударя някое рамо с каквото мога.
Иначе с онзи младеж монтанския сме се виждали някъде

- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Ми като стане така , набираш....112 дианабад ще ти кажа как
на 112 само в работен ден от 9 до 6


dan-dam написа:leTransporteur написа:
Е а де, аз съм си баш пред входа на блока паркирал, права малки почивки от време на време, мръдна до някъде, завърта некое кръгче, може тогава да сме се разминали. Знаех си,ч е съм объркал датчиците, не може да е толкова лесно![]()
![]()
, между другото с Тонката от Монтана сме колеги, разбрах че се познавате
![]()
Аз се оглеждах четвъртък-петък там, ама не знам кой ти е входа. Щеше да ударя някое рамо с каквото мога.
Иначе с онзи младеж монтанския сме се виждали някъде
На паркинга на пряката където си видял колата


Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
И аз ще намина събота ако остане време да видя какви си ги свършил.

- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Митак добре си дошъл ама в събота Левски играе с червения литекс и няма да бацам по колата. Ако искаш мини в петъка или в неделя 

Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
leTransporteur написа:
На паркинга на пряката където си видял колатав петък, ако е хубаво времето сигурно пак ще съм отворил сервиза - заповядай
уикендите обикновено се евакуирам от София, а по празници съвсем

leTransporteur написа:Митак добре си дошъл ама в събота Левски играе с червения литекс и няма да бацам по колата. Ако искаш мини в петъка или в неделя
не лъжи колегата, в неделя няма да ти се работи след мача в събота

- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
dan-dam написа:leTransporteur написа:
На паркинга на пряката където си видял колатав петък, ако е хубаво времето сигурно пак ще съм отворил сервиза - заповядай
уикендите обикновено се евакуирам от София, а по празници съвсемleTransporteur написа:Митак добре си дошъл ама в събота Левски играе с червения литекс и няма да бацам по колата. Ако искаш мини в петъка или в неделя
не лъжи колегата, в неделя няма да ти се работи след мача в събота
е той е по обед, квото и да стане все ще съм в кондиция в неделя

Вчера намерих в някъв френски форум страхотна тема за една умряла е34-ка. Малко се депресирах, като видях колегата какви ги е свършил. Това с купето отдолу трябва и аз да го свърша. Пускате си един транслейт на английски и си зяпате, мен поне много ми хареШа

http://passion-e34.forumxpress.net/t592 ... ix-touring
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Колеги, лоша новина, 1ви цилиндар го нема. 3-4 компресия, другите са наред. Поне вече знам де е проблема. Давайте идеи оттук накъде? 25/28 ? Оптимален вариант минимални разходи и усилие, оптимален резултат?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Те са си така м50 много корави докат не му премериш компресия аз 4 години отлагах но миналата седмица трябваше да правя настройки на ги и само запалих колата и майстора каза че няма цилиндър. На 6ти компресия 7 та и аз се чудя главата ли да вдигам нов мотор или цяло купе как да разбера без да го отварям дали е глава или е надолу проблема
Всички пътища водят към НАДИН 

- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
както винаги нищо няма да стане по лесния начин, всичко е с мъка и нерви ..
Понеже съм пълен лаик по темата с моторите, сега ще си подредя малко мнението с въпросите, защото съм малко объркан:
Доколкото виждам сега имам няколко варианта за подмяна на целия мотор:
- м50б25
- м52б28
- м54б30
(поправете ме, ако греша)
В интерес на истината, не ме интересува толкова вървежа на колата (все пак всичко над 20ка е добре дошло), а това да сложа с възможно най-малко ядове и проблеми, новия надежден и възможно най-евтин мотор. Предполагам, че това е м50б25, махам стария и директно поставям 25цата - така ли е? При м52 отново ли е махаш и слагаш или има нещо за преправяне и модифициране?
Другото, което ме интересува е, ако реша да отворя 20ковия мотор, мисля че имаше някав вариант със смяна на някакви елементи от 25ца.
Кажете според вас кой е най-оптималния вариант за действие и горе долу какво да очаквам като разход - цена на новия мотор и смяната му?
Отварянето на стария със смяната на гарнитури и ремонт, ще отиде сигурно към 500лв, но не знам каква сума бих заделил за нов.
В най-краен случай ще си търся друга Б20ска за 200лв и толкоз.
Понеже съм пълен лаик по темата с моторите, сега ще си подредя малко мнението с въпросите, защото съм малко объркан:
Доколкото виждам сега имам няколко варианта за подмяна на целия мотор:
- м50б25
- м52б28
- м54б30
(поправете ме, ако греша)
В интерес на истината, не ме интересува толкова вървежа на колата (все пак всичко над 20ка е добре дошло), а това да сложа с възможно най-малко ядове и проблеми, новия надежден и възможно най-евтин мотор. Предполагам, че това е м50б25, махам стария и директно поставям 25цата - така ли е? При м52 отново ли е махаш и слагаш или има нещо за преправяне и модифициране?
Другото, което ме интересува е, ако реша да отворя 20ковия мотор, мисля че имаше някав вариант със смяна на някакви елементи от 25ца.
Кажете според вас кой е най-оптималния вариант за действие и горе долу какво да очаквам като разход - цена на новия мотор и смяната му?
Отварянето на стария със смяната на гарнитури и ремонт, ще отиде сигурно към 500лв, но не знам каква сума бих заделил за нов.
В най-краен случай ще си търся друга Б20ска за 200лв и толкоз.
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
М50Б25 ти е оптималния вариант в случая . Съвсем без нищо да пипаш няма да стане - вай малкото компа ще трябва да смениш за такъв мотор . Няма какво да прехвърляш от единия туч в другия .
Още по оптималния е да си отвориш 20ката и да обслужиш мотора като смениш сегменти лагери вложки клапани , евентуално някой водач или клапан на поблемния цилиндър . По ангренажната група каквото има и т.н Припасване клапани и затваряш .Получаваш здрав мотор за не много пари който ще изкара още доста .
Варианта с 25цата , не знам що си мислиш че като го вземеш ще го пуснеш вътре ей така без да пипаш нищо по мотора ? Ако правиш такъв суап си е задължително да го обслужиш .
Компресия може да ти губи по следните причини
1 Счупен сегммент
2 прецакано спукано или прегрято бутало
3 Счупен или прегорял клапан
4 Пукната глава на тоя цилиндър
5 Издухана гарнитура
6 Някакъв проблем с повдигачите на тоя цилиндър и не отваря смукателен клапан примерно
Отваряш мотора и тогава вземаш обосновано решение какво как и защо . Може да мине само с един клапан и гарнитура без да се отвъря блока може и да не мине само с това .
Още по оптималния е да си отвориш 20ката и да обслужиш мотора като смениш сегменти лагери вложки клапани , евентуално някой водач или клапан на поблемния цилиндър . По ангренажната група каквото има и т.н Припасване клапани и затваряш .Получаваш здрав мотор за не много пари който ще изкара още доста .
Варианта с 25цата , не знам що си мислиш че като го вземеш ще го пуснеш вътре ей така без да пипаш нищо по мотора ? Ако правиш такъв суап си е задължително да го обслужиш .
Компресия може да ти губи по следните причини
1 Счупен сегммент
2 прецакано спукано или прегрято бутало
3 Счупен или прегорял клапан
4 Пукната глава на тоя цилиндър
5 Издухана гарнитура
6 Някакъв проблем с повдигачите на тоя цилиндър и не отваря смукателен клапан примерно

Отваряш мотора и тогава вземаш обосновано решение какво как и защо . Може да мине само с един клапан и гарнитура без да се отвъря блока може и да не мине само с това .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани