Защо 500кс и 7 скорости са по-добри от 640кс и 5 скорости

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 20 Дек 2006, 14:20

Ей пак старата тема Бмв-Мерцедес.Първо относно Клееман-това просто е фирмата с най-комплексни качества при оптимизиране на Мерцедес.Дори ако се абстрахираме от цената фирмата е в топ 3.Относно Дтма-може да има 109 купета и оше толкова кабриолети,но в Бг вече има 2.Причината да няма официални данни за ускорение 0-100,0-200 би трябвало да е ясна на алх-мястото на най-бърза кола в Даймлер-Крайслер е запазено по маркетингови причини за СЛР

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 20 Дек 2006, 15:15

OPASNO LUD написа:би трябвало да е ясна на алх-мястото на най-бърза кола в Даймлер-Крайслер е запазено по маркетингови причини за СЛР


хм.. бе не ми е ясна причината щото като излезе цлк-дтм (2000) нямаше слр и дори не се говореше че ще има..

а и има достатъчно списания които не биха се посвенили да хвърлят бомбата че цлк-дтм е по-бързо от слр-а...
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 20 Дек 2006, 15:21

http://www.autobild.de/test/neuwagen/ar ... el_seite=2
Така,че официален тест има,но във форума на Аутобилд сериозно се спореше дали това са реални времена и доста хора писаха,че колата всъщност може доста повече.Да не говорим,че от Амг срещу заплащане ти я правят 700 коня :mhihi:

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 20 Дек 2006, 15:46

Все пак говорим за един и същ двигател,70кг по-малко една и съща скоростна кутия.А защо се дават такива времена-в рамките на 4 сек на 10сек-еми защото това е единствената кола в света с регулируемо окачване и то не само във височина и твърдост.А цената е 1/2-ти коя кола би си купил.Или мерено на Нордшлайфе 2сек
http://en.wikipedia.org/wiki/Nordschlei ... _lap_times

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 13.01.2006

Мнение от verdano » 20 Дек 2006, 15:58

OPASNO LUD написа:http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=6936&artikel_seite=2
Така,че официален тест има,но във форума на Аутобилд сериозно се спореше дали това са реални времена и доста хора писаха,че колата всъщност може доста повече.Да не говорим,че от Амг срещу заплащане ти я правят 700 коня :mhihi:

Доста си прав :)
Добре е че и тук има трезво мислещи :D
alx... Защо не признаеш, че всичко е до настройки и фирмена политика а не до ''не можене'' както ти твърдиш!

а и нещо друго.. просто ми направи впечатление... иди прочети.. навсякъде пише че ускорява до 100км под 4 секунди и вдига 200 за 10 секунди. това са сериозни числа за кола само със задно- особено 10те секунди до 200.. м5/м6 го прави за 13

Двата автомобила нямат голяма прилика но какво ще кажеш за Brabus Rocket направен на базата на CLS. Вярно е че ДВГ-то е доста надуто, но FIA официално го признава за най-бързо четириврато купе. Но най важното е: 0-100-4.0сек ; 0-200-10.5сек (говорим за задно предаване). Сега и ФИА ли ще отречеш или щом не е БМВ значи не става?
Мен ако питаш признавам че М6 е едно от най-добрите мпс-та, а БМВ една от най-добрите фирми. Но не забравяй че ''един от най-добрите'' не означава 100% ''най-добрия'' (абсолютно същото важи за Мерцедес спор няма)

иии помисли върху това:
Уважавай конкуренцията, защото тя те движи напред.

Поздрави :)

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 20 Дек 2006, 21:38

verdano написа:Защо не признаеш, че всичко е до настройки и фирмена политика а не до ''не можене'' както ти твърдиш!


боже- опазил ме господ. разбира се че е въпрос на политика а не на можене- за това две мнения няма. то аз мога да направя един седан по-бърз от брабус рокет за 1/2 парите.. така че не е въпрос на можене...

а е въпрос на можене на някаква определена цена

всеки може да направи космически кораб като имаш бюджета на наса. номера е да направиш добра кола и да е достъпна. ти знаеш ли ако бмв имаха задачата да направят м6 на цена 250к евра какво щеше да се случи?

Двата автомобила нямат голяма прилика но какво ще кажеш за Brabus Rocket направен на базата на CLS. Вярно е че ДВГ-то е доста надуто, но FIA официално го признава за най-бързо четириврато купе. Но най важното е: 0-100-4.0сек ; 0-200-10.5сек (говорим за задно предаване). Сега и ФИА ли ще отречеш или щом не е БМВ значи не става?


битурбо, в12, със 700+ коня и 1300нм като 1000 се правят от 2000 оборота. можеш само да си мечтаеш един двигател със компресор като на цлк дтм-а да показва такива числа и да има толкова площ под кривата на въртящия момент... виж- не казвам че цлк дтм-а не ги прави 10 секунди до 200.. не съм имал, не съм карал, дори не съм виждал такава кола на живо. но просто изразих съмнение как със уличните гуми и тез коне ще ги направи. да кажеме че съм гледал много коли и просто не ми се вярва... не съм глупав, нито наивен- ясно ми е това онова за коне и ускорение и просто споделям че числата не ми се връзват.

Уважавай конкуренцията, защото тя те движи напред.

Поздрави :)[/quote]

о, самата истина. ако не бяха бмв и до сега амг тунинга за "масите" щеше да е по-голям/по мощен двигател и нищо друго както си беше до преди 2-3 години :mhihi: а ауди щяха още да си турбинират най-сериозните коли... ;)

закачам се. мерцедес са велика фирма. ама имам още 20тина години да живея преди да ми се понрави философията им...
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 20 Дек 2006, 21:48

Не съм убеден че всеки може да направи космически кораб дори с бюджета на НАСА :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 13.01.2006

Мнение от verdano » 20 Дек 2006, 23:21

Да вметна само :)
можеш само да си мечтаеш един двигател със компресор като на цлк дтм-а да показва такива числа и да има толкова площ под кривата на въртящия момент

Исках да акцентирам върху стойностите на ускорението с задно, а двигателя споменах само като допълнение :) не съм го написал както трябва предполагам за това не си ме разбрал :uups:
А за разлика в двигателите на Rocket-a и DTM-a напълно съм съгласен с теб огромна е.Rocketa е с как беше? ''камионджийски мотор'' нали? :)

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 22 Дек 2006, 14:16

Това,че ДТМ е по-бърз от СЛР до 320 е факт,Рокета за мен е позьорска кола-това,че отлепя 360 на Нардо-облепена,със специални джанти и налягане в гумите е факт,но щом СЛР има максимална скорост от 334км при цв 0,37,то един ДТМ безпроблемно ще направи 340 без ограничение.При цена около 250хиляди евро-можеш да избираш меду Лп 640,ДТМ и Тунинговано турбо.Американските коли няма да ги споменавам,тъй като при официален тест в Европа се представят адски зле-новия Салеен турбо даде време 4,2 от 0-100 и макс спеед 288.Вайпъра няма да коментирам как се управлява,а единствения лъч е новия Корвет Зо6,който определено има разработки на Ферари в него и е евтината алтернатива на суперспортистите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 28.02.2005
Местоположение: Варна

Мнение от vutov » 22 Дек 2006, 22:07

Не мога да разбера какво не им харесвате на турбо моторите.
Все пак в реалността не ти се налага много често да тръгваш от 0 до 100-200 на пълна газ, така че тези секунди не са стойности от реалния живот, НО често ти се налага да натиснеш повечко като изпреварваш, а там въртящия момент си казва думата.

Някой може ли да даде времената на АМГ-тата и на М-ките за 80-120 км на една предавка?

А и освен това, няма ли да е по-конфортно возенето в едно АМГ при 3-4 к обороти, вместо в М5-М6 при над 5 к оборота ( все пак това са оборотите с макс. върт. момент).?

Естествено на мен дизайна на М5 и М6 ми харесва много, но съм по-голям фен на турбо маторите и от тази гледна точка CL65 AMG и CLS 55 AMG са ми много по-вкуса. Просто въртящия момент на нормални обороти ми допада много.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 13.01.2006

Мнение от verdano » 24 Дек 2006, 12:01

можеш само да си мечтаеш един двигател със компресор като на цлк дтм-а да показва такива числа и да има толкова площ под кривата на въртящия момент

Иииии защо да си мечтая? Дали и АМГ нямат такъв двигател 612кс/1000нм ;)
Я провери пак :winky:
Монтирането едва ли е проблем след като си плащаш.....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 12 Фев 2007, 20:31

ами маи си прав за турбото-въртящия момент на нниски обороти си е предимство и е особено подходящ за по-тежки коли каквито са повечето мерцедеси.да не забравяме и че мерджаните НЕ СЕ ПРАВЯТ ЗА ГОНКИ А ЗА ГАЗАРИЯ И ЛУКСОЗНО ВОЗЕНЕ,ПОНЯКОГ И НА ВИСОКИ СКОРОСТИ.заблудени са хоратакоито си мислят че моделите на мерцедс(с много малко изклучения) са изтински спортни автомобили,като М.а за турбото:наистина ако AXL поразясни защто е по-добре атмосфрен високооборотен от турбо,ще съм му много благодарен.не ми е ясно как хем големи въртящ момент позволява по-бързо набиране на скорост,хем по-бързоборотния по-бързо превключва по-бързо и така и тои набира по-бързо. е сега кои е НАИ-БЪРЗИЯ? и още за турбото...
уж бързо съсипва двигателя,хем печели ле ман. :help:
Последна промяна acho.rs на 15 Фев 2007, 21:26, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 12 Фев 2007, 20:33

извинете ме за безбройните,правописни грешки които допуснах по-горе :lol: :lol: :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 15 Фев 2007, 21:28

разгледах темата 200 атм или 200 турбо и се получи горе долу - един лъч светлина,които прави мрака още по-непрогледен.... :evil:

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 2.03.2007

Мнение от Jesus_Capitan » 07 Мар 2007, 17:37

разрових се из нета и открих че всички модели на мерцедес с означение 65 АМГ разполагат с двигател със следните характеристики
612к.с, 1000NM :shock: :shock: :shock: , 0-100km/h - 4,4(gore dolu)
тея нютони напрово ще копат асфалта.

ПредишнаСледваща

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook