Защо 500кс и 7 скорости са по-добри от 640кс и 5 скорости
Модератори: mitaka7, Общи модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Ей пак старата тема Бмв-Мерцедес.Първо относно Клееман-това просто е фирмата с най-комплексни качества при оптимизиране на Мерцедес.Дори ако се абстрахираме от цената фирмата е в топ 3.Относно Дтма-може да има 109 купета и оше толкова кабриолети,но в Бг вече има 2.Причината да няма официални данни за ускорение 0-100,0-200 би трябвало да е ясна на алх-мястото на най-бърза кола в Даймлер-Крайслер е запазено по маркетингови причини за СЛР
OPASNO LUD написа:би трябвало да е ясна на алх-мястото на най-бърза кола в Даймлер-Крайслер е запазено по маркетингови причини за СЛР
хм.. бе не ми е ясна причината щото като излезе цлк-дтм (2000) нямаше слр и дори не се говореше че ще има..
а и има достатъчно списания които не биха се посвенили да хвърлят бомбата че цлк-дтм е по-бързо от слр-а...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
http://www.autobild.de/test/neuwagen/ar ... el_seite=2
Така,че официален тест има,но във форума на Аутобилд сериозно се спореше дали това са реални времена и доста хора писаха,че колата всъщност може доста повече.Да не говорим,че от Амг срещу заплащане ти я правят 700 коня
Така,че официален тест има,но във форума на Аутобилд сериозно се спореше дали това са реални времена и доста хора писаха,че колата всъщност може доста повече.Да не говорим,че от Амг срещу заплащане ти я правят 700 коня

- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Все пак говорим за един и същ двигател,70кг по-малко една и съща скоростна кутия.А защо се дават такива времена-в рамките на 4 сек на 10сек-еми защото това е единствената кола в света с регулируемо окачване и то не само във височина и твърдост.А цената е 1/2-ти коя кола би си купил.Или мерено на Нордшлайфе 2сек
http://en.wikipedia.org/wiki/Nordschlei ... _lap_times
http://en.wikipedia.org/wiki/Nordschlei ... _lap_times
OPASNO LUD написа:http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=6936&artikel_seite=2
Така,че официален тест има,но във форума на Аутобилд сериозно се спореше дали това са реални времена и доста хора писаха,че колата всъщност може доста повече.Да не говорим,че от Амг срещу заплащане ти я правят 700 коня
Доста си прав

Добре е че и тук има трезво мислещи

alx... Защо не признаеш, че всичко е до настройки и фирмена политика а не до ''не можене'' както ти твърдиш!
а и нещо друго.. просто ми направи впечатление... иди прочети.. навсякъде пише че ускорява до 100км под 4 секунди и вдига 200 за 10 секунди. това са сериозни числа за кола само със задно- особено 10те секунди до 200.. м5/м6 го прави за 13
Двата автомобила нямат голяма прилика но какво ще кажеш за Brabus Rocket направен на базата на CLS. Вярно е че ДВГ-то е доста надуто, но FIA официално го признава за най-бързо четириврато купе. Но най важното е: 0-100-4.0сек ; 0-200-10.5сек (говорим за задно предаване). Сега и ФИА ли ще отречеш или щом не е БМВ значи не става?
Мен ако питаш признавам че М6 е едно от най-добрите мпс-та, а БМВ една от най-добрите фирми. Но не забравяй че ''един от най-добрите'' не означава 100% ''най-добрия'' (абсолютно същото важи за Мерцедес спор няма)
иии помисли върху това:
Уважавай конкуренцията, защото тя те движи напред.
Поздрави

verdano написа:Защо не признаеш, че всичко е до настройки и фирмена политика а не до ''не можене'' както ти твърдиш!
боже- опазил ме господ. разбира се че е въпрос на политика а не на можене- за това две мнения няма. то аз мога да направя един седан по-бърз от брабус рокет за 1/2 парите.. така че не е въпрос на можене...
а е въпрос на можене на някаква определена цена
всеки може да направи космически кораб като имаш бюджета на наса. номера е да направиш добра кола и да е достъпна. ти знаеш ли ако бмв имаха задачата да направят м6 на цена 250к евра какво щеше да се случи?
Двата автомобила нямат голяма прилика но какво ще кажеш за Brabus Rocket направен на базата на CLS. Вярно е че ДВГ-то е доста надуто, но FIA официално го признава за най-бързо четириврато купе. Но най важното е: 0-100-4.0сек ; 0-200-10.5сек (говорим за задно предаване). Сега и ФИА ли ще отречеш или щом не е БМВ значи не става?
битурбо, в12, със 700+ коня и 1300нм като 1000 се правят от 2000 оборота. можеш само да си мечтаеш един двигател със компресор като на цлк дтм-а да показва такива числа и да има толкова площ под кривата на въртящия момент... виж- не казвам че цлк дтм-а не ги прави 10 секунди до 200.. не съм имал, не съм карал, дори не съм виждал такава кола на живо. но просто изразих съмнение как със уличните гуми и тез коне ще ги направи. да кажеме че съм гледал много коли и просто не ми се вярва... не съм глупав, нито наивен- ясно ми е това онова за коне и ускорение и просто споделям че числата не ми се връзват.
Уважавай конкуренцията, защото тя те движи напред.
Поздрави

о, самата истина. ако не бяха бмв и до сега амг тунинга за "масите" щеше да е по-голям/по мощен двигател и нищо друго както си беше до преди 2-3 години


закачам се. мерцедес са велика фирма. ама имам още 20тина години да живея преди да ми се понрави философията им...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Да вметна само
Исках да акцентирам върху стойностите на ускорението с задно, а двигателя споменах само като допълнение
не съм го написал както трябва предполагам за това не си ме разбрал
А за разлика в двигателите на Rocket-a и DTM-a напълно съм съгласен с теб огромна е.Rocketa е с как беше? ''камионджийски мотор'' нали?

можеш само да си мечтаеш един двигател със компресор като на цлк дтм-а да показва такива числа и да има толкова площ под кривата на въртящия момент
Исках да акцентирам върху стойностите на ускорението с задно, а двигателя споменах само като допълнение


А за разлика в двигателите на Rocket-a и DTM-a напълно съм съгласен с теб огромна е.Rocketa е с как беше? ''камионджийски мотор'' нали?

- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Това,че ДТМ е по-бърз от СЛР до 320 е факт,Рокета за мен е позьорска кола-това,че отлепя 360 на Нардо-облепена,със специални джанти и налягане в гумите е факт,но щом СЛР има максимална скорост от 334км при цв 0,37,то един ДТМ безпроблемно ще направи 340 без ограничение.При цена около 250хиляди евро-можеш да избираш меду Лп 640,ДТМ и Тунинговано турбо.Американските коли няма да ги споменавам,тъй като при официален тест в Европа се представят адски зле-новия Салеен турбо даде време 4,2 от 0-100 и макс спеед 288.Вайпъра няма да коментирам как се управлява,а единствения лъч е новия Корвет Зо6,който определено има разработки на Ферари в него и е евтината алтернатива на суперспортистите
Не мога да разбера какво не им харесвате на турбо моторите.
Все пак в реалността не ти се налага много често да тръгваш от 0 до 100-200 на пълна газ, така че тези секунди не са стойности от реалния живот, НО често ти се налага да натиснеш повечко като изпреварваш, а там въртящия момент си казва думата.
Някой може ли да даде времената на АМГ-тата и на М-ките за 80-120 км на една предавка?
А и освен това, няма ли да е по-конфортно возенето в едно АМГ при 3-4 к обороти, вместо в М5-М6 при над 5 к оборота ( все пак това са оборотите с макс. върт. момент).?
Естествено на мен дизайна на М5 и М6 ми харесва много, но съм по-голям фен на турбо маторите и от тази гледна точка CL65 AMG и CLS 55 AMG са ми много по-вкуса. Просто въртящия момент на нормални обороти ми допада много.
Все пак в реалността не ти се налага много често да тръгваш от 0 до 100-200 на пълна газ, така че тези секунди не са стойности от реалния живот, НО често ти се налага да натиснеш повечко като изпреварваш, а там въртящия момент си казва думата.
Някой може ли да даде времената на АМГ-тата и на М-ките за 80-120 км на една предавка?
А и освен това, няма ли да е по-конфортно возенето в едно АМГ при 3-4 к обороти, вместо в М5-М6 при над 5 к оборота ( все пак това са оборотите с макс. върт. момент).?
Естествено на мен дизайна на М5 и М6 ми харесва много, но съм по-голям фен на турбо маторите и от тази гледна точка CL65 AMG и CLS 55 AMG са ми много по-вкуса. Просто въртящия момент на нормални обороти ми допада много.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
ами маи си прав за турбото-въртящия момент на нниски обороти си е предимство и е особено подходящ за по-тежки коли каквито са повечето мерцедеси.да не забравяме и че мерджаните НЕ СЕ ПРАВЯТ ЗА ГОНКИ А ЗА ГАЗАРИЯ И ЛУКСОЗНО ВОЗЕНЕ,ПОНЯКОГ И НА ВИСОКИ СКОРОСТИ.заблудени са хоратакоито си мислят че моделите на мерцедс(с много малко изклучения) са изтински спортни автомобили,като М.а за турбото:наистина ако AXL поразясни защто е по-добре атмосфрен високооборотен от турбо,ще съм му много благодарен.не ми е ясно как хем големи въртящ момент позволява по-бързо набиране на скорост,хем по-бързоборотния по-бързо превключва по-бързо и така и тои набира по-бързо. е сега кои е НАИ-БЪРЗИЯ? и още за турбото...
уж бързо съсипва двигателя,хем печели ле ман.
уж бързо съсипва двигателя,хем печели ле ман.

Последна промяна acho.rs на 15 Фев 2007, 21:26, променена общо 1 път
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
разгледах темата 200 атм или 200 турбо и се получи горе долу - един лъч светлина,които прави мрака още по-непрогледен.... 

- Jesus_Capitan
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 2.03.2007
разрових се из нета и открих че всички модели на мерцедес с означение 65 АМГ разполагат с двигател със следните характеристики
612к.с, 1000NM
, 0-100km/h - 4,4(gore dolu)
тея нютони напрово ще копат асфалта.
612к.с, 1000NM



тея нютони напрово ще копат асфалта.
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани