Нагревател на задното стъкло.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 16.03.2004
Местоположение: гр. София

Нагревател на задното стъкло.

Мнение от Joro2004 » 16 Дек 2006, 12:33

Трябва ми схема за нагревателя на задното стъкло. Също така и информация за това кой предпазител (номер) го прекъсва, и има ли реле във веригата. На един приятел му се скапа пущината и ще се пробваме да го поправим. Ако някой се е сблъсквал с проблема да пише. Благодарско.
Последна промяна Joro2004 на 17 Дек 2006, 9:16, променена общо 1 път
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: нахилен
Мечтае да кара: Е30 кабрио

Мнение от Maverik » 16 Дек 2006, 13:37

номер 46(под задната седалка) е за нагревателя на задното стъкло

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 16.03.2004
Местоположение: гр. София

нагревателя

Мнение от Joro2004 » 17 Дек 2006, 9:19

Още инфо?
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 18 Дек 2006, 10:02

Maverik написа:номер 46(под задната седалка) е за нагревателя на задното стъкло


Ахаааааааааа, за това не манерих изгорял бушон по таблото. Че без нагреватели е ебати тъпнята. Днес май ще сваля седалката да погледна.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от veso VTK » 18 Дек 2006, 18:09

---А някой знае ли дали имат оправия прекъснати нагреватели?Защото имам 4 който не работят.И то точно в средата. :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 16.03.2004
Местоположение: гр. София

Нягревателя

Мнение от Joro2004 » 20 Дек 2006, 0:32

Отзад намерихме само 8 бушона и на описанието действително пише, че търсеният бушон е номер 46, обаче как да се светнем кой е? И на всичкото отгоре са здрави. А сега? Някой дали знае?
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 9.08.2006
Местоположение: София, Люлин
Кара: E39 M52B20

Мнение от Timeto » 20 Дек 2006, 0:52

Провери си кабелите, дето се закачват за нагревателите... може буксите да са зацапани или излезли. Това ми беше проблема при старата кола. Не съм сигурен при BMW-то как е връзката, но провери...

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 19.01.2005

Мнение от Romario » 20 Дек 2006, 9:38

veso VTK написа:---А някой знае ли дали имат оправия прекъснати нагреватели?Защото имам 4 който не работят.И то точно в средата. :(


:help:
Ей това и мен ме интересува, ако някой е решил такъв проблем разбира се.
Аз пробвах преди време с едни нагреватели, които се лепят отделно .....но нищо не стана. Сещате се за тези нагреватели, продават се допълнително ........ навремето преди 20 год. съм ги лепял на баща ми на Варбурга.... :mhihi:
На бимбата обаче не стана, може би защото сегашните са китайски, а едновремешните руски ... ;) .
Както и да е, не успях да си реша проблема просто, а не ми се купува за няколко прекъснати реотана цяло задно стъкло .....то мойто е и комби и струва цяло състояние.

UFO Pilot
Аватар
Мнения: 2752
Регистриран на: 2.08.2004
Местоположение: In a galaxy far, far away...
Пол: Мъж

Мнение от Azrail » 20 Дек 2006, 10:07

Да, аз имах точно същия проблем - за жалост ще трябва да ви разочаровам, колеги. Оправя се само със смяна на стъклото. Аз мойто го смених - разлика има :D
MORE BEER!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 20 Дек 2006, 10:35

Има един специален лак за прекъснати реотани.Лака мисля че беше безцветен и се мажеха само прекъснатите места.Ще проверя и ще пиша как стои въпроса.

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 20 Дек 2006, 10:55

Такаааааа, днес като заваля снегът реших, че повече не може да се чака и махнах задната седалка. И, о ужас, всички бушони здрави! :evil: Обаче аз не се поддавам на първоначални емоции, а седнах на калния бордюр за да помисля малко. Седя и мисля, седя и мисля, по една време усещам, че само седя(със замръзнал г&з). Е, викам си значи съм измислил нещо, ама какво беше? Аааааааааа, да бе, комфорт модулът има капак и на него има залепена картинка. :twisted: Разгледах я, хората сложили точното разпределение на слотовете и номерата на бушоните. Даже и описание кой за какво е и колко ампера да е. Оказва се обаче, че аз не знам италиански. Нищо, поне от картинки разбирам :twisted: А сега сериозно. Въпросните бушони се намират под капака на модула. Развива се една рапидка(от дясно на капака) и с малко пиниз капакът се маха. Отдолу има един слот за 4(четири) бушона, при мен единият е без клеми. Та там е този прословут бушон за нагревателите на задното стъкло. Аз обаче нямах бушон от 30А и сложих 20А. 5 секунди по-късно бушонът изпуши приветливо. Добре, че съседният бушон е за някаква акустична аларма, която аз нямам. Та от там взех за проба, 2 мин и не гори. Та сега трябва да си купя няколко бушона 20А и 30А, та да ми е мирна главата. По-късно, като сложа бушона на алармата ще направя и снимки. За сега толкова, дано съм бил полезен.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 19.01.2005

Мнение от Romario » 20 Дек 2006, 11:16

Breyton написа:Има един специален лак за прекъснати реотани.Лака мисля че беше безцветен и се мажеха само прекъснатите места.Ще проверя и ще пиша как стои въпроса.


Много ще съм благодарен ако споделиш за него ....... и аз съм чувал, че има, бил на графитна основа, но така и не мога да го намеря или да разбера марката му ......... :evil:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 16.03.2004
Местоположение: гр. София

ММММ даааа.

Мнение от Joro2004 » 20 Дек 2006, 12:53

Помислих си го, но не стигнах до края. Винтовете при мен са 3 броя :?: , и след като отвих 2 надигнах капака и видях само модулите. Не продължих нататък, което сега се оказва, че е било грешка. Ще проверя довечера и ще пиша. Иначе нагревателите на тези коли са феноменални, 1 мин и стъклото е чисто. А да смениш цялото стъкло заради това ми се вижда лудост. :shock: Със сигурност има поне няколко други възможности.
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!

UFO Pilot
Аватар
Мнения: 2752
Регистриран на: 2.08.2004
Местоположение: In a galaxy far, far away...
Пол: Мъж

Мнение от Azrail » 20 Дек 2006, 13:36

Ми квото аз знам - самите реотанчета поотделно не могат да се сменяват :(
Тука един колега спомена нещо доста интересно - спрей за прекъснати такива. Ама не съм сигурен дали ще свърши работа, защото доколкото аз знам - вградени са вътре в самото стъкло. Може и да бъркам, поправете ме, ако е така. Пък и реотаните играят ролята на антена за радиото, така че това би могло да усложни нещата, ако се стигне до евентуална интервенция.
Това са повече размисли, отколкото факти, ама ...
MORE BEER!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.07.2004
Местоположение: София

Мнение от sith » 20 Дек 2006, 13:52

Permatex имат такова лепило специално за реотанчета на стъклото, продават го по разни авто-мании и подобни магазинчета.
За възстановяване на пътечките на ел. платки се използват специални токопроводящи лепила, който също стават!
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook