Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Бързи въпроси и отговори
Satanism написа:Не знам какво е ЛДМ модул, но по мой опит имаш 2 варианта:
1.Кодираш нормален темпомат, като на 4цил (без функция на спирачките) и имаш работещи индикации на таблото
2.Кодираш темпомат за 6 цил, но таблото не може да се кодира и съответно забравяш да ти показва, като си запаметиш скорост, например.
като части ти трябват само това от снимката и кора за под волана.Ако решиш да го правиш като хората, вече ти трябва и табло от 6цил дизел с темпомат.
330d не е ли шестак,за какви табла говориш.Объркваш човека само,колега.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
kvasilev76 написа:Satanism написа:Не знам какво е ЛДМ модул, но по мой опит имаш 2 варианта:
1.Кодираш нормален темпомат, като на 4цил (без функция на спирачките) и имаш работещи индикации на таблото
2.Кодираш темпомат за 6 цил, но таблото не може да се кодира и съответно забравяш да ти показва, като си запаметиш скорост, например.
като части ти трябват само това от снимката и кора за под волана.Ако решиш да го правиш като хората, вече ти трябва и табло от 6цил дизел с темпомат.
330d не е ли шестак,за какви табла говориш.Объркваш човека само,колега.
Ами за тези - само шестаците имат ореола за индикация на избраната скорост на темпомата..
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Бързи въпроси и отговори
Ама тя си е шеста неговата.Най вероятно щом пита за темпомат си има и табло в колата.Има си кото трябва само ръчка му кажете каква му трябва и е готов
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
Абе....ей.....колата му може да е с 15 цилиндъра, но ако няма фабричен темпомат, таблото му не е каквото е на фабричните с темпомат....Дали ще си го сменя и него, си е негова работа, но таблата са различни.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
Satanism написа:Абе....ей.....колата му може да е с 15 цилиндъра, но ако няма фабричен темпомат, таблото му не е каквото е на фабричните с темпомат....Дали ще си го сменя и него, си е негова работа, но таблата са различни.
На 4ри цилиндъра няма разлика в таблата - единственото е ,че трябва да се кодира комби инструмента.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
След като всеки хвърли по един коментар, къде на място, къде не, нека обобщим;
Ако имаш 6 цилиндрова кола без темпомат и искаш да го направиш като фабрична, ти трябва табло от 6 цилиднрова кола с темпомат.
Иначе имаш два варианта:
1.Да кодираш екстрата за 4 цилиндрова
2.Да кодираш екстрата за 6 цилиндрова и да се простиш с определени съобщения на таблото, като например на колко км/ч е зададен темпомата.
При кодирана 6 цилиндровата екстра(демек с брейк функция), на таблото не излиза никаква индикация за това. При кодирана 4 цилондровата екстра, на дисплея излиза зададената скорост, за няколко секунди, но не работи спирчната функция(По наклон надолу колата ще ускори над зададената скорост).
Някъде из Англия има някакъв тип, който твърди, че може да подкара таблото да изкарва нотификации и при кодиранo S544A(6цил), но не иска да каже как, а иска кеш, за да го направи директно.
Ако имаш 6 цилиндрова кола без темпомат и искаш да го направиш като фабрична, ти трябва табло от 6 цилиднрова кола с темпомат.
Иначе имаш два варианта:
1.Да кодираш екстрата за 4 цилиндрова
2.Да кодираш екстрата за 6 цилиндрова и да се простиш с определени съобщения на таблото, като например на колко км/ч е зададен темпомата.
При кодирана 6 цилиндровата екстра(демек с брейк функция), на таблото не излиза никаква индикация за това. При кодирана 4 цилондровата екстра, на дисплея излиза зададената скорост, за няколко секунди, но не работи спирчната функция(По наклон надолу колата ще ускори над зададената скорост).
Някъде из Англия има някакъв тип, който твърди, че може да подкара таблото да изкарва нотификации и при кодиранo S544A(6цил), но не иска да каже как, а иска кеш, за да го направи директно.
- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Бързи въпроси и отговори
Ако това беше написъл още първия пост,всичко щеше да е както трябва абе ей
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
квасилев, ми аз това съм написЪл....ама няма кой да прочете



- sacrament
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 17.12.2016
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е90 320д
Re: Бързи въпроси и отговори
Хора, да попитам нещо. Мисля, че нямам аларма на е90-ката, 2005 е. За имобилайзер, мисля че всички имат. Колко струва една оригинална инсталация и ако е много солено, да предложите някаква алтернатива. Колата е гаражен екземпляр, но просто за сигурност да попитам има ли начин да се направи
- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Бързи въпроси и отговори
В добър сервиз на колега от форума миналата година ми казаха 300лв оригинална и 150 китаец
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Фабричната аларма е смешна. Не бих се занимавал. По-добре качествена алтернатива
- sacrament
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 17.12.2016
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е90 320д
Re: Бързи въпроси и отговори
Ами аз съм от родопите. Да препоръчте сервиз близо Смолян, Пловдив, Къеджали и един номер.
- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Бързи въпроси и отговори
sacrament написа:Ами аз съм от родопите. Да препоръчте сервиз близо Смолян, Пловдив, Къеджали и един номер.
Имаш лично
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Вчера ми спря единия фар(фаровете са адаптивни с би-ксенон), ксеноновата крушка не свети, щом запаля фаровете малко след това записва и грешка за крушките на вътрешните фарове, тези които светват при завой когато ключа е на ауто.
Прочетох колата с иста и за ксенона нищо не намира като грешка, само за другите крушки и то само ако запаля късите за да я запише, тоест те работят до момента в който не се запише грешката за тях, след това спират да работят, това така ли трябва да бъде?
Съмнявам се в баласт по скоро от колкото в крушка, защото не съм имал промяна на цвета преди това.
За капак истата прочете грешка че няма комуникация с помпата, което предполагам е помпата в резервоара?
Да очаквам ли да спре да пали като спадне горивото в резервоара?
За момента мотора си пали без никакви отклонения
Прочетох колата с иста и за ксенона нищо не намира като грешка, само за другите крушки и то само ако запаля късите за да я запише, тоест те работят до момента в който не се запише грешката за тях, след това спират да работят, това така ли трябва да бъде?
Съмнявам се в баласт по скоро от колкото в крушка, защото не съм имал промяна на цвета преди това.
За капак истата прочете грешка че няма комуникация с помпата, което предполагам е помпата в резервоара?
Да очаквам ли да спре да пали като спадне горивото в резервоара?
За момента мотора си пали без никакви отклонения


- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Вчера ми спря единия фар(фаровете са адаптивни с би-ксенон), ксеноновата крушка не свети, щом запаля фаровете малко след това записва и грешка за крушките на вътрешните фарове, тези които светват при завой когато ключа е на ауто.
Прочетох колата с иста и за ксенона нищо не намира като грешка, само за другите крушки и то само ако запаля късите за да я запише, тоест те работят до момента в който не се запише грешката за тях, след това спират да работят, това така ли трябва да бъде?
Съмнявам се в баласт по скоро от колкото в крушка, защото не съм имал промяна на цвета преди това.
За капак истата прочете грешка че няма комуникация с помпата, което предполагам е помпата в резервоара?
Да очаквам ли да спре да пали като спадне горивото в резервоара?
За момента мотора си пали без никакви отклонения![]()
Смени местата на баластите, а помпата е общо взето това , което си описал.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани