Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Бързи въпроси и отговори
има много добри бояджии в БГ, но наистина са рядкост и са затрупани с работа - предимно чисто нови или почти нови коли. Моята я пребоядисах цялостно без тавана като цената е почти 3000лв. Сега е 8 годишна вехтория, но с модерния израз от мобилето - КАТО НОВА
Има и разни оферти 2-3 пъти по-евтино, но те са за боядисване тип НОВ ВНОС, колкото да му е лъскаво на чуека като я види на салона...на предното БМВ имах 2-3 такива детайла със срок на годност 1-2 години и за напред само качествена боя, за какво плащаме каско иначе 


"Чемодан, вокзал, Москва"
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
bai_ILIA написа:има много добри бояджии в БГ, но наистина са рядкост и са затрупани с работа - предимно чисто нови или почти нови коли. Моята я пребоядисах цялостно без тавана като цената е почти 3000лв. Сега е 8 годишна вехтория, но с модерния израз от мобилето - КАТО НОВАИма и разни оферти 2-3 пъти по-евтино, но те са за боядисване тип НОВ ВНОС, колкото да му е лъскаво на чуека като я види на салона...на предното БМВ имах 2-3 такива детайла със срок на годност 1-2 години и за напред само качествена боя, за какво плащаме каско иначе
3000 за 15 детайла ли бе ,200лв на детайл са много пари за труд,но не и за боя и лак....сигурно е перфектно,но може и доста по-малко като няма да отстъпва в качеството...но иначе има наистина много добри бояджии в бг ,ще видя моя как ще я пръсне след месец като твоята - от -до без таван ,нямам търпение направо

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:bai_ILIA написа:има много добри бояджии в БГ, но наистина са рядкост и са затрупани с работа - предимно чисто нови или почти нови коли. Моята я пребоядисах цялостно без тавана като цената е почти 3000лв. Сега е 8 годишна вехтория, но с модерния израз от мобилето - КАТО НОВАИма и разни оферти 2-3 пъти по-евтино, но те са за боядисване тип НОВ ВНОС, колкото да му е лъскаво на чуека като я види на салона...на предното БМВ имах 2-3 такива детайла със срок на годност 1-2 години и за напред само качествена боя, за какво плащаме каско иначе
3000 за 15 детайла ли бе ,200лв на детайл са много пари за труд,но не и за боя и лак....сигурно е перфектно,но може и доста по-малко като няма да отстъпва в качеството...но иначе има наистина много добри бояджии в бг ,ще видя моя как ще я пръсне след месец като твоята - от -до без таван ,нямам търпение направо
А каква е причината да не правите тавана, че аз искам скоро да го мина и него?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Gqbriel написа:bai_ILIA написа:има много добри бояджии в БГ, но наистина са рядкост и са затрупани с работа - предимно чисто нови или почти нови коли. Моята я пребоядисах цялостно без тавана като цената е почти 3000лв. Сега е 8 годишна вехтория, но с модерния израз от мобилето - КАТО НОВАИма и разни оферти 2-3 пъти по-евтино, но те са за боядисване тип НОВ ВНОС, колкото да му е лъскаво на чуека като я види на салона...на предното БМВ имах 2-3 такива детайла със срок на годност 1-2 години и за напред само качествена боя, за какво плащаме каско иначе
3000 за 15 детайла ли бе ,200лв на детайл са много пари за труд,но не и за боя и лак....сигурно е перфектно,но може и доста по-малко като няма да отстъпва в качеството...но иначе има наистина много добри бояджии в бг ,ще видя моя как ще я пръсне след месец като твоята - от -до без таван ,нямам търпение направо
А каква е причината да не правите тавана, че аз искам скоро да го мина и него?
Ами принципно на моята специално предпоалгам и на илийката няма нито деруги,нито шупли,само пастиране и полиране и тва е..но моята навън не седи...а и не съм гледал тавана до детайл,но ако няма липсващи частици боя мога и без него ,не се вижда толкова.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:dextuar написа:Gqbriel написа:bai_ILIA написа:има много добри бояджии в БГ, но наистина са рядкост и са затрупани с работа - предимно чисто нови или почти нови коли. Моята я пребоядисах цялостно без тавана като цената е почти 3000лв. Сега е 8 годишна вехтория, но с модерния израз от мобилето - КАТО НОВАИма и разни оферти 2-3 пъти по-евтино, но те са за боядисване тип НОВ ВНОС, колкото да му е лъскаво на чуека като я види на салона...на предното БМВ имах 2-3 такива детайла със срок на годност 1-2 години и за напред само качествена боя, за какво плащаме каско иначе
3000 за 15 детайла ли бе ,200лв на детайл са много пари за труд,но не и за боя и лак....сигурно е перфектно,но може и доста по-малко като няма да отстъпва в качеството...но иначе има наистина много добри бояджии в бг ,ще видя моя как ще я пръсне след месец като твоята - от -до без таван ,нямам търпение направо
А каква е причината да не правите тавана, че аз искам скоро да го мина и него?
Ами принципно на моята специално предпоалгам и на илийката няма нито деруги,нито шупли,само пастиране и полиране и тва е..но моята навън не седи...а и не съм гледал тавана до детайл,но ако няма липсващи частици боя мога и без него ,не се вижда толкова.
На мен след боядисването на капака имам няколко деруги под формата на кофа и заради това искам да го мина по каско, ама първо да се оправя със стъклото.
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:bai_ILIA написа:има много добри бояджии в БГ, но наистина са рядкост и са затрупани с работа - предимно чисто нови или почти нови коли. Моята я пребоядисах цялостно без тавана като цената е почти 3000лв. Сега е 8 годишна вехтория, но с модерния израз от мобилето - КАТО НОВАИма и разни оферти 2-3 пъти по-евтино, но те са за боядисване тип НОВ ВНОС, колкото да му е лъскаво на чуека като я види на салона...на предното БМВ имах 2-3 такива детайла със срок на годност 1-2 години и за напред само качествена боя, за какво плащаме каско иначе
3000 за 15 детайла ли бе ,200лв на детайл са много пари за труд,но не и за боя и лак....сигурно е перфектно,но може и доста по-малко като няма да отстъпва в качеството...но иначе има наистина много добри бояджии в бг ,ще видя моя как ще я пръсне след месец като твоята - от -до без таван ,нямам търпение направо
само боята беше почти 750лв


нарадвай и се 1-2 дни, че после все нещо става: на втория ден някаква тъпа селска котка си остави ноктите по предния капак, на пролет с пастата ще излезе ама дразни. седмица по-късно торпилирах някаква едра птица на Тракия, добре че смля само левия бъбрек, а не фара примерно https://youtu.be/2u02QqisOyw
Последна промяна bai_ILIA на 10 Фев 2017, 16:45, променена общо 2 пъти
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
bai_ILIA написа:Gqbriel написа:bai_ILIA написа:има много добри бояджии в БГ, но наистина са рядкост и са затрупани с работа - предимно чисто нови или почти нови коли. Моята я пребоядисах цялостно без тавана като цената е почти 3000лв. Сега е 8 годишна вехтория, но с модерния израз от мобилето - КАТО НОВАИма и разни оферти 2-3 пъти по-евтино, но те са за боядисване тип НОВ ВНОС, колкото да му е лъскаво на чуека като я види на салона...на предното БМВ имах 2-3 такива детайла със срок на годност 1-2 години и за напред само качествена боя, за какво плащаме каско иначе
3000 за 15 детайла ли бе ,200лв на детайл са много пари за труд,но не и за боя и лак....сигурно е перфектно,но може и доста по-малко като няма да отстъпва в качеството...но иначе има наистина много добри бояджии в бг ,ще видя моя как ще я пръсне след месец като твоята - от -до без таван ,нямам търпение направо
само боята беше почти 750лв250лв литъра. Отделно лак - пръснаха лака, шефа намери кусури, и наново лак. Абе нямам грам забележка, гледаха я и други бояджии после викат супер е. ДЗИ искаха преден капак с 220гр, човека каза с 350гр се прави да е топ и така имаше разправиии ама победих
220гр. се прави броня задна, те искат преден капак...
с какъв лак знаеш ли?
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- straychev
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 25.03.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW Е90/Е92
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте! Гледам една 320i купе - 2008ма.
Двигателя е 170к.с. - интересувам се само тези надеждни ли са или същата работа като 320d 177? да се избягва по възможност
Двигателя е 170к.с. - интересувам се само тези надеждни ли са или същата работа като 320d 177? да се избягва по възможност
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
straychev написа:Здравейте! Гледам една 320i купе - 2008ма.
Двигателя е 170к.с. - интересувам се само тези надеждни ли са или същата работа като 320d 177? да се избягва по възможност
Това е директно впръскване бензин.
Евентуално дюзите са скъпи, но са само 4.
Диагностика му е майката!
Иначе моторът не е лош, до колкото съм запознат!
ПП Габи, после точно ще се нервиш супер много - като е перфектна и ще виждаш всяка една драскотинка по нея.. Според мен метни й един нанолак - онова скъпото пастиране.. Не знам дали има ефект, но ако има си струва на 100%
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- KaloY007
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 3.02.2017
- Местоположение: Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330 XD
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте.
Ангелските очи на левия ми фар престанаха да светят(Parking light front left failure). Купих нови крушки смених и на двата фара да светят еднакво, но левия пак не свети, грешката на компютъра остана същата(крушката е пробвана и работи). Според мен няма ток по кабелите. Възможно ли е да пусна кабел от десните който работят към левите(грешката се показва само когато колата е на място), и по голям бушон ако се налага. Съгласен съм и на други лесни варианти.
Поздрави.
Ангелските очи на левия ми фар престанаха да светят(Parking light front left failure). Купих нови крушки смених и на двата фара да светят еднакво, но левия пак не свети, грешката на компютъра остана същата(крушката е пробвана и работи). Според мен няма ток по кабелите. Възможно ли е да пусна кабел от десните който работят към левите(грешката се показва само когато колата е на място), и по голям бушон ако се налага. Съгласен съм и на други лесни варианти.
Поздрави.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
KaloY007 написа:Здравейте.
Ангелските очи на левия ми фар престанаха да светят(Parking light front left failure). Купих нови крушки смених и на двата фара да светят еднакво, но левия пак не свети, грешката на компютъра остана същата(крушката е пробвана и работи). Според мен няма ток по кабелите. Възможно ли е да пусна кабел от десните който работят към левите(грешката се показва само когато колата е на място), и по голям бушон ако се налага. Съгласен съм и на други лесни варианти.
Поздрави.
Я си провери първо бушоните.
Не е добра идея да пуснеш още един консуматор на веригата на десния.
Минават през ФРМ модул който е доста интелигентен и ще се сърди със сигурност.

- KaloY007
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 3.02.2017
- Местоположение: Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330 XD
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:KaloY007 написа:Здравейте.
Ангелските очи на левия ми фар престанаха да светят(Parking light front left failure). Купих нови крушки смених и на двата фара да светят еднакво, но левия пак не свети, грешката на компютъра остана същата(крушката е пробвана и работи). Според мен няма ток по кабелите. Възможно ли е да пусна кабел от десните който работят към левите(грешката се показва само когато колата е на място), и по голям бушон ако се налага. Съгласен съм и на други лесни варианти.
Поздрави.
Я си провери първо бушоните.
Не е добра идея да пуснеш още един консуматор на веригата на десния.
Минават през ФРМ модул който е доста интелигентен и ще се сърди със сигурност.
Всичко по фара работи без ангелските очи, не вярвам да има бушон само за тях ?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Има един counter, зависи колко време си карал така и колко пъти компа е записал логически грешката. Тогава спира тока към крушката. С toolset32 се занулява брояча.KaloY007 написа:vld написа:KaloY007 написа:Здравейте.
Ангелските очи на левия ми фар престанаха да светят(Parking light front left failure). Купих нови крушки смених и на двата фара да светят еднакво, но левия пак не свети, грешката на компютъра остана същата(крушката е пробвана и работи). Според мен няма ток по кабелите. Възможно ли е да пусна кабел от десните който работят към левите(грешката се показва само когато колата е на място), и по голям бушон ако се налага. Съгласен съм и на други лесни варианти.
Поздрави.
Я си провери първо бушоните.
Не е добра идея да пуснеш още един консуматор на веригата на десния.
Минават през ФРМ модул който е доста интелигентен и ще се сърди със сигурност.
Всичко по фара работи без ангелските очи, не вярвам да има бушон само за тях ?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:straychev написа:Здравейте! Гледам една 320i купе - 2008ма.
Двигателя е 170к.с. - интересувам се само тези надеждни ли са или същата работа като 320d 177? да се избягва по възможност
Това е директно впръскване бензин.
Евентуално дюзите са скъпи, но са само 4.
Диагностика му е майката!
Иначе моторът не е лош, до колкото съм запознат!
ПП Габи, после точно ще се нервиш супер много - като е перфектна и ще виждаш всяка една драскотинка по нея.. Според мен метни й един нанолак - онова скъпото пастиране.. Не знам дали има ефект, но ако има си струва на 100%
Аз винаги я минавам с нано лак но сам и ефекта еее...
Знам,че след това ше я гледам и ше се дразня,но май минах този етап,само да не е така грозно надрана от онзи дебил
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Има един counter, зависи колко време си карал така и колко пъти компа е записал логически грешката. Тогава спира тока към крушката. С toolset32 се занулява брояча.KaloY007 написа:vld написа:KaloY007 написа:Здравейте.
Ангелските очи на левия ми фар престанаха да светят(Parking light front left failure). Купих нови крушки смених и на двата фара да светят еднакво, но левия пак не свети, грешката на компютъра остана същата(крушката е пробвана и работи). Според мен няма ток по кабелите. Възможно ли е да пусна кабел от десните който работят към левите(грешката се показва само когато колата е на място), и по голям бушон ако се налага. Съгласен съм и на други лесни варианти.
Поздрави.
Я си провери първо бушоните.
Не е добра идея да пуснеш още един консуматор на веригата на десния.
Минават през ФРМ модул който е доста интелигентен и ще се сърди със сигурност.
Всичко по фара работи без ангелските очи, не вярвам да има бушон само за тях ?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Точно така - мисля ,че беше 50 пъти и трябва да се изтрие грешката иначе няма да светнат.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: AlonsoBest, zaharia