Проект спирачки 530 D
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проект спирачки 530 D
Ivo_Borisov написа:Е, щом ще се ползва за състезания е друго
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
за да ме разбереш, това е от Х5цата дето карах, цвета си беше почти винаги такъв
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Проект спирачки 530 D
А предно четирибутално брембо (от е38) с какви задни спирачки е подходящо?
Имам и помпа спирачна от 750 бях чел в е36 форума за ъпдейт с такива апарати, че била удачна и такава помпа
Имам и помпа спирачна от 750 бях чел в е36 форума за ъпдейт с такива апарати, че била удачна и такава помпа


- bumer530
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 480
- Регистриран на: 9.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530DA
- Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
- Детайли за колата: Е39 530DA wagon
Re: Проект спирачки 530 D
Ivo_Borisov написа:Имате някакъв проблем със спирачките, моите си спират нормално. Все пак колата е мислена да спира с 5 човека и багаж, как така е станала тежка с 50 кг отгоре?
В Германия с 210 ми изкачи румънски тир. От 210 до 100 нещата бяха горе-долу ОК, след това все едно нямам спирачки. Натискам педала и не спира. Колата празна - аз с един приятел. При положение, че педала го натискам на къси интервали. Стоковите спирачки на е39 са изключително слаби и недомислени.
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Проект спирачки 530 D
Bavarcho написа:А предно четирибутално брембо (от е38) с какви задни спирачки е подходящо?
Имам и помпа спирачна от 750 бях чел в е36 форума за ъпдейт с такива апарати, че била удачна и такава помпа
Четох и по чужбинските форуми няма много мнения.
Имам спомен, че колегата racing_team_vidin беше писал тема с разсъждения по въпроса

Имам малко части и се чудя да се впускам ли в филма. Имам налични:
- предно четирибутално врембо от 725тдс + оригиналните големи дискове за е39 324мм (колата си е с големите дискове)
- задни спирачни апарати от е38 750 както и чисто нови дискове от същото (тук изобщо информация почти никаква)
- помпа спирачна от е38 750 както казах в е36 форума където е по-разпространен ъпдейта с четирибутални спирачки пишат за такава помпа, понеже е по-яка

- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проект спирачки 530 D
Bavarcho написа:Bavarcho написа:А предно четирибутално брембо (от е38) с какви задни спирачки е подходящо?
Имам и помпа спирачна от 750 бях чел в е36 форума за ъпдейт с такива апарати, че била удачна и такава помпа
Четох и по чужбинските форуми няма много мнения.
Имам спомен, че колегата racing_team_vidin беше писал тема с разсъждения по въпроса![]()
Имам малко части и се чудя да се впускам ли в филма. Имам налични:
- предно четирибутално врембо от 725тдс + оригиналните големи дискове за е39 324мм (колата си е с големите дискове)
- задни спирачни апарати от е38 750 както и чисто нови дискове от същото (тук изобщо информация почти никаква)
- помпа спирачна от е38 750 както казах в е36 форума където е по-разпространен ъпдейта с четирибутални спирачки пишат за такава помпа, понеже е по-яка
само задните от 750 имат смисъл, но не им влизаше ръчната и трябва да ги дадеш, някой стругар да ги мине отвътре, не си спомням с колко, виж размерите по каталог
помпа не съм сменял, има смисъл, ако пасва без преправяне
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Проект спирачки 530 D
racing_team_vidin написа:само задните от 750 имат смисъл, но не им влизаше ръчната и трябва да ги дадеш, някой стругар да ги мине отвътре, не си спомням с колко, виж размерите по каталог
помпа не съм сменял, има смисъл, ако пасва без преправяне
Смисъл предни брембо + задни 750?
Помпата май без преправяне става, то аз и серво имам с нея де.

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проект спирачки 530 D
Много хубаво си спира е39, ама вие очаквате да е като състезателна кола. Тя вдига 220-230, обаче от 210 да спира като от 110.
Просто не е измислена да прави такива спирания често. Иначе одобрявам на 100% мод-а. Учудва ме само разбиранията ви. Горната снимка на посинели дискове... ми тая кола се кара като на писта значи.
Аз имам познати, дето като тръгнат да карат извънградско и се движат все 180-220 и техните дискове са като моите на цвят.


- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проект спирачки 530 D
За 10 години каране на Е39 и преживяване на какви ли не ситуации с нея (включително много екстремни спирания от всякакви километри) спирачната е една от малкото системи към които нямам забележка. Единствено ръчната не ме кефи особенно, но аз съм с автомат и така или иначе не я ползвам.
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Проект спирачки 530 D
И аз съм доволен от спирачките , ако има някакъв проблем смятам че една добра профилактика + нови дискове и накладки ще решат проблема
А ръчната вярно работи неадекватно 


Re: Проект спирачки 530 D
Моята е с 345/32 мм плаващ спирачен диск отпред и с 328/20 мм диск отзад . Карам я да речем с по няколко пъти над ограничението, случвало ми се е при ограничение 60 да мина със 180 и то няколко пъти, но избягвам да засичам и притискам, а като доближа трафик не си щадя дисковете и си намалявам, за да е безопасно разминаването.
Оцветяване не съм виждал досега.
От голямо значение за прегряването на дисковете е размера им, колко са дебели, как са вентилирани, дали са плаващи.
Спирачната система трябва да е балансирана, защото прегреят ли ви задните, предните и те прегряват неочаквано бързо.
Затова задните дискове са също толкова важни.
Броя на спирачните бутала за мен не е чак толкова важен, щом инженерите са сметнали, че на Е39 400 коня 500 нютона му стига еднобутален отпред, значи му стига.
Да речем с последния модел пасат като ми изскочи в буквално последния момент тир на магистралата и аз от 180 рязко трябваше да намаля и дриснах, педала просто потъна, а колата не намали. Е те там са гадните спирачки, не на нашите машини.
Оцветяване не съм виждал досега.
От голямо значение за прегряването на дисковете е размера им, колко са дебели, как са вентилирани, дали са плаващи.
Спирачната система трябва да е балансирана, защото прегреят ли ви задните, предните и те прегряват неочаквано бързо.
Затова задните дискове са също толкова важни.
Броя на спирачните бутала за мен не е чак толкова важен, щом инженерите са сметнали, че на Е39 400 коня 500 нютона му стига еднобутален отпред, значи му стига.
Да речем с последния модел пасат като ми изскочи в буквално последния момент тир на магистралата и аз от 180 рязко трябваше да намаля и дриснах, педала просто потъна, а колата не намали. Е те там са гадните спирачки, не на нашите машини.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Проект спирачки 530 D
Хаос написа:Броя на спирачните бутала за мен не е чак толкова важен, щом инженерите са сметнали, че на Е39 400 коня 500 нютона му стига еднобутален отпред, значи му стига.
Стига с тези инженери. Ако всичко зависеше от инженерите понятието тунинг нямаше да съществува. Само дето мениджърчето е решил, че трябва да минат максимално евтино и те го правят, а не че стига еднобуталния апарат. Спирачки никога не стигат и винаги може по-добре както с всичко останало.

Re: Проект спирачки 530 D
Ми бухайте там бремботата и тва е, кво го умувате?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проект спирачки 530 D
Хаос написа:Ми бухайте там бремботата и тва е, кво го умувате?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Слагал ли си досега- играчка си е, не е толкова просто!
а пък и това от 7цата мен лично не ме кефи.
обурудвах се с 8бутално с радиално захващане, чакам по топли дни и да видим какво ще стане.

А относно "инженерите", там се смятат мн неща и цената за бр е водеща.
Защо на последната М5 вече се усетиха да слагат многобутални апарати с моноблок?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проект спирачки 530 D
Аз да уточня, че не съм правил такива интервенции, но ще си позволя да коментирам. Как от завода да сложат 2 нормално големи бутала на накладката на е39? То всичко е свързано: 4 бутала -> големи накладки -> големи дискове -> големи разходи за крайния потребител, който рядко! се нуждае от такава спирачна мощ. Умнощи това по две, защото и задния сетъп трябва да отговаря, тъй като тия коли са направени да спират изключилно балансирано, а не като предняците. Добавяме факта, че законно може да се кара с над 140 само по пистите и по някой немски аутобани.
Което също е взето под внимание. Иначе всяка Корса щеше да се прави да спира като М5, щото пък те се ползват често за служебни примерно и им се раздава яко газ.
Та аз си седя зад думите, че посинели дискове стават от издевателства над спирачките, не от нормално каране (и дори не от динамично такова). Никой не е смятал Х5 с над 2тона маса да прави 200-0 всеки ден...
Аз бих си дал парите за маркучи с метална оплетка, изцяло нова хубава спирачна течност и кадърни дискове и накладки.
M5 F10 тези 2000кг, колеги, и е с 600к.с. турбо двигател.


Аз бих си дал парите за маркучи с метална оплетка, изцяло нова хубава спирачна течност и кадърни дискове и накладки.
M5 F10 тези 2000кг, колеги, и е с 600к.с. турбо двигател.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Проект спирачки 530 D
Dirty M5 driveR написа:Как от завода да сложат 2 нормално големи бутала на накладката на е39?
Ако ти е правило впечатление на RS и AMG от същите години какви са спирачките - ей така


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани