Теч 520i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ma6inatora
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 9.07.2013
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39
- Детайли за колата: 520I 150hp
Re: Теч 520i
Колата вече съм я спрял и няма да я барам до заплата, ще си карам другата кола.
Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Теч 520i
това тяло го продават навсякъде и почти всичко е тотален боклук и менте. купи си го ново от БМВ и забравяш за проблемите
ако не ти се дават 40-50 лв. пиши и мога да ти дам едно с развалена пробка но оригинално. ако се затвори пробката си работи
ако не ти се дават 40-50 лв. пиши и мога да ти дам едно с развалена пробка но оригинално. ако се затвори пробката си работи
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Теч 520i
ares2 написа:това тяло го продават навсякъде и почти всичко е тотален боклук и менте
Не ляга добре ли?
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Теч 520i
драйвър, ляга идеално, обаче след няколко месеца се деформира от темературата и отделя. пластмасата е скапана явно. купих си феби за 39 лв. и протече..
сега съм си с бмв и се надявам да изкара още 20-30 години
сега съм си с бмв и се надявам да изкара още 20-30 години

- ma6inatora
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 9.07.2013
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39
- Детайли за колата: 520I 150hp
Re: Теч 520i
ares2 написа:драйвър, ляга идеално, обаче след няколко месеца се деформира от темературата и отделя. пластмасата е скапана явно. купих си феби за 39 лв. и протече..
сега съм си с бмв и се надявам да изкара още 20-30 години
Колега по принцип не жаля пари за колата и няма да сложа нещо евтено или просто да замажат положението, просто този месец приоритет ми беше мотора

Ако не е тайна каква е цената на това от БМВ

Аз днес гледах почват цените от 20лв ( долно китайче сигурно ще да е)
Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- kralchev_i
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 14.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: G30
Re: Теч 520i
[quote="ma6inatora"]Здравейте колеги.
Колата ми е 520i 150hp единичен ванус.
От известно време почна да губи вода и то доста.
Наливам обезвъздушавам но след месец пак се повтаря същото.
Днес като се загледах под вануса има една тапа и отстрани нея все едно има мокро, загледах се не е от нея а някъде отстрани но не мога да разбера над нея има ли воден кръг. обаче до нея е и термостата който е сменян преди три години и се чудя можели да е прецакано уплътнението му.
На снимките които съм качил се вижда за което говоря.
Някой ако се е сблъсквал със същото моля да сподели преди да я закарам на майстор.[/quote/]
Колега, нова гарнитура от дару кар или аутобавария,нов термостат, ново тяло за термостата и нови водни съединения и ще си решиш проблема!
Само оригинални части ще ти свършат работа!!!
Не се занимавай с афтърмаркет-пак ще протече!!!
И при мен беше така,докато не смених всичко с оригинални части...водни съединения се сменят на 4 години по препоръка на BMW, антифриз също само оригинален-има елетролит в него и на 2 години трябва да го сменяш задължително,ако искаш да я караш дълго тази кола. Термостата може да не отваря добре и да вдига налягане-само оригинален. Смениш ли го него трябва и гарнитура за него и ното тяло-пак оригинални.
Колата ми е 520i 150hp единичен ванус.
От известно време почна да губи вода и то доста.
Наливам обезвъздушавам но след месец пак се повтаря същото.
Днес като се загледах под вануса има една тапа и отстрани нея все едно има мокро, загледах се не е от нея а някъде отстрани но не мога да разбера над нея има ли воден кръг. обаче до нея е и термостата който е сменян преди три години и се чудя можели да е прецакано уплътнението му.
На снимките които съм качил се вижда за което говоря.
Някой ако се е сблъсквал със същото моля да сподели преди да я закарам на майстор.[/quote/]
Колега, нова гарнитура от дару кар или аутобавария,нов термостат, ново тяло за термостата и нови водни съединения и ще си решиш проблема!
Само оригинални части ще ти свършат работа!!!
Не се занимавай с афтърмаркет-пак ще протече!!!
И при мен беше така,докато не смених всичко с оригинални части...водни съединения се сменят на 4 години по препоръка на BMW, антифриз също само оригинален-има елетролит в него и на 2 години трябва да го сменяш задължително,ако искаш да я караш дълго тази кола. Термостата може да не отваря добре и да вдига налягане-само оригинален. Смениш ли го него трябва и гарнитура за него и ното тяло-пак оригинални.
- ma6inatora
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 9.07.2013
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39
- Детайли за колата: 520I 150hp
Re: Теч 520i
Сега проверих цените в дари 54лв е кожуха , а термостата е 114лв
Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Теч 520i
Термостатът не е толкова зор да е оригинален. Аз съм сменял 3-4 термостата, купувал съм ги винаги Бер за по 25лв и са вършели работа. Но за тялото не знаех, че са такива ментета по магазините, затова по-добре от морга да си вземе колегата (и пак да гледа какво е де, защото може да е сменяно).
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Теч 520i
термостата ако ти е ок за какво да го сменяш? на него има един пръстен и после е една гарнитурка която си е комплект с тялото
това с маркучите и аз го планирах, но като ми казаха цените се успокоих и ги купих от мегапартс за по 3 лв. мойте се бяха раздули от неправилно обезвъздушаване преди време и се стягаха трудно на тялото на термостата
това с маркучите и аз го планирах, но като ми казаха цените се успокоих и ги купих от мегапартс за по 3 лв. мойте се бяха раздули от неправилно обезвъздушаване преди време и се стягаха трудно на тялото на термостата
- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: Теч 520i
Термостат за 20 лв върши перфектна работа вече 5-6 години (май беше Бер) ... мисля го вземах от колега от форума ,та тези 114лв си ги спести...но за тялото си вземи оригинално,щом колегите казват,че в мрежата са ментета и не държат много...ако знаех,че оригинален е само 54лв нямаше да се зачудя и нямаше да зема Феби ама...колкото изкара поне сега знам.
- ma6inatora
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 9.07.2013
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39
- Детайли за колата: 520I 150hp
Re: Теч 520i
Ще видим другата седмица.
Всички маркучи ги смених лятото с деби
един ми изби на 40км преди София а бързах и после да се прибирам във Варна и ме дърпа пътна помощ и там го накарах да ме спре някъде и ходих да търся по магазини
120лв пътна помощ, 10лв единия а другия 32лв
а тези към парното зад двигателя ги смених когато сложих газовото, казах на майстора да поръча нови и да ги смени зад двигателя всички.
Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
Всички маркучи ги смених лятото с деби



Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: Теч 520i
Колеги, гледам клипа за смяната на термостата и тялото от 1вата страница и попринцип грам не хващам немски, но да попитам виското толков лесно ли се развърта или както преди на е34ките се зацепва/отцепва с удар ?
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Теч 520i
Аз никога не съм успявал с удар, както някои казват. Винаги ползвам дълга права отвертка за контра. Слагам я между болтовете на виското и с гаечния ключ напъвам яко.
- ma6inatora
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 9.07.2013
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39
- Детайли за колата: 520I 150hp
Re: Теч 520i
Днес реших да купя термостата и корпусът.
Термостат- 20лв MAHLE
Корпус за термостат- 27лв Febi.
Имаше и много по евтени например корпусът цените при приятеля почваха от 12лв а термостата от 8лв
Утре или вдругиден ще ги сменям и ще видим какво ще стане.
Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
Термостат- 20лв MAHLE
Корпус за термостат- 27лв Febi.
Имаше и много по евтени например корпусът цените при приятеля почваха от 12лв а термостата от 8лв

Утре или вдругиден ще ги сменям и ще видим какво ще стане.
Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани