Apple устройства, iOS и macOS тема
Модератор: Общи модератори
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: iOS тема
В dice оригиналния кабел е на 29лв, по добра алтернатива няма или ще е по скъпа.
Re: iOS тема
Кабелите са много претенциозни вярно, това 100% е нещо от Apple умишлено... Взех китайски и аз - бачка за 5 секунди и до там 
След няколко замени тръгна, но ако знаех, че ще е така и вярно има оригинални по 29 лева, никога нямаше да се занимавам...
Същевременно ще ме прощават с цени от 50+ лева за 30см кабел, ебаси наглата история, отделно не знам дали ви се е случвало (има го из youtube/google) с оригиналния им кабел, в USB порта на компютър може да заседне и едвам се вади (най-добре с някакъв тънък картон да се подпъхне и да се издърпа). Като ми се случи останах безмълвен

След няколко замени тръгна, но ако знаех, че ще е така и вярно има оригинални по 29 лева, никога нямаше да се занимавам...
Същевременно ще ме прощават с цени от 50+ лева за 30см кабел, ебаси наглата история, отделно не знам дали ви се е случвало (има го из youtube/google) с оригиналния им кабел, в USB порта на компютър може да заседне и едвам се вади (най-добре с някакъв тънък картон да се подпъхне и да се издърпа). Като ми се случи останах безмълвен


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- nikola59
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 747
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: iOS тема
Налична за ъпдейт версия 10.2.1 - https://support.apple.com/kb/DL1893?loc ... cale=en_US Changelog: http://www.redmondpie.com/ios-10.2.1-re ... one-place/
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: iOS тема
Моя въпрос е дали да качвам на 10.2,досега съм на 10 и нямам никакви проблеми инработи доста добре...имам лош опит с новите ъпдейти след които 4s ката вече не ставаше за нищо,та дали и при 6s да очаквам същия филм
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4190
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: iOS тема
Просто го направи през комп, а не през телефона. Изчакай да мине някакво време, хората ще си кажат дали е читава или не.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: iOS тема
Kroki написа:Просто го направи през комп, а не през телефона. Изчакай да мине някакво време, хората ще си кажат дали е читава или не.
През itunes каква е разлика,ролбак после ли?
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: iOS тема
Gqbriel написа:Kroki написа:Просто го направи през комп, а не през телефона. Изчакай да мине някакво време, хората ще си кажат дали е читава или не.
През itunes каква е разлика,ролбак после ли?
Sent from my iPhone using Tapatalk
ОТА често прецаква нещата, през iTunes е clean инстал-а, отделно старата версия още е подписана, така че може да я върнеш през iTunes
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: iOS тема
Аз ще ви го кажа за кабелите бре.. И без това бачкам що годе в сферата и с Епъл..
Епъл взима роялти от всеки друг производител, който произвежда нещо за техните продукти - било то кабел, зарядно, слушалки...
Също така в кабела има чип, който е Епълски.. Както може да се досетите повечето китайчета са го ментосали и за това работят ден до пладне..
И те така..
Епъл е няма такъв гнусен печалбарски комбинат..
Епъл взима роялти от всеки друг производител, който произвежда нещо за техните продукти - било то кабел, зарядно, слушалки...
Също така в кабела има чип, който е Епълски.. Както може да се досетите повечето китайчета са го ментосали и за това работят ден до пладне..
И те така..
Епъл е няма такъв гнусен печалбарски комбинат..

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Re: iOS тема
И аз имах проблем с китайските кабели, но проблема не беше в тях. В порта бяха влезнали боклучете и надигаха буксата.
Изключете телефона и го почистете с нещо остро и здраво. Ако се съмнявате, че това е проблема осветете порта с някое фенерче и сами ще се убедите.
Изключете телефона и го почистете с нещо остро и здраво. Ако се съмнявате, че това е проблема осветете порта с някое фенерче и сами ще се убедите.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: iOS тема
Реално тоя проблем го има и при колите, няма част ментак, където да надживее оригинала, в повечето случай живота е по-къс и цената е по-ниска. Затова си пазете аксесоарите и това е. Китайските кабели са по 3лв, ама както каза колегата, трябва да чистиш порта, пък явно не пасват така добре, става ама с условия. Китайско зарядно обаче никой не го съветвам да пробва. Има и алтернативни марки за аксесоари, с добро качество, като например Belkin, ама там цената се приближава до ОЕМ.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4190
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: iOS тема
Взех си телефона с новата батериика. Не са ми махнали протектора и не са го ъпдейтнали до 10.х.х. ДОВОЛЕН СЪМ!
Писах им мейл и как да го зареждам и ми отговориха така:
Батерията на телефона е калибрирана и е готова за ползване. Не е необходимо да се зареди/ разреди по специален начин.
Можете да зареждате телефона и да остава за по-дълъг период от време свързан към зарядно.
Препоръчително е, ако имате възможност, да при започнало зареждане, да се извършва до 100%. Съответно, разреждането да става до червено - до около 20%.
Аз ще гледам максимално да го зареждам през УСБ на лаптопа, че е по-бавно и да не пада под 20.
Писах им мейл и как да го зареждам и ми отговориха така:
Батерията на телефона е калибрирана и е готова за ползване. Не е необходимо да се зареди/ разреди по специален начин.
Можете да зареждате телефона и да остава за по-дълъг период от време свързан към зарядно.
Препоръчително е, ако имате възможност, да при започнало зареждане, да се извършва до 100%. Съответно, разреждането да става до червено - до около 20%.
Аз ще гледам максимално да го зареждам през УСБ на лаптопа, че е по-бавно и да не пада под 20.

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: iOS тема
Bexim написа:Епъл е няма такъв гнусен печалбарски комбинат..
ето това...
от една страна им свалям шапка как са се опитали да се "закачат" за всяко кранче от което капе, от друга страна чисто като етика ме е леко гнус от тях...
вчера си говорих с един от ит-то ни за сервизните практики на епъл... човека ми каза съвсем пресен пример- някаква кифла от маркетинг-а си изпуснала мак лаптопа и трябвало да го носят на сервиз. нормално епъл имат "фиксирана цена" поправка за която взимат и оправят всичко което е строшено за комп/телефон/таблет на които му е изтекла гаранцията. до миналата година тази цена за лаптопи е била $310. от скоро цената е $575. ако искаш...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- alozavar
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 10.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31
Re: iOS тема
Ако ще чакаш всеки път от лаптопа да ти се зарежда от 20% до 100% ще ти е към 3 часа и нещо
Отделно аз съм чел противоречиви статии относно методите на зареждане като преобладават тези, че всеки път гимнастики от под 30% до 100% е непрепоръчително за батерията. Колко е вярно, не знам, но аз мн рядко оставям телефона да се зарежда over night или до 100%, когато съм вкъщи го пускам от 40% докъм 80%, може и повече от веднъж на ден. Над толкова само като излизам и знам, че няма да имам зарядно наоколо дълго време.
А пък за кабелите съм забелязал, че външно стават на гъз за отрицателно време, но функционално може да карат с години. От 5S-a ми се изпече един път като спря тока в офиса и стана на кебапче, но на телефона нищо му нямаше (даже не се зареждаше моя в момента
), после си взех нов оригинален за 30лв и вече карам с него година и половина. От 4-5 месеца на нищо не прилича и съм го облепил, но никога не съм имал проблем със зареждането. Отделно тоя от SE ми седи, но не го ползвам, зареждал съм 10 пъти с него. Китайски зарядни или кабели няма да си причиня 

А пък за кабелите съм забелязал, че външно стават на гъз за отрицателно време, но функционално може да карат с години. От 5S-a ми се изпече един път като спря тока в офиса и стана на кебапче, но на телефона нищо му нямаше (даже не се зареждаше моя в момента


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: iOS тема
Моят кабел от 5цата изкара 3.5 години и още щеше сигурно да го бива, ако не четях вечер на телефона.
Като е включен да зарежда и чета се прегъва там, където влиза в телефона и накрая прекъсва.
Като е включен да зарежда и чета се прегъва там, където влиза в телефона и накрая прекъсва.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: iOS тема
bum_bum написа:Моят кабел от 5цата изкара 3.5 години и още щеше сигурно да го бива, ако не четях вечер на телефона.
Като е включен да зарежда и чета се прегъва там, където влиза в телефона и накрая прекъсва.
На 4s двата още са здрави оригиналните,незнам как

Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]