Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- AmW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 14.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N52B25
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Мисля, че абсолютно всички сме съгласни с това, че човек трябва много внимателно да се запознае с дадена марка кола преди да я купи. Което в случая значи да изчете целия форум
.... аз съм го чел
и знаех много добре какви обслужвания и ремонти ме очакват... какви проблеми има с рейка, торк, раздатка и подобни и къде и за колко мога да ги остраня евентуално. Но може би прекалявам с информирането на моменти
Скъпа поддръжка е ф01, ф10...



Скъпа поддръжка е ф01, ф10...
- fitter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Plamen_Shopov_BMW написа:Съгласен съм с последния пост.
Колкото и да е гледана колата, сумите които тепърва ще наливаш в нея, ще са доста големи. Ако БМВ ти е хоби и приоритет (както при мен) и не те бърка това колко пари ще даваш за обслужвания и ремонти, значи си заслужава. Но ако целта е да се возиш и да ти върши работа, и аз не съветвам да се купува кола от премиум марките. Просто не е рентабилно и може да останеш разочарован. За една година и само 8000 км пробег с е60 съм дал около 4000 лв за обслужвания, а колата беше изключително поддържан екземпляр и не ми се е налагало да правя ремонти.
Колега сподели какво и къде си обслужвал за 4000 лв за 8000км иначе подържания екземпляр, че ми стана много интересно. Аз толкова съм дал за 3 те години където я карам и повярвай ми не търпя нещо да не ми е наред по колата. Навъртял съм и към 60000 км.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
С всички коли и мотори които съм имал процедерам така: влизам в сервиза и обслужвам всичко от-до. Първото ми обслужване беше на стойнос 2129 лв в Зара Кар. Обслужих автомата, смених маслото в двигателя. Смених гарнитура на картера на двигателя, температурен датчик, няколко О пръстена. Няколко седмици след това влязох за ламбда сонда, нещо което не считам за ремонт. Накладки на 4те диска. Всички филтри. Антифриз, спирачна течност. Уплътнения на задното и предното стъкло. Пистов ремък, ролки. Предни амортисьори, които реших да сменя превантивно, заедно с макферсони, тампони, прахоуловители, тампони на стабилизиращата щанга и още някой дреболии за които в момента не се сещам. Колата не е имала проблеми когато я купих. Провериха я и хванаха само ламбда сонда която не работеше правилно. По груби сметки надхвърлих 4-те хил. лв. Не съм смятал с точност, макар, че пазя почти всяка бележка, без тази за ролките и ремъка, също и за уплътненията. Не знам какви части слагате и къде обслужвате, но аз ползвам или само оригинални части или възможно най-качествените алтернативи. Но освен филтрите на MANN и амортисьорите Bilstein, други алтернативни части не съм слагал. Не смятам зимните гуми, не смятам летните гуми и 18 цоловите джанти които купих. Каското на стойност точно 1200 лв и т.н.
- fitter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Колега това което си описал са неща за първоначално обслужване след като купиш кола. 90 процента от нещата които си описал ги смених и аз като взех моята. Затова толкова километри нямам проблеми. Сменил си някои неща превантивно, т.е не е било наложително. След това обслужване колата ще мине доста хиляди км без да обслужваш отново (искренно то го пожелавам, като гледам как се грижиш за нея) Като разделиш вложените пари на километрите излиза че не е толкова зле за подръжка е60. По начина по който написа в предния пост, че за 8000 км си налял 4000 според мен е малко забшуждаващ. Не са лоши коли, но си искат добро обслужване и задължително оригинални части и късмет да попаднеш на такава която е била карана от човек като теб:)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Аз не съм казал, че в близките 20 или 30 000 км ще се налага да правя нещо по нея, разбира се ако не излезе нещо неочаквано.
Може да съм го написал малко подвеждащо, но е хубаво да се знае, че колкото и читава и глезена кола да вземеш, ще се наложи да вложиш в нея определена сума, поне в самото началото, за да си спокоен и сигурен.
Аз смених повечето неща, без дори да са били за смяна, превантивно. Просто защото реших, че искам да карам надежден автомобил, който няма да ме изненада.
Спокойно можеше да сменя само ламбдата и да карам, докато не се появи нещо за сменя, но не съм от този тип собственици.
По предното окачване нямаше абсолютно нищо за сменя, но реших да сменя амортисьори и всичко останало, защото все пак колата е на 10 години а беше с оригиналните си амортисьори. Не съжалявам за което. Управлението се промени, усещането на пътя също.
Макар, че шумове или вибрации и преди това нямаше.
Мисълта ми обаче е, че не може да се разчита на това да се купи такава кола и с минимални средства да я подкараш и да се надяваш, че си случил на е60 и няма да даваш пари след нея.
Винаги може да излезе нещо за ремонт и трябва да имаш финансовата възможност да го направиш.
Частите не са евтини, ако държиш да са наистина качествени или оригинални.
Мога да кажа примерни цени на някой неща.
Предни амортисьори с доста голяма отстъпка 384 лв. Макферсони - 120 лв. Ламбда оригинална 504 лв (за бензиновите БМВ-та става дума).
Дискове оригинални 300 лв бройката, алтернативни АТЕ Power Disc - 286 лв двата. Алтернативни роли и пистов ремък от 140 до 200 лв.
Това са просто цени на консумативи за които се сетих в момента.
Разбира се не искам да разубеждавам никой в покупката на е60 или да го плаша.
За мен това не е било проблем.
Но доста често виждам хора които се лъжат по сравнително ниската цена на този автомобил и след това се жалват колко били чупливи или колко били скъпи частите им.
Може да съм го написал малко подвеждащо, но е хубаво да се знае, че колкото и читава и глезена кола да вземеш, ще се наложи да вложиш в нея определена сума, поне в самото началото, за да си спокоен и сигурен.
Аз смених повечето неща, без дори да са били за смяна, превантивно. Просто защото реших, че искам да карам надежден автомобил, който няма да ме изненада.
Спокойно можеше да сменя само ламбдата и да карам, докато не се появи нещо за сменя, но не съм от този тип собственици.
По предното окачване нямаше абсолютно нищо за сменя, но реших да сменя амортисьори и всичко останало, защото все пак колата е на 10 години а беше с оригиналните си амортисьори. Не съжалявам за което. Управлението се промени, усещането на пътя също.
Макар, че шумове или вибрации и преди това нямаше.
Мисълта ми обаче е, че не може да се разчита на това да се купи такава кола и с минимални средства да я подкараш и да се надяваш, че си случил на е60 и няма да даваш пари след нея.
Винаги може да излезе нещо за ремонт и трябва да имаш финансовата възможност да го направиш.
Частите не са евтини, ако държиш да са наистина качествени или оригинални.
Мога да кажа примерни цени на някой неща.
Предни амортисьори с доста голяма отстъпка 384 лв. Макферсони - 120 лв. Ламбда оригинална 504 лв (за бензиновите БМВ-та става дума).
Дискове оригинални 300 лв бройката, алтернативни АТЕ Power Disc - 286 лв двата. Алтернативни роли и пистов ремък от 140 до 200 лв.
Това са просто цени на консумативи за които се сетих в момента.
Разбира се не искам да разубеждавам никой в покупката на е60 или да го плаша.
За мен това не е било проблем.
Но доста често виждам хора които се лъжат по сравнително ниската цена на този автомобил и след това се жалват колко били чупливи или колко били скъпи частите им.
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
И на колко хилки трябва да е тая талига, че да и изхвърлиш оригиналните амортисьори? Или как е карана преди теб, че да се случи това?Plamen_Shopov_BMW написа:.... Не знам какви части слагате и къде обслужвате, но аз ползвам или само оригинални части или възможно най-качествените алтернативи. Но освен филтрите на MANN и амортисьорите Bilstein, други алтернативни части не съм слагал. Не смятам зимните гуми, не смятам летните гуми и 18 цоловите джанти които купих. Каското на стойност точно 1200 лв и т.н.
Имам мнение, но няма да развалям желанието на някой да купе нещо над средната пазарна цена за екземпляра и се хвали колко е налял в него.

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Като почне някой да разправя че сменя части превантивно и направо се чудя какво да си мисля. Как може да сменяте здрави части - така ако разсъждавате всяка кола ще е най скъпата за подръжка за вас.
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Кажи си мнението колега, нали за това е форума. Колата е на 200 000 км проверени, което изобщо не е рядкост за бензиново е60. Не се хвали заради продажба, която изобщо не ми е приоритет.
Разбира се бих я дал, ако се появи някой който да ми даде това което и искам, но определено не ми е спешно или наложащо, тъй като и да се разделя с нея, на пазара няма това което търся.
Амортисьорите си стоят в гаража и спокойно могат да бъдат подарени на някой от форума, който прояви желание. Не чукат, не са потекли и работят добре. Когато я купих ги проверих в Ауди Ст. Загора, защото в БМВ нямаха нужната машина, дори не се сещам как се казва, но друсаха всеки амортисьор по отделно.
Това, че аз си имам мое разбиране за перфектен автомобил и то включва смяната на всичко по окачването и всякакъв вид консумативи е отделен въпрос. Никога не съм чакал нещо да се развали, за да го сменя, нито на е36-цата ми, нито на 5-цата, а да не говоря вманиачената поддръжка на мотоциклетите, които са ми болна тема.
Отделно си чопля и по един ретро мотор...
Относно превантивната смяна на някой неща, бих казал - ''разни хора разни идеали''.
Не се хваля колко пари наливам в колата, просто давам съвет на някой бъдещ собственик, за да не бъде неприятно изненадан, когато отиде в сервиз.
Разбира се бих я дал, ако се появи някой който да ми даде това което и искам, но определено не ми е спешно или наложащо, тъй като и да се разделя с нея, на пазара няма това което търся.
Амортисьорите си стоят в гаража и спокойно могат да бъдат подарени на някой от форума, който прояви желание. Не чукат, не са потекли и работят добре. Когато я купих ги проверих в Ауди Ст. Загора, защото в БМВ нямаха нужната машина, дори не се сещам как се казва, но друсаха всеки амортисьор по отделно.
Това, че аз си имам мое разбиране за перфектен автомобил и то включва смяната на всичко по окачването и всякакъв вид консумативи е отделен въпрос. Никога не съм чакал нещо да се развали, за да го сменя, нито на е36-цата ми, нито на 5-цата, а да не говоря вманиачената поддръжка на мотоциклетите, които са ми болна тема.
Отделно си чопля и по един ретро мотор...
Относно превантивната смяна на някой неща, бих казал - ''разни хора разни идеали''.
Не се хваля колко пари наливам в колата, просто давам съвет на някой бъдещ собственик, за да не бъде неприятно изненадан, когато отиде в сервиз.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
горе където колегата говори на как може да изхвърли ориг. аморт. не знам в коя държава кара, с това състояние на пътищата просто ............ .
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
На доста километри е колата и амортисьорите са в перфектно състояние. Караме в една и съща държава.Nukem написа:горе където колегата говори на как може да изхвърли ориг. аморт. не знам в коя държава кара, с това състояние на пътищата просто ............ .
Дефектите по колата която карам с голям брой километри по километраж, са същите като при тия дето сочат, че колите им са на 170-230 хилки и се гордеят със сменените части.
- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Както казах по предното и задното окачване всичко беше оригинално и здраво. Но никой не може да ме убеди, че 10 годишен амортисьор, било то на 50к км или на 250к км ще работи като нов. След смяната колата стана много по-приятна. Доста по-твърда и управляемостта се промени. Мога да ти гарантирам, че направиш ли го това и твоята ще промени. При моторите например, караш или не се препоръчва подмяна на маслото в предницата на 2 години или на 12 000 км. С амортисьорите не е по-различно. На е60 не са изцяло газови. Маслото в тях също губи качества. Особенно след 10 години употреба. Така, че за себе си аз съм преценил, че е по-добре да карам с нови от висок клас от колкото със здрави оригинални но на 10 години.
Както казах накой може да се възползва от тях.
За километрите се съди не само по километража, но не ми се влиза в спорове.
Само да ти кажа, че амортисьар може да се наложи да смениш и на нова кола, не е изключено при силен удар в бордюр или дупка амортисьора да започни да трака (стержена), без да е испуснал.
Както казах накой може да се възползва от тях.
За километрите се съди не само по километража, но не ми се влиза в спорове.
Само да ти кажа, че амортисьар може да се наложи да смениш и на нова кола, не е изключено при силен удар в бордюр или дупка амортисьора да започни да трака (стержена), без да е испуснал.
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Малко се отпускате в излишни спорове, кажете за какъв период, каква кола, има ли история преди това или е от някой измамник от автокъща, и колко пари сте дали. Ето аз ще споделя, карам 535д от малко повече от 1 година, купих я от Германия със сервизна история за цена доста над цените в България, преди това гледах всички 535ци на пазара и се бях спрял на няколко, всички бяха с превъртяни километри и скрити проблеми след като отидоха на преглед.
Разходите са следните, махане на вихрови клапи, ремъци, 2 термостата, антифриз+един маркуч който се спука, задни амортесьори, 1 преден кормилен накрайник, 1 тампон на окачване отзад, демфер. Около 2500лв общо. Маслата, гумите (колата е с 19ки), данъци и застраховки не ги смятам, това са разходи който всеки трябва да предвиди, само информативно гуми 2 комплекта-19ки+17ки, 1 смяна на масло, 1 застраховка и данък са около 3300лв.
Разходите са следните, махане на вихрови клапи, ремъци, 2 термостата, антифриз+един маркуч който се спука, задни амортесьори, 1 преден кормилен накрайник, 1 тампон на окачване отзад, демфер. Около 2500лв общо. Маслата, гумите (колата е с 19ки), данъци и застраховки не ги смятам, това са разходи който всеки трябва да предвиди, само информативно гуми 2 комплекта-19ки+17ки, 1 смяна на масло, 1 застраховка и данък са около 3300лв.
Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Аз също мислех да отида за кола в Германия и следях обявите. Цените бяха с поне 5000 лв над тези в България. Хубавите коли там струват пари.
Купих колата от частно лице, внесена от Австрия.
При обстойна проверка в БМВ сервиз излезе за смяна ламбда сонда и имаше омасляване около картера на мотора и един заминал температурен датчик. Това не ме притесни и купих автомобила. В течение на една година смених ламбда, гарнитура картер, темп. датчик, о-пръстен, уплътнения на задното и предното стъкло. Смяната на масло, филтри, всички течности и обслужването на автоматика не ги смятам за ремонти. Зимните гуми, летните гуми и другия комплект джанти също не ги смятам, както и застраховка, каско. По окачването не ми се е налагало да правя интервенции, но сам реших да сменя амортисьорите и тампоните. Можеше да карам така, не знам нужно ли е да ги причеслявам амортисьорите към ремонтите които се е налагало да правя.
За в бъдеще планирам смяна на задните амортисьори с Bilstein, обслужване на главата, гумички на клапаните, клапани, водачи, повдигачи, гарнитури и всичко по агренажната верига. Доста четох за този мотор, основно в руски форуми и там казват, че ресурса на гумичките и клапаните е от 100к км до около 150к км в зависимост в какви условия е карана. В случай когато се кара само по магистрали ресурса на дадените части естественно се удължава, но все пак се съветва обслужване на мотора при коли с пробег над 150 000 км. Нещо което една ли някой прави у нас. Всеки си мисли, че двигателя едва ли не трябва да е вечен и докато не се появи проблен не пипа нищо.
Е аз съм решил да направя и обслужване на главата в близкото бъдеще. Нещо което направих година след покупката на е36-цата и вече доста години не ме се е налагало да пипам по мотора.
Купих колата от частно лице, внесена от Австрия.
При обстойна проверка в БМВ сервиз излезе за смяна ламбда сонда и имаше омасляване около картера на мотора и един заминал температурен датчик. Това не ме притесни и купих автомобила. В течение на една година смених ламбда, гарнитура картер, темп. датчик, о-пръстен, уплътнения на задното и предното стъкло. Смяната на масло, филтри, всички течности и обслужването на автоматика не ги смятам за ремонти. Зимните гуми, летните гуми и другия комплект джанти също не ги смятам, както и застраховка, каско. По окачването не ми се е налагало да правя интервенции, но сам реших да сменя амортисьорите и тампоните. Можеше да карам така, не знам нужно ли е да ги причеслявам амортисьорите към ремонтите които се е налагало да правя.
За в бъдеще планирам смяна на задните амортисьори с Bilstein, обслужване на главата, гумички на клапаните, клапани, водачи, повдигачи, гарнитури и всичко по агренажната верига. Доста четох за този мотор, основно в руски форуми и там казват, че ресурса на гумичките и клапаните е от 100к км до около 150к км в зависимост в какви условия е карана. В случай когато се кара само по магистрали ресурса на дадените части естественно се удължава, но все пак се съветва обслужване на мотора при коли с пробег над 150 000 км. Нещо което една ли някой прави у нас. Всеки си мисли, че двигателя едва ли не трябва да е вечен и докато не се появи проблен не пипа нищо.
Е аз съм решил да направя и обслужване на главата в близкото бъдеще. Нещо което направих година след покупката на е36-цата и вече доста години не ме се е налагало да пипам по мотора.
- geHkaTa
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 3.06.2012
- Местоположение: Ботевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 LCI
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Plamen_Shopov_BMW написа:Аз също мислех да отида за кола в Германия и следях обявите. Цените бяха с поне 5000 лв над тези в България. Хубавите коли там струват пари.
Купих колата от частно лице, внесена от Австрия.
При обстойна проверка в БМВ сервиз излезе за смяна ламбда сонда и имаше омасляване около картера на мотора и един заминал температурен датчик. Това не ме притесни и купих автомобила. В течение на една година смених ламбда, гарнитура картер, темп. датчик, о-пръстен, уплътнения на задното и предното стъкло. Смяната на масло, филтри, всички течности и обслужването на автоматика не ги смятам за ремонти. Зимните гуми, летните гуми и другия комплект джанти също не ги смятам, както и застраховка, каско. По окачването не ми се е налагало да правя интервенции, но сам реших да сменя амортисьорите и тампоните. Можеше да карам така, не знам нужно ли е да ги причеслявам амортисьорите към ремонтите които се е налагало да правя.
За в бъдеще планирам смяна на задните амортисьори с Bilstein, обслужване на главата, гумички на клапаните, клапани, водачи, повдигачи, гарнитури и всичко по агренажната верига. Доста четох за този мотор, основно в руски форуми и там казват, че ресурса на гумичките и клапаните е от 100к км до около 150к км в зависимост в какви условия е карана. В случай когато се кара само по магистрали ресурса на дадените части естественно се удължава, но все пак се съветва обслужване на мотора при коли с пробег над 150 000 км. Нещо което една ли някой прави у нас. Всеки си мисли, че двигателя едва ли не трябва да е вечен и докато не се появи проблен не пипа нищо.
Е аз съм решил да направя и обслужване на главата в близкото бъдеще. Нещо което направих година след покупката на е36-цата и вече доста години не ме се е налагало да пипам по мотора.
Колега не е нужно да даваш отчет на някого как и защо си поддържаш колата. Така си решил така я поддържаш...Както един няма да смени масло 30.000км. има такива, които сменят на 8 така, че това е въпрос на личен избор и никои не може да те упреква за това и ти не си длъжен да даваш отчет.
- apexs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: 056
- Кара: E60 525i M54 Е91 320i N43 600RR
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Колеги чета и чета всякакви мнения и съвети обаче ... какви са тези цени , какви са тези части ? На Е60 голяма част от частите са по-евтини от на Рено Лагуна и на Форд Мондео, особено пък на бензиново Е60 . Какви са тези хиляди левове по-тези коли ? Или карате автомобили на стотици км дето само автомобила си ги знае или не знам. Няколко човека сме в компанията с Е60 и имаме изминати км м/у 50 к и 130 к с тези автомобили и до сега никой не е дал суми започващи с хиляди.
Факта е, че хубавите Е60 струват пари, но мнения с такива колосални суми са жестоко подвеждащи за бъдещите собственици .
Факта е, че хубавите Е60 струват пари, но мнения с такива колосални суми са жестоко подвеждащи за бъдещите собственици .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани